Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: DB Autozug

85 views
Skip to first unread message

Mendoza

unread,
Apr 8, 2013, 1:20:01 PM4/8/13
to
Jet sendte dette med sin computer:
> Jeg var med fra HamburgAltona-Bozen(Bolzano) trods forsinket afgang på
> 30 min, ankom vi rettidigt 10:48 næste dag, vi kunne godt have
> ankommet mindst 2 timer før. Jeg bemærkede at vi holdte meget længe i
> Fulda nok ca 1 time også ca 1 times ophold omkring München (kunne ikke
> se stationsnavn) ?
> Ved nogen hvorfor DB Autozug beregner disse ophold ?
> Hvilke kørestrækning benyttes efter Fulda ?
> Toget ankom til Innsbruck, hvor de første vogne blev koblet fra og
> afgang præcis 08:06 mod Bozen,
> hvor det tog 30 min at få bugseret autotoget hen til aflæsningsrampen,
> det var folk ikke tilfredse med.
>
> /jet

Hvad koster det at køre med DB Autozug?


Ivar

unread,
Apr 8, 2013, 5:34:47 PM4/8/13
to
Mendoza skrev:

> Hvad koster det at køre med DB Autozug?

Det kan du se her:
http://www.dbautozug.de/autozug-dk/destinationer/


Mendoza

unread,
Apr 9, 2013, 1:51:46 PM4/9/13
to
Ivar kom med fᅵlgende:
> Mendoza skrev:
>
>> Hvad koster det at kᅵre med DB Autozug?
Super, mange tak :-)


Message has been deleted

S. Kann

unread,
Apr 14, 2013, 5:39:41 PM4/14/13
to
Danskere bliver irriterede når tyskere siger "Tingleff" (Tinglev), "Pattburg" (Padborg)eller "Sonderburg" (Sønderborg).
Italienere bliver irriterede, når tyskere siger "Bozen" (Bolzano)
Kroater bliver irriterede over at høre "Agram" for Zagreb -
:-)) Stefan K

Ivar

unread,
Apr 15, 2013, 3:32:01 PM4/15/13
to
S. Kann skrev:

> Italienere bliver irriterede, n�r tyskere siger "Bozen" (Bolzano)

Flertallet af de italienere, der bor i byen, kalder den Bozen.


Ivar Magnusson


0 new messages