Konvertere TSV-format til avi

Kall, Mogens

Hej NG,

Jeg har været så uheldig at købe en digital tv-tuner, der lagrer optagelserne
i et såkaldt TSV-format, og det kan min video-redigering på computeren
ikke forstå, så ...

Hvor finder jeg en konverter ?

Har selvfølgelig prøvet ...
https://www.google.dk/#hl=da&q=tsv+converter+freeware

... uden at jeg synes det gav noget godt resultat!

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 14658 news:50556b5a$0$283$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14728

smeden

Den 07-10-2012 18:14, Kall, Mogens skrev:
> [...]
> i et såkaldt TSV-format, og det kan min video-redigering på computeren

Jeg fik en daps som lagrede i .nvs format
når jeg omdøbte til .mpg virkede alle mine sædvanlige programmer og TVet
via DLNA :-)

//finn

Frank Bach

Den 07/10/12 18.14, Kall, Mogens skrev:
En del har gode erfaringer med Freemake (Windows - gratis) ellers et af
Xilisofts programmer.

MVH Frank Bach

Edmund

> [...]
> i et såkaldt TSV-format, og det kan min video-redigering på computeren

Har du prøvet at omdøbe til ts

om ikke andet, så kan MediaInfo måske fortælle format osv om din film.
http://www.videohelp.com/tools/MediaInfo
--
Mvh Edmund