Re: Hj�lp! Triax-TV-tuner vil ikke godkende NTFS-fil-formatet fra Windows, og Windows vil ikke godkende RAW-fil-formatet fra Triax!

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:dk.edb.system.ms-windows
News:dk.edb.videoredigering
Sent: Saturday, May 16, 2015, CET 13:44, GMT 11:44
Subject: Hjælp! Triax-TV-tuner vil ikke godkende NTFS-fil-formatet fra Windows,
og Windows vil ikke godkende RAW-fil-formatet fra Triax!
18413 news:55572d88$0$291$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.edb.system.ms-windows/_DbP8v4C2ek/i021NLMzqU8J
https://groups.google.com/d/msg/dk.edb.videoredigering/_DbP8v4C2ek/qqhQH39tE0sJ

> NB! Dette indlæg er X-postet til 3 nyhedsgrupper

Nå! Og så glemte jeg alligevel i farten Jeres nyhedsgruppe! ... :-(

"Per Diget" <Gi...@post10.tele.dk> skrev ...

> [...]

> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Jeg var nede i forretningen i dag, og forklaringen var meget simpel:

Der er ophavsret, så derfor er HD-formateringen KRYPTERET, og kan derfor
*kun* bruges på det enkelte apparat.

(Jeg testede ikke, om det virkede på flere Triax-apparater.)

Det samme gælder mht. apparater fra Clint, som EL-Giganten også forhandler!

For øvrigt bør jeg også lige her nævne (selvom produktet er dansk), at Triax
TV-tuneren kakkede i billederne, så fx. rulleteksten kom i små hop. Og det var
jo trættende i længden at se på! ... :-(

Løsningen blev for mit vedkommende da at retunere apparaterne og få pengene
igen og så købe Denver hos Harald Nyborg.

18417

Frank Andersen

Hej

Der findes et program pc2box (findes let med google), der kan
oversætte en fil, der er optaget på Trix boxen. Jeg har selv en Triax
HD207CX.
Programmet startes på PC'en, hvor den scanner USB portene efter
formatet, Triax formaterer med. Programmet kan så overføre filerne på
USB disken til et forståerligt format.

Håber deet hjælper, Mvh. Frank
--

Erstat '.inv' med '.dk'
Replace '.inv' with '.dk'

"Frank Andersen" <new...@ab-bolignet.dk> skrev ...

https://groups.google.com/d/msg/dk.edb.system.unix/d0yJ58a3F10/2xyu10Q121IJ

> [...]
> Programmet startes på PC'en, hvor den scanner USB portene efter
> formatet, Triax formaterer med. Programmet kan så overføre filerne på

Lyder interessant, mange tak, vil undersøge det ved lejlighed.

Download fra ...
http://sourceforge.net/projects/pc2box/
http://sourceforge.net/projects/pc2box/files/latest/download

Last OUTPUT: 18343B news:55225e18$0$287$1472...@news.sunsite.dk