Hvorfra downloader man Window 10 ?

TV2 skriver, at ...

TEST: Her er det nye Windows 10 - og det er gratis og i den grad noget værd
Af David Guldager
24. juli 2015, 11:45
http://nyhederne.tv2.dk/tech/2015-07-24-test-her-er-det-nye-windows-10-og-det-er-gratis-og-i-den-grad-noget-vaerd

Det vil være gratis for alle med Windows 7 og 8.

Er der nogen, der ved, hvorfra man kan downloade den nye endelige færdige version af Windows 10 ?

Last OUTPUT: 18499 news:559818e9$0$296$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 18535

Peter T.

Den 24-07-2015 kl. 23:16 skrev Kall, Mogens:

> Er der nogen, der ved, hvorfra man kan downloade den nye endelige færdige version af Windows 10 ?

Hvis du har win7 eller 8 skulle du have modtaget et skærmbillede for
ikke så længe siden, hvor du blev tilbudt, at hente win10 når den bliver
udgivet. Har du et lille hvidt windowslogo i systrayen, så kan du hente
den når den bliver frigivet omkring d. 29 juli.

--
Peter T.

"Peter T." <pin...@hotmail.cum> skrev i en meddelelse
Jo tak,

Men findes der ikke et link ?
(for os andre med XP og Vista, der bare vil ha' fat i operativ-systemet fx. som en iso-fil)

Last OUTPUT: 18499 news:559818e9$0$296$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 18537

Kim Ludvigsen

Den 25-07-2015 kl. 08:17 skrev Kall, Mogens:

> Men findes der ikke et link ?
> (for os andre med XP og Vista, der bare vil ha' fat i operativ-systemet fx. som en iso-fil)

Du kan prøve her efter frigivelsen:
http://www.microsoftstore.com/store/mseea/da_DK/home

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Peter T.

Den 25-07-2015 kl. 08:17 skrev Kall, Mogens:

> Men findes der ikke et link ?
> (for os andre med XP og Vista, der bare vil ha' fat i operativ-systemet fx. som en iso-fil)

Tjoh. Hvis du er udvikler og har en aftale med Microsoft, så har du nok
et link til windows 10. Ellers må du enten købe windows 7/8 eller vente
til win10 frigives om 4 dage.

Jeg har nu instaleret Win 7 på en computer og opdateret den, men jeg kan ikke finde, som du skrev:

> [...]
> den bliver udgivet. Har du et lille hvidt windowslogo i systrayen,
> så kan du hente den når den bliver frigivet omkring d. 29

Hvad mener du med 'systrayen' ?

Last OUTPUT: 18499 news:559818e9$0$296$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 18540

Jens Petersen

Den 26-07-2015 kl. 09:58 skrev Kall, Mogens:

> [...]

Det kræver at opdatering KB3035583 er installeret på maskinen.

Hvis det er Win7 Starter du har installeret får du ikke tilbud om
opgradering.

--
Jens

Jens Peter Karlsen