Hvordan skriver man indl�g p� nyhedsgrupperne p� Win 10 (og Win 7) ?

Hej NG,

Jeg har hidentil benyttet den gamle XP til at skrive indlæg på disse nyhedsgrupper
vha. Outlook Express.

Men for noget tid siden, mener jeg, at jeg så et indlæg, der var afsendt fra Win 7.

Hvordan gør man det ?

(Så vidt jeg husker var det noget med 'Windows Live', men resten har jeg desværre glemt.)

Last OUTPUT: 18499 news:559818e9$0$296$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 18552

Preben

Den 01.08.2015 kl. 08:51 skrev Kall, Mogens <Jesus.lov...@gmail.com>:

> [...]
> fra Win 7.
>
> Hvordan gør man det ?
>
> (Så vidt jeg husker var det noget med 'Windows Live', men resten har jeg

Glem Windows Live, find dig i stedet en ordentlig newsreader her:
http://www.newsreaders.info/recommended-newsreaders.htm

--
mvh/Preben

Lars Peter Larsen

Hmm - Jeg synes at Mozilla Thunderbird mangler på listen (Mailer &
Newsreader)

/Lars

Lars E. P.

Jeg har brugt Agent i flere år og har været glad for den. På et
tidspunkt besluttede jeg at købe den betalte version og det har jeg
ikke fortrudt. Jeg bruger dog stadig den gamle version 3.3, så jeg ved
ikke hvordan den nye version 8 virker.

Lars

D. Sat, 01 Aug 2015 08:59:25 +0200, skrev Preben
<pranSL...@privat.dk> :
Hilsen Lars

kk

Lars Peter Larsen kom med følgende:
Eks.:
Mesnews er en udmærket newsreader. Det findes bl.a. på dansk (det er
vistnok fransk.)
mvh
kk

Jens Peter Karlsen