Hvilke anbefalinger kan nyhedsgruppen give vedr. �ndring af et drevs st�rrelse

Hej NG,

Jeg skal til at ændre et drevs størrelse ...

(så jeg efterfølgende kan oprette 2 partitioner,
fremfor blot som nu 1 partition på en hardDisk),

... og hertil findes der jo et hav af programmen,
men da det er mange år siden jeg sidst har arbejdet med det,
har jeg desværre glemt alt! ... :-(

Har nyhedsgruppen nogle anbefalinger på programmer ?

Det, jeg først og fremmest er interesseret i, er driftsikkerhed
(selvom jeg selvfølgelig foretager Backup forinden en operation)

Last OUTPUT: 18343B news:55225e18$0$287$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 18399

Edmund

Den 07-05-2015 kl. 10:47 skrev Kall, Mogens:
> Hej NG,
>

> Jeg skal til at ændre et drevs størrelse ...

brug Windows egen diskmanagement

http://www.howtogeek.com/howto/windows-vista/resize-a-partition-for-free-in-windows-vista/

--
Mvh Edmund

KL

"Kall, Mogens" wrote in message

Hej NG,

Jeg skal til at ændre et drevs størrelse ...
-------------

http://download.cnet.com/AOMEI-Partition-Assistant-Standard-Edition/3000-2248_4-75118871.html

Karl Erik Christensen

Alle ved da at cNet er den største og værste spreder af malware og
scamware - SÅ DOWNLOAD IKKE FRA CNET, GÅ ALTID TIL PRODUCENTEN:
http://www.aomeitech.com/aomei-partition-assistant.html

Karl Erik.

https://sites.google.com/site/kallfiles1/technology/computer/partitioner/18-403

-

"Karl Erik Christensen" <no...@invalid.none> skrev ...

Den virker upåklagelig, nem og ligetil. Mange tak ... :-)

Download programmet evt. fra min hjemmeside hos Google ...
https://sites.google.com/site/kallm0085/1/PAssist_Std.exe.off

Også tak til Edmund, der foreslog:

"Edmund" <nos...@surfpost.dk> skrev ...

> brug Windows egen diskmanagement
>
> http://www.howtogeek.com/howto/windows-vista/resize-a-partition-for-free-in-windows-vista/
>

> --
> Mvh Edmund

Dette vil også blive undersøgt ved lejlighed.

Last OUTPUT: 18343B news:55225e18$0$287$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 18403