Re: Alawiter uppmanas trotsa al-Assad - Var: 2012 uge 40 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Saturday, October 06, 2012, CET 08:47, GMT 06:47
Subject: Alawiter uppmanas trotsa al-Assad -
Var: 2012 uge 40 (news samlet)
14720 news:506fd411$0$284$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/dU2rCEUhNIs/f2i89184CugJ

> [...]
>
> Filtret sidder alts� ikke i den enkelte computer, men i
> dennes adgangsmuligheder til internettet.
>
> Internetudbydere, der n�gter at samarbejde (vel og m�rket
> *demokratiske* samfund), boykottes!
>
> Og hvordan g�res s� dette ?
>
> Hmm ... (hvordan virker vores imunforsvar?) ...
>
> Hvis mit hovedkvarter modtager en pakke fra dig, og du er
> sikkerhedsgodkent, da no-problem.
>
> Men hvis pakken kommer fra fx. en server i Fanatistan, da
> skal man f�rst sikkerhedsgodkendes. Er man ikke dette, da
> tr�der boykotten *automatisk* i funktion!
>
> Herved skulle *al* al-qaeda propagande OGS� kunne

Er det realistisk ?

Last OUTPUT: 14658 news:50556b5a$0$283$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14722

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Saturday, October 06, 2012, CET 08:47, GMT 06:47
> [...]
> træder boykotten *automatisk* i funktion!
>
> Herved skulle *al* al-qaeda propagande OGSÅ kunne

Er det realistisk ?

-

(undskyld gentagelsen. Overskriften smuttede desværre)

Last OUTPUT: 14658 news:50556b5a$0$283$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14723