Google 網路論壇不再支援新的 Usenet 貼文或訂閱項目,但過往內容仍可供查看。

Re: Pas på Svane Køkken - Hillerød

瀏覽次數:40 次
跳到第一則未讀訊息
訊息已遭刪除

Mogens

未讀,
2008年10月9日 凌晨12:12:462008/10/9
收件者:
<rasmus...@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Vi har netop fået leveret og monteret vores nye køkken fra Svane
> Køkken Hillerød. Monteringen var under al kritik, og umiddelbart
> derefter fik vi en forhastet overlevering, som de nu hænger os op på.
> Alt derefter har været den ene ubehagelige konfrontation efter den
> anden.

Jeg tror ikke, der er mange kunder, som har fået en god oplevelse ifm.
køb/levering af et nyt køkken. Jeg kender i alt fald ikke nogen og har
talrige eksempler på det modsatte - inkl. mit eget eksempel (jeg har i kraft
af jobbet haft en stor berøringsflade med køkkenbutikkernes kunder).

Generelt overholdes tidsfristerne ikke, leverancen er altid og uden
undtagelse forkert, ligesom der ofte er en del mangler eller udeståender
ifm. afleveringsforretningen - mangler, det som regel tager lang tid at få
udbedret.

Heidi

未讀,
2008年10月9日 中午12:41:172008/10/9
收件者:
Mogens wrote:

> [...]
> talrige eksempler på det modsatte - inkl. mit eget eksempel (jeg har
> i kraft af jobbet haft en stor berøringsflade med køkkenbutikkernes

Nu har du så "mødt" 1 tilfreds kunde :-)

> [...]
> undtagelse forkert, ligesom der ofte er en del mangler eller
> udeståender ifm. afleveringsforretningen - mangler, det som regel

Vi fik fra Svane i Viborg for to år siden - de har en rigtig god montør
som ikke stopper før tingene er i orden, og jeg er ikke i tvivl om at en
god montør er min. det halve af oplevelsen.
Der var et par ekstra dages leveringstid på et par låger osv., men de
kom inden montagen blev afsluttet, så det var ikke noget der forsinkede
noget som sådan. Efterfølgende konstaterede vi et par småfejl (ridser i
låger osv.) og de blev skiftet uden bøvl og uden større forsinkelser.

Så det kan altså godt lade sig gøre med tilfredse køkken-kunder :-)

--
Heidi

訊息已遭刪除
0 則新訊息