Катаклізми

Люа Цикада

to Cica...@googlegroups.com

В цій темі можна прогнозувати майбутні і досліджувати минулі катаклізми.

Катаклизм це руйнівні зміни великих розмирів на просторах земної поверхні.

Рішення розташування теми в форумі було прийнято
за відсутністю можливості редагувати прогноз в тексті і дат публікації
а тільки шляхом дописів що створюю процес дослідження в прямому ефірі .

У прогнозі для країни за рік
 ця тема якось не вписується і вона становить більш вільний дослідницький характер для астрології чим популярний політичний мундал.
Так як прогнозування катаклізми схожа з теорію відносності. Що це таке?
Тоді дивимось відео.
http://www.youtube.com/watch?v=yR7W3AWJox0&list=PL9C2EFC0FF870FED0&index=2&feature=plpp_video

2012- Карта року

Одже відносна конфігурація планет на яку я звернула увагу в 2012 році
це середня дата 29.11. і похибка може коливатися плюс-мінус 15(?) днів.

Космограма відносно України може вказувати на напрямки захід або схід
тобто зі сходу на захід або із заходу на схід
 і південний напрямок в середньому відношенні виходить західно - південний.

Конфігурація виражає на мою думку підземний катаклізм що може виявлятимется
 в землетрусі або підземних вибухах чи вулканічній діяльності.

Що до землетрусів

З приводу деяких астрологічних показників хочу нагадати про зону Вранча в Карпатах.
 Перід руйнівних землетрусів в цій зоні коливається 27-32 роки.
 І хочу нагадати про землетрус в листопаді в 1977 р. 7,2 б по Рихтеру, в Киеве - 5 б
 Я пам’ятаю як в домі пересувались меблі і самі по собі відкривались чи закривались двері.
*****
Крим також має сейсмічну зону в вересні 1927 р. відбувся найпотужніший землетрус епіцентр який був під морем приблизно до 7 б.
*****

Ще маловірна є зона кавказу але я ще не досліджувала цей напрямок.

Силкі на прогнози науковців
(поки що знайшла тільки це)

Admin Astromenu

to Cica...@googlegroups.com
Цікаво

Люа Цикада

to Cica...@googlegroups.com
З'явилась проблема з картинками
 я перемістила їх в іншу папку і тепер зникло зображення
Чи можна змінити їхній код HTML???
 чи краще все видалити і створити тему заново.

Admin Astromenu

to Cica...@googlegroups.com
чи краще все видалити і створити тему заново.
Ні, не краще.
Краще замінити в коді неробочі посилання виду: https://lh5.googleusercontent.com/-UR5ZA6-wVrM/TvX-WBOHn6I/AAAAAAAAAe0/hPDc96Mg28o/s320/Seismich_ukr2004comp_0.jpg
на нові робочі посилання на зображення з іншої папки.
А взагалі один раз створивши папки краще не торкати. Пікаса дозволяє створювати безліч нових.

Люа Цикада

to Cica...@googlegroups.com

Останню картинку зі знаком (!) оклику виправити не змогла

Люа Твардовська

to Cica...@googlegroups.com

Субота, 24 грудня 2011 р. 18:34:08 UTC+2 користувач Люа Твардовська написав:

[...]

03.12.2012 р. в Чорному морі на відстані 36 км від м. Анапа на глибині 5-10 км стався землетрус магнітудою 3,2 бали
Гадаю що на цьому мої дослідження що до прогнозу катаклізми на 2012 р в Україні буде завершений хоч і залишилось ще 10 днів похибки. В підсумку можна зараз позначити що якщо з часом та походження явища (тобто землетрус) прогноз  вдалий. То що до напрямку тут, ще треба вдосконалювати техніку  Так, як вдало було визначено тільки Південь а, що до уточнення південо-східний чи західний тут я не вірно прочитала показання.