lo se kuspe be lo smuni be zo na kuku joi lo smuni be lu na go'i li'u

guskant

to BPFK
au lo se jinvi be la xorxes be'o noi se judri zoizoi
zoi joi lo se jinvi be mi be'o noi se judri zoizoi
zoi
cu catni se jinvi
i sa'u
du'u 1mai
lo smuni be zo na noi sumsmi ja selbritcita cu roroi kuspe lo se lidne jenai lidne ke'e be zo na
kei
joi
du'u 2mai
galfi lo se stidi pe CyLyLy lo du'u
«
tu'e xu na (ku) broda .i na go'i tu'u
ijo
lu na go'i li'u smudu'i lu na (ku) na (ku) broda li'u
»
kei

i e'o casnu gi'e cmicu'a

mi'e la guskant jo'au zantufa xi 1.16

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com

i e'o casnu gi'e cmicu'a

i pe'i doi lo nelci be zo'e ne cylyly ja'a vajni fa ge nai lo nu macnu cmicu'a gi ku'i lo nu finti lo tadji be lo nu lanli lo se cusku stura
i ba'a nai la zugz pu fliba lo ka finti lo tadji be lo nu jai gau basti ne mu'a lu i ja'a na ja'a broda i na broda li'u

i mi se pluka lo nu no sa'u roi pilno lo pa cmavo be ma'oi bai be'o jo'u se li'e bo zo go'i

guskant

to BPFK
i ko mencti lo re se ciska noi se judri zoizoi
zoi
i segu nelci CyLyLy gi e'i vimcu lo cfila be CyLyLy
i ke'u ko casnu gi'e cmicu'a

mi'e la guskant

mezohe

to bpfk...@googlegroups.com
> au lo se jinvi be la xorxes be'o noi se judri zoizoi
> https://mw.lojban.org/papri/scope_of_na
> zoi joi lo se jinvi be mi be'o noi se judri zoizoi
> https://mw.lojban.org/papri/na_go'i
> zoi
> cu catni se jinvi
>
> [li'o]
>
> i e'o casnu gi'e cmicu'a

ro lo re se stidi zo'u mi zanru .i je'u lo me lu na go'i li'u moi cu
tolsarxe so'i pu se cusku .i ku'i vajmau sai fi mi fa lo nu dzajdika fa
lo ka jufra gi'e na ka'e se smuju'o .i ta'o ki'e dicra be lo nu lo kamni
cu cando

selpahi

to bpfk...@googlegroups.com
la .guskant. pu cusku di'e
> au lo se jinvi be la xorxes be'o noi se judri zoizoi
> https://mw.lojban.org/papri/scope_of_na

li'a mi tugni

> zoi joi lo se jinvi be mi be'o noi se judri zoizoi
> https://mw.lojban.org/papri/na_go'i
> i e'o casnu gi'e cmicu'a

da'i va'o lo vo moi zo'u ma smuni «lu xu na broda .i ja'a go'i li'u»

‹ja'a› frica lo ka tarti ma kau

~~~mi'e la selpa'i

guskant

to BPFK

i va'o lo vo moi mi djica lo nu zo na zo ja'a dunli lo ka tarti ma kau
i sa'u nai la'e di'e sarxe simxu
i tu'e

te di'o lu « xu na (ku) broda i na go'i » li'u
te di'o lu « xu na (ku) broda i ja'a go'i » li'u

tu'u

i ga nai da'i zo na zo ja'a frica lo ka tarti ma kau
gi nabmi fa lo simsa be tu'a zo na be'o
noi du'u ji kau gi vimcu ro zo na gi vimcu zo na poi krasi gi vimcu zo na poi selbri tcita

mi'e la guskant jo'au zantufa xi papipaxa

Pierre Abbat

to bpfk...@googlegroups.com
pei lo nu zo na cu sko'opu lo se lidne kei cu pofri'a lo pu se ciska .i mi
zmanei lo nu zo na poi lamli'e lo selbri cu smudu'i lu naku li'u poi lidne lo
bridi gi'eku'i se muvdicra tu'a lo jonma'o .i lo djica be lo nu lo naftcita cu
sko'opu lo se lidne cu ka'e cusku lu naku li'u

ni'o lu nago'i li'u zo'u
lu xu do na litru la .fasygug .i go'i li'u dunli lu mi na litru la .fasygug.
li'u
.i lu xu do na litru la .sangug. i na go'i li'u dunli lu mi na litru la
.sangug. li'u
.i lu xu do na litru la .potygug. i ja'a go'i li'u dunli lu mi ja'a litru la
.potygug. li'u
.i lu naku roda naku broda .i na go'i li'u zo'u mi na djuno

mu'omi'e .piier.
--
Lanthanidia deliciosa: What the kiwifruit would be
if it weren't so radioactive.

guskant

to BPFK, ph...@bezitopo.org
i xu claxu zo ku'o fa lu
mi zmanei lo nu zo na poi lamli'e lo selbri cu smudu'i lu naku li'u poi lidne lo bridi [ku'o] gi'eku'i se muvdicra tu'a lo jonma'o
li'u
i va'o lo nu ge lo jonma'o cu te jorne lo sumti lo sumti gi zo na lamli'e lo selbrisni kei ma noi brisni nunjo'e cu smudu'i lo jai va'o nei

i ji'a va'o lo nu CyLyLy na danfu lo da'u nabmi pa moi kei
lo pu se ciska noi se stura lo nu lo re brisni cu simxu co jorne fi lo logji jonma'o cu claxu lo ka model zei ke logji stura kei
i se ni'i bo lo go'i cu na se fancu fi lo jetnu
i pe'i no da krinu lo nu fanta lo nu lu'e lo no'e jetnu cu se pofri'a

[...]

i la'e di'u noi se stidi CyLyLy cu na danfu lo nabmi be fi lo nu lo bridi cu se pagbu lo baund zei vari'abl zei sumti
i va'o lo nu na sarji lo de'u re moi no'u lo danfu pe mi kei ma danfu lo nabmi ma'i do

mi'e la guskant

la gleki

to BPFK
Em quinta-feira, 23 de junho de 2016 às 22:45:21 UTC+3, guskant escreveu:
au lo se jinvi be la xorxes be'o noi se judri zoizoi
zoi joi lo se jinvi be mi be'o noi se judri zoizoi
zoi
cu catni se jinvi

.i do cusku zoi gy.is not count.gy. i pei do cusku zoi gy.is not counted.gy.

guskant

to BPFK
Le dimanche 18 avril 2021 à 06:12:54 UTC-4, la gleki a écrit :
[...]

i ri mapti ki'e do
i ai ba zi stika

mi'e la guskant