{xunai}

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com

On Wed, Jan 21, 2015 at 3:16 AM, Gleki Arxokuna <gleki.is...@gmail.com> wrote:

pe'i lo'u ju'onai li'u ka'e plixau i mu'a di'e

ju'onai xu lo tai valsi cu se pilno
Are such words used? I'm sure they are not!

.i [pau nai] xu lo tai valsi cu se pilno .i ju'o na go'i

ni'o ta'o .ei pei ma'a skicu lu xu nai li'u

ma nabmi

xunai = false-true question , isn't it, doesn't it
xu = true-false question, is it true that ...

mu'o mi'e xorxes

Jorge Llambías

to bpfk...@googlegroups.com
On Wed, Jan 21, 2015 at 10:28 AM, Gleki Arxokuna <gleki.is...@gmail.com> wrote:

ni'o ta'o .ei pei ma'a skicu lu xu nai li'u

ma nabmi

na nabmi .i ku'i pe'i no roi se skicu

xunai = false-true question , isn't it, doesn't it
xu = true-false question, is it true that ...

pe'i ka'e milxe lujmau .i zo xu cu nutli lo du'u xu kau lo cusku cu kanpe lo du'u zo na ji kau zo ja'a cu danfu .i lu xu nai li'u sinxa lo nu lo cusku cu kanpe lo du'u zo ja'a danfu .i la'a .ei lu xu ja'ai li'u sinxa lo du'u tu'a zo na se kanpe

xu do pu klama
Did you go?

xu nai do pu klama
You went, didn't you?

xu ja'ai do pu klama
You didn't go, did you?

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
i xunai "lu xuja'ai li'u" dunli zo xu? i xunai lo drata cnima'o noi mu'a du zo ui e zo iu cu simsa (to pe'i lu uija'ai li'u dunli zo ui toi).

i ku'i mi na birti. i ku'ibo zo xu cizra cnima'o.

mu'o mi'e xorxes

Jorge Llambías

to bpfk...@googlegroups.com
On Wed, Jan 21, 2015 at 10:52 AM, Gleki Arxokuna <gleki.is...@gmail.com> wrote:

i xunai "lu xuja'ai li'u" dunli zo xu? i xunai lo drata cnima'o noi mu'a du zo ui e zo iu cu simsa (to pe'i lu uija'ai li'u dunli zo ui toi).

lo nu do cusku lu xu nai li'u cu jungau mi lo du'u ge zu'u va'o lo nu mi spuda zo ja'a kei do ba mansa gi zu'u nai va'o lo nu mi spuda zo na kei do ba djica lo nu mi dunda lo birtygau ve jinvi

i ku'i mi na birti. i ku'ibo zo xu cizra cnima'o.

ie mu'o mi'e xorxes

Pierre Abbat

to bpfk...@googlegroups.com
On Wednesday, January 21, 2015 16:28:33 Gleki Arxokuna wrote:
> ma nabmi
>
> xunai = false-true question , isn't it, doesn't it
> xu = true-false question, is it true that ...

pe'i lu xunai li'u sinxa lo na jefyjitfa preti .a lo na'e jefyjitfa preti

.imu'a xunai do klama ma

mu'omi'e .piier.
--
.i toljundi do .ibabo mi'afra tu'a do
.ibabo damba do .ibabo do jinga

Alex Burka

to bpfk...@googlegroups.com
ra'oi -jef- rafsi zo jeftu .i pe'i do skudji zo jetyjitfa poi da'i xu selsmu lo ka ce'u jetnu jonai jitfa

.i lo do se jinvi cu panra zo'ei lu paunai li'u .i ka'e plixau
.i ku'i lo nu pilno lu xunai li'u kei poi mi zgana ke'a fi'o se .irci cu mapti lo me la gleki jo'u la xorxes moi .i si'au plixaumau .i xu zasti fa lo drata nunpli

- mu'o mi'e la durkavore

Gleki Arxokuna

> [...]
> xu = true-false question, is it true that ...

pe'i lu xunai li'u sinxa lo na jefyjitfa preti .a lo na'e jefyjitfa preti

lo catni smuvelcki zo'u zoi gy. true-false question gy.
i ja'o lu xunai li'u zo'u zoi gy. false-true question .gy.

i la'edi'u po'o pu krinu fa lonu mi jinvi makau

mu'omi'e .piier.