doi lo cmima be la kamni

selpa'i

to bpfk...@googlegroups.com
ni'o la baupla fuzykamni ca kakne lo ka zukte lo se nitcu .i .e'e lo
cabna cu jai ca snada fai mi'o ne la kamni lo ka gau ce'u lo cumki cu
je'a fasnu ja'e lo xamgu be lo jbobau

ni'o ca'o cmima la kamni fa

> la .piièr. je
> la gleki je
> la durka je
> la .ilmen. je
> la .xorxes. je
> la xalbo je
> la .and. je
> la .guskant.

.i je ca'o jatna la kamni fa mi .i ku'i ko te cmene mi zo selpa'i

ni'o mi'o nu'o jdice lo du'u ta'i ma kau lo cnino co'a cmima .i mi'o
nu'o jdice lo du'u xu kau lo jbobau ba ro pa mei lo bangu poi la kamni
cu pilno .i ji'a sai mi'o nu'o jdice lo du'u ta'i ma kau mi'o ba jdice

ni'o mi djica lo nu mi'o casnu .i je mi djica lo nu mi'o jdice

ni'o ca'e mi stidi lo du'u ca lo nu djuno lo du'u ta'i ma kau jdice cu
ji'i pa moi lo se zukte be la kamni fa lo ka jdice su'o jai frili be fai
lo ka jdice .i mu'i bo va'o ku lo pa moi se zukte be la kamni ba se
snada .i .au lo tolfa'o cu nu snada .i da'i mupli lo jdice jai frili fa
ga lo srana be zo mabla je zo zabna vu'o poi cnino gi lo srana be lo
du'u tu'a zo ro na nibli tu'a zo su'o .i ku'i .ai mi'o kansi'u lo ka
jdice lo du'u ma kau ba pa moi se jdice

ni'o do ma jinvi .i do ma stidi .i .e'e doi ro cmima ko kansa

mi'e la selpa'i mu'o

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
ni'o mi'o nu'o jdice lo du'u ta'i ma kau lo cnino co'a cmima

e'u lo prenu poi jai se zanru za'u lo xadba be lo ca cmima ka'e co'a cmima

.i mi'o nu'o jdice lo du'u xu kau lo jbobau ba ro pa mei lo bangu poi la kamni cu pilno

e'u pilno no drata be lo jbobau ije ba'e ku'i fau lo nu casnu lo cukta pe mu'a lo nu lojbo ctuca cu nabmi gi'a fenki vau fa lo nu pilno no drata be lo jbobau
i mu'a cylyly glico cukta i lo glico valsi cu se pilno va'o tu'a cylyly i ja'o ei sitsku lo glico valsi

.i ji'a sai mi'o nu'o jdice lo du'u ta'i ma kau mi'o ba jdice

refkusi oi

Jacob Thomas Errington

to bpfk...@googlegroups.com
coi ro do

.i mi na cmima .i ku'i la'a xagmau fa la'e di'u .i mi zukcfu dukse fi
tu'a BPFK .i ku'i .ai so'o roi kansa co casnu

On 07/28/2015 10:58 AM, Gleki Arxokuna wrote:

> ni'o mi'o nu'o jdice lo du'u ta'i ma kau lo cnino co'a cmima
>

> e'u lo prenu poi jai se zanru za'u lo xadba be lo ca cmima ka'e co'a cmima

ni'o mi zanru .i lo laldo me BPFK zo'u ba'a nai ru'e lo nu lo da'a cmima
cu zanru cu sarcu .i la'e di'u nandu dukse vau pe'i .i zo'e ne lo xadba
ja lo cifi'uvo si'e cu xagmau .i se jalge lo nu sutra zmadu .i zu'u nai
cumki fa lo nu lo so'u cmima noi tolzau cu tolgei .i mi bredi lo ka gau
da ce drata jinvi binxo

> [...]
> drata be lo jbobau
> i mu'a cylyly glico cukta i lo glico valsi cu se pilno va'o tu'a cylyly

ni'o mi zanru .i lo nu lo jbobau ku po'o cu se pilno cu xamgu ju'o .i
zu'u nai nabmi lo cmima ku da'i noi na'e jboskuselfrili .i ji'a jai va'o
nabmi da'i fai lo ka casnu lo pluja noi lo srana lojbo valsi pu'o se
finti .i ku'i la'e di'u xamgu nabmi .i bo se jalge lo nu ma'a finti lo
so'i cnino je plixau .a'o valsi

> .i ji'a sai mi'o nu'o jdice lo du'u ta'i ma kau mi'o ba jdice
>

> refkusi oi

.u'i

.i mi'e la tsani mu'o

selpa'i

to bpfk...@googlegroups.com
la tsani cu cusku di'e
> ni'o mi zanru .i lo laldo me BPFK zo'u ba'a nai ru'e lo nu lo da'a cmima
> cu zanru cu sarcu .i la'e di'u nandu dukse vau pe'i .i zo'e ne lo xadba
> ja lo cifi'uvo si'e cu xagmau .i se jalge lo nu sutra zmadu

xu da'i do ja su'o drata cu zanru lo nu ro cmima poi du'e roi na pagzu'e
cu se vimcu fi lo kamni .i da'i fanza fa lo nu lo ta'e to'e lazni cmima
ca ro nu cmicu'a cu nitcu lo ka ze'u denpa tu'a lo drata poi no'e jundi
.i ie pei ka'e nabmi

ni'o ku'i vajrai fa lo nu lo se nitcu cu se zukte .i la'a ro se jalge be
ra cu xamgu .i .ei ma'a gasnu lo jai va'o lakne be fai lo nu ma'a ja'a
zukte gi'e se frili lo ka zukte

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com

de'i li 2015:07:28 la gleki di'u ciska

[...]

mi zanru lo nu lo jbobau cu ralju bangu .i ku'i ju'o mi da'i na tolcru lo nu lo bangu poi drata cu se pilno lo poi'i casnu kansa gi'e na'e kufra lo ka jbobau pilno .i sa'u .e'u lo nu no da mapti krinu lo nu da'i na pilno lo jbobau cu banzu lo nu pilno ri

ni'o ku'i mi milxe co xanka lo nu jalge fa lo nu la .and. noi ja'a cmima je noi ti'e na jbobau kufra cu na ka'e kansa .i ju'o lo poi'i tolylazni gi'a jai ke zifre se ditcu be li rau cu ka'e fanva lo se ciska su'o drata .i ku'i ba'a na'e cafne .i ka'e ku'i xamgu fa lo nu glibau mu'a fanva lo vajni ke jungau notci pe BPFK jo'u lo vajni nu cmicu'a kei notci

mi'e la .ilmen. no'u la menli mu'o

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
de'i li 2015-07-28 la selpa'i di'e ciska
.e'u lo nu pa da poi te cuxna zo'u pi rau cmima cu cmicu'a da cu banzu
lo nu na denpa tu'a lo za'o na cmicu'a to va'o mu'a lo nu da'i lo nu ro
nu'o cmicu'a cu suksa cikybi'o gi'e cmicu'a lo fapro cu na banzu lo nu
lo purci ralju cu to'e jinga toi .i ku'i banzu be na ku va'o lo nu mu'a
ga lo su'o re se cuxna cu se zanru dunsi'u ja ke jbisi'u dukse gi du'e
cmima cu sipna pe'a

.i .e'u ru'e ro da poi kamni cmima zo'u lo nu ze'a lo barda dukse ca no
de da kansa cu rinka lo nu co'u sarcu fa lo nu denpa tu'a da .i .e'u
ru'e va'o binxo la ka sipna cmima .i la'a na'e plixau fa lo nu gasnu lo
nu co'u cmima ku fau lo nu ka'e ba di'a jundi gi'e cmima be di'a cpedu
ja'e lo nu lo drata za'u re'u cmima zanru cmicu'a .u'i

mi'e la .ilmen. mu'o

Jorge Llambías

to bpfk...@googlegroups.com
On Tue, Jul 28, 2015 at 1:40 PM, Jacob Thomas Errington <nict...@gmail.com> wrote:
[...]

mi na morji lo du'u ta'i ma kau da co'a cmima lo laldo me BPFK .i ku'i pe'i no roi ku da poi pu djica cu jai se fanta fai lo ka co'a cmima .i tu'a lo xadba be lo ca'a cmicu'a cu xamgu .i ba'a la'a ba ro roi se zanru pa no no ce'i lo ca'a cmicu'a

mu'o mi'e xorxes

guskant

to BPFK, sel...@gmx.de

Le mardi 28 juillet 2015 14:40:46 UTC, selpa'i a écrit :

ni'o mi'o nu'o jdice lo du'u ta'i ma kau lo cnino co'a cmima

.i .e'a ro da poi cusku lo sedu'u vo'a cmima djica kei fo lo dei mriste cu co'a cmima co zmiku
.i ca lo nu jdice da kei lo cmima cu da'i na'e spuda ze'a mu'a lo masti be li ji'i pa .inaja ra noi cmima cu co'u cmima co zmiku vau .iepei

.i mi'o
nu'o jdice lo du'u xu kau lo jbobau ba ro pa mei lo bangu poi la kamni
cu pilno

.i ganai da'i curmi lo nu pilno zo lo'u .e zo zoi gi mi tugni

.i ji'a sai mi'o nu'o jdice lo du'u ta'i ma kau mi'o ba jdice

.i .iepei mu'a sarcu fa lo nu lo su'o pimu si'e be lo'i cmima be byfy cu tugni

[...]

.ie xai noi remei cu vajni .i ji'a lo du'u xukau denpa bu cu se li'erla'i zo la .e zo doi roroi cu .ei se jdice

Le mardi 28 juillet 2015 14:58:47 UTC, la gleki a écrit :

[...]

.i .ie ku'i lo nu bau lo lojbo cu casnu cylyly cu gaurtcini fi lo nu tamgau lo glico valsi lo lojbo

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com

[...]

vimcu jonai na'e vimcu i na vajni i sa'u fau lo nu da na spuda vau na denpa vau e'u i ko jundi lo jundi cmima

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com

[...]

e'u ba'e sarcu lo nu pilno le bangu

i mi'o ca casnu BPFK i BPFK ralju ke lojbo kamni i ja'o lo cmima cu ei lojbo certu i fau lo nu do na certu vau ki'u ma do pilno lo na'e lojbo

selpa'i

to bpfk...@googlegroups.com
la .guskant. cu cusku di'e
> [...]
> .i ca lo nu jdice da kei lo cmima cu da'i na'e spuda ze'a mu'a lo masti
> be li ji'i pa .inaja ra noi cmima cu co'u cmima co zmiku vau .iepei

cumki ju'o .i .ei lanli lo balvi .i va'o lo nu lo zmiku tadji cu xamgu
cu na nitcu lo ka troci su'o plujymau

> .i mi'o
> nu'o jdice lo du'u xu kau lo jbobau ba ro pa mei lo bangu poi la kamni
> cu pilno
>
> .i ganai da'i curmi lo nu pilno zo lo'u .e zo zoi gi mi tugni

.i'a je'e

> .i ji'a sai mi'o nu'o jdice lo du'u ta'i ma kau mi'o ba jdice
>
> .i .iepei mu'a sarcu fa lo nu lo su'o pimu si'e be lo'i cmima be byfy cu
> tugni

za'a lo drata cu stidi lo simsa .i .ai ma'a cipyzu'e tu'a li su'o muno
ce'i .i da'i va'o lo nu facki lo du'u mabla gi'a na banzu cu zifre lo ka
xagzengau lo jdice javni

> [...]
>
> .ie xai noi remei cu vajni .i ji'a lo du'u xukau denpa bu cu se
> li'erla'i zo la .e zo doi roroi cu .ei se jdice

ua ie .i frili fa lo ka tolmo'i lo du'u na xa'o pagbu lo ca'irselzau
bankle fa la .dotsaid. (to ma lojbo cmene gi'e melbi toi)

> [...]
> cylyly i ja'o ei sitsku lo glico valsi
>
> .i .ie ku'i lo nu bau lo lojbo cu casnu cylyly cu gaurtcini fi lo nu

ie .i vajni fa lo nu lo jbobau cu zenba lo ka valsi ricfu .i no drata be
lo nu ma'a co'u rivbi tu'a lo nandu smuni lo ka ta'e di'a pilno lo glico
cu bapli lo nu ma'a bilga lo ka finti lo se nitcu jbovla

selpa'i

to bpfk...@googlegroups.com
la .ilmen. cu cusku di'e
> [...]
> lo purci ralju cu to'e jinga toi .i ku'i banzu be na ku va'o lo nu mu'a
> ga lo su'o re se cuxna cu se zanru dunsi'u ja ke jbisi'u dukse gi du'e

je'e .i simlu lo ka nunracli .i la'a na sarcu fa lo nu finti so'i javni
be lo nu cmicu'a .i mi kanpe lo nu so'e da poi se casnu zo'u lo ka facki
lo du'u xu kau lo kamni cmima cu tugysi'u tu'a da cu frili je se sutra
.i je lo nandu se casnu ba se mulgau ki'u nai lo cmicu'a javni je ki'u
ja'ai lo nu ma'a lanli lo se darlu joi lo te darlu gi'e racli kansi'u lo
ka jdice lo zabna

> [...]
> nu co'u cmima ku fau lo nu ka'e ba di'a jundi gi'e cmima be di'a cpedu
> ja'e lo nu lo drata za'u re'u cmima zanru cmicu'a .u'i

.u'i .i ie ga -sei la .ilmen. cu stidi se'u- binxo la sipna cmima gi
-sei la .guskant. cu stidi se'u- zmiku lo ka co'u cmima .i su'a .au lo
sampu poi na zunti lo vajrai poi nu ma'a mulgau lo bangu cu javni

Alex Burka

to bpfk...@googlegroups.com
coi mi'e zanru .i sa'u .ai spuda tezu'e lo nu mi na co'a sipna cmima vau vau .u'i ru'e

.i .au baku da uitki papri gi'e liste lo ca'o je ba'o je pu'o se casnu be mi'o ku .e lo se detri pe ri
.i la'a plixau fi lo nu sanji lo du'u makau sipna

mu'o mi'e durkavore

Gleki Arxokuna

[...]

au a'o le se papri ba lojbo gi'e se pagbu pa glico ku noi du zoi gy. If you can't read the Lojban text below it means you've been either removed from the BPFK committee or isn't yet eligible to be a member of it..gy.

guskant

to BPFK

Le lundi 3 août 2015 07:19:04 UTC, la gleki a écrit :

[...]

i mi no'e tugni lo du'u go'i
i pe'i lo tcini no'u lo nu kakne lo nu pilno la lojban cu na'e sarcu lo nu me byfy kei sei ku'i ka'e banzu tcini
i lo canaiba pilno be la lojban cu .e'a kansa mi'o lo nu jdice fi lo ka bangu
i la'a lo ji'a no'e tavla fo la lojban cu kakne lo nu jimpe lo lojbo jufra kei sepi'o lo fanva tutci a lo vlaste