lo nu broda ba brode

selpahi

to bpfk...@googlegroups.com
sera'a «lu lo nu broda ba brode li'u»

ni'o lo ca'irselzau gerna zo'u «lu lo nu broda ba brode li'u» smudu'i
«lu lo nu broda ba ku kei brode li'u» .i lo du'u go'i cu na'e zabna su'o
re da .i

1mai) cafne nunsrera (to mu'a
https://mw.lojban.org/papri/tense/modal_is_not_equivalent_to_cu_gotcha
toi) .i ku'i ji'a:

2mai) logji cizra fi lo ka na sarxe lo fasnu pe «lu mi ba broda gi'e

ni'o ĭe lo du'u na sanji lo javni gi'e ja'e bo srera tu'a ri na nibli lo
du'u lo javni cu mabla .i ku'i cumki fa lo nu srera ki'u lo nu lo javni
cu tolsarxe su'o drata javni poi slabu .i pe'i lo go'i cu fasnu .i je mi
stidi lo du'u gau ma'a lo gerna cu cenba ja'e lo nu ro da poi nu lo
sumtcita poi lidne lo selbri cu ba'e *na* snipa lo selbri zo'u ga nai
djica da gi nitcu lo ka cusku zo ku .i jalge fa lo nu «lu lo nu broda ba

ni'o mi zgana lo nu so'i da poi jbopre je poi ja'a sanji lo bi'u nai
javni cu cuxna lo ka tolju'i ri kei mu'i lo nu da jinvi lo du'u mabla
javni .i lo nu gau cenba fa lo gerna na ba se jalge lo nu so'i pu se
cusku co'u drani .i ku'i ja'a go'i lo nu so'i ca ja pu naldra co'a drani
kei je lo nu zo cu jdika lo ka ca xo kau da lo nu cusku ce'u cu sarcu

ni'o .e'e casnu

mi'e la selpa'i mu'o

guskant

to BPFK
mi tugni fi lo du'u zo ba po'e lu lo nu broda ba brode li'u cu tcita zo brode
i tezu'e lo nu go'i kei ma'a pu zu casnu lo peg zei gerna tedi'o lo mriste nuncasnu no'u la'o zoi
zoi
i sa'u po'o sarcu fa lo nu galfi zoizoi tag KU#? zoi zoizoi tag !selbri KU#? zoi

i ku'i mi na djuno lo du'u ta'i makau stika tu'a lo iak zei gerna ja'e la'e di'u
i ba'a frili fa lo nu ba'e pu lo nu jdice tu'a lo gerna tarmi cu jdice lo du'u lo peg zei gerna cu catni gerna

mu'o mi'e la guskant

Alex Burka

to bpfk...@googlegroups.com
mi ji'a zanru lo nu cnegau ma'oi ba kei je lo nu ca'irzau PEG .i lo cipra me PEG xa'o jinvi lo du'u lu lo nu broda ba brode li'u du lu lo nu broda cu ba brode li'u

mu'o mi'e durkavore

selpahi

to bpfk...@googlegroups.com
la .guskant. pu cusku di'e
> i ba'a frili fa lo nu ba'e pu lo nu jdice tu'a lo gerna tarmi cu jdice
> lo du'u lo peg zei gerna cu catni gerna

ie .i mi ze'u pu djica lo nu la .peg. cu ca'irselzau .i sarcu so'i gerna
nuncenba (to ba'e ma za'o pilno «lo'u ku joi le'u» toi) .i va'o lo nu
ma'a sutra cmicu'a tu'a la .peg. zo'u LLG (to ki'u lo nunjmaji toi) ka'e
ca'irzau tu'a la .peg. ca lo cabna masti

ni'o la .guskant. je la durka cu zanru lo nu la .peg. cu basti la .iak.
.i lo drata ma jinvi

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
i da'i mi zanru lo nu la peg cu basti la iak
i ba'e *ku'i* ma catni gentufa gi'e pilno la peg

i pe'i na xamgu fa lo nu jdice lo du'u ma kau noi gerna cu catni
i xamgu da'i falo nu jdice lo du'u ma kau noi gentufa cu catni

i se ki'u bo mi jinvi lo du'u sarcu fa lo nu casnu lo drata je plixau

mezohe

to bpfk...@googlegroups.com
2015-11-17 Gleki Arxokuna:

> [...]
> i xamgu da'i falo nu jdice lo du'u ma kau noi gentufa cu catni
>
> i se ki'u bo mi jinvi lo du'u sarcu fa lo nu casnu lo drata je plixau

so'i lo nu casnu lo gerna srana do'e lo dei mriste cu se jalge lo nu
lo gerna pe la .camxes. cu se galfi .i ia re gerna cu poi'i ro lo nu
stika ke'a cu jalge lo mi'u nu casnu .i go'i fa lo me la .ilmen. moi
[1] jo'u lo me mukti moi [2] vu'o noi dunsi'u so'a da .i jetmlu mi fa
lo du'u lakne fa lo nu so'a ja ro lo cmima cu nalpro lo nu pa lo go'i
cu jai jicmu lo bavla'i poi ca'irselzau versiio lo bangu .i doi na se
slabu be lo re gerna do'u .e'e catlu gi'e smusku lo se jinvi

[1] https://github.com/Ilmen-vodhr/ilmentufa/blob/master/camxes.js.peg
[2] https://github.com/teleological/camxes-py/blob/master/parsers/camxes_ilmen.peg

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
2015-11-17 Gleki Arxokuna:

> [...]

[1] jo'u lo me mukti moi [2] vu'o noi dunsi'u so'a da .i jetmlu mi fa
lo du'u lakne fa lo nu so'a ja ro lo cmima cu nalpro lo nu pa lo go'i

to i jicmu i'e gi'enai mulno dunli toi

[...]

Alex Burka

to bpfk...@googlegroups.com
.au la .camxes. pe la .ilmentufa cu jicmu .i mi pu jinvi lo du'u piro me PEG cu se vasru le .uitki .i ku'i sei jetmlu lo vlaturge'a ku po'o cu se vasru .i la'a .ei PEG co'a BPFK zei pagbu

mu'o mi'e la durkavore

guskant

to BPFK

> [...]
>
> i pe'i na xamgu fa lo nu jdice lo du'u ma kau noi gerna cu catni
> i xamgu da'i falo nu jdice lo du'u ma kau noi gentufa cu catni

i ei no lo genturfa'i cu ca'irselzau
ini'ibo lo se gunka be byfy cu nu jdice tu'a lo bangu enai lo drata
i sa'unai lo go'i cu nu jdice lo du'u lo gerna cu se tarmi makau kei e lo du'u lo valsi cu se tamgau fi makau
i zu'u lo catni gerna be la lojban cu se ciska sepi'o lo iak zei gerna ce'o ba'a la peg
i zu'unai lo genturfa'i cu jicmu lo gerna gi'e na'e cmima lo bangu
i mu'a lo genturfa'i cu selkai lo ka xe fanva fi la javaskript onai la paiton onai la xaskel kei jo'u lo ka te jmina lo lo'u preproc postproc le'u zei selgu'a
i mu'anai lo se go'i cu ei na'e cmima lo se jdice be byfy gi'e ei se finti co se zifre lo se jbobau

> .au la .camxes. pe la .ilmentufa cu jicmu .i mi pu jinvi lo du'u piro me PEG
> cu se vasru le .uitki .i ku'i sei jetmlu lo vlaturge'a ku po'o cu se vasru
> .i la'a .ei PEG co'a BPFK zei pagbu

i ie lo gerna po la camxes zei ilmentufa cu mapti lo ka ca'irselzau kei lo si'o sarxe lo ca ba'o se jdice be byfy

ni'o ta'osai caku za'a la camxes zei ilmentufa na curmi tu'a linji bu

mu'o mi'e la guskant

Gleki Arxokuna

> [...]

ini'ibo lo se gunka be byfy cu nu jdice tu'a lo bangu enai lo drata
i sa'unai lo go'i cu nu jdice lo du'u lo gerna cu se tarmi makau

ma gerna i xu gunma lo javni

i da'i mi zanru lo nu lo gunma be lo javni pe la peg cu catni

i ku'i da'i mi to'e nelci lo nu la peg co'a catni

kei e lo du'u lo valsi cu se tamgau fi makau
i zu'u lo catni gerna be la lojban cu se ciska sepi'o lo iak zei gerna ce'o ba'a la peg

y la peg cu frica la iak
i ba'anai la robin pu fliba lo ka finti lo gerna pe la peg zi'e poi jai cumki fai tu'a lu lo broda joi lo brode li'u mu'a
i se ki'u bo gonai pamai finti lo cnino gerna pe le peg zi'e poi zmadu fi lo ni vlipa gi co'a pilno la peg

[...]

ru'a ie lo progybangu jenai genturfa'i bo bangu noi la peg e la iak na mupli cu na vajni i je sa'u lo gunma be lo javni cu vajni

Alex Burka

to bpfk...@googlegroups.com
ua nai .i la .camxes. mu'a cu .akti .i xu do zukte fi lo ka cfipygau lo casnu

no'i .ei pe'i morji fa ma'a lo du'u BPFK fuzme lo ka zukte tu'a lo ba'e *za'u* pa jbobau ke vlaste ja gerna ja cukta
.i mu'a lo nu la .dotsaid. puzi co'a ca'irselzau na rinka lo nu lo tavla be fo la .lojban. pe la .1998nan. co'u tavla fo la .lojban.
.i ma'a ka'e notsku lo du'u sa'u ge la .iak. zei gerna cu jai purci gi loi .peg. zei gerna no'u mu'a la .camxes. cu jai cabna je balvi
.i mu'a da'i BPFK ba cusku lo sedu'u "lo'u lo nu broda ba brode le'u" smudu'i "lo'u lo nu broda cu ba brode le'u" lo pilno be la .camxes.

mu'o mi'e durkavore

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
na ku mi mutce lo ka nelci lo si'o selbritcita .i ku'i pe'a lo ri genja
cu kuspe su'o condi dukse pe lo jbobau .i va'o lo nu da'i nai lo si'o
selbritcita cu pagbu lo kernelo be lo jbobau cu xagmau pe'i fa lo nu «lu
mi zanru lo nu BPFK ca'irzau lo nu lo se catni gerna cu cenba co co'a
mapti la'e di'u

mi'e la .ilmen. mu'o

la selpahi pu ciska di'e

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
la gleki pu cusku di'e

[...]

mi zanru lo nu lo catni mapti to va'i na'e cipra toi gerna pe la .camxes. pe la .ilmentufa co'a ca'irselzau BPFK .i da'i ka'e co'a te cmene ra su'o simsa be zo banfu'etufa .u'i

.i ĭe lo gerna javni gunma .e nai lo proga bangu poi se pilno fi lo ka ciska lo gerna vlamei cu vajrai

Jorge Llambías

to bpfk...@googlegroups.com
On Mon, Nov 16, 2015 at 11:52 AM, selpahi <sel...@gmx.de> wrote:
sera'a «lu lo nu broda ba brode li'u»

mi do'o tugni .i ji'a .ei panra lu lo nu broda na brode li'u

mu'o mi'e xorxes

Jorge Llambías

to bpfk...@googlegroups.com
On Tue, Nov 17, 2015 at 9:24 AM, selpahi <sel...@gmx.de> wrote:
ni'o la .guskant. je la durka cu zanru lo nu la .peg. cu basti la .iak. .i lo drata ma jinvi

li'a mi ji'a zanru

mi'e xorxes

guskant

to BPFK

Le mardi 17 novembre 2015 05:53:13 UTC, guskant a écrit :

[...]

no'i ji'u la'e di'u gau cipra bu'u la'o zoi http://guskant.github.io/gerna_cipra/camxes_lonubrOdababrOde1.html
zoi
i sa'unai galfi zoizoi
term_1 = expr:(sumti / ( !gek (tag / FA_clause free*) (sumti / KU_elidible free*) ) / nonabs_termset / NA_clause KU_clause free*) {return _node("term_1", expr);}
zoi zoizoi
term_1 = expr:(sumti / ( !gek (tag !selbri / FA_clause free*) (sumti / KU_elidible free*) ) / nonabs_termset / NA_clause KU_clause free*) {return _node("term_1", expr);}
zoi

i bi'u la'e di'u rinka lo nu lo'u lo goi bai broda le'u cu co'u gendra
i va'i sarcu fa tu'a zo ku a zo ge'u mu'u lu lo goi bai ku broda li'u
i ku'i lo nu go'i cu zabna fi mi
re'i

selpahi

to bpfk...@googlegroups.com
la .guskant. cu skuna si cusku di'e
> [...]
>

> i bi'u la'e di'u rinka lo nu lo'u lo goi bai broda le'u cu co'u
> gendra i va'i sarcu fa tu'a zo ku a zo ge'u mu'u lu lo goi bai ku

ŭa .i ki'u su'o na jai se djuno mi na pu pensi «lo'u lo pe pu broda
le'u» .i ku'i ...

> i ku'i lo nu go'i cu zabna fi mi re'i

ĭe .i'i .i sarxe lo drata tcini pe lo sumtcita (to mu'a «lo'u ge broda
pu gi brode le'u» noi na gendra je noi tu'a zo ku cu sarcu toi) .i mi
zanru .i jalge fa lo zansampu javni:

.i «lu ro da poi sumtcita zo'u lo nu da na jorne lo lamji cu se sarcu lo
nu cusku zo ku .i ja da zvati lo fanmo be lo jufra li'u»

(to lo drata famyma'o ku ji'a jai cumki .i ku'i lo nu ma'ulca zo ku po'o
cu se jalge lo nu lo javni cu simlu lo ka sampu .i frili fa lo ka morji
.i ji'a xamgu lo co'a tadni be lo jbobau toi)

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
va'o lo nu lo nu mi lanli cu drani zo'u ge mu kamni cmima cu zanru lo nu dunli lu lo nu broda cu ba brode li'u gi ge no cmima cu zanru lo nu dunli lu lo nu broda ba kei brode li'u gi vo cmima nu'o jungau lo du'u jinvi ma kau

.i sa'u nai zanru lo nu dunli lu lo nu broda cu ba brode li'u fa
• la selpa'i
• la .ilmen.
• la .guskant.
• la .durkavor.
• la .xorxes.

.i nu'o ji'isku fa
• la xalbo
• la me zo'e
• la gleki
• la .piĭer.

va'o lo nu mi srera ku dragau .e'o

.i .e'u rau nu'o jinvi jungau cu cmicu'a da ja'e lo nu BPFK ka'e ca'irselzau pa lo danfu

mi'e la .ilmen. mu'o

mezohe

to bpfk...@googlegroups.com
> .i .e'u rau nu'o jinvi jungau cu cmicu'a da ja'e lo nu BPFK ka'e
> ca'irselzau pa lo danfu

su'a mi zanru lo nu lo sumtcita cmavo poi lidne lo selbri te gerna cu
binxo lo ka selbritcita .i lo gensu'a poi bi'ai se pagbu su'o sumsmi ku
ku zu'u nai (to mupli fa lo zo be zei stura je lo zo goi zei stura toi)
zo'u si'a .ei jdice lo du'u mo kau .i mi zmanei lo nu ke mu'a lu «se
zanru be ba javni» li'u noi pe'i zabna lo ka tordu cu stali lo ka gendra
.i ku'i zo'u za'a no'e cafne fa lo nu cusku lo simsa (to zoi fa.
http://v.gd/BZKkFM .fa. toi) .i je lo nu ba'e lo gerna cu tordu ku ji'a
zabna

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com

.i nu'o ji'isku fa
• la xalbo
• la me zo'e
• la gleki
• la .piĭer.

mi na morji fi lo javni i xu ro cmima cu bilga lo ka cuxna da

i sa'u mi na djica lo nu mi cuxna

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com

ni'o sei kucli lo nu da'i jdice lo du'u la .peg. cu basti la .ĭak. lo ka se ca'irselzau cu xamgu ma .i pe'i ge ba'e lo javni gunma .a lo ro jufra poi gendra fi lo ca'irselzau gi nai lo bangu poi se pilno fi lo ka zbasu lo gerna lanli tutci cu vajni

ni'o se pi'o la .peg. noi gerna velski bangu cu kakne ge lo ka zbasu lo ja'a sarxe be lo ca'irselzau gerna gi ku'i lo ka zbasu lo ba'e na sarxe be ri .i pe'i .inda lo ka ca'irselzau ku fa ĭe nai pei ba'e lo gerna velski vreji ge pe la .djavaskript.camxes. poi sarxe lo ca'abna ca'irselzau gerna gi ba'e noi gendra fi la .peg.

ni'o sa'e da'i BPFK jdice lo du'u la .djavaskript.camxes. poi sarxe lo ca'irselzau gerna cu poi'i BPFK kurji ke'a gi'e zukte fi lo nu ke'a stodi lo ka sarxe lo ca'irselzau kei joi cu tinbe ro ca'irselzau nu gerna cenba poi balvi

ni'o da'i na fanta lo nu ca su'o balvi su'o cnino gerna velski poi gerna dunli lo ca'irselzau cu ca'irselzau BPFK fau lo nu jundi ge lo nu dunli lo ca'irselzau lo ka ma kau gendra gi nai lo nu ma kau gerna velski bangu to mu'a xu kau me la .peg. toi

ni'o pei

mi'e la .ilmen. mu'o

de'i li 21/11/2015 la .xorxes. di'e ciska

Little Bobby

to bpfk...@googlegroups.com

Where is the unsubscribe button?  The link at the bottom does NOT work for unsubscribing.

Why the fuck am I getting 10 emails of this shit each day?

[...]

pe'i casnu lo peg zei gerna velski .e nai lo peg zei tutci

[...]

mi na nelci lo toljinsa be la djavaskrit be'o gerna velski .i ku'i la'a mi menre lo tolsopmei

[...]

ie .i pe'i lo simsa be la'e di'u pu se stidi

[...]

ie li'a .ei na dunja bebna

Jorge Llambías

to bpfk...@googlegroups.com
pe'i na nabmi fa lo nu na cuxna .i ku'i xamgu fa lo nu cusku lo se du'u na cuxna .i jarco lo nu ca'a tcidu gi'e djuno lo du'u casnu ma kau

Gleki Arxokuna

> [...]
> se ca'irselzau cu xamgu ma .i pe'i ge ba'e lo javni gunma .a lo ro jufra
> poi gendra fi lo ca'irselzau gi nai lo bangu poi se pilno fi lo ka zbasu

sei mi stace genai la iak ginai la peg cu mutce plixau i sa'u na skicu
ro pagbu be le bangu

i ku'i ganai da djica lo nu la peg cu se ca'irselzau gi mi na pante i
zo'o zo'onai cumki fa lo nu lo na jbopre ba xusra lo du'u lo skami
ka'e tavla fo lo jbobau ije ba simsa lo pu misno pixra pe XKCD

> [...]
> ca'irselzau gerna cu poi'i BPFK kurji ke'a gi'e zukte fi lo nu ke'a
> stodi lo ka sarxe lo ca'irselzau kei joi cu tinbe ro ca'irselzau nu

mi to'e nelci lo nu la djavaskript camxes co'a se se zanru i la paiton
camxes cu mo i xu lo prenu poi certu tu'a la paiton pu zukte lo na
vajni

i mi ie jinvi lo du'u na mutce vajni ije ku'i mi jinvi lo du'u ji'a la
djavaskript camxes na mutce vajni

i je ku'i lo drata cu djica lo nu lo tutci poi za'e ru'e cupra lo
bangu cu se zanru i va'o ku mi djica lo nu lo kampu tutci cu se zanru

Gleki Arxokuna

> [...]
>>

> mi na nelci lo toljinsa be la djavaskrit be'o gerna velski .i ku'i la'a mi

i mi na nelci lo nu zo ra na jai se ciksi vau e lo nu lo se kuspe be
lo te gerna to zo sko'opu pu se pilno toi na jai se ciksi vau

i mi na nelci lo nu su'o prenu cu jinvi lo du'u lo gentufa cu frica lo
da'i tutci be lo nu ciksi tu'a le se kuspe i li'a na srana i sa'u na
mutce plixau i lo ca gentufa ka'e sidju ma ma

Jorge Llambías

to bpfk...@googlegroups.com
On Sat, Feb 6, 2016 at 10:45 AM, Gleki Arxokuna <gleki.is...@gmail.com> wrote:

i mi na nelci lo nu su'o prenu cu jinvi lo du'u lo gentufa cu frica lo
da'i tutci be lo nu ciksi tu'a le se kuspe i li'a na srana i sa'u na
mutce plixau i lo ca gentufa ka'e sidju ma ma

sidju ma'a lo ka djuno lo du'u xu kau lo jufra cu gendra .i ie lo ca gentufa cu pagbu po'o je nai mulno skicu lo logji stura be lo se cusku

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com

la .xorxes. di'e cusku

[...]

je'u na narfaunarcu'i nabmi .i pu zu ku la lunra ku noi jbopre cu jai gau viska fai mi lo mupli be lo nu jinsygau lo gerna vreji lo djavaskripti ta'i lo ka ge basygau lo cmalu mifra lo djavaskripti gi gasnu lo nu su'o za'e pruructci cu mipri jmina lo djavaskripti poi mapti vau ca ro nu zmiku fanva lo la .peg. gerna vreji la .djavaskript.

.i ku'i mi pu lazni lo ka gasnu lo nu la .djavaskript.camxes. cu ckaji su'o simsa .i ba'a ku'i lo nu gasnu na'e nandu

guskant

to BPFK

Le vendredi 5 février 2016 18:14:24 UTC, Ilmen a écrit :

[...]

i la peg cu zmadu la .iak lo ka xamgu ma'i lo si'o vlipa lo nu ciksi lo gerna

i la peg cu curmi lo nu cimni zgana lo balvi lerpoi kei no'u la ynlimit.lukaxed
ija'ebo kakne lo nu ciksi lo vlatai noi na se ciksi la .iak gi'e na'e pavysmu se ciksi cylyly
i va'i la peg cu sarji lo nu pavysmu co ciksi lo stura be la lojban

i lo te xlali be fi la peg cu po'o nu nitcu lo mo'isro barda kei gi'e nu na'e kakne lo nu ciksi lo zoi zei stura sei la .iak cu ji'a go'i

[...]

i mi toltu'i fi lo du'u lo djavaskript zei pagbu be la'e di'e cu cmima lo ca'irselzau
i zoizoi
zoi

i je'u lo curve be lo ka me la peg cu na banzu lo nu finti lo genturfa'i
i ku'i mi jinvi lo du'u lo pagbu be mu'u lo zoi zei stura be'o noi drata la peg cu .ei zifre se jitro lo finti be lo genturfa'i gi'e .ei na'e rinju la djavaskript

[...]

i mi na pante lo nu byfy kurji la .djavaskript.camxes.
i ku'i mi toltu'i lo nu su'o genturfa'i cu ca'irselzau
i va'i .ei di'e drani
i la .djavaskript.camxes. cu genturfa'i da lo ca'irselzau noi se ciska bau la peg

[...]

i je'u lo te pruce be fi la .djavaskript.camxes. cu .ei sarxe lo ca'irselzau gerna
i ku'i xu sarcu fa lo nu xusra lo du'u lo go'i cu ca'irselzau kei kei lo nu baupla
i mi jinvi lo du'u na go'i

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
e'u lo simsa be la'e zoi. https://mw.lojban.org/papri/Shortened_PEG_grammar_of_Lojban .zoi. co'a ca'irselzau

i lo stura be lo valsi zo'u e'u ga setca fi la'e di'u gi finti lo sepli gerna

guskant

to BPFK

Le lundi 8 février 2016 04:13:27 UTC, guskant a écrit :

[...]

i la'e di'e ve vimcu lo javaskript zei pagbu la ilmen peg i zoizoi
zoi
i ganai da'i ji'a sai ro na'e bo mi cu tugni fi lo du'u lo javaskript zei pagbu ji'a cu ca'irselzau
gi la'e di'u la'a plixau lo finti be lo drata genturfa'i

ni'o mi na birti lo du'u .ei va'o lo peg zei curve cu galfi lo zo zoi zei stura ma kau
i ku'i mi cuxna lo tarmi noi se jicmu la masatos peg ku'o gi'e na'e mutce ciksi zo zoi
i di'e te pruce
i zoi peg

ZOI_clause <- ZOI_pre ZOI_post
ZOI_pre <- pre_clause ZOI spaces? zoi_open spaces? zoi_word* zoi_close spaces?
ZOI_post <- post_clause
ZOI_start <- !ZOI_pre ZOI

lojban_word <- (CMEVLA / CMAVO / BRIVLA)
any_word <- lojban_word spaces?
zoi_open <- lojban_word
zoi_word <- (non_space+) spaces
zoi_close <- any_word

peg

ni'o sei sitna lo zo zoi zei stura cu vrici lo finti be lo genturfa'i
i di'e liste lo peg zei velski be lo vo vrici
mi'e la guskant mu'o fa'o

1mai. la camgusmis peg pe la javas

ZOI-clause <- ZOI-pre ZOI-post
ZOI-pre <- pre-clause ZOI spaces? zoi-open zoi-word* zoi-close spaces?
ZOI-post <- post-clause

zoi-open <- any-word-pre inner-word &{ myAssign( new String(innerWordSEP2.toString()) ) } close-paren
zoi-word <- spaces? zoi-printable-pre inner-word &{ ! myCompare( startString, innerWordSEP3 ) } close-paren
zoi-close <- spaces? any-word-pre inner-word &{ myCompare( startString, innerWordSEP3 ) } close-paren spaces?
zoi-printable-pre <- any-word-pre / non-Lojban-word-pre
any-word-pre <- CMAVO-word-pre / CMENE-word-pre / BRIVLA-word-pre
NORATS non-Lojban-word-pre <- " nonLojbanWord=( "

2mai. la masatos peg pe la javaskript

ZOI_clause = pre:ZOI_pre post:ZOI_post {return _node2("ZOI_clause", pre, post); }
ZOI_pre = pre_clause ZOI spaces? zoi_open zoi_word* zoi_close spaces?
ZOI_post = post_clause

lojban_word = expr:(CMENE / CMAVO / BRIVLA) { return expr; }
any_word = expr:lojban_word spaces? { return expr; }
zoi_open = lojban_word
zoi_word = non_lojban_word
zoi_close = lojban_word

3mai. la ilmen peg pe la javaskript

[...]

lojban_word = expr:(CMEVLA / CMAVO / BRIVLA) { return expr; }
any_word = expr:lojban_word spaces? { return expr; }
zoi_open = w:lojban_word { return _zoi_assign_delim(w); }
zoi_word = expr:( w:(non_space+) spaces &{ return (! _zoi_check_quote(w)); } ) {return "";}
zoi_close = w:any_word &{ return (_zoi_check_delim(w)); }

4mai. la iocikun peg pe la xaskel
(co'u gubni)

ZOI_anything = z:ZOI sep:any_word str:
( !w:any_word[w == sep] c:anything
 )* sep':any_word[sep == sep']

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com

[...]

ca'o mutce drani be na

i mu'a zoi zoi

LU_clause <- LU_pre LU_post
LU_pre <- pre_clause LU spaces?
LU_post <- post_clause

zoi

i lo mu'oi gy.indicator.gy. ka'e pagbu lo mu'oi gy.post_clause.gy.

i mu'a lu lu ui mo li'u i ku'i mi jinvi lo du'u zo ui na galfi zo lu i mi jinvi lo du'u zo lu sitsku pe'a zo ui

i ja'o sarcu falo nu ca'o favgau i ca va'oku lo nintadni ka'e se cfipu

i mi na zanru lo gerna pe zoi zoi
[...]

i mi ji'a na birti
i ku'i simsa zo ra i sa'u ka'eku na ciksi tu'a zo zoi i va'o ro da ro ca genturfa'i na ku ciksi ro pagbu be la lojban
i e'u sepli jdice doi bypyfyky.

guskant

to BPFK

Le mardi 9 février 2016 13:50:38 UTC, la gleki a écrit :

[...]

i .e'u ctuca fi lo du'u lo smuni stura lo gerna stura cu tolpanra
i la peg la iak cu frica lo ka te lanli kei .ija'ebo lo te pruce be fi xai cu frica simxu
i ma'i lo si'o ma'oi UI ka'e jbini so'a loi re valsi
 cu zabna fa lo nu ma'oi UI cmima la post kloz

i ku'i ba ji'a lo nu djice lo du'u pa peg zei gerna cu ca'irselzau keikei
 ro da zifre lo nu stidi lo nu stika lo ka gerna
i lo di'u gerna cu na zabna fi mi isemu'isaibo finti la zantufa
i ku'i mi zanru lo nu lo di'u gerna cu pamoi lo peg zei gerna noi ba ca'irselzau
i ce'o ma'a .ai casnu lo nu stika lo ka gerna

mu'o mi'e la guskant jo'au zantufa xi papipapa

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com

[...]

i uanaisai i xu do jinvi lo du'u lo simsa be di'e cu drani
i zoi

([lu,[ui]],[text, [mi, broda]])

zoi

i pe'i mutce cfipu gi'e mutce naldrani

i sa'u lu i ui mi broda cu cupra lo simsa be di'e

i zoi.

([text,[[i,ui],mi,broda]])

.zoi.
i frica lu lu ui mi broda li'u gi'u drani

i pe'i lo nu ctuca fi lo du'u lo smuni stura cu frica lo gerna stura cu rinka lo nu lo nintadni co'a je'a jinvi lo du'u frica

i ma mukti lo nu tai ctuca

i ma prali fi lo nu pilno lo simsa genturfa'i
i ctuca fi ma sa'e i xu lo du'u lo smuni stura ka'e se ciksi ta'i lo ka tavla fo lo rarbau noi lo glibau cu mupli lo ka me ke'a

[...]

i sa'e zo ui ka'e galfi i'e nai sai zo lu

i naku no drata nabmi ka'e se casnu
i mu'a
lo'u ga nai le'u panra lo'u ga ui le'u vau ki'asai
i li'a zo nai va'o ku na ku cnima'o

i ku'i mi zanru lo nu lo di'u gerna cu pamoi lo peg zei gerna noi ba ca'irselzau

mi na djica lo nu lo gerna pe la'e zoi.https://raw.githubusercontent.com/guskant/ilmentufa-1/gh-pages/camxes-20160209.peg.zoi co'a se ca'irselzau i seki'ubo mi na djica lo nu lo nintadni co'a se cfipu
i lo stati nintadni ka'e ku ba'e tcidu u'i lo tai gerna gi'e lanli gi'e ja'e bo ckasu io

i e'u zanru lo gerna poi zmadu fi lo ka tordu

i mu'a e'u vimcu lo jai se senpi pagbu

i ra'u mi zanru tu'a lo gerna pe la .peg. ge'u i'a

i e'u finti lo drata

i mu'a ka'e ku zanru lo genturfa'i pe lo ka facki lo du'u makau stura lo sepli valsi

i mu'a ka'e casnu la'e zoi.https://mw.lojban.org/papri/BPFK_Section:_PEG_Morphology_Algorithm.zoi i ju'o lo nabmi cu mleca fi lo ni xo kau mei

i ce'o ma'a .ai casnu lo nu stika lo ka gerna

mu'o mi'e la guskant jo'au zantufa xi papipapa

guskant

to BPFK

Le mercredi 10 février 2016 08:19:49 UTC, la gleki a écrit :

[...]

i drani ma'i lo si'o peg zei gerna
i ka'e na'e drani ma'i lo si'o smuni stura
i lo gerna stura lo smuni stura cu ka'e frica mu'u zo da'o .e lo stura be zo naku joi PAda
i zu'u lo gerna stura cu te pruce fi lo nu lanli lo lerpoi
i zu'unai lo smuni stura cu te pruce fi lo nu lanli la'e lo lerpoi

[...]

i pe'i lo di'u preti cu mapti la'o zoi lojban-beginners zoi
i ku'i e'u gau cnici fa lo preti pu lo nu mrilu fi lo se go'i

i sa'e zo ui ka'e galfi i'e nai sai zo lu

i la'e di'u se krinu la'e di'e i zoizoi

Pierre Abbat

to bpfk...@googlegroups.com
On Monday, November 16, 2015 15:52:56 selpahi wrote:
> [...]
>
> ni'o lo ca'irselzau gerna zo'u «lu lo nu broda ba brode li'u» smudu'i
> «lu lo nu broda ba ku kei brode li'u» .i lo du'u go'i cu na'e zabna su'o

.aupe'i «lu lo nu broda ba brode li'u» smudu'i «lu lo nu broda kei ku ba brode
galfi lo me la .peg. gerna secau lonu pofygau lo drata

> 2mai) logji cizra fi lo ka na sarxe lo fasnu pe «lu mi ba broda gi'e

.i «lo'u mi ba broda gi'e pu brode le'u» .enai «lo'u mi ba broda je pu brode
mi baku broda gi'e brode li'u» smudu'i «lu mi baku broda .ije mi baku brode
li'u»

ni'o mi zuktce lo nu tumymre .e lo nu sampla fi lo nu tumymre .i mi masno lo nu
tcidu je je'empe le nunsnu be bau la .lojban.

mu'omi'e .piier.

--
li fi'u vu'u fi'u fi'u du li pa

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com

[...]

i na drani ma'i lo si'o gerna stura
i sa'e lo'u
ui mi broda
le'u
na simsa lu
lo'u ui mi broda le'u
li'u

i lo pamoi zo'u zo ui na galfi da
i lo remoi zo'u zo ui galfi zo lu vau i'enai

i ta'o mi pu finti la altatufa i ri genturfa'i gi'e cupra lo simsa be zoi zoi.
[ui,mi,broda]
.zoi
e zoi zoi.
(lu,[ui,mi,broda],li'u)
.zoi

i li'a la altatufa cu nunxalbo genturfa'i i ku'i su'o va'e lo ka zmadu lo pu jai se stidi lo ka drani

i lo gerna stura lo smuni stura cu ka'e frica mu'u zo da'o .e lo stura be zo naku joi PAda
i zu'u lo gerna stura cu te pruce fi lo nu lanli lo lerpoi
i zu'unai lo smuni stura cu te pruce fi lo nu lanli la'e lo lerpoi

i pe'i na sarcu fa lo nu ctuca lo nintadni fo lo tai bauske

i lo nintadni cu djica lo nu ri ka'e tavla fo lo bangu vau gi'e so'i roi na se cinri tu'a lo nu lo smuni stura cu frica lo gerna stura

i sa'e so'i da poi bangu zo'u ca lo nu lo prenu cu tavla fo da vau ri na pensi lo te frica be lo smuske bei lo gerna

i casnu lo nintadni mu'o

i mi stidi lo nu do'o lanli lo bynyfy. gerna pe la'e zoi zoi.https://lojban.github.io/cll/21/2/.zoi

i mi mutce nelci lo gerna ku mi'u
i mutce tordu
i na clani

i e'u ganai do nelci la peg gi do galfi lo by.ny.fy. gerna la .peg.
i e'u ganai do senpi tu'a lo pagbu be lo gerna gi do vimcu lo pagbu ku mi'u

i ku'i lo gerna poi la .masatos.peg. a la .camxes. pe la .camgusmis. cu cupra ke'a cu mutce pluja

guskant

to BPFK

Le jeudi 11 février 2016 09:58:08 UTC, la gleki a écrit :

[...]

i lo romei cu simxu co dunli fi lo ka ui zei stura kei ni'i lo nu ma'oi LOhU vimcu lo se li'erla'i stura

[...]

i do nu'o jimpe fi lo smuni stura be la text
i sa'unai tu'e

i zu'u ma'i lo si'o gerna stura zo'u
lo su'a UI zei cmavo cu jorne lo pa li'erla'i valsi
mu'u lu
{{lu ui} {{broda} {i brode}} li'u} (to mupli xi pa toi)
li'u
ije lo UI zei cmavo poi lidne piro la text cu jorne no da
mu'u lu
{ui {{broda} {i brode}}} (to mupli xi re toi)
li'u

i zu'unai ma'i lo si'o smuni stura zo'u
la'e lo su'a UI zei cmavo cu galfi la'e lo li'erla'i stura (to javni xi pa toi)
ije ku'i la'e lo UI zei cmavo poi lidne pi ro la text cu galfi la'e lo jufra pamoi be la text (to javni xi re toi)
mu'u lo nu la'e zo ui po'e la mupli xi re cu galfi la'e lu broda li'u

i lo javni xi pa cu nibli lo nu la'e zo ui po'e la mupli xi pa cu galfi la'e lu broda i brode li'u no'u la text sei zasni stura
i ku'i va'o lo nu lo javni xi re cu zmadu lo javni xi pa lo nu jdice lo smuni stura kei kei
la'e zo ui po'e la mupli xi pa cu galfi la'e lu broda li'u

i ko sanji lo nu :
ma'i lo si'o gerna stura kei zo ui po'e re mupli na jorne piro la text noi se lidne zo ui kei
e lo nu :
ma'i lo si'o smuni stura kei la'e zo ui po'e re mupli cu galfi la'e lo jufra pamoi be la text noi se lidne zo ui

tu'u

i la camxes cu sarxe lo ka ce'u ce'u panra kei po lo gerna stura joi lo smuni stura

[...]

i e'u naku gau rinju fa lo nintadni lo to'e nutli sidbo be fi do lo nu zifre tadni

[...]

i bynyfy na.e lo iak zei gerna ca ca'irselzau
i ji'a pe'i ro lo finti be la camxes pu ba'o lanli lo iak zei gerna
i rarna gi'e zabna vau fa lo nu lo iak zei gerna lo peg zei gerna cu frica lo ka te lanli kei e lo ka te pruce

i va'o lo nu ge so'o na'e bo do zanru lo nu la camxes zei gerna cu ca'irselzau
gi no na'e bo do tolzau lo nu la camxes zei gerna cu ca'irselzau keikei
do enai na'e bo do cu bilga lo nu finti lo peg zei gerna poi zabna fi do
i ba lo nu go'i kei ma'a ka'e cuxna pada lo re peg zei gerna
i ganai do na zukte lo se go'e gi ei ma'a cmicu'a fi po'o la javaskript zei camxes joi lo peg zei curve pagbu be la javaskript zei camxes

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
i ku'i va'o ku zo ui pagbu la text
i mu'a zoi zoi.
sumti_6 <- (ZO_clause free* / ZOI_clause free* / LOhU_clause free* / lerfu_string !MOI_clause BOI_elidible free* / LU_clause text LIhU_elidible free* / (LAhE_clause free* / NAhE_clause BO_clause free*) relative_clauses? sumti LUhU_elidible free* / KOhA_clause free* / LA_clause free* relative_clauses? CMEVLA_clause+ free* / (LA_clause / LE_clause) free* sumti_tail KU_elidible free* / li_clause)
.zoi

i za'adai la'o zoi.LU_clause.zoi ka'e sitsku pe'a la text
i da'i zo ui ka'e pagbu la text mi'u

i ku'i lo nu do stidi zo'u na go'i
i ki'u bo zo ui pagbu pe'a la'o zoi.LU_clause.zoi

[...]

xu do jinvi lo du'u zo ui pe lu lu ui mi broda li'u li'u galfi zo lu

i ma tadji lo nu sitsku zo ui
i mi jinvi lo du'u sarcu falo nu zo ui pe lu lu ui mi broda li'u li'u pagbu la'o zoi.text.zoi. lu'u poi se pagbu lu mi broda li'u gi'e nai se pagbu lu lu ui mi broda li'u li'u

i ma krinu lo nu do na djica lo nu lo smuni stura cu simsa lo gerna stura

i mutce frili falo nu galfi lo javni

[...]

i na zabna fa lo nu lo ka'e na drani cu ca'irselzau

mi'e la guskant mu'o

guskant

to BPFK

Le mercredi 17 février 2016 09:23:00 UTC, la gleki a écrit :

[...]

i za'a do nu'o jimpe
i ko mencti lo ve ciksi be lo gerna stura joi lo smuni stura bei fo mi
i ji'a ganai da'i do na jimpe gi .e'o ko te preti fo na'e bo mi bu'u la'o zoi lojban-beginners zoi
i mi je'u tatpi lo nu mi ctuca do kei ki'u lo nu la'e lo preti be fi do cu kalsa ma'i mi

xu do jinvi lo du'u zo ui pe lu lu ui mi broda li'u li'u galfi zo lu

i sa'e zo ui jorne zo lu ije la'e zo ui galfi la'e lu mi broda li'u

i ma tadji lo nu sitsku zo ui

i lo nu pilno zo zo

i mi jinvi lo du'u sarcu falo nu zo ui pe lu lu ui mi broda li'u li'u pagbu la'o zoi.text.zoi. lu'u poi se pagbu lu mi broda li'u gi'e nai se pagbu lu lu ui mi broda li'u li'u

i je'e do mi toltu'i do i ke'u ko mencti lo ve ciksi be lo gerna stura joi lo smuni stura bei fo mi

i ma krinu lo nu do na djica lo nu lo smuni stura cu simsa lo gerna stura

i lo nu lo se cusku la'e lo se cusku cu frica lo ka klesi

e'u vimcu lo jai se senpi pagbu
i na zabna fa lo nu lo ka'e na drani cu ca'irselzau

i vi'o do mi vimcu lo nomei vau xo'o
i lo jei drani cu te fancu lo manri
i je'u na zabna fi do fa lo nu lo ka'e na drani be ma'i do cu ca'irselzau
i zabna fi mi fa lo go'i

Jorge Llambías

to bpfk...@googlegroups.com
On Thu, Feb 18, 2016 at 1:37 AM, guskant <gusni...@gmail.com> wrote:
Le mercredi 17 février 2016 09:23:00 UTC, la gleki a écrit :

xu do jinvi lo du'u zo ui pe lu lu ui mi broda li'u li'u galfi zo lu

i sa'e zo ui jorne zo lu ije la'e zo ui galfi la'e lu mi broda li'u

.i pe'i lo re do cu drani

.i lo gerna stura na ro roi satci minra lo smuni stura .i ku'i zo lu zo'u frili fa lo nu stika lo javni ja'e lo nu zo ui pagbu lo sitna selsku gi'e nai jorne lo sitna valsi .i cmalu nu stika

.i ma'a nitcu lo nu zanru lo krasi gerna noi ma'a ka'e favgau gi'e zmazengau .i pe'i lo cmalu cfila na banzu krinu lo nu na zanru .i ma'a djuno lo du'u lo krasi gerna na ba prane

guskant

to BPFK

Le jeudi 18 février 2016 14:12:41 UTC, xorxes a écrit :

[...]

i mi do tugni lo du'u frili fa lo nu stika
i ku'i ki'unai lo se go'i lo camxes zei ui zei stura cu raktu fi noda
i ji'a no xamgu cu jalge lo nu stika tu'a zo lu joi zo ui kei ki'u la'e di'e
i tu'e

lo iak zei ui zei stura no'u lu
{lu {ui {broda i brode}} li'u}
li'u
ji'a frica lo smuni stura
ija'ebo sarcu fa lo nu gau fancu lo gerna stura lo smuni stura

i ji'a ro lo re gerna stura zo'u lo nu pilno lo re javni no'u la'e di'e cu sarcu gi'e banzu vau lo nu gau fancu

i ke'u la'e lo su'a UI zei cmavo cu galfi la'e lo li'erla'i stura (to javni xi pa toi)
ije ku'i la'e lo UI zei cmavo poi lidne pi ro la text cu galfi la'e lo jufra pamoi be la text (to javni xi re toi)

(to sei na cusku sarcu se'u lo kunti ku ji'a me la text toi)

i va'o lo nu ro lo re javni cu se pilno kei lo javni xi re cu galfi lo te pruce be fi lo javni xi pa
i lo te frica be lo iak zei ui zei stura bei lo camxes zei ui zei stura cu po'o jei vajni fa lo se porsi be fi lo re javni

tu'u
i ja'o lo nu galfi lo ui zei javni lo sarxe be la iak cu pruce fi no xamgu .e za'u piso'o pluja

.i ma'a nitcu lo nu zanru lo krasi gerna noi ma'a ka'e favgau gi'e zmazengau .i pe'i lo cmalu cfila na banzu krinu lo nu na zanru .i ma'a djuno lo du'u lo krasi gerna na ba prane

mu'o mi'e xorxes

i .ie

mi'e la guskant jo'au zantufa xi papipapa mu'o

guskant

to BPFK

Le vendredi 19 février 2016 08:59:49 UTC, guskant a écrit :

[...]

mu'i lo nu za'a la ilmen .io ji'a na jimpe lo ve ciksi be fo mi kei
gau mi la'e di'e mupli i tu'e

ni'o zu'u pruce lo iak zei ui zei stura lo smuni stura fa la'e di'e
i lu'ei

{ui {broda {{i ui} {lu {ui {brode {i brodi}}} li'u} brodo}}}

li'au

i ce'o (to javni xi pa toi) lu'ei

{ui {broda {i ui {lu {ui {brode {i brodi}}} li'u} brodo}}}

li'au
(to la'e lo remoi be zo ui cu kuspe la'e lu {i li'o brodo} li'u toi)

i ce'o (to javni xi re toi) lu'ei

{{ui broda} {i ui {lu {{ui brode} {i brodi}} li'u} brodo}}

li'au
(to la'e lo pa fa'u ci moi be zo ui cu kuspe la'e zo broda fa'u zo brode toi)

ni'o zu'unai pruce lo camxes zei ui zei stura lo smuni stura fa la'e di'e
[...]

to la'e lo re fa'u ci moi be zo ui cu kuspe la'e lu {i li'o brodo} li'u fa'u lu {lu li'o brodi li'u} li'u toi)

i ce'o (to javni xi re toi) lu'ei

{{ui broda} {i ui {lu {{ui brode} {i brodi}} li'u} brodo}}

li'au
(to la'e lo pa fa'u ci moi be zo ui cu kuspe la'e zo broda fa'u zo brode toi)

tu'u

i su'a lo iak zei ui zei stura lo camxes zei ui zei stura cu dunli lo ni ve pruce fi lo smuni stura
i lo nu galfi lo camxes zei ui zei stura lo sarxe be la iak cu xamgu noda gi'e jalge lo nu lo gerna stura cu pluja zmadu kei po'o

Jorge Llambías

to bpfk...@googlegroups.com
.i mi do tugni .i la'a sarcu fa lo nu vimcu la'o gy. indicators .gy la'o gy. text .gy gi'e jmina .ibu la'o gy. sentence .gy .a la'o gy. statement .gy

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
i do jinvi ma lo bynyfy. gerna pe cylyly. i pei galfi fi lo py ebu gy gerna gi'ebabo jmina lo cnino pagbu poi lo cnima'o cu mupli lo ka ke'a

i ji'a ganai lo jai se stidi gerna co'a ca'irselzau gi sarcu pe'i fa lo nu jmina lo vreji be lo ve ciksi pe lo nu lo cfila cu cumki

mu'o mi'e xorxes

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com

[...]

i ma noi samselpla ka'e ciksi tu'a lo smuni stura

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
je'e la .guskant. .i ĭa mi co'a jimpe .i mi do ckire lo ka ciksi

.i ku'i ru'a lo stura te pruce pe la .ĭak. cu zmadu fi lo ni lo tcidu be ce'u cu didni lo drani .i mu'a va'o lo nu mi tcidu fi zoi xy. {{lu ui} broda li'u} .xy .a lo simsa zo'u mi se jetmlu lo du'u zo ŭi ge na pagbu lo sitna vlamei gi sinxa lo se cinmo be lo cusku

mi'e la .ilmen. mu'o

de'i li 2016:02:20 la .guskant. di'e ciska

Gleki Arxokuna

[...]

i'i i na nabmi mi falo nu lo smuni stura na simsa lo gerna stura i li'a la peg na banzu vlipa
i ku'i

lu
lu ui mi broda li'u
li'u zo'u
ei zo ui pagbu la text i ei je ri se pagbu lu mi broda li'u

i ku'i lo puzi jai se stidi genturfa'i cu jai nibli lo frica

i ji'a cumki falo nu bypyfyky. cu satni xusra lo du'u lo cmene be lo javni ba'e na vajni ije du'u bu ka'e danfu

guskant

to BPFK

Le lundi 29 février 2016 17:25:06 UTC, Ilmen a écrit :
[...]

i uanai tai ma lo stura te pruce pe la .ĭak. cu zmadu fi lo ni lo tcidu be ce'u cu didni lo drani
i su'a lu
{ui {broda i brode}}
li'u
e lu
{lu {ui {broda i brode}} li'u}
li'u
ji'a frica lo smuni stura gi'e va'i na'e drani ma'i lo si'o smuni kei
ije la iak la camxes cu dunli lo ni pruce fi lo smuni stura

mi'e la guskant jo'au zantufa mu'o

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
coi ro do

mi pu zi mo'u finti lo proga be lo ka pruce lo curve .peg. zei gerna fa'u lo PEGJS gerna fi ri fa'u lo curve .peg. zei gerna .i se pi'o lo bi'u nai tutci mi zmiku zbasu la'o zoi. camxes.peg .zoi fi la'o zoi. camxes.js.peg .zoi gi'e si'a zmiku zbasu la'o zoi. camxes.pegjs .zoi fi la'o zoi. camxes.peg .zoi bi'u nai

ni'o la'o zoi. camxes.pegjs .zoi goi ko'a zo'u lo gerna cartu poi te pruce cu selpau fe ji'a lo vlaturge'a tcana soi jai te frica ko'a la'o zoi. camxes.js.peg .zoi noi misno .i va'o lo ji'a nu na djica lo nu lo vlaturge'a tcana cu pagbu cu kakne lo ka vimcu se pi'o lo se jmina proga noi la'o zoi. process_parse_tree.js .zoi noi mi finti ke'a ji'a cu mupli

ni'o la'e zoi .urli. http://lojban.github.io/ilmentufa/camxes2.html .urli korbipe tu'a ko'a bi'u nai .i do ka'e pilno fi lo nu simkarbi lo te pruce pe ko'a jo'u lo fadni me la .camxes.

ni'o ji'a lo nu ka'e zmiku zbasu lo PEGJS gerna lanli fi lo curve .peg. zei gerna cu selja'e lo nu BPFK ka'e cu'uxna ko'a lo lanli tutci lo ka ca'irselzau ku ja'e no ru'a nabmi

ni'o .a'o lo tutci poi mi finti cu plixau do'o

mi'e la .ilmen. mu'o

de'i li 2016:02:09 la .guskant. di'e ciska

guskant

to BPFK
i .i'e la ilmen pu finti la'o zoi pegjs_conv.js zoi
i to'eki'unai lo nu za'a .ei ba'a stika tu'a la'o zoi postproc.js zoi ji'a kei
lo nu go'i se jalge lo nu ma'a ka'e cuxna fi lo peg zei curve ce la peg.jois.javaskript kei
e lo nu lo ba ve farvi be fo lo gerna cu ka'e frili se pilno ro finti be su'o genturfa'i

ni'o mi'o co'a cmicu'a .e'u fi la'o zoi
zoi ce la'o zoi
zoi
ija xu su'o drata ku .ei cmima lo te cuxna

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
[...]

i mi zanru genai lo pamoi ginai lo remoi i ki'u bo zoi zoi. LU_post <- post_clause. zoi po'onai mabla

i sa'e lo'u ui le'u pe lu lu ui mi broda li'u li'u cu na pagbu la text poi lo'u mi broda le'u pagbu ke'a

ija xu su'o drata ku .ei cmima lo te cuxna

mi'e la guskant jo'au zantufa

selpahi

to bpfk...@googlegroups.com
la gleki pu skuna si cusku «lu
> [...]
> zoi
>
> i mi zanru genai lo pamoi ginai lo remoi i ki'u bo zoi zoi. LU_post <-
li'u» .i ri zo'u

.oi .i ko jimpe lo du'u ma'a zukte fi lo nu jdice lo du'u ma kau gerna
gi'e ba'e *jicmu* .i no da jinvi lo du'u mulno ja prane fa lo ca'o se
casnu vercone be la .camxes. .i ku'i ka'e jicmu .i ma'a platu lo nu
xagzengau .i ku'i sarcu lo nuncenba fa lo nu su'o da poi ba'e *ka'e*
cenba cu ba'e *zasti* .i va'i sarcu fa lo nu su'o da manri

~~~mi'e la selpa'i

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
mi na pante lo nu do platu lo nu manri e lo nu xagzengau i mi sanji lo nu lo jai se stidi na mutce frica lo iak zei gerna lo ni prane

i mi jinvi lo du'u ka'e je ca'a mutce cfipu fa lo nu lo cmene be lo javni cu rinka lo nu lo pilno be lo genturfa'i ka'e co'a jinvi lo na drani i sa'e lo gentufa'i ka'e cupra lo vreji be lo nu zo ui mi'u pagbu lo na se pagbu be lo'u mi broda li'u mi'u

i e'u catni xusra lo du'u lo cmene be lo javni na vajni e lo du'u lo genturfa'i cu cupra lo sinxa lo ni gendra fa lo se ciska vau e nai lo ni drani fa lo nenri ke te gerna stura

~~~mi'e la selpa'i

selpahi

to bpfk...@googlegroups.com
mi djica lo nu ma'a mo'u jdice

.i jarco lo ka zanru lo se stidi kei fa

la .guskant. je
la durka je
la .xorxes. je
la .ilmen. je
la .piier.

.i mi ji'a go'i

.i la gleki pu cuxna lo nu ri na cuxna

.i la me zo'e cu zanru ra'u gi'e ku'i pu xanka tu'a «lo'u broda be ba
brode le'u»

.i la xalbo nu'o spuda (to je'u la xalbo cu simlu lo ka ze'u pu na jundi
toi)

.i su'o mu lo bi kamni cmima cu zanru .i je no da pu pante ja jarco be
lo ka to'e zanru .i pe'i rau mei

.i .ai mi denpa ze'a lo djedi be li pa .i doi lo to'e zanru da'i ko ca
cusku gi'a ze'e ba stali lo ka cusku no da

mezohe

to bpfk...@googlegroups.com
> mi djica lo nu ma'a mo'u jdice

ca'e mi cuxna co zanru .i mi za'o se raktu ru'e lo nu lo tanru ku mu'a
zo'u zo ku co'a jai sarcu kei (to sa'u cafne fa lo nu mi pilno lo simsa
stura toi) soi na ku'i fanta lo nu zanru .i da'i ka'e ca su'o bavda'o
za'u re'u casnu

Adam Lopresto

to bpfk...@googlegroups.com
.i mi zanru .i je'u mi ckaji lo ka ze'u pu na jundi .i mi na birti lo du'u ba xu kau jundi .i ku'i troci

guskant

to bpfk...@googlegroups.com

> i mi zanru genai lo pamoi ginai lo remoi i ki'u bo zoi zoi. LU_post <-
> post_clause. zoi po'onai mabla
>
> i sa'e lo'u ui le'u pe lu lu ui mi broda li'u li'u cu na pagbu la text poi
> lo'u mi broda le'u pagbu ke'a

i ma'i lo smuni stura cu naldra fa lo nu zo ui poi se lidne zo lu cu
kuspe la text poi se lidne zo ui kei ji'a
(to sa'e ma'i la iak ji'a zo ui poi se lidne zo lu cu kuspe no da enai
la text poi se lidne zo ui toi)
i no da krinu lo nu gasnu lo nu la camxes cu dunli la iak lo ka naldra

i ku'i ke'u do zifre lo ka stidi lo drata be lo camxes zei gerna
i mu'a mi'o ka'e cmicu'a fi lo ci mei no'u la'e di'e i tu'e

i lo pamoi no'u la'o zoi
https://raw.githubusercontent.com/lojban/ilmentufa/master/camxes.peg
zoi
i lo remoi no'u la'o zoi
https://raw.githubusercontent.com/lojban/ilmentufa/master/camxes.js.peg
zoi
i lo cimoi no'u da poi se stidi la gleki

tu'u
i mi zanru lo pamoi

> [...]
> gentufa'i ka'e cupra lo vreji be lo nu zo ui mi'u pagbu lo na se pagbu be

i po'o sarcu fa lo nu lo pilno be lo genturfa'i cu djuno lo du'u lo
genturfa'i cu na smuturfa'i
i lo jei lo gerna stura be lo jufra cu drani cu se djice lo gerna enai do
i ma'i lo ca peg zei gerna cu drani fa lo nu zo ui poi se lidne zo lu
cu kuspe zo lu
i lo re po'o ve pruce cu sarcu lo nu cpacu lo smuni stura ne zo ui kei
ije lo iak zei gerna lo peg zei gerna cu dunli lo ka pruce fi lo smuni
stura ne zo ui
iau (to ko mencti lo mi xatra be de'i li 2016 pi'e 02 pi'e 20 toi)

> i e'u catni xusra lo du'u lo cmene be lo javni na vajni e lo du'u lo
> genturfa'i cu cupra lo sinxa lo ni gendra fa lo se ciska vau e nai lo ni
> drani fa lo nenri ke te gerna stura

i e'u byfy na'e xusra lo kasla no'u la'e di'u

mi'e la guskant jo'au zantufa xi papipapa

Adam Lopresto

to bpfk...@googlegroups.com
.i sa'e mi zanru lo du'u lu lo nu broda ba brode li'u smuni dunli lu lo nu broda cu ba brode li'u
.i mi ba'e to'e zanru lo da'i du'u lu lo broda be ba brode li'u cu na gendra .i lo ka sampu lo ka xamgu cu na du

selpahi

to bpfk...@googlegroups.com
la xalbo pu skuna si cusku «lu
> .i mi zanru .i je'u mi ckaji lo ka ze'u pu na jundi .i mi na birti lo
> du'u ba xu kau jundi .i ku'i troci
li'u»

.i je'e la xalbo

.i la me zo'e pu cusku «lu
> ca'e mi cuxna co zanru
li'u»

.i je'e la me zo'e

.i mi «lu
> .i .ai mi denpa ze'a lo djedi be li pa .i doi lo to'e zanru da'i ko
> ca cusku gi'a ze'e ba stali lo ka cusku no da
li'u» pu cusku

.i lo djedi be li pa ba'o prubi'o .i ca ti ze lo bi kamni cmima ba'o
jarco lo ka zanru

.i ca'e BPFK noi ke'a catni cu zanru lo nu
«lu lo nu broda ba brode li'u»
smudu'i
«lu lo nu broda kei ku ba brode li'u»

.i https://mw.lojban.org/papri/BPFK:_lo_nu_broda_ba_brode

(to .e'a cusku su'o pinka toi)

.i ca sarcu fa lo nu ma'a jdice tu'a «lo'u broda be ba brode le'u» mu'a
gi'e jdice lo du'u ma kau cnino .peg. zei javni

.i la .guskant. pu stidi .i ku'i mi po'o pu spuda

.i stidi lo du'u

zoi zoi

term_1 = expr:(sumti / ( !gek (tag / FA_clause free*) (sumti /
KU_elidible free*) ) / nonabs_termset / NA_clause KU_clause free*)
{return _node("term_1", expr);}

zoi binxo zoi zoi

term_1 = expr:(sumti / ( !gek (tag !selbri / FA_clause free*) (sumti /
KU_elidible free*) ) / nonabs_termset / NA_clause KU_clause free*)
{return _node("term_1", expr);}

zoi

.i .oi ca ku su'o .irci co'a pante za'a .i ki'u ma na pu piksku

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com

> [...]

zoi
i lo cimoi no'u da poi se stidi la gleki

i mi stidi lo nu la'e zoi zoi.
.zoi.

co'a ca'irselzau gerna

i sa'e zoi zoi.
| LU text /LIhU#/
.zoi.
.e zoi zoi.
text =
[NAI ...] [CMENE ... # | (indicators & free ...)] [joik-jek] text-1
.zoi.
e zoi zoi.
word =
[BAhE] any-word [indicators]
.zoi.
na pe'i ku ka'e ku rinka lo nu lo pilno be lo simsa gerna co'a se cfipu

tu'u
i mi zanru lo pamoi

> [...]

stura ne zo ui
iau (to ko mencti lo mi xatra be de'i li 2016 pi'e 02 pi'e 20 toi)

i ke'u mi sanji

guskant

to bpfk...@googlegroups.com

> i mi stidi lo nu la'e zoi zoi.
> https://lojban.github.io/cll/21/2/
> .zoi.
>
> co'a ca'irselzau gerna

i je'e .i .u'a do bazu lo nu mi'o co'a casnu cu stidi da soi xajmi fi
lo nu lo se jbobau cu djica lo nu lo gerna tarmi noi ka'e ambigu cu
co'a ca'irselzau

ni'o .e'u mi'o cmicu'a
i mi cuxna lo pamoi

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
de'i li 2016:03:12 la .guskant. di'e ciska
.i ca lo cabdei mi cnegau lo pe la .camxes. ge'u bavructci no'u va'i la
.camxes.postprok. ge'u jo'u lo ri me HTML korbipe noi judri fa zoi
.urli. http://lojban.github.io/ilmentufa/camxes2.html .urli ku ja'e lo
nu co'a ka'e cuxna fi lo nu vimcu lo vlaturge'a tcana ku jo'u lo nu na
vimcu ri .i xu mansa .a'o

ni'o mi zanru lo nu la .camxes.peg. to curve .peg. zei gerna toi cu
ca'irselzau BPFK

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com

ca lo cabdei la .ilmen. di'e ciska

ja'e lo nu co'a ka'e cuxna fi lo nu vimcu lo vlaturge'a tcana ku jo'u lo nu na vimcu ri

lo'ai ku jo'u sa'ai kei jo'u le'ai .oi se'i

selpahi

to bpfk...@googlegroups.com
la gleki pu cusku «lu
> i mi stidi lo nu la'e zoi zoi.
> https://lojban.github.io/cll/21/2/
> .zoi.
>
> co'a ca'irselzau gerna
li'u»

.i ... .y

.i mi fliba lo ka jdice lo du'u ma kau mapti te spuda .i je'e

.i la .guskant. pu snada tu'a «lu
> i je'e .i .u'a do bazu lo nu mi'o co'a casnu cu stidi da soi xajmi fi
> lo nu lo se jbobau cu djica lo nu lo gerna tarmi noi ka'e ambigu cu
> [...]
li'u»

.i mi na ka'e cmicu'a .i ku'i mi tugni

Alex Burka

to bpfk...@googlegroups.com
.i .oi mi naru'e se bangu PEG .i ku'i mi zanru tu'a lu lo nu broda ba brode li'u

.i ku'i mi xanka tu'a lo'u lo broda be ba brode le'u .i mi pujeca badri lo nu cirko lo ka ri gendra .i lo nu co'u gendra cu jmina za'u me zo ku noi simlu lo ka na'e sarcu

.i ku'i lo'u lo broda be ba brode le'u cu cfipyka'e sai .i mi zanru lo se jalge be lo nu lo jbobau cu sampu zenba

mezohe

to bpfk...@googlegroups.com

> ni'o .e'u mi'o cmicu'a
> i mi cuxna lo pamoi

ro lo re .peg. ke te cuxna menre cu se zanru mi (to pe'i zabna fa lo nu
curmi lo nu ca'e zei zanru za'u da kei tai lo nu jdice tu'a lo karmlisna
toi) .i soi .a'o li'armi cu cuxna fo ge nai lo ka ro moi lo ca'irselzau
gi ja'ai lo ka jai jicmu lo nu farvi

> [...]
> [BAhE] any-word [indicators]
> .zoi.
> na pe'i ku ka'e ku rinka lo nu lo pilno be lo simsa gerna co'a se cfipu

na danfu .i sa'e ia lo nu zanru cu rinka no da .i lo .bnf. gerna lo
.peg. gerna cu dunli ro lo srana ku po'u nai lo ka xu kau do'e ce'u
xusra lo du'u ma kau ka'e .uord. (to ku'i lo .bnf. gerna zo'u no drata
be la .uord. cu mapti lo ckaji be ri .i ja'o sruma .ei lo du'u ba'e no
lo srana be lo nabmi cu voi .aidji lo nu ke'a te frica toi)

mezohe

to bpfk...@googlegroups.com
> na danfu .i sa'e ia lo nu zanru cu rinka no da .i lo .bnf. gerna lo
> .peg. gerna cu dunli ro lo srana ku po'u nai lo ka xu kau do'e ce'u
> xusra lo du'u ma kau ka'e .uord. (to ku'i lo .bnf. gerna zo'u no drata

lo'ai
ma kau ka'e .uord.
sa'ai
ma kau noi selma'o javni cu se pagbu la .uord.
le'ai

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com

i je'e .i .u'a do bazu lo nu mi'o co'a casnu cu stidi da soi xajmi fi
lo nu lo se jbobau cu djica lo nu lo gerna tarmi noi ka'e ambigu cu
co'a ca'irselzau

i ma uanai ka'e ambigu i xu do tavla fi lo nu su'a BNF ambigu tutci

i li'a ambigu i ku'i zoi zoi.|.zoi. na mutce vajni i da ka'e se ba'i pilno zoi zoi./.zoi. pe la .peg.

i mi stidi lo nu la'e zoi zoi.
.zoi.
co'a ca'irselzau i ki'u bo la'e bu na se pagbu lo mabla poi lu lu ui mi broda li'u li'u mi'u mupli tu'a ke'a

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
va'o lo nu da'i mi nitcu lo ka cu'uxna pa da poi tricu cartu lu ŭa cusku
lu ŭi da cusku li'u li'u gi'e poi'i ro tcana be ke'a cu vasru su'e re
drata tcana to va'i me'au la'o gy. binary parse tree .gy zo'u mi da'i
cu'uxna la'e ti:

• (ŭa [cusku {⟨lu ⦗ŭi ⟦da cusku⟧⦘⟩ li'u}])

.i da'i zo lu lidne la .tekst. i je zo ŭi pagbu la .tekst. gi'e lidne lo
gunma be lo ro drata pagbu be la .tekst.

.i da'i zo ŭi noi nenri la .tekst. pe zo lu cu tarti dunli zo ŭa noi
lidne la .tekst. poi bartu

.i pei

ca lo cabdei la gleki di'e cusku

Gleki Arxokuna

[...]

i ie da'i zabna

i ji'a da'i lo drata pagbu be lo gerna cu simsa za'e tarti i mu'a zo lo'u

ni'o sarcu fa lo nu zo nai pe lo'u ga nai le'u co'u mabla se lanli i sa'e zo nai pe lo'u ga nai le'u frica zo nai pe lo'u ui nai le'u

mezohe

to bpfk...@googlegroups.com
> i mi stidi lo nu la'e zoi zoi.
> https://lojban.github.io/cll/21/2/
> .zoi.
> co'a ca'irselzau i ki'u bo la'e bu na se pagbu lo mabla poi lu lu ui mi
> broda li'u li'u mi'u mupli tu'a ke'a

ja'a se pagbu lo (to noi na djuno lo du'u xu kau ke'a mabla fi ba'e do
.i ti noi tcini zo'u si'au ro da cumki toi) mabla po'u lo nu sai ro nu
pilno lo cmavo be ma'oi ui zo'u na ku pa da gentufa te pruce

.i va'i si'au na ka'e ku zo'u jo'au ru'e zantufa ca gi zanru lo bi'u nai
javni gi zanru lo nu lo me la .peg. moi cu tadji tu'a lo nu na .ambigu
gi ro da go ca ti gi ca ca'au jai va'o gendra be fai lo cnima'o gi lo te
pruce pe lo nu pilno lo cnima'o cu drani tu'a lo smuni

.i .e'u sa'u stidi tu'a lo .peg. javni noi (to ro zei noi ja su'a zei
noi toi) ro ma'a su'o va'ei djuno lo du'u ke'a mo kau

> [...]
>
> .i da'i zo ŭi noi nenri la .tekst. pe zo lu cu tarti dunli zo ŭa noi lidne la .tekst. poi bartu

mi tugni

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
i mi stidi lo nu la'e zoi zoi.
[...]

i pu tu'a bynyfy. mi stidi lo nu vimcu lo jai se senpi pagbu i mu'a ca'e mi stidi di'e i vimcu la indikator lo peg zei gerna i ki'u bo zo nai e lo cmavo be zo .ui jai tcecafne fai lo ka na'e drani se lanli

i li'a lo gerna pe se cau la indikator cu mleca lo pamoi gerna lo ka za'e vlipa i ku'i ji'a mleca fi lo ka se pagbu xokau mabla

[...]

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
http://lojban.github.io/ilmentufa/camxes-exp.html

mi gasnu lo cipra pe lo nu tolcru lo nu lo zifma'o mu'a cu snipa zo lu .i lo nu cnegau so'u pa gerna vlali'i pu sarcu .i ja'o dai sampu nu cikre
.i .e'u do ciska lu lu ui mo li'u li'u lo korbipe pe lo bi'u nai judri

ca lo cabdei la gleki di'e ciska

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
.e'o pa mai ma'a tugnysi'u ge lo du'u da'i ca'irselzau BPFK fa lo nu lo gerna vreji cu mo kau gi va'i ru'e lo du'u basti la .iak. ma kau .i ti'e su'o da xanka lo mu'a nu lo se cuxna be ma'a cu catni jai se xusra fai ga lo ka ca lo nu mo'u cmicu'a cu mulno lo ka sarxe lo se jdice be BPFK gi lo ka prane

.i .e'u ma'a cu'uxna da lo se plika'e gerna lo ka poi'i ca'irselzau BPFK fa lo nu BPFK gunka tu'a ke'a gi'e gasnu lo nu ke'a sarxe lo se jdice pe BPFK .i da'i na bi'ai mulno lo ka sarxe kei ca lo krasi .i sa'u BPFK cu'uxna fo lo ka xagzengau gi'e jai gau sarxe lo se jdice be BPFK

.i pei

ca lo cabdei la gleki cu cusku

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com

[...]

i mi zanru ije mi stidi lo nu bypyfyky co'a pilno la'o zoi.Parsing Expressing Grammar.zoi lo ka troci lo ka zbasu lo genturfa'i be lo lojbo

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
ke'u mi zanru lo nu la .camxes.peg. cu poi'i BPFK ca'irselzau gunka tu'a ke'a lo nu ke'a sarxe lo ca'irselzau jbobau gi'e ba sarxe ro cnino se jdice .i ba'a nai la .guskant. cu go'i si'a

.i mo'oi drata cu go'i .i lo nu lo dei nunsnu liste cu pluja barda cu rinka lo nu nandu fa lo ka cmicu'a kancu

ni'o ca lo cabdei la gleki di'e cusku

Gleki Arxokuna

Adam Lopresto

to bpfk...@googlegroups.com
.i mi ji'a zanru tu'a la .camxes.peg.

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
lo nu lo ti nunsnu ke samxa'a porsi cu barda ja'e lo nu nandu fa lo ka kanji lo se cmicu'a cu mukti lo ka stidi lo nu pilno lo cmicu'a ciste pe la .gugl. lo nu frili fa lo ka djuno lo du'u ma kau jalge lo nu cmicu'a

.i mi zbasu lo cmicu'a korbipe poi se judri ti ↓

https://docs.google.com/forms/d/1GS35gvOYm4rFIlToGwjHxiNtkzytyzmTS7qUChqOSOE/viewform

.i ka'e cfila fa lo nu si'au na ka'e djuno lo du'u ma kau cmicu'a .i ku'i ro da ka'e cmicu'a su'e pa roi .i pe'i pei xlali fa lo nu lo na cmima be BPFK ka'e cmicu'a .i va'o ro da lo cmicu'a cu nitcu lo ka jbobau tcidu certu raunzu

.i xu do jinvi lo du'u mapti lo dei nu cmicu'a ku gi'e nutli raunzu .i .e'o jinvi cusku

mi'e la .ilmen. mu'o

ni'o la xalbo di'e pu ciska

guskant

to BPFK

Le lundi 4 avril 2016 14:04:37 UTC, Ilmen a écrit :
[...]

ki'e la ilmen

i lo mumoi be lo preti zo'u lu ki'u lo se ruble be PEG mu'a li'u na'e mapti lo krinu be lo nu lo gerna stura cu na'e dunli lo smuni stura

i lo se ruble be la peg cu po'o ka na'e kakne lo nu skicu lo zoi zei stura
i lo drata be lo nu go'i ku ki'u lo nu vo'a na'e sarcu ku punaiku se jarco gi'a se troci

i sa'unai lo gerna lo smuni lanli cu frica lo ka se lanli
i lo gerna cu lanli lo stura be lo lerpoi
ije lo smuni lanli cu lanli lo stura be la'e lo lerpoi
i mu'a lo gerna cu lanli lo selma'o
ije lo smuni lanli cu lanli la'e lo cmavo

i ja'o .e'a byfy kajde fi lo du'u lo gerna lo smuni lanli cu frica lo ka se lanli ja'e lo nu lo genturfa'i lo smuturfa'i cu ka'e frica lo ka te pruce
i ku'i lo de'u krinu cu na'e mapti

guskant

to bpfk...@googlegroups.com

> i ja'o .e'a byfy kajde fi lo du'u lo gerna lo smuni lanli cu frica lo ka se
> lanli ja'e lo nu lo genturfa'i lo smuturfa'i cu ka'e frica lo ka te pruce

i lo'ai lo ka se lanli ja'e sa'ai lo ka se lanli ku ja'e le'ai

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
doi la .guskant.

mi sanji lo nu lo stura be lo PEG gerna vreji ka'e se xagzengau ja'e lo nu jbize'a lo smuni stura .i ku'i zukmu'i mi lo ka ciska lu ki'u lo ruble be PEG li'o sa'a li'u fa la'e di'e

.i tu'e ti'e si'au PEG se ruble su'o ka'e rinka be lo nu so'o gerna pagbu zo'u na cumki fa lo nu gau mulno lo ka sarxe lo smuni stura da'i

ni'o .e'u pensi lo re stura poi cnita dei

#1:  a [a [a b]]
#2:  [[c d] d] d

lo nu skicu lo pa moi se pi'o PEG zo'u da'i co'e zoi .peg.
    rule_1 <- a rule_1 / b
.peg.

.i si'au lo tadji poi simsa cu da'i curmi tu'a lo re moi .i da'i zoi .peg.
    rule_2 <- rule_2 d / c
.peg.

.i ku'i ba'e ri rinka si'a nai lo nu cimni ke zunle nu refkusi .i mu'a lo tutci cu cusku zoi gy. Left recursion detected for rule "rule_2". .gy

.i mi na djuno lo du'u ta'i ma kau rivbi lo tai zunle nu refkusi .i si'au va'o su'o da ka'e fanta lo nu lo to zei lerfu cu te pandi tai lo mapti be lo smuni stura .i ĭe nai pei

.i cumki fa lo nu su'o da tadji lo nu rivbi lo nabmi kei gi'e ku'i na slabu mi .i .e'o lo djuno cu ctuca

mi'e la .ilmen. mu'o

ni'o ca lo prulamdei la .guskant. di'e ciska
i ja'o .e'a byfy kajde fi lo du'u lo gerna lo smuni lanli cu frica lo ka se lanli ku ja'e lo nu lo genturfa'i lo smuturfa'i cu ka'e frica lo ka te pruce

guskant

#1:  a [a [a b]]
#2:  [[c d] d] d

[...]

i je'e la .ilmen .iesai la peg na kakne lo nu skicu la ka zunle krefu no'u la'o zoi left recursion zoi
i ki'u lo nu go'i kei ba lo nu genturfa'i tai lo #1 moi kei lo tricu noi te pruce cu .ei se galfi pu'e la smuni nu zukte no'u la'o zoi semantic actions zoi
i je'u lo nu go'i cu .ei te kajde lo ba finti be lo genturfa'i
i ku'i lo mumoi be lo preti cu se pagbu no valsi poi ve skicu la ka zunle krefu .a la smuni nu zukte
i lo nu cusku lu lo se ruble be PEG li'u po'o cu na'e banzu gi'e smuvrici iau ja'e lo nu xo'e lo tcidu sei mi mupli cu na'e jimpe lo smuni be fi do

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
je'e .i ca ti lo preti poi mu moi zo'u prosa fa «lu
BPFK kajde fi lo du'u ki'u lo se ruble be PEG mu'a na ku ro da poi jbobau jufra gi'e gendra fi lo ca'irselzau zo'u lo tricu cartu be lo stura be da ku ku poi la se favgau cu cupra cu mulno lo ka mapti lo smuni stura pe da
li'u»

.i .i'e pei da'i «lu ki'u lo se ruble be PEG mu'a li'u» se basti «lu ki'u lo jai se ruble be PEG mu'a ku noi lo nu na kakne tu'a la ka zunle krefu cu mupli zo'u li'u»

mi'e la .ilmen. mu'o

ni'o la .guskant. di'e pu ciska

guskant

to BPFK

Le mercredi 6 avril 2016 21:14:46 UTC, Ilmen a écrit :
[...]

i .i'e
i la'a roda jimpe lo du'u la ka zunle krefu cu mokau
i ku'i .e'u ru'e jmina lu la'o zoi left recursion zoi li'u

ni'o ku'i mi pu ba'o cmicu'a ije na'e kakne lo nu stika lo ka danfu
i .e'apei ba lo nu do stika lo ka preti keikei do galfi lo papri lo ckaji be lo ka lo spuda ka'e stika lo ka danfu

mi'e la guskant mu'o

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com

la .guskant. di'e pu ciska

.i je'e .i ku'i mi pu cipyzu'e lo prula'i vercone be lo cmicu'a papri lo ka curmi lo nu lo pu cmicu'a cu cenba lo ka cmicu'a ma kau .i ku'i si'au lo cmicu'a tutci pe la .gugl. ku poi se pilno cu curmi lo po'o nu ro da zo'u go nai da cmicu'a su'e pa roi gi da ka'e cmicu'a za'u roi tai lo nu za'u prenu cu cmicu'a (to va'i jmina lo cnino se cmicu'a gi'e nai cnegau lo prula'i toi) .i cizra mi fa lo nu na curmi lo nu stika lo se cmicu'a .i pe'i ro xamgu cmicu'a tutci cu .ei curmi

https://productforums.google.com/forum/#!topic/docs/OWBd9Qtrr44

ni'o la'a xagmau fa lo nu jmina lo preti pe lu ma lojbo cmene do li'u .i da'i curmi lo nu ro da zo'u va'o lo nu da so'o roi cmicu'a cu jundi lo prujbi traji se cmicu'a .e nai lo drata .i pei

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
ŭa .u'a mi facki lo du'u da .e ma kau tadji lo ka curmi lo nu lo pu cmicu'a cu cenba lo ka cmicu'a ma kau .i mi pu fliba lo ka facki ku ki'u la'a lo nu na'e raunzu lo ni selsau lo korbipe

.i .e'u do troci lo ka cnegau lo me do moi .i mi pu cipyzu'e tu'a lo me mi moi .i je si'au zabna .akti

mi'e la .ilmen. mu'o

ni'o ca lo cabdei la .ilmen. di'e pu cusku

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
.ai mi za'u re'u dunda lo judri

https://docs.google.com/forms/d/1GS35gvOYm4rFIlToGwjHxiNtkzytyzmTS7qUChqOSOE/viewform

.i .e'o lo nu'o cmicu'a cu pu'i cmicu'a
.i ji'a .e'o ro da pe lo cmicu'a ciste zo'u do lo du'u da'i su'o de da cfila ga nai facki gi jai gau djuno fai mi
.i ji'a va'o lo nu ga do na jimpe su'o lo preti gi lo korbipe na mansa curmi lo nu do ka'e smusku lo se jinvi be do zo'u .e'o jungau

.i lo na cmima be BPFK ka'e cmicu'a .i ku'i pe'i no da nabmi la'e di'u .i lo nu cmicu'a cu se sarcu lo nu facki tu'a lo .urli ta'i lo ka tcidu lo BPFK mriste kei gi'e tolylazni lo ka tcidu fi lo cmicu'a papri kei gi'e jimpe lo nandu ke jbobau jufra poi pagbu .i la'a julne pe'a raunzu ĭe nai pei

mi'e la .ilmen. mu'o

ni'o la .ilmen. di'e pu zi cusku

guskant

to BPFK

Le jeudi 7 avril 2016 14:03:50 UTC, Ilmen a écrit :
[...]

i ki'e la ilmen mi snada lo nu stika lo ka danfu
mi'e la guskant

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
coi ro do

lo djedi be li ji'i vo re cu temci ti lo nu lo cmicu'a korbipe co'a gubni

.i ze'u ku no da cnino cmicu'a .i .ai .e'u lanli lo cmicu'a jalge

.i judri lo jalge papri fa la'e zoi .urli. https://docs.google.com/forms/d/1GS35gvOYm4rFIlToGwjHxiNtkzytyzmTS7qUChqOSOE/edit#responses .urli (to xu do ka'e cpacu lo se judri toi)

ni'o za'a ze da spuda tu'a lo cmicu'a cpedu papri .i si'au re cmima be BPFK na pu pagzu'e (to la'a ju'o cu'i la .piĭer. jo'u la xalbo toi)

• ni'o lo pa moi pagbu zo'u ro lo ze cmicu'a cu cu'uxna «lu
   ca'e ro'oi da poi jbobau gerna vreji gi'e se cmene lu se favgau li'u cu poi'i BPFK favgau je xagzengau ke'a gi'e gunka fi lo nu ge ke'a kaicfa gi'e ba bo stodi vau lo ka sarxe lo gerna be lo ca'irselzau jbobau ja'e lo nu ro da poi jufra zo'u lo nu xu kau da gendra cu mapti lo ca'irselzau gi ke'a tinbe ro cnino nu gerna cenba poi ca'irselzau
   li'u»
  .i je no da cu'uxna «lu
   ca'e no da poi jbobau gerna vreji cu poi'i BPFK favgau je xagzengau ke'a gi'e gunka fi lo nu ge ke'a kaicfa gi'e ba bo stodi vau lo ka sarxe lo gerna be lo ca'irselzau jbobau ja'e lo nu ro da poi jufra zo'u lo nu xu kau da gendra cu mapti lo ca'irselzau gi ke'a tinbe ro cnino nu gerna cenba poi ca'irselzau
   li'u»

• ni'o lo re moi pagbu zo'u tu'e
   .i mu lo ze mei cu cu'uxna la curve
   .i no da cu'uxna la na'e curve .a la .ĭak.
   .i pa da cu'uxna BNF
   .i pa da cu'uxna su'o drata gi'e cusku «lu nilylakne gerna .i gunma lo gentufa .i tutci be lo nu merli lo pilji .e lo drata poi na srana lo mekso .i simsa la'o gy. AtomSpace .gy. li'u»
  tu'u

• ni'o lo ci moi pagbu zo'u vo da cu'uxna «lu
   sa'e lo gerna pe zo zoi ku goi ko'a zo'u ro de poi me la se favgau gi'e poi'i ko'a na'e gendra fi ke'a ki'u lo nu lo gerna bangu pe de na vlipa lo ka skicu ko'a zo'u lo bi'u nai nu na gendra na ca'irselzau BPFK .i ro pagbu be lo gerna be'o poi drata ko'a cu jai ca'irselzau
   li'u»
   .i je ci da cu'uxna «lu
   sa'e ro de poi me la se favgau zo'u pi ro lo de gerna .e lo gerna pe zo zoi ku ji'a jai ca'irselzau BPFK
   li'u»
   .i je no da cu'uxna «lu
   sa'e ro de poi me la se favgau zo'u pi ro lo de gerna poi drata lo gerna pe zo zoi cu jai ca'irselzau BPFK .i lo gerna pe zo zoi na'e jai ca'irselzau BPFK ja'e lo mu'a nu lo nu xu kau lo gerna pe zo zoi cu gendra fi de na ca'irselzau BPFK
   li'u»

• ni'o lo vo moi pagbu zo'u vo lo ze mei cu zanru tu'a «lu
   va'o lo nu la curve cu me la se favgau zo'u BPFK cu gubni nupre lo du'u lo PEGJS lanli tutci poi zmiku se zbasu fi la curve fau lo nu jmina lo .algoritma pe zo zoi ku'o cu si'a sarxe lo ca'irselzau jbobau gi'e poi'i ji'a lo gerna pe zo zoi cu gendra fi ke'a tai lo sarxe be lo ca'irselzau
   li'u»

• ni'o lo mu moi pagbu zo'u vo lo ze mei cu zanru tu'a «lu
   BPFK kajde fi lo du'u ki'u lo jai se ruble be PEG mu'a ku noi lo nu na kakne tu'a la ka zunle krefu ku no'u la'o gy. left recursion .gy cu mupli zo'u ka'e ku na ku ro da poi jbobau jufra gi'e gendra fi lo ca'irselzau zo'u lo tricu cartu be lo stura be da ku ku poi la se favgau cu cupra cu mulno lo ka mapti lo smuni stura pe da
   li'u»

• ni'o lo ro xa moi pagbu zo'u
   «lu na ku BPFK nupre lo du'u ba'e ca lo nu da'i BPFK mo'u co'a ca'irzau lo dei prosa cu prane fa la se favgau lo ka sarxe lo gerna be lo ca'irselzau jbobau li'u» zo'u
   xa lo ze mei cu zanru .i je pa ri tolzau

no'i .e'o do dragau va'o lo nu da'i do ganse su'o nu mi kanji srera

mi'e la .ilmen. mu'o

ni'o pu za lo djedi be li 42 la .ilmen. di'e cusku

selpahi

to bpfk...@googlegroups.com
la .ilmen. pu ciska di'e
> [...]
> co'a gubni
>
> .i ze'u ku no da cnino cmicu'a .i .ai .e'u lanli lo cmicu'a jalge [...]

ki'e sai la .ilmen.

.i pu pluja pruce (to plujyrai lo ca pu'i se zukte be lo cnino kamni
toi) .i ku'i ca ti .emje mi fa lo nu ma'a snada poi'a ba'ibni lo ka
jdice fi la .peg.

~~~mi'e la selpa'i