הציגו את עצמכם

Ron Gross

to bitco...@googlegroups.com
שלום לכולם!

שרשור זה מיועד להציג את המשתתפים בפורום, כדי שנוכל כולנו להכיר את הנפשות הפועלות.
כולם מוזמנים להוסיף הודעה קצרה שמסבירה מי הם, ואיך הם קשורים לביטקוין. אני אתחיל:

שמי רון גרוס, אני מהנדס תוכנה במקצועי.
שמעתי על ביטקוין בסביבות מרץ 2011, ומייד נדלקתי. התחלתי לקרוא כל חומר שיכולתי על ביטקוין, לכתוב עליו בבלוג שלי, וגם להשקיע.
אני כרגע עובד בחברת סטארטאפ שלא קשורה לביטקוין, אבל חולם מתישהו לפתוח סטארט-אפ משלי, אולי בהקשר ביטקוין.

פעילות עיקרית שלי בתחום:
קישורים נוספים:
זהו בינתיים נראה לי - מי שרוצה ליצור קשר מוזמן לשלוח מייל ל-ron....@gmail.com

marik...@gmail.com

to bitco...@googlegroups.com
שמי מארק בן 28 נשוי.
בתחום הסיסטם .
הכרתי את התחום של ביטקוין ממש לאחרונה אבל נכנסתי לזה חזק ואני משתדל לקרוא בכול מקום וללמוד על זה..
בהחלט מאמין שזו השקעה טובה.
מתכוון להיות חלק מהקהילה הזו לטווח ארוך.

nahum...@gmail.com

to bitco...@googlegroups.com
On Saturday, January 5, 2013 10:22:08 AM UTC+2, Ron Gross wrote:
> [...]
>
> אחד ממנהלי פורטל הקהילה הישראלי, כתבתי בו מספר מאמרים.מרצה על ביטקוין מדי פעם ב-מפגשים של הקהילה הישראלית (יש מפגש אחת לכחודשיים, בד"כ באיזור המרכז).
>
> משקיע ארוך טווח - אני קונה ביטקוין כשאני יכול, מתוך אמונה שהוא יעלה בטווח הארוך.גילוי נאות - מקושר עסקית עם מני רוזנפלד, מייסד קהילת הביטקוין הישראלית ובעלים של bitcoil.co.il, חלפן הביטקוין הגדול בישראל.

> כתבתי מספר פרוייקטי קוד פתוח קטנים הקשורים בביטקוין - היחיד שפעיל כרגע הוא btctox.org, אתר המאפשר לחשב שער ההמרה לכל מטבע.
> קישורים נוספים:
>

> LinkedInהבלוג שלי ועמוד ה-about שלו בפרט

נחום, בן 38, נשוי + 2 , עצמאי.
נתקלתי בביטקוין לפני כשנה וחצי, צללתי לשבוע של קריאת חומר על הנושא שעיניין אותי כאקטיביסט וכמהנדס תוכנה ואחרי שהבנתי שמדובר במשהו הגיוני התחלתי להשקיע.
בהמשך נכנסתי לעסקי הכרייה והתחלתי להפעיל מספר אתרי תוכן (באנגלית) שכיום מקבלים תנועה גדלה והולכת של מבקרים שמנסים ללמוד את התחום.

אני קונה מספר שירותים בביטקוין (כותבי תוכן, אחסון שרתים ועוד) ומאמין שהמטבע יהיה משמעותי בעולם רק אם יתחילו להשתמש בו וכל עוד רוב האנשים קונים אותו כהשקעה אז הוא ישאר בקטן ולא משמעותי.

העסק שלי נותן שירותים בתחום תשתיות האינטרנט. אחסון אתרים, אחסון שרתים, שרתים מנוהלים, השכרת שרתים וכמובן שרתים וירטואליים.
אני מקבל ביטקוין כחלק מאמצעי התשלום השונים ועד היום היו מעט מאוד פניות בהקשר זה אם כי נראה שיש התעוררות בחודשים האחרונים ובמיוחד בימים האחרונים.

ביחד עם רון ומני אני מנהל (בעיקר טכנית) את אתר הקהילה שמתארח באחד השרתים שלי ורוצה להודות כאן לליאור חכים על תרומת הדומיין bitcoin.org.il לקהילה.

אני מזמין את כולם להרשם לאתר ולתרום תוכן שיעזור לקדם את המטבע בארץ, במיוחד לנוכח הבורות אותה מפיצים הערוצים הממסדיים.

shay....@gmail.com

to bitco...@googlegroups.com
שלום, שמי שי כהן - אני פעיל חברתי, עוסק בעיקר בזכויות עובדים וקידום דמוקרטיה השתתפותית, התנסתי מזה שנים במודלים קהילתיים של מטבעות חלופיים והגעתי לקרוא על ביטקוין מתוך עניין ומידע מחברים.

אני רק מתחיל ללמוד את העניין, וחושב לתרום משהו בהנגשה של ביטקוין לאוכלוסיות מחוץ לעולם התוכנה והפיתוח, בימים האחרונים חושב על רעיונות ללוקליזציה.

אשמח לעקוב ולשמוע, ייתכן מאד ואציע כמה רעיונות בהמשך.

meniro...@gmail.com

to bitco...@googlegroups.com
שמי מני, בן 28 מחדרה.

מתמטיקאי במקצועי, עבדתי כראש מחקר האלגוריתמים בסטארטאפ האינטרנטי SimilarGroup וכיום ממשיך אצלם ב-20% משרה.

שמעתי על ביטקוין במרץ 2011 ומכיוון שעוד מקודם התעניינתי בכסף קריפטוגרפי ובמוניטיזציה של חישוב מבוזר התעמקתי עוד בנושא ועשיתי דברים רבים ומגוונים: ביצעתי מחקר על שיטות תגמול לשותפויות כרייה, הקמתי את העסק ביטקויל להמרות בארץ, הנפקתי כמה נכסים בבורסת הביטקוין GLBSE שמאז נסגרה, ומבצע פעילויות נוספות לקידום הטכני והקהילתי של ביטקוין בארץ ובעולם.

ניתן לקרוא עוד ב - https://bitcointalk.org/index.php?topic=121314.msg1307540#msg1307540.

Gidi Shperber

to bitco...@googlegroups.com
היי, אני גידי.

מתמטיקאי פיננסי במקצועי.

אני מתעניין במאקרו כלכלה והשקעות מכל הסוגים.

נתקלתי בביטקוין לראשונה לפני כשנה, אך התחלתי לעניין בעקבות הכתבה האחרונה באתר כלכליסט (ינואר 13)

לדעתי יש פה פוטנציאל עצום מסיבות רבות, בעיקר בגלל המצב הפיננסי הרעוע\רקוב של העולם, שמשווע לפתרון טוב יותר ממערכת הבנקאות הנוכחית.

מקווה לקחת חלק פעיל בקהילה.

Refael Sheinker

to bitco...@googlegroups.com
שמי רפאל, מהנדס אלקטרוניקה במקצוע
שמעתי על ביטקוין לראשונה לפני כחודשיים
לדעתי זה רעיון מעולה
כרגע משקיע בביטקוין פה

yafo...@gmail.com

to bitco...@googlegroups.com
שלום שמי נדב אלשטיין משקיע בביטקוין מתחילת 2012, מודאג מהעתיד של המטבע ועובד כיום בתחום ייעוץ משכנתאות בחדרה והסביבה
http://www.ncm.co.il/

Ron Gross

to bitco...@googlegroups.com
למה מודאג? יהיה בסדר...

"רון גרוס, 2013"

--
קיבלת הודעה זו מכיוון שאתה מנוי לקבוצה 'Bitcoin Israel' בקבוצות Google.
כדי לבטל את המנוי לקבוצה הזו ולהפסיק לקבל ממנה הודעות דוא"ל, שלח הודעת דוא"ל אל bitcoin-il+...@googlegroups.com.

gilad ozer

to bitco...@googlegroups.com
אני מודאג מהיובש בזמן האחרון.
רון, תרגיע אותי.

Sent from Mailbox for iPhone

Ron Gross

to bitco...@googlegroups.com
ביטקוין הוא השקעה לטווח ארוך.
לך תקרא את "שיר של אש וקרח" (משחקי הכס), תחזור עוד חצי שנה-שנה, ונדבר.