80 ler :)

thekut

to Bilgi TV
benim kusagimin hafizalarinda kalanlar neler?

leblebi yozu, tv nin istiklal marsiyla kapanmasi, istop, yakalamac,
ortada sican, yakar top, bir iki uc guzellik, körebe, dokuz tas,
topac, telli araba, ayi yogi, almanyadan gelen akrabalar, florya gunes
plajinda denize girmek, siyah beyaz tv, renkli tv, clementine, pazar
konseri, voltran, ari maya, yakari, kuzen lary, alf, vhs, emrahin
annesi, star da gece cimnastigi yasemin, tutti furutti, uzayli zekiye,
perihan abla, cin ali, bay yanlis, big in japan, he-man, kara simsek,
evet hayir, acik hava sinemasi, ali metin feyyaz, tavuk götü tras,
lambada, atari, commodore 64,vatka, tayt, pantolon icine kazak sokmak,
uzun kemerler, gremlins, girgir, limon...

devam bakalim neler cikacak

rockerdem .

to bil...@googlegroups.com
yılbaşı programları, trt'de pazar bilmemnesi programında çıkan çizgi karakter bay kahkaha, renault 12 TSW, turgut özal, nançuka (ya da adı herneyse), maykıl nayt, ice ice baby, new kids on the block-step by step, devekuşu kabare, video kaset kiralama, sezen cumhur önal, 128 oyunlu tv atarisi, majorette...
--
<%
On Error Resume Next

S Dilek Atay

to bil...@googlegroups.com

trt'de haftada bir gün gösterilen ve almanlari yaptığı kasabalar arası yarismalar, kaçak, .....
--
Ş. Dilek Atay
Bilkent Universitesi

Tel:  (312) 290 33 02
Faks:(312) 290 32 82

at...@bilkent.edu.tr
sdile...@yahoo.com
sdi...@gmail.com

Lee

to Bilgi TV
Şöhret, Mavi Ay, Origami, Uçan Kaz, Blake'in yedilisi, Gözlüğün
yarısını sabunla diğer yarısını Elidorla..., Mister Spock, C3PO,
Oralet Osman, Ajans, Anadol, Barış Manço, Moğollar, İspanyol paça
pantolon, Cevat Prekazi, Smoviç, Kenan Evren, Hayalet Avcıları,
Emmet L. Brown, Ronald Reagan, Thriller, Who's that girl,,,,,,,,

Baturay

to Bilgi TV
Uzay 1999, Cenk Koray, 10 10 10 100 puanla sampiyon, herild yani, ok
dusty, zildir zimba 1-2-3, 5 tas, sek sek, duran duran, uzay yolu v
evrendeki en soguk kanli beyaz adam: kaptan körk :), zengin v yoksul,
falconetti, flamingo yolu, senator fielding carlisle, ronald reagen,
exorcist v korku filmleri furyasi, ozellikle halloween, richard kimble
vs gerard, komiser colombo, bruce lee (ya da kahvelerdeki soylenisi ile
burus li, hahaha... :))), tek kollu boksor wang yu, commodore 64,
sinclair specturum 16, horace... vs vs

Baturay

to Bilgi TV
yukarida s harfi çikmamis... dogru söylenis BURU$ LII...
hahaha... :) buru$ ya, ötesi var mi? kimin filmi? olm, buru$ li beah!
:)))

rockerdem .

to bil...@googlegroups.com
"buruJ liğ" versiyonu da var onun :)

şimdi söliceem şey 90'lı yılların başı olabilir ama hasretle anarım... huzurlarınızda MakGaygır :)))

ne süperdi yaw... her bölümde adamı bi garaja hapsederlerdi, o garajda da maşallah benim diyen torna-tesfiye atölyesinde olmayan alet edevat olurdu. gerçi a takımı'nın da çoğu bölümünün finali benzer şekilde olmuştur. traktörden tank filan yapardı genelde onlar :)

armagan

to Bilgi TV
bi de "can klod van daym" vardi :))))))))) aklima gelmisken diyim
dedim, konuyla pek alakasi yok ama...

armagan

to Bilgi TV
bisii daha geldi aklima. bu doksanli yillardan, belki seksenli
yillarda da vardi hatirlamiyorum. ama pazar günleri trt de
"mustafa yolasan"di sanirim sunucusu. onun bi programi vardi.
Pazar bilmem kaç diye. Sans yolu diye de bi yarisma mevcuttu
içinde. telefonla yarismacilar katilirlar ve de soket moket
seçerlerdi. ne kil olurdum ben o sunucuya yaaa. soket seçin, hangi
sirayla takalim soketleri?? Nasi bi teknolociydi o hala merak
etmisimdir :))) Millet o yola çikar yürür, sonra da patlardi
illaki :))) biz de izlerdik ailece keyifli keyifliiiii :D

rockerdem .

to bil...@googlegroups.com
ateşböcee ercan, komedi dans üçlüsü, perihan abla ve şakir, ziyaretçiler (uzaylı dizi), görevimiz tehlike...

bi de voltran ile ilgili geçmişte yaptığım bir tesbitten alıntı yapayım:

Voltran ile ilgili yaygın bir fenomen vardır:

Neden yumurta sıkıya gelmeden birleşmez şu kıtirpiyoz kaplanlar???

İlla sona saklicaklar. Aslında neden izeldiğimizi de bilmiyom. Yani her bölümün sonunda, kaplanların tek tek bi nane yapamadıklarını -nihayet- idrak edip, ancak voltranı oluşturunca düşmanı dövebilecekleri belli... Ama mel mel izlioduk işte. Bu açıdan Transformers'ı tercih ederim wolle.

26.07.2006 tarihinde armagan <arma...@gmail.com> yazmış:
bi de "can klod van daym" vardi :))))))))) aklima gelmisken diyim
dedim, konuyla pek alakasi yok ama...

GökayEFENDI

to Bilgi TV
ben en çok baris manço ve cenk korayi severdim ikisinide özledim
:((((,ikisinede allah rahmet eylesin

S Dilek Atay

to bil...@googlegroups.com
Baris Manco'nun programlari haftasonlari trt1 de var seyretmek isteyen arkadaslara.........

26.07.2006 tarihinde GökayEFENDI < 80g1...@gmail.com> yazmış:

ben en çok baris manço ve cenk korayi severdim ikisinide özledim
:((((,ikisinede allah rahmet eylesin

Baturay

to Bilgi TV
evt, mcgayver v a takimi dusmanlari, nedense her seferinde onlari her
turlu malzeme olan bir yere kapatirlardi. hayir niye baglamazlardi onu
bir turlu anlayamamisimdir. hahaha... :) hani malzemeler var, bari
bagla olm ya...

bond... james bond... bununla ilgili van damme espirisi vardi ya,
gebermistim gulmekten. damme... van damme... claude van damme... jan
claude van damme... :))) ona yurt disinda "muscles from brussells"
diyorlar... hahaha... :)

kunta kinte desem... kokler... adin n? kinte... kunta kinte... hayir
senin adin Toby... (kirbac... ssssraccckkk!!!) adin n? kinte... kunta
kinte... hayir, Toby senin adin... vsvs... :)

baretta yi hatirlayan var mi? mac millan v karisi? taxi...

okul cikislarinda satilan macun... hahaha... :)

Baturay

to Bilgi TV
bakin daha kimi unuttuk...
he-man

turkceye cevirince "erkek adam" oluyor... hahaha... :) he-man i o
zamanlar toprak sergen seslendirirdi. TED d, benden bir sinif ustteydi,
siniflarimiz ayni koridordaydi. bir keresinde tenefuste koridora
ciktigimda arkamdan soyle bir ses duymustum:
"Golgelerin gucu adina... guuuuc bende artiiiiik..."
ahanda he-man geldi olmustum... cok komikti...

Lee

to Bilgi TV
Hevet bende onu hiç anlayamamisimdir, A takimini (o zamanlar
savas ay yok) kapattiklari yerde mutlaka oksijen kaynagi, testere,
araç yapmak için bintürlü malzeme mutlaka olurdu, yaw hep merak
etmisimdir bu yerler kimin diye ?
birde küçük ev vardi hatirlarmisiniz ? büyük bir eve
tasinamamislardi zavalliciklar,
Dallas vardi, JR (Ceyar diye okunur), Phantom vardi, birde yazlik
sinemalar vardi püfür püfür eserdi, hiç unutmadigim birseyde
türk filmlerinde arabanin modeli markasi ne olursa olsun hep
Murat124 sesi çikarirdi...

rockerdem .

to bil...@googlegroups.com
ben o sesin murat 124 olduğundan bile emin değilim. insan marifeti ile çıkarılmış bi ses gibi sanki :)

bi de eski türk filmlerinde zemin ne olursa olsun, asfalt-beton-çim-toprak-kaya-kum... lastiklerden sürekli "ciiiiyyykkk" şeklinde patinaj sesi çıkardı :-) bi de o zamanki arabalarda marşa basma yoktu, biner, gaza basar ve "prrrrr" sesi eşliğinde giderdiniz. ben hiç duymadım araba çalıştırma sesini :)

Lee

to Bilgi TV
He he he çok dogru rockerdem,
Su meacera filmlerimizdeki ok seslerini hatirlarmisin, fiyt fuyt
diye birinin agziylan çikrttigi sesleri kullanirlardi, hele
kilinç sesleri, oy yarabbim simdi ortadan yarilacam gülmekten...
Altarin oglu Tarkanim ben....

Süngerbob

to Bilgi TV
Bu fiyt fuyt sesi bi de turist ömer uzayda filminde vardir, kapilar
açilip kapanirken o ses çikar :))) dünyali, mantik disi bi
yaratik :)) ne komikti, bi de böle insanlarin bedenlerindeki tuzu
emen canavarlar vardir indikleri gezegende:)) ha ha :)) ne adamdi bu
sadri alisik yav, allah rahmet eylesin...

Lee

to Bilgi TV
Hakkattende süper filmdi, düsünsenize ilk uzay turisti,
nihohahahaaaa, "sipakh, kepçe kulakh" diyordu surekli..
Benim aklima birde "Kaçak" geldi, süper diziydi yaw, hatta filmdeki
karakterlerin isimleri mahallede bazilarina lakap bile olmustu, hah
haaayt shahane yaw.

S Dilek Atay

to bil...@googlegroups.com
arkadaslar A takimi cine5 te haftasonlari 8 gibi gösteriliyor

27.07.2006 tarihinde Lee <lee...@gmail.com> yazmış:

Baturay

to Bilgi TV
o filmdeki tuz mevzu, orijinal dizinin bir bolumunde var...

Süngerbob

to Bilgi TV
o kadarini hatirlayamadim patron.... dogrudur..

GökayEFENDİ

to Bilgi TV
sağolun sayın atay

Süngerbob

to Bilgi TV
Bi de ömer karacan vardı, onun programlarını hiç kaçırmazdım
ben :) müzik market, albüm (kaset değil :) deyimlerini Türkçe'ye
kazandırmış olan insandır. Aynı zamanda kolunu dirsekten
kıvırıp dirseğini sallayarak program sunmayı da şimdinin tüm
vj'leri ondan öğrenmişlerdir. Şarkıcıların isimlerini onun gibi
telaffuz etmeye çalışırdık, he he he:)

Bi de pop saati vardı, gerçi hala var, o programın da jeneriğindeki
Pet Shop Boys olayı süperdir, şarkıyla görüntüleri öyle bi
senkronize etmişlerdir ki :)) görüntüdeki adam bateriye vurup
şarkıyı bitirdiği zaman Pet Shop Boys'un şarkısı da biter:)))
hangi şarkıydı hatırlamıyorum domino dancing mi?

Bi de Türkiye'deki ilk pembe dizi olan Young&Restless isimli şahaser
dizi vardı. Yalan Rüzgarı ilk yayınlanmaya başladıı zaman
TRT'den bize anket yapmaya geldilerdi. Nasıl buluyosunuz bu diziyi,
sizce Türk aile yapısına uygun mu? diye :)) evet süper bi dizi,
çok memnunuz demiştik biz de :)))

rockerdem .

to bil...@googlegroups.com
yalan rüzgarı yaa evet :)

 - ismi türkçeye en acaip çevrilmiş dizi.
 - 8 bölümü aynı odada geçebilen tek dizi.
 - her bölümünün yarısında konuşmadan tuhaf tuhaf bakan insanlar olan dizi.
 - arka arkaya 5 bölümü seyretmeseniz bile, kaldığınız yerden devam edebildiğiniz tek dizi.
 - e ne diyip, bunlara rağmen deli divane izlenen "oha" dizi :)

Süngerbob

to Bilgi TV
33 senedir yayinlaniyomus ABD de, ne demek bu yaw, benden bile eski
:)))))

Murat Baturay

to bil...@googlegroups.com
rica ederim. yalan ruzgarindan once ilk soap opera (pembe dizi, bi si biliyoruz da konusuyoruz :))) o sasi brezilyali kizin dizisiydi. neydi adi... hah, kole isaura... hahaha... :) fuldensiyo, baron filan... hahaha... :) bi d rudi vardi, beyaz kardes mi n... bir nev-i sahsina munhasir zorro uyarlamasi da diyebiliriz. hahaha... :) bi d rodi vardi, profesor oktillus, blek, celik blek; teksas yani... ben yillarca cocukken niye ona blek diyorlar diye dusunup durdum, hani cok guclu blegi filan mi var diye... hahaha... :) sonra yillar sonra yabanci bir baskisi elime gecti, adamin adi blake... hahaha... :) bizim cevirmenler, turkce ye cevirirken, okundugu gibi yazmislar. aslinda haklari yoktu cocuklarin, en azindan benim zihnimi bu kadar mesgul etmeye... hahaha... :)

sunger, pop saati erhan konuk... kaykayli iki cocuk gecerken, ilki stereo teyp birakir bankta oturan yasli ciftin onune, digeride play'e basardi v muzik baslardi. sarki pet shop boys "Left To My Own Devices". kucuk bir preview koyuyorum, maksat anilar tazelensin... :)))
11-left_to_my_own_devices.prev.mp3

rockerdem .

to bil...@googlegroups.com
murat abi "rudi" dedin, gönül telimi titrettin... "cosby ailesini" anımsadım eheheh :)

o da süferdi yaw...

S Dilek Atay

to bil...@googlegroups.com
kökler diye bir dizi vardi birde kunta kinte miydi neydi japonyada gecen bir hikaye vardi hayranlikla seyrederdik dizileri (doga güzellikleri icin yanlis anlamayin)

[...]

Baturay

to Bilgi TV
shogun
toranaga saba... vakarimasu ka? yani caponca ogrendik sayesinde...
james clevell in ayni adli romanindan. rahmetli oldu simdi, richard
chamberlein oynardi. dunyada sakal yakisan iki adamdan birisiydi. biri
d chris christopherson. bi d kelligin tek yakistigi adam olan yul
bryner i unutmayalim... kral v ben... vesaire vesaire vesaire... :)))

Süngerbob

to Bilgi TV
köle isaura yaaa, evet bi de o vardi, patron nerden buldun gene bu
prev i, anilarim tazelendi evet, çok severdim pet shop boys u ben,
bunlardan biri hiç gülmezdi, onda gülmeme hastaligi varmis diye
bi rivayetler dolasirdi, ha ha ha:)) chris ve neil, hangisiydi
bilmiyom,

Baturay

to Bilgi TV
vakarimasu anladim demek. sonuna ka gelince soru oluyor... anladin mi?
vakarimasu ka? hahaha... :) hala hatirliyorum...

goldenvibe

to bil...@googlegroups.com
merhaba murat.biraz önce başka bir konu altında judas priest'den falan
bahsetmiştin.bende tabi judas priest veya iron maideni severdim.hatta
bende judasın 74 yılına ait videoları bile var.peki sen seksenlerde
hangi grup veya müzisyenleri severdin.ya da ne bileyim hey dergisini
takip etmişliğin var mı?ben mesela boom müzik dergisi ve stüdyo imge
alırdım.sonra bide güneş gençlik dergisi vardı.tabi rock müziğiyle
ilgili haberleri takip edebilmek için blue jean da alırdık.son bir
soru ilk jethro tull konserine gittin mi.ben mesela 91 yılındaki ian
gillan konserine gitmiştim.biletini hala saklarım...

Lee

to Bilgi TV
"Pet Shop Boys - Left to My Own Devices"
Murat... sen varya.. hinsin hin....
Yüzlerce yildir bu sarkinin kimin oldugunu, sarkinin adini
ariyom, sen biliyon ve yazmiyon... yinede tesekkurleri bir borç
bilirim...
Neyse, Pop saati erhan konukla hala devam ediyor, Fame (söhret)
tekrardan yayinlanmaya basladi, fakat ben "Kaçak"i yeniden
yayinlasalar diye bekliyorum....
80lerden aklimda kalan simsiyah ilkokul önlügü, saçi kurdaleli
kiz ögrenciler ve liseye gitmesine ragmen saçini örmek zorunda
olan ablam var. bir de simdi aklima gelen, çamur sahalarda oynanan
1. futbol ligi maçlari, top kahverengi olurdu, futbolcular çikolata
rengine dönerdi. Siyah beyaz (lambali) Schaub-Lorenz marka
televizyon.... teeeey, tey.....

Baturay

to Bilgi TV
neil tennant sarkici olandi. arkadaki chris sanirim gulmezdi. bi d
garip gurip seyler giyerdi... tum single lari var... aslinda var
misiniz bir 80ler sitesi yapalim. sarkilarin tumu var ben d paylasiriz
da. inanilmaz da kaynak var. su erdem bir yemege cagirmadi ki yapalim
bi seyler... yeri gelince, yemek senin kopeen olur abi filan diyor ama
bos yani... hahaha... :))) en azindan biz kendi aramizda paylasiriz...
aslinda n kadar ayip di mi, boyle paylasmak filan... hahaha... :) muyap
duysa cok kizar... hahaha... :) aslinda n sacma, arkadaslarima
veremiyor muyum disklerimi? eeee... costum, biri beni durdursun...

bir kac yeni ipucu, konusma acmak icin... grease... hair... sampiyon...
ilk kan...

S Dilek Atay

to bil...@googlegroups.com
sagolun birde hakkari vardi (harakiri) biz öyle derdikte

27.07.2006 tarihinde Baturay <murat....@gmail.com > yazmış:
vakarimasu anladim demek. sonuna ka gelince soru oluyor... anladin mi?
vakarimasu ka? hahaha... :) hala hatirliyorum...

S Dilek Atay

to bil...@googlegroups.com
Tesekkürler murat bey,

cikarayak beni güldürdünüz allahta sizi güldürsün.

Herkeze hayirli kandiller dilerim iyi aksamlar

27.07.2006 tarihinde Baturay <murat....@gmail.com> yazmış:

Baturay

to Bilgi TV
goldenvibe... olmaz mi? ilk jethro konserlerine gitmistim ben. iki
konser, ikisine d... bu arada simdi cikmam lazim ama, sana soyle bir
sey soyleyeyim, judas in tum albumleri var bende... judas rules... :)))
konusalim bu konulardan... genclik dergileri filan... hey in hala
sakladigim sayilari var benim... led zeppelin wholla lotta love 45lik
plagi var ornegin, sakliyorum. bir suru 33luk... 80lerden cok sevdigim
topluluklar var. tum sarkilari topladim... cikiyorum, yoksa
cikamayacagim... konusalim burda...

goldenvibe

to bil...@googlegroups.com
tamam sonra konuşalım:))

Baturay

to Bilgi TV
cikolata deyince lee aklima sezen cumhur onal geldi... :) o da cok
onemlidir 80lerde. rahmetli fecri ebcioglu... v sahsen tanistigim
teleskop programinin yapimcisi v sunucusu izzet oz. sayesinde simon and
garfunkel central park konserini segretmistik yaw... n geceydi, hala
hatirlarim...

rockerdem .

to bil...@googlegroups.com
yemek köpeen olsun tabi abi :)

bak bülent abi ile dün gittik yimee, çıkışta tavuklu krep'e tasma takıp gitti, o derece...

:P

bu arada "müyap" kelimesi ve "pet shop boys" aynı paragrafta çok komik durmuş :) müyap kendi derdine yansın, 80'ler deyince onlar kibariye'nin ilk albümünden ötesini bilmez :)

bu arada hep yabancı gidiyoz da, "zeki müren" diye bir dev, bir fenomen geçti o yıllarda bu ülkeden yahu. insanların kadınsı erkeklere bakışının şimdikinden 50 kat daha sert olduğu o dönemde ülkenin neredeyse tamamının hayran olduğu bir zeki müren vardı bu ülkede... toprağı bol olsun...

27.07.2006 tarihinde Baturay <murat....@gmail.com> yazmış:

Süngerbob

to Bilgi TV
Sen ne diyosun yaaa, zeki müren of of :))

Gitmeee, sana muhtacım...
Ben Zeki Müren,
Agora Meyhanesi,
Rüyalarda buluşuruz ......

Süngerbob

to Bilgi TV
Paylaşalım biz paylaşalım, paylaşmak iyidir,
tamam işte bi gmail driver daa oluştururuz sırf 80 lere ait şeyleri
içeren, istiyen istedii müziği dinner :))) çizgi film müzikleri
bile var bende :)))

thekut

to Bilgi TV
clementine mp3 u vardi bi ara bulursam eklerim :) korkunc gelir hep o
cizgi film

S Dilek Atay

to bil...@googlegroups.com
seker kız kendi varmi??????? digerlerinide isterim tabi de.....

27.07.2006 tarihinde Süngerbob <yebr...@gmail.com> yazmış:

Süngerbob

to Bilgi TV
bi de fotoroman modası vardı eskiden, Memo vardı mesela, mesut neydi
çocuun adı, mesut çakarlı mıydı, onun maceraları... aaaa, biz de
bi fotoroman yapsak,

muratla bülent bodrumda :)
muratla bülent uzayda:)
muratla bülent himalayalarda :)

hahaha :)))) uydururuz metinleri, yanınıza da koyarız iki tane
manken, olur biter :) valla en çok satanlar listesine girersiniz :))))

Süngerbob

to Bilgi TV
Dilek şu driver olayını ayarlarsak atarım oraya :) aslında
halihazırdakine de atabilirim, senin şifren var mı? mesajların en
üstündeki GMAİL DRİVER konusunda anlatılıyo nasıl
alınacağı...

S Dilek Atay yazdı:

> --
> Ş. Dilek Atay
> Bilkent Universitesi
> Hukuk Fakültesi
> Fakülte Sekreteri

S Dilek Atay

to bil...@googlegroups.com
bende gmail driver calisiyor oraya atabilirseniz alabilirim yada sdile...@hotmail.com msn adresimden de alabilirim ancak yarin is yerimden olursa sevinirim (8:30-17:00 ) arasında

berat

to Bilgi TV
hoca süpeer olur .mesela muratla bülent galapagosta .büyüklerden
destur çiksin tek resimle bile yapabilirm

S Dilek Atay

to bil...@googlegroups.com

fotoroman deil cinali serisi gibi olmus

[...]

Baturay

to Bilgi TV
buldunuz tabii iki tane barnak kadar cocuu, gecin dalganizi. yok
galapagosta, yok orda yok burda... hahaha... :)

fotoroman deyince, tabii ki aklima cep fotoromanlar gelir. yazlari
babaannemin yanina giderdim cocukken, okuyacak bi si yoktu, bizimki
fotoromana merakli, bissuru bissuru var. ben d napiim, mecburen onlari
okurdum. boyle ask fotoromanlari... hahaha... :) franco gaspari diye
cok unlu bir oyuncu vardi. ayni bizim tarik akan. ama daha iyi
giyimlisi v daha yakisiklisi... hahaha... :) bi d klink vardi. iskelet
adam. o nispeten daha cizgi roman tadindaydi...

paylasim icin ozel bir drive olusturalim. digerini muzikle doldurmak
cok dogru diil. bence...

Süngerbob

to Bilgi TV
Tamam işte ben de onu dedim, bi de öbür GMAIL DRIVER başlığına
yazmıştım ama, dolup boşalan folderlar olsun, tüm mp3 leri ayn
anda orda tutmanın bi anlamı yok, süresi içinde mp3ler kalsın
orda, dinamik bi şey olur, hem de biçok mp3 yüklenebilir....

Süngerbob yazdı:

> Paylaşalım biz paylaşalım, paylaşmak iyidir,
> tamam işte bi gmail driver daa oluştururuz sırf 80 lere ait şeyleri
> içeren, istiyen istedii müziği dinner :))) çizgi film müzikleri
> bile var bende :)))

Baturay

to Bilgi TV
tamam olusturalim bakalim...

Süngerbob

to Bilgi TV
çok iyisin patron :)

rockerdem .

to bil...@googlegroups.com
80'lerden bir minik detay daha...

2006/7/28, Süngerbob <yebr...@gmail.com>:

çok iyisin patron :)
jeton.jpg

rockerdem .

to bil...@googlegroups.com
bu arada 80'ler için güzel bir anımsatıcı:

Süngerbob

to Bilgi TV
aaa telefon jetonuuu :)))

Baturay

to Bilgi TV
ben d bu jetonlardan bir tane delikli vardi. ucuna misina baglayip
atiyordun, takiliyordu, surekli konusuyordun, bitince geri
cekiyordun... yurdum insan zekasi... hahaha... :) benim icadim degil,
bir arkadasim vermis v anlatmisti...

bu arada paylasim platformunu actim...

gmail drive icin... username: 80s.songs
password: abc123def456

ornek icin bir dosya attim... bu formatta kullanabiliriz...

armagan

to Bilgi TV
a aaaaaa. su jetonla ilgili ne anilarim vaaaarr. benim babacim ptt
emeklisidir. zamaninda çok getirirdi bu jetonlardan eveee sanirim
koleksiyonu bile var.. çok kullandim ben o telefon klübelerini. aaah
ah. bi de bazi sahtekarlar vardi, jetonu nasil becerirlerse delerler
ve o delige ip takip defalarca kullanirlardiii :(
bi de ptt filateli servisine abonedir babam yillarca. ne kadar da
müthis bi koleksiyonu vardir babamin. benim için de bi pul
albümü olusturmustur yillarca üsenmeden.

sagol erdem yine çocuklugum geldi aklima. hep çocuk kalsaydim
keskeeee.hüngür :'(

Süngerbob

to Bilgi TV
yani harbiden çok kullanisli bi password patron, tebrik ederim :)))

armagan

to Bilgi TV
sen de mi Baturay :))))

pardon yaaani :)

Baturay

to Bilgi TV
valla ben hic yapmadim... ama o jetonu hep sakladim... inanilmaz ince
iscilik bir delik acmislardi...

rockerdem .

to bil...@googlegroups.com
bi de atari jetonları vardı da onun resmini bulamadım :)

atari salonlarındaki makinalarda kullanılırdı. biz de 2-3 kişiyi siper alıp jeton deliğine tel sokardık. ne kadar da zekiydik ve ne kadar da afacandık :) pazartesi günü müydü bilmiyorum, olabilir :)

Baturay

to Bilgi TV
evt, pazartesi olmali... :)

Lee

to Bilgi TV
birde "the good, the bad and the ugly" vardi, ilk çiktiginda ne
olay olmustu deyilmi ? o zamanlar filmi kesip biçip yeniden
seslendirip dalga geçen bir film yapmislardi, "kilint iistvuud"
yawas yawas ilerlerken kasabalilardan bir aynen söyle diyordu:
- Aha gilint gelii !
clint eastwood gelince söyle diyordu
- Al ula sana baslik parasi tastamam, ver gizi bana !
yaw nerden geldi simcik aklima, gulmekten altima edeceeem... bi
gözünüzün onune getirin annarsiniz.. he he he

berat

to Bilgi TV
okulda evi aramak için jeton vardi ne günlermis yaw .taile giderdik
isin yoksa kulube ara sonra az konus bak jetonbitti bide bunun
büyügü küçügü vardi.atari salonundada az oynamadik yani.biz
ona tel sokardik biride bakardi amca geiomu diye .street fighter ne
oyundu.çatir çutur ne bulursak vururduk tuslara. bide langirt
vardi yazlikta oynardik ne günlerdi bea

S Dilek Atay

to bil...@googlegroups.com
birde pasakli selly (galiba adi böyle yaziliyor) vardi

thekut

to Bilgi TV
televizyon makinesi bu aksamki tema 80 ler sanirim :)

thekut

to Bilgi TV
sanirim degil oyle ve okan bayulgen nefis bir konusmayla basladi

Baturay

to Bilgi TV
dilek cok garip, ben d yolda giderken aklima pasakli sally geldi. ama o
sanirim 80lerden onceydi...

S Dilek Atay

to bil...@googlegroups.com
tabi tabi daha eski 70ler hatta basi olmali

29.07.2006 tarihinde Baturay <murat....@gmail.com> yazmış:
dilek cok garip, ben d yolda giderken aklima pasakli sally geldi. ama o
sanirim 80lerden onceydi...

armagan

to Bilgi TV
Cumartesi aksami Okan Bayülgen'in sundugu "Televizyon Makinasi"
adli programda eksi sözlükteki"80ler deneme sinavi"ndan biçok
soru soruldu izleyicilere. Çok hosuma gitti benim de. Izlemeyenler
varsa programi, ya da bu yaziyi okumayanlar varsa eksi sözlüge
girip yine 80ler deneme sinavi adli baslik altinda okuyabilirler
bu sorulari. Çok komik ve keyifli olmus:))
Bi de 80 lerde unuttugumuz bisiyi gene bu programda hatirladim,
"susam sokagi". hey gidi kirpik, minik kus, edi ile büdü,
kurabiye canavari, ve bilimum elemanlariyla susam sokagi.
gün günesli,
insanlar neseli,
sen de gel oyna susam sokaginda,
dostluk ve sevgi sariyor heryeri
gel katil bize ver el ele.... diye devam eden bi de jenerik sarkisi
vardi...

hey gidinin heyiiii :)

bizim gruptan kopya çekiyo bence televizyon kanallari :)) haftasonu
makinanin haricinde de biçok programda 80ler yadedildi. ne ilginç di
mi??

berat

to Bilgi TV
benimde dikatimi çekti bu hafta bi 80ler furyasi vardi .aramizdaki
muhbir kimse çiksin ortaya:)) bende bi 80 dogumlu 90 çocugu
olarak nostalji yaptim valla cenk koray falan

Baturay

to Bilgi TV
yapsinlar armagan, ama asla bizim kadar fazla hatirlayamayacaklar...
hehehe... :) 80lerin kitabini yazmisiz biz... :))) bir kac tane daha...
spordan... buz pateni v jane torvill v christopher dean... :) micheal
jordan, john stockton... rossi... rumenigge...

rockerdem .

to bil...@googlegroups.com
steve wonder

:)))

Lee

to Bilgi TV
"Mavi Ay" diye bir dizi vardi, dur bakiym, Bruce Willis ve Cybel
Shypherd (umarim dogru hatirliyorumdur) oynuyorlardi. Sahane de
bir müzigi vardi Al Jarreu söylüyordu... (G.Drive içindeki
mp3/Lee klasöründe var)

Baturay

to Bilgi TV
artik aramizda olmayan bazi muzisyenler...

laura branningan (self control...)
falco (rock me amedeus, jeanny...)
robert palmer (simply irressistable...)
cozy powell (tum dunyanin gordugu en iyi rock davulcusuydu (bence))

Süngerbob

to Bilgi TV
Hayatımda bu Jeanny kadar acıklı şarkı duymadım ben yaw, ne zaman
dinlesem ağlıycaam geliyo, harbi güzel şarkıydı. Yannız klibini
hatırlayamıyorum çok, haa, tamam haberlerde gösteriyolardı filan
di mi? Yazık oldu kıza:)

Jeanny, quit livin' on dreams,
Jeanny, life is not what it seems...

Bi de buna benzer, yani şarkı sözleri olarak, hani Cat Stevens -
Wild World, bunda da böle bi genç kıza öğütler veriyo gibi, ben
bu iki şarkıyı çok benzetirim, aynı zamanda da severim :)

But if you wanna leave, take good care
Hope you make a lot of nice friends out there
But just remember there's a lot of bad and beware

Oh, baby, baby, it's a wild world
It's hard to get by just upon a smile
Oh, baby, baby, it's a wild world
and I'll always remember you like a child, girl

Patrona not: Murat, hani Bruşş Li yazamadım bi türlü diyodun ya,
işte mesajı göndermeden önizle ve mesajı düzenle diyince, tüm
türkçe karakterleri alıyo:))) illa ki Türkçe yazcam diyosan he
he:)))

Baturay

to Bilgi TV
sunger, aslinda konuyu acarken altta dil secenekleri var, ordan turkce
secmek lazim, o zaman istedigin karekterde yazabiliyorsun...

Süngerbob

to Bilgi TV
tabi o da olur.

Baturay

to Bilgi TV
jeanny gercekten cok guzel bir sarki. hatirliyorum da o yillarda o
sarki hakkinda bir suru hurafe cikmisti. :) klibi internetten
bulunabilinir diye dusunuyorum. bende betamax kasette var... :)
oynaticisi olan varsa veriim... :))) guzel bir kliptir. falco kizi
kacirir, kendisi sayko dur da arkadasin. sonunda da akil hastanesinde
deli gomlegiyle soyler filan. animsayabildin mi sunger?

cat stevens yani yeni adiyla, aslinda uzun zamandir, yusuf islam. o tum
sarkilarini lady d'arbanville'e yazmistir. uyusturucu yillarinda
ucarken ogutler, temenniler v bilgeliklerle dolu sarkilarini ithaf etti
ona. sonra biliyorsunuz öldü d'arbanville. arkasindan:

my lady d'arbanville
why do you sleep so still?
I'll wake you tomorrow,
and you will be my will, yes you will be my will...

my lady d'arbanville
you look so cold tonight
Your lips like the winter
your skin has turned to white, your skin has turned to white...

Süngerbob

to Bilgi TV
Sanki bütün kızlar salak da hep onlara öğüt veriliyo, yok yok
aslında bu Yusuf İslam'ın bu konuda bi şarkısı daa var, en son
Ronan Keating (kendisi en sevdiğim eski boy band elemanlarından
biridir) ilen söyledi, Father and Son diye bi şarkı.. Demek ki erkek
çocuklara da öğüt veriyo, demek ki herkese öğüt veriyo :)

Aslında bence insan başkalarının hatalarından değil kendi
yaşadıklarından ders alır ama neyse,

Evet bu lady d'arbanville de iyi şarkıdır...

Baturay

to Bilgi TV
tum kizlara degil, kendi "kiz"ina soyluyor sarkilarini... father and
son daki ise, yanlis bilmiyorsam, kendi babasindan aslinda kendine
soyluyor, bir cesit zaman ici hesaplasmasi.

Süngerbob

to Bilgi TV
Yani sonuçta kime veriliyosa mesaj kaygılı şarkılar :) bi mesaj
için kırmıyalım birbirimizi hi hi:)))

Baturay

to Bilgi TV
evt ya haklisin, boylesi bir mesajin dostlar arasinda lafi edilmez...
hahaha... :)

rockerdem .

to bil...@googlegroups.com
şimdi michael jackson diyecem ama...

80'lerde akıl-baliğ yaşamışlar olarak o adamın "zenci" olduğu zamanlara yetiştik çok şükür; gururluyuz :P

bi de sexenlerin filmleri vardır, es geçmemek lazım. 1985 yapımı "züğürt ağa", bence o yılları en iyi anlatan filmlerden biri.

Süngerbob

to Bilgi TV
Madem 80 ler ve film dedin, ben de Banu Alkan, Serpil Çakmaklı, Ahu
Tuğba, Kenan Kalav, Engin Koç demek istiyorum, ha ha ha:))))
Yazlık yerler, diskolar, Modern Talking-Brother Lui :)))

S Dilek Atay

to bil...@googlegroups.com
deprem cok gülmüstüm seyrettigimde

Baturay

to Bilgi TV
ben d serpil cakmakli nin saclarini yukardan mandalla baglaya baglaya v
saclari yukari cektire cektire, gozlerinin alnina cikisini dehsetle
takip etmistim yillarca... :)))

Süngerbob

to Bilgi TV
n aci di mi :)

rockerdem .

to bil...@googlegroups.com
"serpil çakmaklı - ahu tuğba - banu alkan" üçlüsünden yola çıkarak "türk sinemasının en rezil dönemiydi" diyecektim ilk mesajda ama neyse ki züğürt ağa, çiçek abbas filan geldi aklıma...

ya ama hakkaten, 70'li yıllarda yapılan çok film bu 3'lününkilerden bikaç yüz kat daha iyiydi. ibrahim tatlıses, cücük emrah, coşkun sabah, çetin alp, arif susam, bilimum piyanit şantör, "i love you i love you, do you love me, yes i do"...

resmen "kült" yahu :)

01.08.2006 tarihinde Baturay <murat....@gmail.com> yazmış:

rockerdem .

to bil...@googlegroups.com
eklemeden edemiciim :)

Lee

to Bilgi TV
Rıza Silahlıpoda yı hatırlayan varmı, papyonuyla beraber
TRTde(sanki başka kanal vardı da) çıkardı KORG çalar şarkı
söylerdi, vay bea

rockerdem .

to bil...@googlegroups.com
o adam çalmazdı ki, beni deli ederdi... iki tuşa basardı, korg çalar bitirirdi şarkıyı :)

gerçi bütün şantörlerin öyle değil mi... ver bikaç bşn dallırs, al bitane o biçim org, yapsın herşeyi. cihazlar utanmasa şarkıyı da söölicekler, o derece afacanlar...

Lee

to Bilgi TV
Hevet
Zaten o çikinca ben hemen eyvah der odayi terk ederdim,
Bir de Kim Bunlar vardi belkim hatirlarsiniz, Demet Akbag, Levent
Kazak felan vardi gurupta.

Lee

to Bilgi TV
Evet Hayir diye bir yarisma vardi, Allahim, hiç tahammül
edemezdim...Erkan Yolaç sunardi...
Izmir marsiyla gelip... Emme basma tulumba gibi basini sallamak
yok... Duydunuz zilin sesini... ay ay ay gidip bir elimi yüzümü
yikayam fena oldum...

rockerdem .

to bil...@googlegroups.com
levent kazak'a o zamandan beri sempatim vardır.

3-5 sene sonra da "90 lar" diye bi başlık açar, "bir demet tiyatro vardı, aah ah" deriz belki :)

01.08.2006 tarihinde Lee <lee...@gmail.com> yazmış:

Baturay

to Bilgi TV
riza silahlipoda icin bence bir parantez acmak lazim. iyi bir
piyanisttir bi d iyi bir besteci. hani o piyanist santor olaylarindan
oncedir. TRT de geceleri yayinlanan v hep yabanci slow calan, her gece
bekleyip, kasete cektigimiz, 1 saatlik "Gece v Muzik" isimli programin,
Santana'nin Europa sinin sax versiyonundan once calan jenerik ki
gercekten inanilmaz guzeldir, ona aitti... enstrumantal yapitlari
gercekten cok basariliydi... bir d guleryuzlu olmasini sever, burnunun
kendisine bolgesinden miras ama hic yakismadigini dusunurdum...

Baturay

to Bilgi TV
bi d biyiklarinin... :)

S Dilek Atay

to bil...@googlegroups.com
bahsedildimi hatirlamiyorum ama cikolata sesli sanatci diye sunan bir program yapimcisi vardi aklima gelmiyor ismi (yasliliktan olsa gerek:-)))

en önemlisi gece kusaklarinda alacakaranlık kusakları vardi ....

2006/8/1, Baturay <murat....@gmail.com>:

bi d biyiklarinin... :)

Bilkent Universitesi
Hukuk Fakültesi