China verbiedt vasten tijdens de ramadan

Ghingis Khan

China verbiedt vasten tijdens de ramadan
In de vooral door de islamitische Oeigoeren bewoonde Chinese provincie
Xinjiang schijnt de regering hardere maatregelen te nemen. Nog tot het einde
van de ramadan moet er op scholen worden gecontroleerd om te garanderen dat
noch leraren noch scholieren vasten of een moskee bezoeken. Leraren en
scholieren in Xinjiang mogen tijdens de ramadan geen religieuze praktijken
uitoefenen.

Lees verder bij
http://ejbron.wordpress.com/2012/08/03/china-verbiedt-vasten-tijdens-de-ramadan/#more-24027

Dat het ganse westen maar een voorbeeld neemt aan de Chinese dames en heren.

--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org

Jean Swissuur

Op 04-08-12 17:45, Ghingis Khan schreef:
> [...]
>
> Dat het ganse westen maar een voorbeeld neemt aan de Chinese dames en heren.

Wel ja, vervang alle partijen door 1 staatspartij, en laat die alles
beslissen.

En wie het er niet mee eens is, martelen en de bak in.

--

Jean

Orac

Jean Swissuur was zeer hard aan het denken :
Weet je nou nog niet wat de bedoeling van figuren zoals Ghin is?
Tsjonge.

Manokwari62

"Ghingis Khan" <ghingi...@mail.co.kr> schreef in bericht
> China verbiedt vasten tijdens de ramadan.

En zo hoort het ook, verder commentaar overbodig !

Orac

Manokwari62 schreef :
Hoera, Manok is communistisch geworden!

Ghingis Khan

"Jean Swissuur" <jean.s...@test.be> schreef in bericht
Hier is er ook maar ��n partij: De Volkverraders, de anderen zitten in het
cordon sanitair.

Ghingis Khan

"Orac" <bendo...@zoggi.nl> schreef in bericht
De waarhied erin kloppen.

Webmanneken

Op 4/08/2012 17:45, Ghingis Khan schreef:
> [...]
>
> Dat het ganse westen maar een voorbeeld neemt aan de Chinese dames en heren.

Over enkele jaren kunnen we onze multiculti vergelijken met Japan,
China, Vietnam en nog enkele andere "onverdraagzame" landen (waaronder
trouwens bijna alle Arabische en moslimlanden). Wat gaat Thailand doen
met haar verrijkers in het zuiden van het land? Misschien krijgen die
uiteindelijk toch hun onafhankelijkheid, maar ik voorspel je nu al wel
dat je dan als moslim niet aan de verkeerde kant van die nieuwe grens
wil wonen. We halen de verkeerde verrijkers naar Europa en we volharden
in die dwaasheid, dat gaat ons duur te staan komen. 20% van de nieuwe
immigranten komt om te werken naar den belgiki, dan weten we dat met de
huidige aantallen we afstevenen op een complete ramp.

Orac

Ghingis Khan had uiteengezet :
Pfff, werkelijk nï¿œt alsof je een fanatieke moslim hoort praten. Oh oh,
wat lijken jullie toch veel op een islamitische organisatie, wat een
ironie...

Illuminatus

On 8/4/2012 11:11 PM, Webmanneken wrote:
> Over enkele jaren kunnen we onze multiculti vergelijken met Japan,
> China, Vietnam en nog enkele andere "onverdraagzame" landen (waaronder
> trouwens bijna alle Arabische en moslimlanden).

Misschien, als de witte woede doorbreekt.

> Wat gaat Thailand doen
> met haar verrijkers in het zuiden van het land? Misschien krijgen die
> uiteindelijk toch hun onafhankelijkheid

De Thais? No way, Jos�. Volgens sommigen is het nationalisme "oubollig"
maar heel ZO-Azi� is super-nationalistisch als de eigen morzel gronds in
gevaar komt, en anders ook.

Ghingis Khan

> Pfff, werkelijk n�t alsof je een fanatieke moslim hoort praten. Oh oh, wat
> lijken jullie toch veel op een islamitische organisatie, wat een ironie...

Er is maar een middel tegen een fundi moslim en dat is een fundie
witte/gele/bruine man.

Webmanneken

Op 4/08/2012 23:29, Illuminatus schreef:
Ik zie het ook niet snel gebeuren maar ze hebben wel hun aantallen mee
en ik heb de indruk (ben onlangs nog in die regio geweest) dat sommige
Thais ze eerder kwijt dan rijk zijn. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Intussen hebben we hier al wel Olympische Sharia Law in Londen. We gaan
steeds verder achter(lijk)uit.

Jean Swissuur

Op 05-08-12 00:56, Ghingis Khan schreef:
Er is wel een middel dat tegen beide goed is: gezond verstand.

--

Jean

Fustigator

Vitae forma vocata Jean Swissuur <jean.s...@test.be> , die Sun, 05
Aug 2012 09:45:13 +0200, in littera <jvl8a9$2fv9$1...@nl-news.euro.net>
in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur:

>Er is wel een middel dat tegen beide goed is: gezond verstand.

Dit is de <panacea> van de ouderwetse geneeskunst.
Het al-helend middel
--

Fusti

Filip

"Illuminatus" <illum...@gnosis.zen> schreef in bericht
Ik deel je postivisme wat Thailand betreft niet:
http://en.wikipedia.org/wiki/Organisation_of_Islamic_Cooperation#Dispute_with_Thailand
Ik vrees eerder dat op de lange termijn de moslims er hun slag gaan
thuishalen.

Orac

Filip was zeer hard aan het denken :
> [...]
> Ik vrees eerder dat op de lange termijn de moslims er hun slag gaan

Debiel.

Ghingis Khan

"Jean Swissuur" <jean.s...@test.be> schreef in bericht
Voor de moslim is er maar een soort gezo,nf verstand en het
staat allemaal mooi geschreven in een paar boeken.
Koran Sharia Hadith etc etc, ander gezond verstand (kafir verstand) is
verboden.

Orac

Na rijp beraad schreef Ghingis Khan :

> Voor de moslim is er maar een soort gezo,nf verstand en het
> staat allemaal mooi geschreven in een paar boeken.
> Koran Sharia Hadith etc etc, ander gezond verstand (kafir verstand) is
> verboden.

Yep, same with christianity. Religion sucks.

Ghingis Khan

> Yep, same with christianity. Religion sucks.

Juist maar de region of peace het meest.

Fustigator

Vitae forma vocata Orac <bendo...@zoggi.nl> , die Sun, 05 Aug 2012
11:50:45 +0200, in littera <mn.2ac67dc863...@zoggi.nl> in
foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur:

Nieuwe pseudo, zo te merken.Orac als pseudo begraven.
Zeer toepasselijk voor dit geval
--

Fusti

Orac

Fustigator stelde de volgende uitleg voor :

4,6 %