telenet, familypack opzeggen

radijs

ik probeer nu al een week mijn familypack bij telenet op te zeggen via de
website en krijg steeds deze melding te zien:

---- Er is momenteel nog een verwerking aan de gang voor je product.
Hierdoor kan je aanvraag momenteel niet worden uitvoerd.

Gelieve het later opnieuw te proberen. ----

Hoe moet ik dat nu aanpakken om van 9.95 euro per maand meerprijs af te
raken?

Elias

Op Wed, 27 Jul 2011 09:40:15 +0200 schreef "radijs"
<moes...@live.be>:

Aangetekende brief naar Telenet sturen om het op te zeggen. Heb je
later (indien nodig) nog een bewijs dat je die dag het schrijven
verstuurd hebt.