AWSUGGR meetup #4 - Πέμπτη 24/05/2012

andreas.chatzakis

to awsug-...@googlegroups.com

Το Amazon Web Services Usergroup Ελλάδας (AWSUG GR) διοργανώνει την 4η του συνάντηση την Πέμπτη 24/05/2012 στις 19.00.

Δηλώστε συμμετοχή δωρεάν στο: https://www.eventora.com/en/Events/aws-usergroup-gr-meetup-4

Τόπος συνάντησης το CoLab (Πετράκη 28, Αθήνα)

Σνακς και ποτά θα είναι sponsored από την

Tο πρόγραμμα περιλαμβάνει:

1. Καλοσώρισμα

Τα νέα του group και του cloud της Amazon.

2. Cloud Management

Ο Ανδρέας Χατζάκης θα παρουσιάσει το θέμα του cloud management:  Λύσεις σαν αυτές των ScalrRightscale,ScalariumenStratus κτλ βοηθάνε στο γρήγορο deployment και την μετέπειτα διαχείριση μικρών ή μεγάλων συστημάτων. Αυτοματοποιούν πολλές από τις διαδικασίες και μειώνουν τα ρίσκα που σχετίζονται με τα ΙΤ operations στο cloud.

3. Scalr demo

Θα ακολουθήσει hands on demo τοu cloud management εργαλείου της Scalr από τον Ανδρέας Χατζάκη και τον Θοδωρή Κοτσιλίνη.

Μέσα σε λίγα λεπτά θα στηθεί ένα τυπικό περιβάλλον web (Load balancer, App servers, DB με master-slave replication, Caching) και θα εγκατασταθεί μια sample εφαρμογή.

Θα γίνει επίδειξη του autoscaling για τους application servers καθώς και του failover του Database layer.

4. Networking / Q&A session

Θα κλείσουμε με ανοιχτή συζήτηση και networking.

Ακολουθήστε μας στο twitter: https://twitter.com/#!/awsuggr

Γραφτείτε στο google group μας: http://groups.google.com/group/awsug-greece

Γραφτείτε στο LinkedIn group μας: http://www.linkedin.com/groups/Amazon-Web-Services-User-Group-4266948

Kostis Kapelonis

to awsug-...@googlegroups.com
2012/4/27 andreas.chatzakis <andreas....@gmail.com>

> Σνακς και ποτά θα είναι sponsored από την Scalr

Αυτά είναι! Μπράβο και συγχαρητήρια για την προσπάθεια! Τέτοια θέλουμε...

Κωστής

Spyros Doulgeridis

to awsug-...@googlegroups.com
+1

Spyros Doulgeridis

andreas.chatzakis

to awsug-...@googlegroups.com
hi all,

Ένα μικρό teaser για το επερχόμενο meetup με θέμα το cloud management και demo του Scalr:

Σε ένα hands on session θα κάνουμε deploy ένα scalable web infrastructure και θα εγκαταστήσουμε Wordpress για να δείξουμε ότι λειτουργεί.

Περιγραφή της ατζέντας και link για registration θα βρείτε εδώ:

και βέβαια να θυμίσω πως αναζητούμε ομιλητές ή προτάσεις για θέματα παρουσιάσεων για το meetup του Ιουνίου.

Ανδρέας

Kostis Kapelonis

to awsug-...@googlegroups.com
2012/5/16 andreas.chatzakis <andreas....@gmail.com>:

> hi all,
>
> Ένα μικρό teaser για το επερχόμενο meetup με θέμα το cloud management και
> demo του Scalr:

Εμένα το teaser με έπιασε παντως...

John

to awsug-...@googlegroups.com
Ανδρέα πολύ ωραίο το teaser. To scalr δεν το έχω δει καθόλου και η ιδεά του γρήγορου scaling φαίνεται άκρως ελκυστική. Είχα ασχοληθεί κάπως με το rightscale τους πρώτους μήνες ύπαρξής του αλλά τότε δεν υπήρχε άμεση ανάγκη για scaling και το είχα αφήσει. Δυστυχώς αν και θα το ήθελα πολύ, δεν θα είμαι στο event γιατί βρίσκομαι στο εξωτερικό.

Η ιδέα των live tutorials νομίζω ότι είναι ό,τι καλύτερο μπορεί να υπάρχει σε αυτά τα meetups μιας και δείχνει στην πράξη ότι είναι αρκετά εύκολο να γίνει χρήση πολλών υπηρεσιών του cloud προς όφελός μας. Οπότε νομίζω ότι η συνέχιση των events σε τέτοια κατεύθυνση θα ήταν πολύ καλή.

Spyros Doulgeridis

to awsug-...@googlegroups.com
+1

Spyros Doulgeridis