almariada

Almar

czy ktos moze mi powiedziec, za co sepleniacy Jaś Mania Rokita zostal
odznaczony przez blonopalczastego?

Almar

moon

Almar wrote:
> czy ktos moze mi powiedziec, za co sepleniacy Jaďż˝ Mania Rokita zostal
> odznaczony przez blonopalczastego?

za to, �e nie pije na cmentarzu i nie bierze �ap�wek.

moon

Almar

Użytkownik "moon" <sp_d...@yahoo.com> napisał w wiadomości

> za to, że nie pije na cmentarzu i nie bierze łapówek.
>
> moon

Cymbal jestes i to do kwadratu.
Z takimi tekstami wypierdalaj na prega, tam moze jeszcze kogos bawisz swoimi
durnymi odzywkami.
To rzeczywiscie bywa smieszne, kiedy piecdziesieciolatek zachowuje sie jak
przyglup.

Almar

Tymczas

Almar wrote

> czy ktos moze mi powiedziec, za co sepleniacy Jaś Mania Rokita zostal
> odznaczony przez blonopalczastego?
> Almar

nie wiem, dopiero kanaly mi sie skanuja, jak ustawie wszystko to Ci powiem
wreszcie kupilem porzadny rodzielacz sygnalu i jest git
tak ad rem se pisze... moze poleci

ale chyba za zone... tak se dywaguje

--
.
http://tinyurl.com/h6srr

Almar

Użytkownik "Tymczas" <ty...@s.pl> napisał w wiadomości

Kiedy ja powaznie pytam!
Uslyszalem informacje o odznaczeniu Jasia, dzis przeczytalem jego wstepniak
w Dzienniku, a nigdzie nie znajduje informacji, co za odznaczenie i za co...
Za zone, to ma po grob czapke blazna!

Almar

GABi

Tymczas pisze:

> nie wiem, dopiero kanaly mi sie skanuja, jak ustawie wszystko to Ci powiem
> wreszcie kupilem porzadny rodzielacz sygnalu i jest git

U mnie bedzie git, jak mi jutro zalożą nowy podwójny konwereter do
satelity. Skoro juz mam dekoder cyfry z mozliwoscia nagrywania, to
potrzebuje jeszcze móc oglądać jedno a nagrywać drugie.

A tak przy okazji... jest ogromna roznica w obrazie HD:)

Tymczas

Almar wrote

> Kiedy ja powaznie pytam!

ujojoj! ;)p

> Uslyszalem informacje o odznaczeniu Jasia, dzis przeczytalem jego wstepniak w
> Dzienniku, a nigdzie nie znajduje informacji, co za odznaczenie i za co...

http://www.prezydent.pl/x.node?id=1011848&eventId=21027865

Jan Rokita... bez Marii.. nie wiem... ide se

GABi

GABi pisze:

> U mnie bedzie git, jak mi jutro zalożą nowy podwójny konwereter do
> satelity. Skoro juz mam dekoder cyfry z mozliwoscia nagrywania, to
> potrzebuje jeszcze móc oglądać jedno a nagrywać drugie.

No szlag by to trafił!
Seriale mi się 10 minut nakładają, ja muszę mieć ten nowy konwerter!

Tymczas

GABi wrote

nie noooo.. elyta... ja tylko analogiem lece:(

--
.
http://tinyurl.com/h6srr

Doktor

Był 1 wrzesień 2008 (poniedziałek), gdy o godzinie 20:10 *Almar*
zasugerował(a):

> czy ktos moze mi powiedziec, za co sepleniacy Jaś Mania Rokita zostal
> odznaczony przez blonopalczastego?

A chuj go tam wie. Może wystarczyło, że nie jest już czołową postacią PO?

Oni są wszyscy w ogóle jacyś zdrowo popieprzeni. Na lokalnym portalu właśnie
dziś przeczytałem, że i u mnie w wiosce, wzorem byłego i obecnego prezia,
solidaruchy się pokłóciły i zrobiły sobie 2 różne uroczystości z okazji
"zbrodni lubińskiej", a co jedna to była ważniejsza i służniejsza. Wstydu
palanty za grosz nie mają.

--
Doktor

Chcesz by Dialog pomógł Ci zredagować posta na pl.rec.humor.najlepsze?
http://alt.forall.pl/usenet/?id=10&tid=14

GABi

Tymczas pisze:

> nie noooo.. elyta... ja tylko analogiem lece:(

analogiem?
To znaczy nie masz np TVN24?
Bez tego to ja juz nie umiem:-)

Tymczas

GABi wrote

jest i tvn24 i axn i jakies tvnstajle... ale przy analogu nie pobawie siue
np w grupowanie kanalow "ulubione" nie zaprogramuje czegos tam...;)
polowa pilota przeznaczoina do cyfrowej tv ;( ;)

--
.
http://tinyurl.com/h6srr

Almar

> ujojoj! ;)p

> http://www.prezydent.pl/x.node?id=1011848&eventId=21027865
>
> Jan Rokita... bez Marii.. nie wiem... ide se

KK OOP... za ble ble ble...
Niech ktos mi powie, ze to sie czyms rozni od odznaczania z klucza dzialaczy
partyjnych za umacnianie wladzy ludowej...Ech....

Almar

GABi

Tymczas pisze:

> jest i tvn24 i axn i jakies tvnstajle... ale przy analogu nie pobawie siue
> np w grupowanie kanalow "ulubione" nie zaprogramuje czegos tam...;)
> polowa pilota przeznaczoina do cyfrowej tv ;( ;)

aaa...
Miałeś na myśli analogowy telewizor, nie antenę?:)

Almar

Użytkownik "Doktor" <doktor...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> solidaruchy się pokłóciły i zrobiły sobie 2 różne uroczystości z okazji
> "zbrodni lubińskiej", a co jedna to była ważniejsza i służniejsza. Wstydu

To nie kwestia wstydu, wladza jest trudno podzielna, a chetnych na splendory
wielu.
W sumie, to "normalne".
Wszystko juz bylo!

Almar

Tymczas

GABi wrote

nieee...;) sygnal analogowy... z anteny... kablowej.;)pp

--
.
http://tinyurl.com/h6srr

Margaret

> [...]

> uroczystości z okazji "zbrodni lubińskiej", a co jedna to była
> ważniejsza i służniejsza. Wstydu palanty za grosz nie mają.

mam foty Gosi Andrzejewicz, chces,z chcesz?!!!!!!!!!!!!!!

;;)

Almar

Użytkownik "Margaret" <idzcie...@poczta.fm> napisał w wiadomości

To ta, co do Meksyku pojechala na zaproszenie 70 letniego biznesmena?

Almar

Almar

Użytkownik "Tymczas" <ty...@s.pl> napisał w wiadomości

O, k....! Chyba trafilem na rozmowe fachowcow!!!...;))PP

Almar

moon

Almar wrote:
> To rzeczywiscie bywa smieszne, kiedy piecdziesieciolatek zachowuje
> sie jak przyglup.

powiedz to "prezydentowi wszystkich polaków"!

moon

Margaret

Użytkownik "Almar" <alm...@vp.pl> napisał w wiadomości

hehe, widze, ze czytamy..niektore newsy : >>>

ta, wczoraj była w Galerii Pestka..porobilam foty,, ale z kom, wiec jakośc
słaba...

wyslac na pudelka, nie wyslac?;)

GABi

Tymczas pisze:
> GABi wrote

> nieee...;) sygnal analogowy... z anteny... kablowej.;)pp

aha:)
Kablówki nigdy nie przerabiałam, to faktycznie siakieś blokertwo ;)))

Odkąd pamiętam miałam własny talerz:)

Margaret

Użytkownik "GABi" <n...@mam.pl> napisał w wiadomości

w domku to ja tez talerz bym miala :P

Anna Izabela

> Użytkownik "Almar" <alm...@vp.pl> napisał w wiadomości

na co Almarowi foty Andrzejewicz?????

> hehe, widze, ze czytamy..niektore newsy : >>>
>
> ta, wczoraj była w Galerii Pestka..porobilam foty,, ale z kom, wiec jakośc
> słaba...
>
> wyslac na pudelka, nie wyslac?;)

Wysłać!!!!!
:)))))
--
Anna Izabela
"Dopóki nie skorzystałem z internetu nie wiedziałem, że na świecie jest tylu

GABi

Margaret pisze:

> w domku to ja tez talerz bym miala :P

No domyślam się:)
A może wiesz ile minut zmieści mi się na 250 GB dysku twardym jaki
wyczytalam ze mam w dekoderze?

Almar

Użytkownik "moon" <sp_d...@yahoo.com> napisał w wiadomości

Mooniek, chcesz powspominac prezydenture Kwasniewskiego, to wrzuc temat,
moze kogos tutaj znajdziesz do takich wspominek?
Wybacz, ale twoje sranie w pampersa o Kwachu, gdy tylko poruszyc temat
polityczny, a zwlaszcza wyrazic swoja niechec do Kaczora jest dla mnie
debilne.
Ja wiem, ze to twoj kunszt erystyczny, a jego szczytem jest pisanie o
krzywych palcach AI, gdy ci napisze , ze jestes pedofilem!
Z nas dwoch, ty wobec Kwasniewskiego jestes mniej krytyczny, bo jedyne, co
ci do lba przychodzi, to wypominanie mu, ze nawalony kolysal sie na
cmentarzu....
Coz, widocznie masz malutkie oczekiwania od osob sprawujacych urzad
prezydenta.
Tak to jest, jak sie ksztaltuje swoje widzenie swiata na podstawie Faktu,
czy SuperExpresu.... a polemike cwiczy z pryszczersami na pregu.
Chyba Zona Edmunda reprezentuje wyzszy od ciebie poziom!

Almar

Almar

Użytkownik "GABi" <n...@mam.pl> napisał w wiadomości

> Odkąd pamiętam miałam własny talerz:)

Jak jakas szlachcianka!...;))P

Almar

Almar

> [...]

> hehe, widze, ze czytamy..niektore newsy : >>>
>
> ta, wczoraj była w Galerii Pestka..porobilam foty,, ale z kom, wiec jakośc

A majtki widac?

Almar

Tymczas

GABi wrote

> aha:)
> Kablówki nigdy nie przerabiałam, to faktycznie siakieś blokertwo ;)))

MY! Blokersi! Dumni jestesmy z naszego Blokerstwa!
;Pp

> Odkąd pamiętam miałam własny talerz:)

no pisalem, eLYta ;( ;)

--
.
http://tinyurl.com/h6srr

GABi

Almar pisze:

> Jak jakas szlachcianka!...;))P

Tylko nie jakaś!
Herbu pluszowy miś! :)

Almar

Użytkownik "Tymczas" <ty...@s.pl> napisał w wiadomości

Elita, to by zaczela dywagacje na temat sztuki "Drewniany talerz"...
A z wami to mozna pogadac o cenie drewnianej michy dla psa na allegro!

Almar

GABi

Almar pisze:

> Elita, to by zaczela dywagacje na temat sztuki "Drewniany talerz"...
> A z wami to mozna pogadac o cenie drewnianej michy dla psa na allegro!

A wlasnie, a propos psa...

Czy ktoś z was się orientuje w przepisach dotyczacych psów w miejscach
publicznych?

Wywiązała się dzisiaj spora awantura w jednym z centrow handlowych.
Ochroniarz opierdolił jedna babe z psem, że nie powinan z nim tam
wchodzic, tym bardziej ze pies nie mial kaganca. Baba utrzymywala, że
jesli psa ma na smyczy to kaganiec nie jest już potrzebny.

Miala rację?

Almar

Użytkownik "GABi" <n...@mam.pl> napisał w wiadomości

Nie

Almar

Tymczas

Almar wrote

> Elita, to by zaczela dywagacje na temat sztuki "Drewniany talerz"...
> A z wami to mozna pogadac o cenie drewnianej michy dla psa na allegro!
> Almar

mooniejesz!;p

--
.
http://tinyurl.com/h6srr

Almar

> Almar wrote
>
> mooniejesz!;p

Bedziesz sie martwil, jak zmargarece!....;)P

Almar

GABi

Almar pisze:

> Nie

A to dobrze, bo ja stanelam po stronie ochroniarza i tez ją opierdoliłam :-D

Doktor

Był 1 wrzesień 2008 (poniedziałek), gdy o godzinie 20:58 *Margaret*
zasugerował(a):

> mam foty Gosi Andrzejewicz, chces,z chcesz?!!!!!!!!!!!!!!

Z pieprzykiem czy bez?! ;)P

--
Doktor

Wszystko o Outlook Express: http://alt.forall.pl/usenet/?id=12

maksjanka

Użytkownik "GABi"

> Kablówki nigdy nie przerabiałam, to faktycznie siakieś blokertwo ;)))
> Odkąd pamiętam miałam własny talerz:)

ja z kablówki w bloku mam cyfrówkę z dekoderem do nagrywania!

GABi

maksjanka pisze:

> ja z kablówki w bloku mam cyfrówkę z dekoderem do nagrywania!

A możesz odbierać na nim obraz w HD?:)
Nie pytam, czy masz telewizor Full HD. To bedzie kolejne pytanie :)

gruby

Użytkownik "maksjanka" <fu...@wUpE.pl> napisał w wiadomości

ale telefonów nie odbierasz:-((

Almar

Użytkownik "GABi" <n...@mam.pl> napisał w wiadomości

Przepisy wyraznie mowia o smyczy i kagancu, bez rozroznienia rasy i
wielkosci psa, tak ze teoretycznie mozna wlepic mandat za ratlerka, czy
jamnika bez kaganca.
W sumie, to slusznie, bo bardziej chodzi o poczucie bezpieczenstwa
postronnych, niz o realne zagrozenie. Pewnie gdyby jakis kark lazl ze swoim
amstafem, to ochroniarz nawet by nie miauknal o kagancu, bo moglby i po ryju
dostac, i noge miec odgryziona...

Almar

maksjanka

Użytkownik "GABi"

> A możesz odbierać na nim obraz w HD?:)

na razie 4 kanały

> Nie pytam, czy masz telewizor Full HD. To bedzie kolejne pytanie :)

uprzedzając kolejne pytanie-mam:)

maksjanka

Użytkownik "gruby"

> ale telefonów nie odbierasz:-((

jeżeli mówisz o domowym- to zrezygnowałam z tepsy, komórkę odbieram :)

GABi

Almar pisze:

> [...]
> amstafem, to ochroniarz nawet by nie miauknal o kagancu, bo moglby i po ryju

A widzisz.
A ona wygladala nawet na bardzo pewną swoich racji, powolujac sie na to,
że pracuje gdzieś tam ( tu wymienila jakiś zwiazek czegoś tam) i wie
lepiej niż jakiś ochroniarz

Almar

Użytkownik "gruby" <dar...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Co, chciales troche kasy pozyczyc?...;))P

Almar

gruby

Użytkownik "maksjanka" <fu...@wUpE.pl> napisał w wiadomości

akurat..:-P

gruby

> Co, chciales troche kasy pozyczyc?...;))P

no, na anty sida..:-P

Almar

> A widzisz.
> A ona wygladala nawet na bardzo pewną swoich racji, powolujac sie na to,
> że pracuje gdzieś tam ( tu wymienila jakiś zwiazek czegoś tam) i wie
> lepiej niż jakiś ochroniarz

Pewnie Kynologiczny...;))
Na logike... pies na smyczy tez moze udziabac... a przepis nie jest po to,
zeby pies sie nie zgubil, tylko, zeby w zadnym przypadku nie mogl wyrzadzic
obcej osobie krzywdy. Do tego sluzy kaganiec.

Almar

Almar

Użytkownik "gruby" <dar...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

To bylo z piec lat temu wystapic o pozyczke, podobno wtedy latwiej
dawano!...;)P

Almar

Margaret

> Był 1 wrzesień 2008 (poniedziałek), gdy o godzinie 20:58 *Margaret*
> zasugerował(a):
> Z pieprzykiem czy bez?! ;)P

bez ;(

http://alt.forall.pl/binarki/img/1122.jpg

4 fotki na bin ;)..

malo wyrazne. :(

Almar

Użytkownik "Margaret" <idzcie...@poczta.fm> napisał w wiadomości

Dobrze, ze dodalas.... bo bylbym przekonany, ze to u mnie poczatek starczej
zacmy!...;))PPP

Almar

Żona Edmunda

Użytkownik "Almar" <alm...@vp.pl> napisał w wiadomości news:g9hesq$pda$1...@news.onet.pl...

> Tak to jest, jak sie ksztaltuje swoje widzenie swiata na podstawie Faktu, czy SuperExpresu.... a
> polemike cwiczy z pryszczersami na pregu.
> Chyba Zona Edmunda reprezentuje wyzszy od ciebie poziom!

Witaj Almar :-))))))))))))))

Nie spodziewałam się takiej oceny jak kompliment!!!! Dziękuję :-))))))))
Ale co prawda to prawda i trzeba prawdzie oddać część i chwalebność
że moon jest debeściak. Ale ja mam za to teraz nummer ein u Doktora Bota!!!!
I to nie tego od koni co mnie powyzywał.

Pozdrawiam Cię serdecznie! :-)))))

Żona Edmunda

"Jancio: Ty byś larwo czci kobiecej nie rozpoznała,nawet jakby wyskoczyła
z krzaków i w to obszerne dupsko kopnęła.No chyba, żeby je pomylila z twarzą"
"Almar: pisząc jak chamidło, jest się TYLKO chamidłem i niczym więcej"
"Gabi: SPIERDALAJ, won,SPIERDALAJ,SPIERDALAJ,SPIERDALAJ"
"Anna Izabela: Co wam tak strasznie przeszkadza, ze ktos jest INNY???"
"Jakub A. Krzywicki: W każdym razie... dzisiaj klucze od sejfów czy armat
są nadal istotne,ale nie tak, jak klucze od mózgów"
"Tymczas: Tylko zgubil kluczyk... Taki maly...bardzo maly..."

gruby

> To bylo z piec lat temu wystapic o pozyczke, podobno wtedy latwiej
> dawano!...;)P

i o umorzenie mozna sie było starac..:-)

Almar

> i o umorzenie mozna sie było starac..:-)

no, a teraz trzeba podobno za bankiem po kraju jezdzic i zza plotu o
prolongate chrzakac!

Almar

maksjanka

Użytkownik "gruby"

> akurat..:-P

czasem jest wyłączona- wtedy należy zostawić wiadomość ;)

maksjanka

Użytkownik "Almar"

> Co, chciales troche kasy pozyczyc?...;))P

na piwo dla Jancia ;)

Almar

Użytkownik "maksjanka" <fu...@wUpE.pl> napisał w wiadomości

Na parapecie?...;)P

Almar

Anna Izabela

Almar

Użytkownik "maksjanka" <fu...@wUpE.pl> napisał w wiadomości

Na cole, zeby Jancio mogl ja mu postawic!...;)))

Almar

Almar

Użytkownik "Anna Izabela" <annai...@o2.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Margaret"

> A nie wstyd Ci trochę było stać i strzelać fotki Gosi z telefonu???
> ;o))))))

Moj ty Helmucie Newtonie!....;))P*

Almar

Anna Izabela

Użytkownik "Almar" <alm...@vp.pl> napisał w wiadomości

No sorry... ja bym nawet nie przystanęła... ;PPP

Almar

> No sorry... ja bym nawet nie przystanęła... ;PPP

A ja tak!)P
Problem w jakosci fotek, a nie w obiekcie...;)PPP

Almar

Anna Izabela

Użytkownik "Almar" <alm...@vp.pl> napisał w wiadomości

A ja nie! Boszzz... Gosia Andrzejewicz... to ja już wolę galaretę albo
gołębie... ;))

Margaret

> [...]

> Użytkownik "Margaret" <idzcie...@poczta.fm> napisał w wiadomości
> A nie wstyd Ci trochę było stać i strzelać fotki Gosi z telefonu???

nie..
chyab kazdy tak robil , z tego 3/4 z mysla o sławie na pudelku...
poza tym, schowanam byla za slupem! ;)))))))))

Anna Izabela

> nie..

auć!

Almar

> A ja nie! Boszzz... Gosia Andrzejewicz... to ja już wolę galaretę albo
> gołębie... ;))

Fotki robi sie krolom, dziwkom, dzieciom, starcom, zarciu, golebiom, perlom
i kupom... Mozesz objasnic, co zlego w fotografowaniu jakiejs tam
gwiazdeczki?
Fotografujac drzewo nie nabieramy ani jego patyny, ani jego
szlachetnosci...i dziala to w druga strone, nie stajemy sie brudasem,
pstrykajac zebrakow...
Ciekawa sytuacja, ciekawe ujecie, to cos na co kazdy poluje...
Raz na tysiac sie udaje!)P

Almar

Anna Izabela

> Fotki robi sie krolom, dziwkom, dzieciom, starcom, zarciu, golebiom,
> perlom i kupom... Mozesz objasnic, co zlego w fotografowaniu jakiejs tam
> gwiazdeczki?

Nic złego. Tylko mi się to wydaje... dziecinne?

> [...]
> pstrykajac zebrakow...
> Ciekawa sytuacja, ciekawe ujecie, to cos na co kazdy poluje...

Myślisz, że Marg liczyła na ciekawą sytuację i ciekawe ujęcie podczas
występu Gosi w centrum handlowym?
Łał!

Margaret

> Użytkownik "Almar" <alm...@vp.pl> napisał w wiadomości
> Nic złego. Tylko mi się to wydaje... dziecinne?

idz Ty lepiej poczytać tę biografię..bo ja wiem kogo dzisiaj.. Edgar Allan
Poe?

> Myślisz, że Marg liczyła na ciekawą sytuację i ciekawe ujęcie podczas
> występu Gosi w centrum handlowym?
> Łał

tak,

prawde mówiac liczyla, ale przeliczyła się..

może to dziecinne, ale nawet jeśli, to co z tego ?:))...

Anna Izabela

> Użytkownik "Anna Izabela" <annai...@o2.pl> napisał w wiadomości
>
> idz Ty lepiej poczytać tę biografię..bo ja wiem kogo dzisiaj.. Edgar Allan
> Poe?

Biografię Edgara przestudiowałam jakięś ćwierć wieku, tuż po połknięciu
opowieści niesamowitych... ;P)
Nabokov na razie czeka, konczę Fuentesa... ;))

> tak, prawde mówiac liczyla, ale przeliczyła się..

A konkretnie na co? Że wypadnie jej tampon, np?...

> może to dziecinne, ale nawet jeśli, to co z tego ?:))...

Alez nic. Bądź sobie dziecinna!
Właśnie coś mi przyszło do głowy... Tfoja stara robi fotki Gosi Andrzejewicz
;P))

Margaret

Użytkownik "Anna Izabela" <annai...@o2.pl> napisał w wiadomości

> Właśnie coś mi przyszło do głowy... Tfoja stara robi fotki Gosi
> Andrzejewicz ;P))

niby dobre, ale..

obciachowe tylko wtedy, jak się robi te fotki, bo się Gosię kofffaaa. ;) (
pokemon mode on)..

cóz, paparazzo z 3MPX aparatem w komórce nie będę ;(

Almar

Użytkownik "Anna Izabela" <annai...@o2.pl> napisał w wiadomości

> Nic złego. Tylko mi się to wydaje... dziecinne?

Uwazasz, ze jestem dziecinny?...

> Myślisz, że Marg liczyła na ciekawą sytuację i ciekawe ujęcie podczas
> występu Gosi w centrum handlowym?
> Łał!

Robilem fotki z tlumu w centrach handlowych... na pokazach czegos tam, na
prezentacji jakichs wicemissek, Kuroniowi, jak gotowal, na jakichs pokazach
motocykli...To dziecinne?Glupie?Niegodne?
E, przesadzasz...;)P*

Almar

moon

Almar wrote:

> Mooniek, chcesz powspominac prezydenture Kwasniewskiego, to wrzuc
> temat, moze kogos tutaj znajdziesz do takich wspominek?

no cóż, kiedyś był tu lubiany, kochany, a wręcz wynoszony na wyzyny, między
innymi przez ciebie i 3/4 tej grupy oszołomów.
70% poparcia - jak Tusek!
i co, zmieniło się?
więcej EŁRO się zrobiło?
juz nie jest wzorcem?
hehe, wy to kurwa tacy europejczycy jak z muflona pantera.

moon

Anna Izabela

> niby dobre, ale..
>
> obciachowe tylko wtedy, jak się robi te fotki, bo się Gosię kofffaaa. ;)

aaa... miałaś napisa na koszulce: Nie koffam Gosi, tak se tylko cykam z
nudów
;PP)))

Margaret

> [...]

> prezentacji jakichs wicemissek, Kuroniowi, jak gotowal, na jakichs
> pokazach motocykli...To dziecinne?Glupie?Niegodne?

dokładnie :***:******:*****

;p

Almar

Użytkownik "Margaret" <idzcie...@poczta.fm> napisał w wiadomości

Dlatego ja czepiam sie jakosci, a nie tematu...;)PP

Almar

Almar

Użytkownik "Margaret" <idzcie...@poczta.fm> napisał w wiadomości

Noooo.... za te calusy, to masz przejebane, jak w ruskim czolgu!!...;))PP

Almar

Anna Izabela

> Użytkownik "Anna Izabela" <annai...@o2.pl> napisał w wiadomości

> Uwazasz, ze jestem dziecinny?...

Bywasz! Ale w Tobie to lubię... chociaż miałam już sklejone włosy kaszką
manną...
;P)

> Robilem fotki z tlumu w centrach handlowych... na pokazach czegos tam, na
> prezentacji jakichs wicemissek, Kuroniowi, jak gotowal, na jakichs
> pokazach motocykli...

No a ja nie, ani Makłowiczowi, ani Stuhrowi z którym jedlismy w Malinowej,
ani temu jak mu tam, Mellerowi, ani temu małemu ryzawemu... Ba! nie cyknełam
se fotki nawet z Lemem! :-O)

> To dziecinne?Glupie?

No w przypadku G.A. - dziecinne! ;)

Niegodne?

Niegodne???? O tym nawet nie pomyślałam! :-O

> E, przesadzasz...;)P*

Tam od razu przesadzam... ja bym po prostu nie cykała fotek Gosi... ;))))*

Doktor

Był 1 wrzesień 2008 (poniedziałek), gdy o godzinie 20:54 *GABi*
zasugerował(a):

> Miałeś na myśli analogowy telewizor, nie antenę?:)

CIAho, to Ty? ;)

--
Doktor

Skrypty do 40tude Dialog: http://alt.forall.pl/usenet/?id=10

Anna Izabela

> Dlatego ja czepiam sie jakosci, a nie tematu...;)PP

A ja tematu, bo nioe cierpię takich gwiazdeczek! ;P)

Almar

> Biografię Edgara przestudiowałam jakięś ćwierć wieku, tuż po połknięciu
> opowieści niesamowitych... ;P)
> Nabokov na razie czeka, konczę Fuentesa... ;))

A ja tam, kurwa, nic nie czytam!!!
Wole byc prostym chamem i liczyc tylko na wrazenie wywolywane swoja
pyta!!!...;)P

> A konkretnie na co? Że wypadnie jej tampon, np?...

To byloby zdjecie roku!!!
Bedac zlosliwym, mozna spytac sie, czy zdjecia na cmentarzu, to oczekiwanie
na to, ze moze jednak zza macewy wylezie jakis cadyk?...;))PP

> Alez nic. Bądź sobie dziecinna!
> Właśnie coś mi przyszło do głowy... Tfoja stara robi fotki Gosi
> Andrzejewicz
> ;P))

No i ten pijany Kwach na cmentarzu!!!!!

Almar

Anna Izabela

> To byloby zdjecie roku!!!
> Bedac zlosliwym, mozna spytac sie, czy zdjecia na cmentarzu, to
> oczekiwanie na to, ze moze jednak zza macewy wylezie jakis cadyk?...;))PP

Sam dobrze wiesz, ze to porównanie to... jakby to określiła Doda... takie
bardziej z dupy...
;PPP)))

Tymczas

Almar wrote

> [...]
> Bedac zlosliwym, mozna spytac sie, czy zdjecia na cmentarzu, to oczekiwanie na
> to, ze moze jednak zza macewy wylezie jakis cadyk?...;))PP

marg nie ma pieniedzy zeby ci pozyczyc... wiec nie musisz jej tak
bronic/tlumaczyc/chuj wi co
mow co chcezs a nie tak pierdu pierdu gadka szmatka a ai brnie jak 100 tonowa
ciezarowka w bagno!

--
.
http://tinyurl.com/h6srr

Doktor

Był 1 wrzesień 2008 (poniedziałek), gdy o godzinie 20:36 *GABi*
zasugerował(a):

> A tak przy okazji... jest ogromna roznica w obrazie HD:)

HD, HD. 5 programów na krzyż, z tego jeden o pieprzących się chomikach, 2 o
piłce kopanej, jeden o tańcu z gwiazdami i jeden z powtórkami filmów. Do
kitu takie HD! ;)

--
Doktor

Serwery news: http://alt.forall.pl/usenet/?id=39

Doktor

Był 1 wrzesień 2008 (poniedziałek), gdy o godzinie 21:42 *Margaret*
zasugerował(a):

> bez ;(
> http://alt.forall.pl/binarki/img/1122.jpg
> 4 fotki na bin ;)..
> malo wyrazne. :(

Nie szkodzi, ze mało wyraźne! Właściwie, to nawet powinny być jeszcze
bardziej zamazane. ;)

Tymczas

Anna Izabela wrote

> Użytkownik "Almar" <alm...@vp.pl> napisał w wiadomości
> A ja tematu, bo nioe cierpię takich gwiazdeczek! ;P)

ile widzialas naraz gwiazdeczek!?

--
.
http://tinyurl.com/h6srr

Anna Izabela

> Anna Izabela wrote

> ile widzialas naraz gwiazdeczek!?

tyle samo co Ty psów!

Almar

> A ja tematu, bo nioe cierpię takich gwiazdeczek! ;P)

Przy zabawie morda Moona, jakos ci temat nie przeszkadzal!...;)PPPP

Almar

Tymczas

Anna Izabela wrote

> tyle samo co Ty psów!

ale w kagancach, ha!

--
.
http://tinyurl.com/h6srr

Anna Izabela

> Anna Izabela wrote

> ale w kagancach, ha!

O co chodzi?
Może mnie bawić robienie fotek Gosi? Może.
Mogę sama nie robić fotek celebrytom? Mogę!
Mogę se czytać Nabokova??? Też, kuźwa, mogę!!!

Mogę nawet o tym wszystkim napisać na Alcie. O!

Almar

> Sam dobrze wiesz, ze to porównanie to... jakby to określiła Doda... takie
> bardziej z dupy...
> ;PPP)))

Nie "z", tylko "dla"...;)PPPPPPPPP
Pamietaj, ze dobre porownania, to nie sa wylacznie te, ktore tobie pasuja!
Ale gratuluje doboru, tak cytatow, jak i ich autorow!Wow!!!Nie wiedzialem,
ze Doda nie jest glupia gwiazdka...;))PPP

Almar

Anna Izabela

> Pamietaj, ze dobre porownania, to nie sa wylacznie te, ktore tobie pasuja!

To było cienkie jak dupa węża (cienkie jak dupa węża - o , to jest niezłe
porównanie)
;))

> Ale gratuluje doboru, tak cytatow, jak i ich autorow!Wow!!!Nie wiedzialem,
> ze Doda nie jest glupia gwiazdka...;))PPP

Jest głupią gwiazdką, ale to sformułowanie jej akurat wyszło.

Almar

> marg nie ma pieniedzy zeby ci pozyczyc... wiec nie musisz jej tak
> bronic/tlumaczyc/chuj wi co
> mow co chcezs a nie tak pierdu pierdu gadka szmatka a ai brnie jak 100
> tonowa ciezarowka w bagno!

Ja nie bronie Marg, tylko takze swojego prawa do fotografowania kogokolwiek
i czegokolwiek i mozliwosci pochwalenia sie swoimi "fotkami" na binarkach,
bez koniecznosci tlumaczenia sie komukolwiek z tego, ze jestem starym
prymitywnym bejzbolem z cenzusem dyrektora!

Almar

Anna Izabela

> Ja nie bronie Marg, tylko takze swojego prawa do fotografowania
> kogokolwiek

oki, OKI... ale... Gosię??????????????????
;PP)

Almar

> Bywasz! Ale w Tobie to lubię... chociaż miałam już sklejone włosy kaszką
> manną...
> ;P)

Polub to i w Marg...;))PP

> No a ja nie, ani Makłowiczowi, ani Stuhrowi z którym jedlismy w Malinowej,
> ani temu jak mu tam, Mellerowi, ani temu małemu ryzawemu... Ba! nie
> cyknełam se fotki nawet z Lemem! :-O)

Odpowiedz teraz szczerze...Moze nie mialas w tych momentach przy sobie
aparatu? Nie zawsze trzeba dorabiac teorie na sile, do dosyc prostych
faktow...

> No w przypadku G.A. - dziecinne! ;)

W jej- dziecinne, w moim - nie? Wybrniesz?...;)P

> Niegodne?
>
> Niegodne???? O tym nawet nie pomyślałam! :-O

Ale tak mozna odczytac...;)P

> Tam od razu przesadzam... ja bym po prostu nie cykała fotek Gosi... ;))))*

I?
Jakies daleko idace wnioski z tego mozna wyciagnac?
Moze nawet nie wypada, bo jak mawiaja, od patosu do smiesznosci tylko jeden
krok.

Almar

Tymczas

Anna Izabela wrote
> O co chodzi?
> Może mnie bawić robienie fotek Gosi? Może.
> Mogę sama nie robić fotek celebrytom? Mogę!
> Mogę se czytać Nabokova??? Też, kuźwa, mogę!!!
> Mogę nawet o tym wszystkim napisać na Alcie. O!

azsze nie masz tego w dupie... i wykrzykniki i egzaltacja
nieuzasadniona...AnJu,!;)p

--
.
http://tinyurl.com/h6srr

Doktor

By� 1 wrzesie� 2008 (poniedzia�ek), gdy o godzinie 22:44 *Almar*
zasugerowaďż˝(a):

> Wole byc prostym chamem i liczyc tylko na wrazenie wywolywane swoja
> pyta!!!...;)P

<dowcip z brodďż˝>
Przychodzi Almar do lekarza, k�adzie pyt� na stole i milczy. Zdziwiony
lekarz pyta:
- Boli pana?
- Nie boli.
- To mo�e za du�y?
- Nie, wcale nie.
- A co, za ma�y?
- Nie. Nie jest za ma�y.
- To co w ko�cu?!
- Fajny, nie?!
</dowcip z brodďż˝>

;)P

--
Doktor

40tude Dialog, Outlook Express, OE-QuoteFix: http://alt.forall.pl/usenet/

Doktor

By� 1 wrzesie� 2008 (poniedzia�ek), gdy o godzinie 22:47 *Anna Izabela*
zasugerowaďż˝(a):

> jakby to okre�li�a Doda..

Pochwal si� lepiej ile jej pstrykn�a� fotek, jak ju� si� tak na ni�
powo�ujesz. ;)P

--
Doktor

Chcesz by Dialog zlicza� wys�ane przez Ciebie posty?
http://alt.forall.pl/usenet/?id=10&tid=11

Anna Izabela

Użytkownik "Tymczas" <ty...@s.pl> napisał w wiadomości

To JA decyduję czy uzasadnione... pOkeMoNie
;P

Almar

> [...]
> więcej EŁRO się zrobiło?
> juz nie jest wzorcem?
> hehe, wy to kurwa tacy europejczycy jak z muflona pantera.

Mooniek, jak cos piszesz, to wpierw sprawdz sobie w googlach...
Akurat Kwasniewski nigdy nie byl przeze mnie stawiany na piedestale.
Po drugie, jesli mialbym porownywac jako prezydentow Kwacha i Kaczora, to ta
obsrana pierdola z Zoliborza nawet do kostek nie siega zwyklemu
aparatczykowi z SZSP...Moze to dla ciebie i przykre, ale to juz nie moje
zmartwienie.
Wybacz, ale masz takie luzy we lbie w czasie jakiejkolwiek rozmowy, ze
latasz po temacie, jak Zyd po pustym sklepie.
Nie ze mna te numery, to twoj problem, jak nie umiesz, czy nie chcesz
trzymac sie tematu. Chcesz o Tusku teraz pogadac, to wroc na prega, tam te
twoje specjalisty od rowerkow moze i lykna takie zalatywanie, jak Kaska w
tancu.

Almar

Tymczas

Almar wrote

> [...]
> bez koniecznosci tlumaczenia sie komukolwiek z tego, ze jestem starym
> prymitywnym bejzbolem z cenzusem dyrektora!

a ja mam szyb windowy! tzn fotke zrobiona, jak mi klucze wpadly!;
zara z wysle
ArTtyZm!

--
.