Czy ps3 będzie kosztować pierdyliard?

1 view

BoLo

No właśnie jesli PS3 ma naprawde byc takie drogie, to moze będzie to
prawdziwe błogosławienstwo dla x360?
Ja to widze tak:
W momencie kiedy wychodzi ps3, mamy już jakieś protoplastycznie formy
homebrew i modchipów na x360, zaś obie konsole różnią jedynie detale (niech
mi nikt nie mówi ze wąs 3d ma jakieś wielkie wpływy na gejmplej), i w
dodoatku jest ok 2-3 razy tańszy niż Ps3, która jest jeszcze wielkim
niewiadomym.
Więc kończąc, możemy sie spidzeiewać masowego wykupywania x360 właśnie PO
premierze konsoli sony, a nie tak jak coniektórzy twierdzili, przed nim.

Pozdrawiam!

BoLo
Starszy redaktor prowadzący | Sirius Mag - www.siriusmag.pl
Bo...@mag.sirius.pl
GG: 3614113
Skype: BoLo_SM

Katanka

BoLo wrote:

> [...]
> Więc kończąc, możemy sie spidzeiewać masowego wykupywania x360
> właśnie PO premierze konsoli sony, a nie tak jak coniektórzy

Nie znasz Sono maniaków. Rzucą się na PS3 i wydadzą każdą kasę. Jedni kupią
dla kontynuacji znanych serii, inni kupią bo to będzie najnowsza kosnola,
jeszcze inni bo będą chcieli mieć najmocniejszy sprzęt. Reszta kupi bo
konsola = Plejstejszyn. Zobaczysz ...

--
Katanka
kata...@interia.pl

BoLo

To samo mówili kiedy wychodził saturn...
Taki z ciebie stary skurwiel, a nie wiesz, ze zycie jest jak gałeczka.
Analogowe.
Innymi słowy: Chój wie co będzie, ale szejtan wie najlepiej.
Więc sie słuchaj.
Ty evilu dla ryb ty.