wonny dymek

ali

mam prośbę - kto wie jak skomponować tytoń o wonnym przyjemnym dymku?
gonią mnie za te śmierdziele z chałupy a dobre takie jak Clan są niestety za drogie
gdyby tak skomponować dymek o miłym zapachu to może by nie marudzili
he he kiedyś nie było z tym problemu
ps. zbliża się czas kiedy można uzbierać ziółek, tylko jakich?

byłbym wdzięczny za podpowiedz Ali

Rotm

Użytkownik "ali"...

> dobre takie jak Clan [...]

???

> ps. zbliża się czas kiedy można uzbierać ziółek, tylko jakich?

pogooglaj po Archiwum
zacznij od róży pomarszczonej (płatki) + piołun ZAMIAST tytoniu
jako aromatyzacja tytoniu te same płatki róży, kwiaty akacji, marzanna
wonna, trawa żubrówka, kwiat czarnego bzu, kora z cienkich gałązek niekt.
wierzb krzaczastych, suszone owoce leśne, korzeń fiołka wonnego, kwiaty
śledzienicy, zawciąg...

--
:-? pyk Rotm

ali

"Rotm" <dkwozSp...@free.polbox.pl> wrote in message news:<c9jugp$ekq$1...@sunflower.man.poznan.pl>...

> zacznij od ró?y pomarszczonej (p?atki) + pio?un ZAMIAST tytoniu
> jako aromatyzacja tytoniu te same p?atki ró?y, kwiaty akacji, marzanna
> wonna, trawa ?ubrówka, kwiat czarnego bzu, kora z cienkich ga??zek niekt.
> wierzb krzaczastych, suszone owoce le?ne, korze? fio?ka wonnego, kwiaty
> ?ledzienicy, zawci?g...

he he - dzi?ki za podpowiedz

dodaj jeszcze nostrzyk ?ó?ty
malwa - ?laz
no nie znam wszystkich zió? , musz? sie douczyc, albo popyta? le?nika
?eby mi pokaza?.
czas na wcze?niejszej emeryturze co? dla siebie zrobic
aha dosta?em sadzonki stewii, to takie ziele co jest s?odsze od cukru
, pono? 100 krotnie
pozdrowienia Ali