fajne nazwy firm

blue_echo

On 26 Nov, 10:15, blue_echo <x...@poczta.onet.pl> wrote:
> http://www.ahuja.co.uk:)

staram sobie wyobrazic mine czlowieka, ktory zapyta go o nazwisko
(polaka) :)

Ahuja :)

lol

--
Michal

Alojzik

Dnia Wed, 26 Nov 2008 02:20:18 -0800 (PST), blue_echo napisał(a):

> staram sobie wyobrazic mine czlowieka, ktory zapyta go o nazwisko
> (polaka) :)
>
> Ahuja :)

nie trzeba sobie wyobrażać, już były niezłe jaja. Oberprezes Orange to
Sanjiv Ahuja. Były niezłe jaja jak startowali z marką Orange w Polsce i
musiał tu i ówdzie występować. PR Centertela próbował ratować sytuację
wymową Ahudża, ale i tak wszyscy mieli niezły ubaw.

--
pozdrowienia, alojzik
"Why do apple users have to hack everything in order to get it to work???

go!

Alojzik wrote:

> [...]
> musiał tu i ówdzie występować. PR Centertela próbował ratować sytuację
> wymową Ahudża, ale i tak wszyscy mieli niezły ubaw.

Ha ha,
Podobnie jak pewien holenderski bramkarz o nazwisku De Goeij. Tu trzeba
wiedziec, ze G we flamandzkim to twarde, gardlowe H a OE zawsze czyta
sie jak U, wiec jakby nie czytac wychodzi DE HUJ. Jak ci komentatorzy
sie mogli skladac, byle tylko poprawnie tego nie przeczytac :) Byl wiec
"de guj","de hoj" tylko nie tak jak potrzeba:)
Kiedys na meczu sie trafil przy mikrofonie jakis pilkarz ktory gral
swego czasu w holandii i powiedzial cos w ksztalcie:
"ja wiem akurat jak sie powinno poprawnie wymawiac to nazwisko, ale
sobie daruje.. " :)

Rafael 3D

go! pisze:

> Podobnie jak pewien holenderski bramkarz o nazwisku De Goeij.

oraz sowiecki generał, którego nazwisko w pisowni anglosaskiej wyglądało
mniej więcej tak: General Jerkoff

Mariusz Olszewski

Rafael 3D wrote:
> oraz sowiecki generał, którego nazwisko w pisowni anglosaskiej wyglądało
> mniej więcej tak: General Jerkoff

oraz model Rolls-Royce's o nazwie Silver Mist. Po niemiecku "mist" to
obornik...

whitey

podluzne enigmatyczne opakowania w somerfieldzie z napisem PIES
zgroza co oni jedza ;-)

--
whitey

Jan-xx

http://www.joubonjala.com/forum/www/64788-stupid-very-very-funny-website-names.html :

Who Represents is where you can find the name of the agent that represents
any celebrity. Their Web site is
www.whorepresents.com/
Experts Exchange is a knowledge base where programmers can exchange Advice
and views at
www.expertsexchange.com/
Looking for a pen? Look no further than Pen Island at
www.penisland.net/
Need a therapist? Try Therapist Finder at
www.therapistfinder.com/
There's the Italian Power Generator company,
www.powergenitalia.com/
And don't forget the Mole Station Native Nursery in New South Wales,
www.molestationnursery.com/
If you're looking for IP computer software, there?s always
www.ipanywhere.com/
The First Cumming Methodist Church Web site is
www.cummingfirst.com/
And the designers at Speed of Art await you at their wacky Web site,
www.speedofart.com

--
Jan-xx