kuracja

1 view

sterany2

a w grudniu the cure, tez fajnie.

moooni

Użytkownik "sterany2" <ster...@interia.pl> napisał w wiadomości:

> a w grudniu the cure, tez fajnie.

w sensie koncert?
jadymy!
na pierdyliard procent.

sterany2

> w sensie koncert?
> jadymy!
> na pierdyliard procent.

nawet dwa koncerty, katowice i wawa

moooni

Użytkownik "sterany2" <ster...@interia.pl> napisał w wiadomości:

> > w sensie koncert?

do wawy jadymy. linkowość jakąś w tem temacie posiadacie, sąsiedzie?

M.

Jurgen

On Wed, 14 Jul 2004 09:59:53 +0200, "moooni" <moo...@cekai.peel>
wrote:

>do wawy jadymy. linkowość jakąś w tem temacie posiadacie, sąsiedzie?

kurcze w takim towarzystwie to moze i ja bym sie podlaczyl, hmmmm
pare razy juz sie wybieralem na jakis tam koncert ale zawsze lenistwo
wzielo gore pozatym jakos tak wole te studyjne nagrania
Jurek

moooni

Użytkownik "Jurgen" <n...@spam.me> napisał w wiadomości:

> kurcze w takim towarzystwie to moze i ja bym sie podlaczyl, hmmmm
> pare razy juz sie wybieralem na jakis tam koncert ale zawsze lenistwo
> wzielo gore pozatym jakos tak wole te studyjne nagrania

Oooo, to my ze steranym nasikamy do baku, a Ty nas zawieziesz, chcesz? :)

M.

Jurgen

On Thu, 15 Jul 2004 20:08:26 +0200, "moooni" <moo...@cekai.peel>
wrote:

>Oooo, to my ze steranym nasikamy do baku, a Ty nas zawieziesz, chcesz? :)

czemu nie :)

Jurek

sterany2

> do wawy jadymy. linkowo¶æ jak±¶ w tem temacie posiadacie, s±siedzie?

nie posiadam linkowosci, ale bylo na onecie widome
w dziale gdzie najczesciej sa artykuly o dżejlo