blokada internetu innym uzytkownikom

crown

Zna ktos, jakis program, ktory blokuje polaczenie innymuzytkownikom (w
LANie) na Winde. Chodzi mi o cos w rodzaju pluginu do ettercapa - leech lub
isolate.

robert camel

crown <cr...@o2.pl> napisał(a):

> Zna ktos, jakis program, ktory blokuje polaczenie innymuzytkownikom (w
> LANie) na Winde. Chodzi mi o cos w rodzaju pluginu do ettercapa - leech lub
> isolate.

Tak, ktoś zna.
Nie, nie pamiętam.
Tak, google.

Michal 'Rythin' Gorski

robert camel w ciezkich bolach splodzil:

> Tak, ktoś zna. Nie, nie pamiętam. Tak, google.

Wlasnie pozbawiles apcoh dwoch postow tego uzytkownika. Jestes beznadziejny.
Musimy to nadrobic jakims flejmem... Athlon jest do dupy?

--
[ .\\ |#| |#| |#| Michal 'Rythin' Gorski .\\ ]
[ .\\ \\ |#| |#| |#| #gg 3981103 | arsud.prv.pl .\\ \\ ]

InCreator

crown pisnął:

> Zna ktos, jakis program, ktory blokuje polaczenie innymuzytkownikom (w
> LANie) na Winde. Chodzi mi o cos w rodzaju pluginu do ettercapa - leech
> lub isolate.

Ale gdzie połączenie? Jeśli do Internetu, to WinRoute.

--
próba sygnaturki.

robert camel

Michal 'Rythin' Gorski <w_pod...@he.ux> napisał(a):

> Wlasnie pozbawiles apcoh dwoch postow tego uzytkownika.

Ops, faktycznie.

> Jestes beznadziejny.

Wiem, ale obiecuję poprawę.

> Musimy to nadrobic jakims flejmem... Athlon jest do dupy?

Aaale mi się dziś nie chce...
Mogę przysłać zastępstwo?

Adam Wysocki

InCreator <incr...@wp.pl> wrote:

> Ale gdzie połączenie? Jeśli do Internetu, to WinRoute.

Umiesz czytać?

--
Adam Wysocki * Warszawa, Centrum * www.gophi.net * #tygryski @ efnet
GG 1234 * GSM +48508878856 * go...@linux.net.pl * go...@gadu-gadu.pl

Adam Wysocki

InCreator <incr...@wp.pl> wrote:

> Ale gdzie połączenie? Jeśli do Internetu, to WinRoute.

Naucz się czytać. Albo myśleć.

Michal 'Rythin' Gorski

robert camel w ciezkich bolach splodzil:
> Aaale mi się dziś nie chce... Mogę przysłać zastępstwo?

Teraz to juz nie potrzebne. Moj post, Twoj post i teraz jeszcze jeden moj post i
sie sprawa wyrownala. Teraz nawet czlowiek nie musi dziekowac, bo wygnie nam
licznik postow w druga strone.

InCreator

Adam Wysocki pisnął:

> Naucz się czytać. Albo myśleć.

Aha

--
próba sygnaturki.

Jakub Klama

Dnia Mon, 16 Aug 2004 13:43:13 +0200, InCreator napisał(a):

> Adam Wysocki pisnął:
>
> Aha

No popacz, jakie to proste.

--
::/ jceel /:: % Jakub Klama % Cz-Wa | jc...@apcoh.org
GG#: 3605763 % GSM: +48609548025 | jc...@jceel.gophi.net

Michal 'Rythin' Gorski

Jakub Klama w ciezkich bolach splodzil:

> No popacz, jakie to proste.

Skad wiesz, ze juz sie nauczyl?

Jakub Klama

Dnia Mon, 16 Aug 2004 23:52:03 +0200, Michal 'Rythin' Gorski napisał(a):

> Skad wiesz, ze juz sie nauczyl?

Nie wiem. BTW, on się nie nauczył i nieprędko się nauczy.

Adam Wysocki

Jakub Klama <jc...@apcoh.org> wrote:

> Nie wiem. BTW, on się nie nauczył i nieprędko się nauczy.

On jest nieuleczalny.

--
Adam Wysocki * Warszawa, Centrum * www.gophi.net * #tygryski @ efnet
GG 1234 * GSM +48508878856 * go...@linux.net.pl * go...@gadu-gadu.pl

A Bylinek ma doświadczenia z męskimi dziewicami :))) (C) gophi @ afh

Michal 'Rythin' Gorski

Adam Wysocki w ciezkich bolach splodzil:

> On jest nieuleczalny.

Nienaumialny.

artkow

Użytkownik Michal 'Rythin' Gorski napisał:
> Nienaumialny.

unteachable ?
unlearnable ?

pzdr();
--
artkow@rakieta:~$ \(-
bash: (-: command not found

artno...@THISgo2.pl www.artkow.prv.pl

Stanisław Halik

Adam Wysocki <go...@studio.tpi.pl> wrote:

> On jest nieuleczalny.

kazdy z nas mial kiedys 12 lat...

--
Stanisław Halik, http://weirdo.drzwi.org

Jakub Klama

Dnia Wed, 18 Aug 2004 09:20:11 +0000, Stanisław Halik napisał(a):

> kazdy z nas mial kiedys 12 lat...

Ale nikt z nas nie starał się być l33t za wszelką cenę w wieku 12 lat.

Michal 'Rythin' Gorski

artkow w ciezkich bolach splodzil:

> unteachable ?
> unlearnable ?

^^^^^^^^^^^^^

Stanisław Halik

Jakub Klama <jc...@apcoh.org> wrote:

> Ale nikt z nas nie starał się być l33t za wszelką cenę w wieku 12 lat.

duza szansa, ze wystarczajaco konsekwentny wannabe jednak do czegos
dojdzie... :>

Adam Wysocki

Stanisław Halik <wei...@weirdo.drzwi.org> wrote:

> kazdy z nas mial kiedys 12 lat...

Ale nie każdy woził się jak dawca nerek i robił z siebie wielkiego
najmądrzejszego.

--
Adam Wysocki * Warszawa, Centrum * www.gophi.net * #tygryski @ efnet
GG 1234 * GSM +48508878856 * go...@linux.net.pl * go...@gadu-gadu.pl

gophi jesteś nienetetyczny (C) TheDude o moim podejściu do netykiety

jarbi

Wed, 18 Aug 2004 11:20:53 +0000 (UTC), na alt.pl.comp.os.hacking, Adam
Wysocki napisał(a):

> Ale nie każdy woził się jak dawca nerek i robił z siebie wielkiego
> najmądrzejszego.

I pijany wchodził na irca..;P
--
jarbi
GG 1607600 \./ ICQ 234257520 \./ TLEN mrj4rb1

Adam Wysocki

jarbi <mrjarb...@spam.desk.pl> wrote:

> I pijany wchodził na irca..;P

No właśnie.

Swoją drogą różne patologie już widziałem, ale dwunastolatek chlający
wódkę trochę przekracza moje wyobrażenia. Przekraczał.

--
Adam Wysocki * Warszawa, Centrum * www.gophi.net * #tygryski @ efnet
GG 1234 * GSM +48508878856 * go...@linux.net.pl * go...@gadu-gadu.pl

Improwizajca poparta inteligencją jest hackerstwem (C) y0shi @ apcoh

jarbi

Wed, 18 Aug 2004 19:47:53 +0000 (UTC), na alt.pl.comp.os.hacking, Adam
Wysocki napisał(a):

> No właśnie.
>
> Swoją drogą różne patologie już widziałem, ale dwunastolatek chlający
> wódkę trochę przekracza moje wyobrażenia. Przekraczał.

Nie zapominajmy o takich kumplach, którzy uważają się za odpowiedzialne,
pełnoletnie osoby, a mają tylko 14 lat. ;->

P.s. Zauważ, że tamta sytuacja była baaardzo śmieszna. ;>

Adam Wysocki

jarbi <mrjarb...@spam.desk.pl> wrote:

> Nie zapominajmy o takich kumplach, którzy uważają się za odpowiedzialne,
> pełnoletnie osoby, a mają tylko 14 lat. ;->

Świat się skurwił.

> P.s. Zauważ, że tamta sytuacja była baaardzo śmieszna. ;>

Z jednej strony tak, z drugiej tragiczna.

--
Adam Wysocki * Warszawa, Centrum * www.gophi.net * #tygryski @ efnet
GG 1234 * GSM +48508878856 * go...@linux.net.pl * go...@gadu-gadu.pl

Masz krok dresiarza, który chciałby komuś wpier*olić. ;) (C) zwiecha

Stanisław Halik

Adam Wysocki <go...@studio.tpi.pl> wrote:

> Świat się skurwił.

...i kurwi sie dalej.

Piotr Horzycki

Zobaczcie, jak Stanisław Halik zakłóca spokój publiczny:

> ...i kurwi sie dalej.

Trudno, trzeba z tym żyć i uważać, żeby samemu się nie sk*ić.

--
Piotr Horzycki, Kutno (PL) <mediaworks!o2.pl>
GG 0x0F752F .: LRU# 340163 :. school avg 4.31

Jan Bartnik

19 Aug 2004 16:34:00 GMT, Piotr Horzycki :

> Trudno, trzeba z tym żyć i uważać, żeby samemu się nie sk*ić.

...skiełbasić?

Piotr Horzycki

Zobaczcie, jak Jan Bartnik zakłóca spokój publiczny:

> ...skiełbasić?

Też pasuje. :)

InCreator

Adam Wysocki wrote:

> Swoją drogą różne patologie już widziałem, ale dwunastolatek chlający
> wódkę trochę przekracza moje wyobrażenia.

Widocznie mało rzeczy widziałeś. Może dlatego, że nie żyjesz w
środowisku 12latków. Wyolbrzymiasz to. Raz się uchlałem,
nie zamierzam więcej, a Ty ciągle nazywasz to patologią.

Jakub Klama

Bo to JEST patologia. Widzisz, ziomek, jak pierwsze pivo wypiłem w wieku
14lat, a wutkę dopiero niedawno, a ty się już upijasz?

InCreator

Jakub Klama wrote:

> Bo to JEST patologia.

Nie jest.

> Widzisz, ziomek,

Jeśli mówisz do mnie, to użyj innego określenia, bo nie czuję
się Twoim ziomkiem.

> jak pierwsze pivo wypiłem w wieku
> 14lat, a wutkę dopiero niedawno, a ty się już upijasz?

Po paru piwach byłem tak pijany, że nie wiedziałem co robię
i kolega podał mi wódkę. Dlaczego sądzicie, że jeśli Wy czegoś
nie robiliście, to to jest patlogoia? (zwracam się do gophiego
i do jceela) Ja spróbowałem piwa wcześniej. Nie znam dużo
kolegów w swoim wieku, którzy piwa jeszcze nie próbowali.
Nie wynika to z tego, że obracam się w złym towarzystwie, tylko
z tego, że świat się skurwił. Ponad połowa 12latków jest
patologiczna. Przykro mi, ziomuś.

InCreator

Adam Wysocki wrote:

> Naucz się czytać. Albo myśleć.

Faktycznie. Teraz dopiero zobaczyłem jaki jest temat, ale chyba
treść powinna być tam, gdzie ma być treść, a nie w temacie?

Jakub Klama

Dnia Sat, 21 Aug 2004 17:17:48 +0200, InCreator napisał(a):

> Nie jest.

Jest.

> Jeśli mówisz do mnie, to użyj innego określenia, bo nie czuję
> się Twoim ziomkiem.

Chce mi się?

> [...]
> Nie wynika to z tego, że obracam się w złym towarzystwie, tylko
> z tego, że świat się skurwił. Ponad połowa 12latków jest

^^^^^^^^^^^^^^^^^
a copyrighty gdzie?

> patologiczna. Przykro mi, ziomuś.

Nie jestem twoim ziomkiem

Adam Wysocki

InCreator <incr...@wp.pl> wrote:

> Nie jest.

Bo?

> Jeśli mówisz do mnie, to użyj innego określenia, bo nie czuję
> się Twoim ziomkiem.

17:21:59 < mateusz> jceel: to apcoh to jest badword, ziomuś?

> Po paru piwach byłem tak pijany, że nie wiedziałem co robię
> i kolega podał mi wódkę.

Fajnych masz kolegów.

> Dlaczego sądzicie, że jeśli Wy czegoś nie robiliście, to to jest
> patlogoia?

Bo prawidłowy rozwój człowieka jest uwarunkowany przez wiele czynników.
Także przez to, czy swoje "pierwsze razy" przeżyje w odpowiednim wieku.

> Nie znam dużo kolegów w swoim wieku, którzy piwa jeszcze nie próbowali.

Jak ja miałem 12 lat, nie znałem nikogo w moim wieku, kto spróbowałby
piwa. Nieliczni kolesie którzy próbowali papierosów należeli do tak
zwanego marginesu, za to oglądało się świerszczyki ;P

> Nie wynika to z tego, że obracam się w złym towarzystwie,

Owszem, wynika.

> tylko z tego, że świat się skurwił.

Przez takich jak ty i twoi koledzy.

> Ponad połowa 12latków jest patologiczna.

Wydaje ci się. Po prostu takich masz znajomych.

Mam w rodzinie trzynastolatka który nie próbował ani piwa, ani innych
tego typu używek. Jego koledzy także. Przypadek?

--
Adam Wysocki * Warszawa, Centrum * www.gophi.net * #tygryski @ efnet
GG 1234 * GSM +48508878856 * go...@linux.net.pl * go...@gadu-gadu.pl

k*rwa, gopher! ja chyba wezmę siekierę i Cię zapierd*lę. (C) zwiecha

InCreator

Jakub Klama wrote:

> Jest.

Nie jest.

> Chce mi się?

Nie wiem

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^
> a copyrighty gdzie?

Nie ma. Uważam, że są zbędne.

> Nie jestem twoim ziomkiem

Ja Twoim także nię, ale chcę mi się tak Cię nie nazywać?

Adam Wysocki

InCreator <incr...@wp.pl> wrote:

> Faktycznie. Teraz dopiero zobaczyłem jaki jest temat, ale chyba
> treść powinna być tam, gdzie ma być treść, a nie w temacie?

Temat był powtórzony także w treści.

--
Adam Wysocki * Warszawa, Centrum * www.gophi.net * #tygryski @ efnet
GG 1234 * GSM +48508878856 * go...@linux.net.pl * go...@gadu-gadu.pl

Like a star you're so far but I need to find the place in your heart

InCreator

Adam Wysocki wrote:

> Temat był powtórzony także w treści.

Nie pisało nic o Internecie..

Piotr Dembiński

InCreator <incr...@wp.pl> writes:

[...]

> Dlaczego sądzicie, że jeśli Wy czegoś nie robiliście, to to jest
> patlogoia?

bo jesteśmy białymi Polakami, katolikami :)

PartyzANT

On 2004-08-21 17:30:12 +0200, go...@studio.tpi.pl (Adam Wysocki) said:

> Jak ja miałem 12 lat, nie znałem nikogo w moim wieku, kto spróbowałby
> piwa. Nieliczni kolesie którzy próbowali papierosów należeli do tak
> zwanego marginesu, za to oglądało się świerszczyki ;P

Ja bym zaczął od pytania kto im te piwo/wóde dał i pozwolił pić...

> Przez takich jak ty i twoi koledzy.

ich rodziców? nauczycieli? tych-co-nie-widzą-schlanych-dzieciaków?

> Wydaje ci się. Po prostu takich masz znajomych.
>
> Mam w rodzinie trzynastolatka który nie próbował ani piwa, ani innych
> tego typu używek. Jego koledzy także. Przypadek?

miejmy nadzieję, że po prostu dobry wzór.

--
PartyzANT
partyzant(at)interia(dot)pl

InCreator

PartyzANT wrote:

> Ja bym zaczął od pytania kto im te piwo/wóde dał i pozwolił pić...

Sami sobie wzięliśmy i nikt nam nie pozwolił. Pozwolenie było tylko
na przenocowanie u kolegi, bo mama miała do mnie tyle zaufania,
że myślała, że nie zrobię nic głupiego.

> ich rodziców? nauczycieli? tych-co-nie-widzą-schlanych-dzieciaków?

W moim przypadku, nikt nie widział. Nie, że nie chciał widzieć, nie miał
możliwości. Z resztą, moi rodzice od razu się rano zorientowali, kiedy
zobaczyli mnie rzygającego. Przyznałem się i na razie uszło mi na sucho,
bo stwierdzili że poranny kac będzie dla nas nauczką. I był.

> miejmy nadzieję, że po prostu dobry wzór.

Takich jest już niewiele. Gophi: a ja mam kolegę, który ma średnią 5,8 w
drugiej gimnazjum. Przypadek?

Adam Wysocki

PartyzANT <par...@poczta.wy.tnij.onet.pl> wrote:

> Ja bym zaczął od pytania kto im te piwo/wóde dał i pozwolił pić...

Starsi koledzy, konkretnie taki jeden "pełnoletni" czternastolatek,
z którym miałem okazję rozmawiać przez telefon jak Incuś padł.

> ich rodziców? nauczycieli? tych-co-nie-widzą-schlanych-dzieciaków?

Rodzice to rodzice, nie wszystko widzą.

> miejmy nadzieję, że po prostu dobry wzór.

Dobry wzór albo po prostu normalność.

--
Adam Wysocki * Warszawa, Centrum * www.gophi.net * #tygryski @ efnet
GG 1234 * GSM +48508878856 * go...@linux.net.pl * go...@gadu-gadu.pl

Feel free to mail me, and I'll feel free to ignore you. (C) Torvalds

Adam Wysocki

InCreator <incr...@wp.pl> wrote:

> na razie uszło mi na sucho,

I to był błąd.

Jak mojego 16 letniego kolegę rodzice przyłapali na paleniu papierosów
to kazali mu wypalić trzy paczki pod rząd, popijając każdego papierosa
wodą. Takiego rzygania nie miał chyba nigdy, ale również nigdy nie ruszy
papierosa.

> Takich jest już niewiele.

Zależy w jakim środowisku się obracasz.

> Gophi: a ja mam kolegę, który ma średnią 5,8 w drugiej gimnazjum.
> Przypadek?

Średnia akurat ma najmniejsze znaczenie ;P

--
Adam Wysocki * Warszawa, Centrum * www.gophi.net * #tygryski @ efnet
GG 1234 * GSM +48508878856 * go...@linux.net.pl * go...@gadu-gadu.pl

Co się denerwujesz, nie mogę kombinerek w ręku trzymać? - Sosna 2003

Adam Wysocki

InCreator <incr...@wp.pl> wrote:

> Nie pisało nic o Internecie..

Tematy należy czytać.

PS. "Nie było napisane".

--
Adam Wysocki * Warszawa, Centrum * www.gophi.net * #tygryski @ efnet
GG 1234 * GSM +48508878856 * go...@linux.net.pl * go...@gadu-gadu.pl

To przeznaczenie czy mój Matrix się zwiesił? (C) Klaudio @ gadu-news

Jan Bartnik

Sat, 21 Aug 2004 15:30:12 +0000 (UTC), Adam Wysocki :

> za to oglądało się świerszczyki ;P

hmmm...tez to przerabialem...na lekcjach biologii zesmy kroili i je potem
ogladali z kazdej strony :P

> Mam w rodzinie trzynastolatka który nie próbował ani piwa, ani innych
> tego typu używek. Jego koledzy także. Przypadek?

Ja sie dowiedzialem ostatnio ze ja jestem jakis "patologiczny" bo pierwsze
piwo wypilem na 18-tce (swojej oczywiscie) ... a z tymi "innymi tego typu"
to sie jezscze poczeka. W zyciu jest malo przyjemnosci i trzeba je sobie
jakos inteligentnie w czasie rozlozyc.

Message has been deleted

InCreator

Adam Wysocki wrote:

> I to był błąd.

A raczej na mokro. HINT: oblane spodnie do dziś wiszą u Lokiego na
kaloryferze. Słynne "o kurwa, oblałem się, idę się odlać".

> [...]
> to kazali mu wypalić trzy paczki pod rząd, popijając każdego papierosa
> wodą. Takiego rzygania nie miał chyba nigdy, ale również nigdy nie ruszy

Nie da Ci się nic powiedzieć. Podejrzewałem, że gdy użyję zrotu "moi
koledzy" tak to potraktujesz. HINT: koledzy z klasy, tych się nie wybiera.

> Średnia akurat ma najmniejsze znaczenie ;P

Tak Ci się wydaje.

Stachu 'Dozzie' K.

On 2004-08-21, Adam Wysocki wrote:

> Dobry wzór albo po prostu normalność.

Niestety, na dzisiejsze czasy juz niekoniecznie normalnosc. Ale dobry
wzor na pewno.

Pozdro dla wszystkich wolnych od uzywek!

--
Stanislaw Klekot

Adam Wysocki

Michał Muszyński <mu...@in.val.id> wrote:

> Głupio zrobił, że w ogóle dał się namówić.

Na papierosy czy na karę? No głupio zrobił, ale każdy się uczy.

Stachu 'Dozzie' K.

On 2004-08-21, Jan Bartnik wrote:
> Sat, 21 Aug 2004 15:30:12 +0000 (UTC), Adam Wysocki :

> hmmm...tez to przerabialem...na lekcjach biologii zesmy kroili i je potem
> ogladali z kazdej strony :P

Heh, to mieliscie porzadne lekcje. Ja mialem sucha teorie... :(

> [...]
> to sie jezscze poczeka. W zyciu jest malo przyjemnosci i trzeba je sobie

W zyciu jest masa przyjemnosci roznej masci. Tylko trzeba umiec znalezc
te najwieksze, jak np. dlubanie przy komputerach czy ksiazki. Ja
osobiscie uwazam, ze upijanie sie czy odurzanie czymkolwiek innym jest
jedna z najnizej polozonych przyjemnosci w calej hierarchii.

--
Stanislaw Klekot

Stanisław Halik

InCreator <incr...@wp.pl> wrote:

> Jeśli mówisz do mnie, to użyj innego określenia, bo nie czuję
> się Twoim ziomkiem.

blysk w oku, luz w kroku, f33l th3 p0w4h! [tm]

Stachu 'Dozzie' K.

No przepraszam, ja katolikiem nie jestem. Ale mimo to sie zgadzam
z toba.

--
Stanislaw Klekot

InCreator

Adam Wysocki wrote:

> Tematy należy czytać.

A co powiesz na temat wiadomości typu "jak w temacie"? Lub na te, w których
treść zawarta jest w temacie, a właściwa treść jest pusta? Też to samo?

Adam Wysocki

InCreator <incr...@wp.pl> wrote:

> HINT: oblane spodnie do dziś wiszą u Lokiego na kaloryferze.

Wiele osób nie wie, co to jest kompot. Nie wiedzą oni, że można obrać
owoce, pogotować w ocukrzonej wodzie i otrzymać właśnie kompot.

> Słynne "o kurwa, oblałem się, idę się odlać".

00:44:36 <#InCreator> ochlapalem
00:44:37 <#InCreator> sie
00:44:37 <#InCreator> kurwa
00:44:40 <#InCreator> ;DDDDDDDDDDDDDD
00:44:47 <#InCreator> ide sie łodlać

Bez wątpienia ;P

> Nie da Ci się nic powiedzieć. Podejrzewałem, że gdy użyję zrotu "moi
> koledzy" tak to potraktujesz. HINT: koledzy z klasy, tych się nie
> wybiera.

Koledzy z klasy mogą być tylko współtowarzyszami szkolnej ławy, ale
załóżmy. Tak czy siak współczuję.

> Tak Ci się wydaje.

Barszcz (Heracleum), roślina zielna z rodziny baldaszkowatych,
obejmuje ok. 60 gatunków roślin zielnych, występuje w strefach
klimatu umiarkowanego półkuli północnej. Barszcz zwyczajny
(Heracleum sphondylium) używany był w dawnych czasach do
przyrządzania białego barszczu polskiego.

--
Adam Wysocki * Warszawa, Centrum * www.gophi.net * #tygryski @ efnet
GG 1234 * GSM +48508878856 * go...@linux.net.pl * go...@gadu-gadu.pl

Chcesz zarobić? Idź do pracy! (C) Robert B. o spamie Make Money Fast

InCreator

Stanisław Halik wrote:

> blysk w oku, luz w kroku, f33l th3 p0w4h! [tm]

Weirdo, ostatnio masz bardziej wymagające myślenia odpowiedzi, niż
wcześniej.

InCreator

Adam Wysocki wrote:

> [...]
> (Heracleum sphondylium) używany był w dawnych czasach do
> przyrządzania białego barszczu polskiego.

Zrozumiałem. EOT.

Stanisław Halik

Adam Wysocki <go...@studio.tpi.pl> wrote:

> Wiele osób nie wie, co to jest kompot. Nie wiedzą oni, że można obrać
> owoce, pogotować w ocukrzonej wodzie i otrzymać właśnie kompot.

Oooooooooo! - Powiedział Dziadek Piesek.

> 00:44:36 <#InCreator> ochlapalem
> 00:44:37 <#InCreator> sie
> 00:44:37 <#InCreator> kurwa
> 00:44:40 <#InCreator> ;DDDDDDDDDDDDDD
> 00:44:47 <#InCreator> ide sie łodlać

Po raz kolejny nastroj prysl. Pafnucy tryumfuje. Kolejny raz szachrajstwo
zwyciezylo. Balbinie jest przykro a Waldek mysli sobie "tak sie staralem,
nawet mialem krawat".

Adam Wysocki

Jan Bartnik <jasko_...@op.pl> wrote:

> Ja sie dowiedzialem ostatnio ze ja jestem jakis "patologiczny" bo
> pierwsze piwo wypilem na 18-tce (swojej oczywiscie)

Ja pierwszy łyk wódki wypiłem jak miałem 18 lat. Pierwsze piwo...
Hmhm, miałem wtedy jakieś 16 lat.

--

Gustownie różowy death, kurna, metal... (C) xemon @ apcoh 4 May 2003

Stanisław Halik

InCreator <incr...@wp.pl> wrote:

> Weirdo, ostatnio masz bardziej wymagające myślenia odpowiedzi, niż
> wcześniej.

aha.

Adam Wysocki

InCreator <incr...@wp.pl> wrote:

> Zrozumiałem. EOT.

Jak dobrze się rozumiemy, Mateuszu B. ;P

--
Adam Wysocki * Warszawa, Centrum * www.gophi.net * #tygryski @ efnet
GG 1234 * GSM +48508878856 * go...@linux.net.pl * go...@gadu-gadu.pl

Gdyby szafka miala sznurek to by była windą. (C) PaulKing 12.02.2004

Message has been deleted

Adam Wysocki

InCreator <incr...@wp.pl> wrote:

Dobry program powinien być możliwie najbardziej tolerancyjny w stosunku
do danych wejściowych i możliwie najbardziej restrykcyjny w stosunku do
danych wyjściowych.

Kto cię pisał?

--

nie mam zamiaru gszebac we wnetszu 15 latek :D (C) RusH @ 21.04.2003

Adam Wysocki

> Na karę.

Mlehehe, a miał wybór? ;)

> Etam. Lepiej byłoby, gdyby zrezygnował z palenia samodzielną decyzją.

Oj, to była jego decyzja :>

> Ziew, ciemno za oknem...

Chodź na piwo. ;P

--
Adam Wysocki * Warszawa, Centrum * www.gophi.net * #tygryski @ efnet
GG 1234 * GSM +48508878856 * go...@linux.net.pl * go...@gadu-gadu.pl

Wznieśmy toast za wszystkie biedne dzieci, które wsiąknęły w pościel

InCreator

Adam Wysocki wrote:

> Jak dobrze się rozumiemy, Mateuszu B. ;P

Ale jednak jesteś niedobry. Po co to pisałeś skoro napisałem że zrozumiałem?
Co mi powiedziałeś przez telefon? Eh. EOT. Jeśli chcesz dokończyć tą
dyskusję, zapraszam na gg.

Adam Wysocki

InCreator <incr...@wp.pl> wrote:

> Ale jednak jesteś niedobry.

Gdzie jest napisane inaczej?

--
Adam Wysocki * Warszawa, Centrum * www.gophi.net * #tygryski @ efnet
GG 1234 * GSM +48508878856 * go...@linux.net.pl * go...@gadu-gadu.pl

Nie wybierałeś bycia pedałem. Po prostu miałeś szczęście. (C) GMG148

Michał Byrecki

On Sat, 21 Aug 2004 15:30:12 +0000 (UTC)
go...@studio.tpi.pl (Adam Wysocki) wrote:

> Jak ja miałem 12 lat, nie znałem nikogo w moim wieku, kto spróbowałby
> piwa. Nieliczni kolesie którzy próbowali papierosów należeli do tak
> zwanego marginesu, za to oglądało się świerszczyki ;P
Gophi, a miałeś już skończoną osiemnastkę jak latałeś? ;> mspanc

Michał Byrecki

Adam Wysocki

Michał Byrecki <bye_spa...@elektronika.org> wrote:

> Gophi, a miałeś już skończoną osiemnastkę jak latałeś? ;> mspanc

Nie ;P

BTW latania jako latania, sfrunąłem z dachu knajpy kiedyś rzygając po
drodze, miałem wtedy jakieś 16 lat. Ale żyję.

--

<Bylinek> jesteś zboczony. <megan> jest pierwotny. jak to adam @ afh

PartyzANT

On 2004-08-21 18:54:46 +0200, go...@studio.tpi.pl (Adam Wysocki) said:

> Rodzice to rodzice, nie wszystko widzą.

Nie chodzi o to, czy wiedzą czy nie. Chodzi o to czy potrafią ustanowić
zasady i je egzekwować.

--
PartyzANT
partyzant(at)interia(dot)pl
GG: 49773 ICQ: 58535902 iChat me: partyzant01
Happy iBook User

Michał Byrecki

On Sat, 21 Aug 2004 20:12:02 +0000 (UTC)
go...@studio.tpi.pl (Adam Wysocki) wrote:

> BTW latania jako latania, sfrunąłem z dachu knajpy kiedyś rzygając po
> drodze, miałem wtedy jakieś 16 lat. Ale żyję.

Widzisz, tu są dwie rzeczy - po pierwsze istotne jest nie to, kiedy
pijesz pierwsze piwo, a to ile pijesz.

Po drugie, to większość dorastającej młodzieży ma takie zabawy i z
tego wyrasta. Np. ja też, ale fakt, że miałem wtedy minimum 16 lat.

Michał Byrecki

Adam Wysocki

PartyzANT <par...@poczta.wy.tnij.onet.pl> wrote:

> Nie chodzi o to, czy wiedzą czy nie. Chodzi o to czy potrafią ustanowić
> zasady i je egzekwować.

Jak widać nie bardzo...

--
Adam Wysocki * Warszawa, Centrum * www.gophi.net * #tygryski @ efnet
GG 1234 * GSM +48508878856 * go...@linux.net.pl * go...@gadu-gadu.pl

Odpisałbym coś, ale nie mam na co, bo wszystko wyciąłem... (C) gophi

Adam Wysocki

> Widzisz, tu są dwie rzeczy - po pierwsze istotne jest nie to, kiedy
> pijesz pierwsze piwo, a to ile pijesz.

Ja ze wszystkim za pierwszym razem przeginałem :P

> Po drugie, to większość dorastającej młodzieży ma takie zabawy i z
> tego wyrasta. Np. ja też, ale fakt, że miałem wtedy minimum 16 lat.

Wyrasta czy nie, fakt że gdyby nie to że nie wypada, połaziłbym sobie
czasami po latarniach.

--
Adam Wysocki * Warszawa, Centrum * www.gophi.net * #tygryski @ efnet
GG 1234 * GSM +48508878856 * go...@linux.net.pl * go...@gadu-gadu.pl

Malo kto chce, aby ktos robil taka laske jak Ty ;-) (C) Greg at appm

Adam Mikuta

On 2004-08-21, PartyzANT <par...@poczta.wy.tnij.onet.pl> wrote:

> Nie chodzi o to, czy wiedzą czy nie. Chodzi o to czy potrafią ustanowić
> zasady i je egzekwować.

To jest takie sobie rozwiązanie. Dużo lepszym jest dawanie przykładu i
tłumaczenie czemu tak a nie inaczej (choć nie każdy rodzic się do tego
nadaje).

--
Adam

Jan Bartnik

22 Aug 2004 09:08:41 GMT, Adam Mikuta :

> To jest takie sobie rozwiązanie. Dużo lepszym jest dawanie przykładu i
> tłumaczenie czemu tak a nie inaczej (choć nie każdy rodzic się do tego
> nadaje).

A mi sie caly czas widzi anegdotka o ojcu, ktory na oczach dziecka pije
kieliszek za kieliszkiem. Synek sie przyglada jak go po kazdej setce skreca
na jego kartoflanej twarzy. Ojciec to dostrzega i tlumaczy synkowi ... "no
i widzisz jak sie tata musi meczyc"

Michał Byrecki

On Sun, 22 Aug 2004 11:19:19 +0200
> [...]

> setce skreca na jego kartoflanej twarzy. Ojciec to dostrzega i
> tlumaczy synkowi ... "no i widzisz jak sie tata musi meczyc"

Heh, mi się przypomniała nieco insza.
Rodzice widzieli, że synek zaczyna popalać, popijać, w szkole zaczynają
się problemy. W końcu wyszło na staruszka, że musi mu jakoś mu to
wyjaśnić. Wziął ojciec synka na rozmowę w cztery oczy, zamknęli się w
pokoju, i ojciec mówi:
- masz synku, zajaramy sobie
i wyciąga papierosy i częstuje go. Zapalili po jednym, staruszek mówi:
- wyjmij synku butelkę z barku, to sobie łykniemy pod papieroska.
Synek poleciał po butelkę, nalał, wypili. Posiedzieli tak trochę,
staruszek mówi:
-synku, tam, na szafie leżą świerszczyki, weź przynieś, to pooglądamy.
Synek przyniósł, oglądają razem już nieco nawaleni, w pokoju siekiera od
fajek... Synek już się prawie zaczął ślinić z wrażenia, staruszek się
pyta:
- i co synek, fajnie jest popić, zajarać i pooglądać świerszczyki?
- noooo....
- fajne laski, nie?
- nooo... tato, a te laski.... to one są dla kogoś zarezerwowane?
- dla prymusów synku, dla prymusów. :)

Michał Byrecki

Michał Byrecki

On Sat, 21 Aug 2004 21:16:09 +0000 (UTC)
go...@studio.tpi.pl (Adam Wysocki) wrote:

> Ja ze wszystkim za pierwszym razem przeginałem :P

InC chyba też, z tego, co pisze, więc może dajcie już spokój? ;)

Michał Byrecki

Piotr Dembiński

heh, outsider :-P

Maciek Pasternacki

On Prickle-Prickle, Bureaucracy 15, 3170 YOLD, incr...@wp.pl wrote:

> Jeśli mówisz do mnie, to użyj innego określenia, bo nie czuję
> się Twoim ziomkiem.

Z jakiego więc kraju pochodzisz?

--
__ Maciek Pasternacki <mac...@japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _ |_\ / { Razors pain you; rivers are damp; acids stain you; and drugs