Marco Baay heb jij mijn stuur?

Marcus

A. Reemstra

"Marcus" <marcusnl**remove**@xs4all.nl> schreef in bericht
news:408d4993$0$557$e4fe...@news.xs4all.nl...
> http://www.xs4all.nl/~marcusnl/stuur.htm

Kost zo'n zak met gebakken lucht meer dan een 857...??!!
Pfjoeii..

Hans Remeeus

Inderdaad onvoorstelbaar!

--

Vriendelijke groeten, Hans Remeeus.
Ham Radio: PA1HR

Communication is about people, the rest is technology.

Gert-Jan Dam PG0G

Op maandag 26-4-2004 krabbelde Hans Remeeus op mijn schermpje
> Inderdaad onvoorstelbaar!

Ze slopen je auto voor de gekste dingen. Een paar jaar geleden is mijn
zijruit ingeslagen voor een pakje sigaretten. Dat waren de duurste
sigaretten die ik ooit gekocht heb :-( Maar de tijd die je ermee kwijt
bent is het vervelendste.

Gelukkig rook ik niet meer. Das wel zo goedkoop :-D

--
Met vriendelijke groet,
Gert-Jan Dam

René PD0RFU

Asociaal...
Jammer dat je mijn hond niet in de auto had zitten..
Ik heb het een keer gehad dat ik even een boodschapje aan het doen was.
ik had net van te voren mijn hond uitgelaten en die lag in de auto.
Ik parkeer de auto en laat de hond in de auto achter.
10 minuten later kom ik terug....zit er een wildvreemde vent achter het
stuur!!!
Ik vroeg 'm wat dat moet en daar kreeg ik geen antwoord op.
Ik sommeerde hem uit te stappen maar dat ging niet...op de bijrijders stoel
zat mijn hond..als die vent ook maar een spier bewoog dan trok Bobbie zijn
bovenlip omhoog:-) met een hoop muziek er bij (lees -> gegrom )
Later bleek dat hij uit angst z'n broek vol had gescheten :-)
Het was 'm blijkbaar om de radio te doen want een plofzak heeft mijn auto
niet , die is 14 jaar oud.
Grtz Rene

jim

René PD0RFU wrote:

> [...]
> Later bleek dat hij uit angst z'n broek vol had gescheten :-)
> Het was 'm blijkbaar om de radio te doen want een plofzak heeft mijn auto

Lol

--
73 Jim .--. . .---- .-. . .-
PE1REA www.backerhome.tk Links onderin linkje naar foto's van shack

jim

Marcus wrote:

> http://www.xs4all.nl/~marcusnl/stuur.htm

Is zonde en komt regelmatig voor.

Hans Remeeus

Ik ging laatst een boodschap doen bij de C1000 in ons dorp.

Kom ik terug, staat er iemand tegen mijn auto te plassen.

Ik vroeg: "Is dat normaal?".

"Nee", antwoorde de man, "Dit is super".

Nou ja, dat viel me dan wel weer mee...

--

"René PD0RFU" <pd0rfu...@veron-zod.nl> schreef in bericht

jim

Hans Remeeus wrote:

> [...]
>
> Kom ik terug, staat er iemand tegen mijn auto te plassen.
>
> Ik vroeg: "Is dat normaal?".
>
> "Nee", antwoorde de man, "Dit is super".

Had ie bij mij toch een klap gehad, met de opmerking, deze is loodvrij.

Gert-Jan Dam PG0G

> [...]
>
> Kom ik terug, staat er iemand tegen mijn auto te plassen.
>
> Ik vroeg: "Is dat normaal?".
>
> "Nee", antwoorde de man, "Dit is super".

LOL.

Laatst reed ik met een bevriend zendamateur mee.

Hij had een hele grote hamer bij zich.

Ik vroeg: wat moet je daarmee?

Nou zegt ie, dat is om zijstraten in te slaan!

BTW deze discussie gaat nergens meer over :-)

Marco Baaij

Tjeetje mina Marcus,

Het wordt steeds gekker!

Ik heb dat stuur niet, heb wel een vervangend exemplaar zonder airzak, is
van een Opel Kadett Beauty 1.6i , maar een handige jongen zoals jij krijgt
dat wel passend! Als pleister op de wond, krijg je de rest van die Kadett
erbij inclusief antenne en Standard-portofoon.

En anders kan Willem je misschien wel helpen, die doet iets met oude
Zundapp's. Is weer eens wat anders; een VW-Golf met Zundapp-stuur. Als je 'm
de komende Haagse VERON verkoping op een frikandelletje tracteert, zet 'ie
'm er nog voor je in ook.

De dader is toch niet helemaal hersenloos, als 'ie betrapt wordt, is de EHBO
in ieder geval vlakbij!

Sterkte Marcus, maar komt vast wel goed, denk ik.

Groetjes, Marco Baaij PE9M

PS: Misschien is het handig om een stuur met afneembaar frontje te nemen!?

Mark1

Marcus bracht volgend idée uit :
> http://www.xs4all.nl/~marcusnl/stuur.htm

Ach is tegenwoordig heel normaal, een paar maanden geleden bij ons in
het dorp een hele rij auto's te grazen genomen, complete portieren
omgebogen om in de auto te komen, hele middel consoles eruit gerukt en
airbags weggehaald, en bij de meeste mensen stond de auto op de oprit
naast het huis, politie komt er niet eens meer voor langs ook niet als
er 24 man aangifte moeten gaan doen (de wa verzekerden deden niet eens
aangifte).

En alle pitbulls met aids zijn inmiddels uitverkocht hier in de
buurt....

Henk Teunissen

"Mark1" <-haalditweg-v...@hotmail.com> schreef in bericht

Ik had niet verwacht dat jij zó sterk bent Mark!

Henk

--
Posted by news://news.nb.nu

Henk Teunissen

"Marcus" <marcusnl**remove**@xs4all.nl> schreef in bericht
> http://www.xs4all.nl/~marcusnl/stuur.htm

Dat is weer kut Marcus...
Hoe staat het met videobewaking op dat terrein?

Marcus

> Dat is weer kut Marcus...
> Hoe staat het met videobewaking op dat terrein?

Dummy's (grmbl)

Hans Remeeus

Dat klopt helemaal; vanaf het begin was dit al een stuurloze discussie.

--

Vriendelijke groeten, Hans Remeeus.
Ham Radio: PA1HR
www.remeeus.nl

Communication is about people, the rest is technology.

"Gert-Jan Dam PG0G" <spam_toi...@amsat.org> schreef in bericht

Gert-Jan Dam PG0G

Op dinsdag 27-4-2004 krabbelde Hans Remeeus op mijn schermpje

> Dat klopt helemaal; vanaf het begin was dit al een stuurloze discussie.

Als we maar niet de weg kwijtraken :-)

Hans Remeeus

Mark1

Henk Teunissen schreef op 27-4-04 :

Helaas, ook onze autoradio was verdwenen, gelukkig waren ze iets
voorzichtiger te werk gegaan dus enkel radio weg en ruit eruit.

Marcel

"Marcus" <marcusnl**remove**@xs4all.nl> wrote in message
> http://www.xs4all.nl/~marcusnl/stuur.htm

Marcus, ik zie je stuur op marktplaats te koop aangeboden staan:

http://www.marktplaats.nl/markt/watersport/diversen/17593.htm

Groet,

Marcel

jim

Marcel wrote:

> Marcus, ik zie je stuur op marktplaats te koop aangeboden staan:
>
> http://www.marktplaats.nl/markt/watersport/diversen/17593.htm

Je zal alleen zonder plofzak verder moeten, die hebben ze inderdaad
eruit gejat. :-)

Marcus

> Marcus, ik zie je stuur op marktplaats te koop aangeboden staan:

TNX Marcel!

Al één dag na de diefstal op Marktplaats, schandalig!

Marcus:-)