Hvor finder jeg et gratis DVD-redigeringsprogram ?

Hej NG,

�h ...

Jeg er blevet henvist af en J�rgen til denne nyhedsgruppe ang�ende:

Jeg har lovet min svoger at hj�lpe ham med en hel familie-video'er. De er blevet
overf�rt til DVD, og det skal der redigeres i nu, men ...

Mit Nero-burning-ROM DVD-redigeringsprogram kan ikke klare lydsporet
(ved mindre jeg betaler en masse penge pga. ophavsret), s� ... jeg m� finde en
anden l�sning.

(Det hjalp desv�rre ikke at installere codes, som ellers passer til lydsporet.)

Hvor p� internettet kan jeg downloade et gratis DVD-redigeringsprogram ?

Last OUTPUT: 15201 news:511e21e9$0$292$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 15244

Jet

On 25 Feb., 19:55, "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you...@gmail.com>
wrote:
> Hej NG,
>
> Æh ...
>
> Jeg er blevet henvist af en Jørgen til denne nyhedsgruppe angående:
>
> Jeg har lovet min svoger at hjælpe ham med en hel familie-video'er. De er blevet
> overført til DVD, og det skal der redigeres i nu, men ...
>
> Mit Nero-burning-ROM DVD-redigeringsprogram kan ikke klare lydsporet
> (ved mindre jeg betaler en masse penge pga. ophavsret), så ... jeg må finde en
> anden løsning.
>
> (Det hjalp desværre ikke at installere codes, som ellers passer til lydsporet.)

> [...]

Der findes mange bl.a.

Any DVD converter for professionel
prøv søg på engelsk, hvad du har brug for og bliver foreslået som jeg
blev.
Jeg søgte derefter via torrent og fandt. Det jeg havde brug for et
program der
kunne rippe en biblioteks-DVD og det kan Any DVD ....

Til mine egne optagne video bruger jeg AVS.... der har lavet en hel
"serie" de
hentes også via torrent.... denne bruger jeg mest AVS Video editor