Yhdistysten toiminta ja tapahtumat seuraavaan lehteen su 1.1.

Anne Liljeström

to yhdis...@ursa.fi, ker...@ursa.fi

Hei kaikki!

Tähdet ja avaruus ensimmäisen numeron Toimintaa ja tapahtumia -palstalle tarkoitettu aineisto tulisi lähettää mulle viimeistään sunnuntaina 1.1. tai aivan viimeistään maanantaina 2.1. aamulla. Lehteen tulevat tapahtumat 26.1. - 2.3.

Mainioita vuodenvaihteen juhlia itse kullekin!

     terv. Anne

--
Anne Liljeström
Toiminta- ja tiedotussuunnittelija

Anne Liljeström

to yhdis...@ursa.fi, ker...@ursa.fi

Hei kaikki!

Tähdet ja avaruus -lehden toisen numeron Toimintaa ja tapahtumia -palstalle tarkoitettu aineisto tulisi lähettää mulle viimeistään 5.2. tai aivan viimeistään maanantaina 6.2. aamulla. Lehteen tulevat tapahtumat 2.3. - 20.4.

Kirkkaita helmikuun kelejä!

     terv. Anne

Anne Liljeström

to yhdis...@ursa.fi, ker...@ursa.fi

Hei kaikki!

Tähdet ja avaruus -lehden toisen numeron Toimintaa ja tapahtumia -palstalle tarkoitettu aineisto tulisi lähettää mulle viimeistään ke 22.3. tai aivan viimeistään torstaina 23.3. aamulla. Lehteen tulevat tapahtumat 20.4. - 1.6.

Hienoja revontulia ja haloja kaikille,

     terv. Anne

Anne Liljeström

to yhdis...@ursa.fi, ker...@ursa.fi

Hei kaikki!

Tiedottaja hetkeksi ummistaa silmänsä ja jo vain onkin jo seuraavan toimintapalstan deadline käsillä. Käykö muille ikinä näin? (Retorinen.)

Tähdet ja avaruus -lehden toisen numeron Toimintaa ja tapahtumia -palstalle tarkoitettu aineisto tulisi lähettää mulle aivan viimeistään torstaina 4.5. AAMULLA. Sehän on jo ylihuomenna! Lehteen tulevat tapahtumat  1.6. - 13.7.

Kivaa ja ennen kaikkea rauhallista keväänalkua kaikille,

     terv. Anne

Anne Liljeström

to ker...@ursa.fi, yhdis...@ursa.fi

Hei kaikki!

Tähdet ja avaruus -lehden vuoden viidennen numeron Toimintaa ja tapahtumia -palstalle tarkoitettu aineisto tulisi lähettää mulle viimeistään sunnuntaina 18.6. ja aivan vihonviimeistään ma 19.6. aamulla. Lehteen tulevat tapahtumat  13.7.14.9.

Erinomaista alkukesää kaikille!

     terv. Anne

Anne Liljeström

to yhdis...@ursa.fi, ker...@ursa.fi

Hei kaikki!

Tähdet ja avaruus kuudennen numeron Toimintaa ja tapahtumia -palstalle tarkoitettu aineisto tulisi lähettää mulle viimeistään sunnuntaina 20.8. ja aivan vihonviimeistään ma 21.8. aamulla. Lehteen tulevat tapahtumat  14.9.–26.10.

Erinomaista loppukesää kaikille!

     terv. Anne