Onko eri yhdistykset kiinnostuneita esittelemään toimintaansa Cygnuksella? Sunnuntaina on perinteisesti pidetty yhdistyskuulumisia, jolloin jokainen yhdistys voi kehua toimintaansa.
Onko kenelläkään yhdistyksellä kiinnostusta osallistua basaariin? Cygnuksen ilmoittautuminen on alkanut ja ihmiset olisivat kiinnostuneita tapahtuman sisällöstä.
Kesäisin terveisin,
Kukka Viitala