Materiaaleja, kuvia, linkkejä

Veikko Mäkelä

to cygnus...@ursa.fi

Hei!

Kiitokset kaikille Cygnuksen osallistujille!

Meitä oli kaikkiaan paikalla 101, ja kourallinen verkossa Zoomilla ja joukko Youtuben kautta.

Cygnuksen esitelmistä ja ohjelmanumeroista on koottu esitysmateriaalit ja linkkejä ohjelmasivulle: https://www.ursa.fi/c2023/ohjelma.  Jos jollakulla on täydennettävää, ilmoittakaa minulle.    Live-videotallenteet löytyvät Youtuben soittolistalta: https://youtube.com/playlist?list=PLVPtXBb5FTXwybiZgyQ7NsA-gdtKtVn6v.   Editoituja versioita ilmestyy aikanaan.

Lauantain yhteiskuva  löytyy Jorma Kosken sivuilta:  https://www.ursa.fi/~koski/cygnus/c23/rk.html.

Jos teillä on kuvamateriaalia julkaistuna verkossa, niin voitte halutessanne vinkata minulle.   Someen, mm. Instagramiin, voitte merkitä kuvanne tunnisteella #cygnus2023houtskari.

Raportoikaa Cygnuksella ja Cygnuksen liepeillä tekemänne havaintonne Taivaanvahtiin.  Siellä oli vasta muutaman ihmisen havainnot.  Yöpilviä ja haloja kuvasi kyllä koko joukko cygnuslaisia.   Havainnot saa koostelistaan lisäämällä samaisen tunnisteen #cygnus2023houtskari havaintokertomukseen.

Kuvat, havainnot ja muut kirjoitukset linkitetään sivulle: https://www.ursa.fi/c2023/kuvia-tarinaa-havaintoja

Järjestelyryhmän puolesta,

-VeikkoM