Değerli Türk Tıp Öğrencileri Birliği Gönüllüleri,
Umarım sizlerin ve sevdiklerinizin sağlıkları ve huzurları yerindedir.
İnsan Hakları ve Barış Ulusal Takımı olarak çalışmalarımızın görünürlüğü ve şeffaflığı için iki ayda bir paylaştığımız dönem sonu raporlarından sonuncusu olan Mayıs Dönem Sonu Raporlarını paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz! Ne kadar zorluk yaşasak da yoğun dönemler geçirsek de, her çalışmada birbirine destek olan ve asla pes etmeyen takım arkadaşlarım Hazal, Senem, Serdar ve Sevil bütün yıl boyunca gösterdikleri emek ve motivasyonları için çok teşekkür ederim. Bu senenin sonuna gelsek de her daim bir arada duran bu takımın ilerleyen süreçlerde daha iyi işler baracaklarına eminim. Bu sene için ellerinize sağlık!
Raporlar hakkında soru yahut katkılarınız için bana ve takımıma istediğiniz her zaman ulaşabilirsiniz.
Türkiye'nin Kalbi Başkent Ankara'dan Barış Dolu ve Yemyeşil Sevgilerle...