[SCORE DRAFT] [DL: 23.02.2024] SCORE 1. Draft Turu Başvuruları Açıldı!

Ayşe İnci Dal Araştırma Değişimi Ulusal Direktörü

Feb 18, 2024, 1:32:53 PMFeb 18
to yere...@turkmsic.org, ge...@turkmsic.org, Araştırma Değişimi Ulusal Takımı, sc...@turkmsic.org
Değerli Türk Tıp Öğrencileri Birliği Değişim Gönüllüleri,

Umuyorum ki keyfiniz ve sağlığınız yerindedir.Bu maili SCORE 1. Draft turunun başladığını duyurmak için atmaktayım.

Draft turunda dağıtılacak olan kontratlar şu şekildedir:

  • 1 adet Russia (HCCM Russia) kontratı
  • 3 adet Moldova (ASRM) kontratı
  • 2 adet Şubat spesifik Azerbaijan (AzerMDS) kontratı
  • 1 adet Macedonia (MMSA) kontratı
  • 1 adet Ekim spesifik Italy (SISM) kontratı
  • 1 adet Kazakhstan (KazMSA) kontratı
  • 1 adet Thailand (IFMSA Thailand) kontratı
  • 2 adet Mexico (AMMEF) kontratı

İstediğiniz bir kontrata başvurmak için 23.02.2024 23.59'a kadar no...@turkmsic.org'a ''[Hangi Ülkenin Kontratına Başvuruyorsanız O Kontratın Adı] SCORE 1. Draft Turu Başvurusu'' başlıklı bir mail ile motivasyon mektubunuzu,CV'nizi ve  transkriptinizi iletmeniz gerekmektedir.Bu üç belge de Türkçe olmalıdır.Kontratı kazanmanız dahilinde tarafınıza iletişime geçilecektir.

Mailimin devamında sık sorulan sorulara yer vereceğim,sık sorulan sorular haricinde herhangi bir sorunuz olması halinde lorenize danışabilirsiniz.

Değişim sınavında İngilizce netim 40'tan az.Yine de başvuru yapabilir miyim?
Evet !

Okulumun kontenjanı doldu.Yine de başvuru yapabilir miyim?
Evet !

Değişim sınavına girmedim.Yine de başvuru yapabilir miyim?
Sadece değişim sınavına girenler başvuru yapabilir.

Motivasyon mektubunda nelere değinmem lazım?
Değişime gitmek için ne kadar motive olduğundan bahsederken gideceğin değişim için uçak biletlerine önceden baktığını ve bu biletleri gideceğin zamanlarda karşılayabildiğini,kontratın ayında değişimini gerçekleştirebileceğini,exchange conditionsı detaylı bir şekilde okuyup tüm şartları sağladığına yer verirsen etkili bir motivasyon mektubu elde edersin.

Hangi ay gideceğim belli mi?
Ay spesifik olan kontratlarda hangi ay gideceğin belli.Ay spesifik olmayanlarda ise doluluk tablosuna bakman lazım.Eğer ki tabloda doldu gözüküyorsa ne yazık ki o aylarda değişime gidemezsin demek.Belli oranlarda dolulukta ise gidebilme ihtimalin var ama ne yazık ki bu ihtimal yüzde yüz değil çünkü tüm dünyadan başvurular geldiği için o tarihte değişiminin gerçekleşememe ihtimali var.Mümkün olduğunca hızlı bir şekilde belgelerini toplarsan gerçekleşme ihtimalini optimal düzeye çıkarabiliriz.Doluluk tablosuna buradan ulaşabilirsin.

Daha önce hiçbir tercih turunda tercih yapmadım.Yine de başvuru yapabilir miyim?
Evet !

Bu sene kontrat kazandım ikinci bir kontrat için başvuru yapabilir miyim?
Hayır,bu dönem için başka bir kontrat kazanan outgoing adaylarımız başvuru yapamaz.

Sadece yaz aylarında mı değişim yapabilirim?
En güzel kısmı da burası,yılın tüm ayları değişim kabul eden NMOlar da var. Ara tatilinin denk geldiği kış ayına başvuru yaparak bir kış ayında da değişime gidebilirsin.Devamsızlık durumları tamamen senin sorumluluğun altında olduğunu yine de hatırlatmak isterim.

Değişime gitmeyi çok istiyorum ama cesaret edemiyorum.Başvurmalı mıyım?
Evet ! Kaygılarını bırak,başvur sen. Ben arkandayım :)

Araştırarak önce kendimizi sonra tüm dünyayı değiştirdiğimiz değişimlerimizde buluşmak dileğiyle,

Ayşe İnci DAL

Araştırma Değişimi Ulusal Yöneticisi
National Officer on Research Exchanges

Türk Tıp Öğrencileri Birliği | TurkMSIC
Turkish Medical Students International Committee

www.turkmsic.org
no...@turkmsic.org

+90 542 347 18 68
aysei...@gmail.com
FacebookTwitterYouTubeInstagram

Feragatname: Bu e-postanın içeriği gizlidir ve yalnızca e-postada adı geçen alıcılara yöneliktir. Bu mesajın herhangi bir bölümünü, herhangi bir üçüncü şahısla, herhangi bir platformda Türk Tıp Öğrencileri Birliği'nin yazılı izni olmadan paylaşmak kesinlikle yasaktır. Bu mesajı yanlışlıkla aldıysanız lütfen göndereni uyarınız ve e-postayı gelen kutunuzdan kalıcı olarak siliniz.

Disclaimer: The content of this email is confidential and intended for the recipient(s) only. It is strictly forbidden to share any part of this message with any third party, on any platform, without a written consent of the Turkish Medical Students’ International Committee. If you received this message by mistake, please notify the sender, followed by its immediate deletion.

Ayşe İnci Dal Araştırma Değişimi Ulusal Direktörü

Feb 26, 2024, 4:39:20 AMFeb 26
to yere...@turkmsic.org, ge...@turkmsic.org, Araştırma Değişimi Ulusal Takımı, sc...@turkmsic.org
Değerli Türk Tıp Öğrencileri Birliği Değişim Gönüllüleri,

1.Draft turu sonucunda kontrat kazanan gönüllülerimizle iletişime geçilmiştir.Mailinize bir dönüt almadıysanız başvurduğunuz kontratı kazanmadığınız anlamına gelmektedir.

Her türlü sorunuzda ulaşabilirsiniz.

En lacivert sevgilerimle,