[VEDA] NORE Olarak Son Kez…

Aysu Sude DAYAN | Araştırma Değişimi Ulusal Direktörü

to sc...@turkmsic.org, yere...@turkmsic.org
Değerli Türk Tıp Öğrencileri Birliği,

Türk Tıp Öğrencileri Birliği Birliği Araştırma Değişimi Çalışma Kolu Ulusal Direktörü olarak  görev süremin sonuna gelmiş bulunmaktayım.

Bir LORE asistanı olarak çıktığım SCORE yolculuğumda son durağa geldiğimi kabul etmek benim için bir hayli zor. Ne olursa olsun, hangi göreve gelirsem geleyim SCORE her zaman benim birinci ailem, ait olduğum çalışma kolu olacaktır. Umarım SCORE'ye yakışır bir NORE'lik yapabilmişimdir.

Bu mail benim TurkMSIC’e vedam olmasa da geçirdiğim bu üç yılda hayatıma dokunan insanlara teşekkürlerimi sunmak istiyorum.

SCORE Ailem,

Öncelikle bu sene SCORE bünyesinde görev yapan tüm gönüllülerimize, LORE'lerimize, KÇG Koordinatölerimiz; Adeviye Özsoy, Berfin Ergin,İrem Kılıçgil,Sabri Kaan Özkan'a  ve takımlarına, Gelişim Takımımız; Asya Pişkin,Eda Nursel Pelitli,Mert Yiğit,Orkun Cemal Özdemir'e sene içindeki çalışmaları için teşekkür ediyorum.

Bu sene gerçekleştirdiğimiz 14.LORE Eğitimi etkinliğimize ev sahipliği yapan Ege Tıp Öğrencileri Birlliği'ne tüm emekleri için teşekkür ederim.Birlikte çok güzel bir etkinlik çıkardık ve süreç içerisinde sizlerle tanıştığım için çok mutlu oldum.Umarım ilerleyen zamanlarda da iletişimimiz devam eder.

Bana SCORE'deki aile kavramını tanıtan, aynı takımda görev almış olmasak bile beni aralarına alan, daha önceden adımı hiç duymamış olsalar bile beni her zaman bu aileden biri olarak gören, desteklerini ve sevgilerini hiç esirgemeyen 19-20' ve 20-21' SCORE Ulusal Takımları'na gönülden bir teşekkürü borç bilirim.Aralarında yakından tanıma fırsatı edindiklerime özel olarak teşekkür etmek isterim.

Ekin Deniz Sarıbaş: LORE olduğum dönemde takımında görev alma fırsatı edindiğim, çalışma tarzını ve enerjisini takdir ettiğim ,duruşuna her zaman hayran olduğum ve bende her zaman pozitif duygular uyandıran bir takım lideriydin. Hayatıma girdiğin için çok mutluyum ve bunun için çok teşekkür ederim.

Hande Uzunöz: Hande benim TurkMSIC'te görev alma sebebimdir, tüm bu yolculukta ilk adımı atmamı sağlayan kişidir.İlk tanışmamızı hatırlıyorum da... Balıkesir'deki Bölge Toplantı'sında minik bir LORE asistanıyken  "Sen benim evlatlık asistanımsın" diyerek elimden tutmuştun.Senden aldığım destekle çeşitli takımlarda üyelikler,koordinatörlükler yaptım,LORE oldum ve sonrasında NORE oldum.Bana SCORE'yi öğreten ve sevdiren kişi hiç şüphesiz Hande Uzunöz'dür. Arkadaşlığımın TurkMSIC'le sınırlı kalmadığı, her zaman her yerde hızlı bir şekilde planlar yapıp eğlendiğim ve hayatımda olduğu için kendimi çok şanslı hissettiğim nadide insandır.

Enes Doğan Timurtaş: NORE'liğimde tanıştığım ve bu sene hayatımda olduğuna şükrettiğim, tüm sene yanımda olduğu için müteşekkir olduğum biridir. "Sayın Denetim Kurulu Üyesi Enes Doğan Timurtaş bir maruzatım olacaktı." şeklinde attığım mesajlarla bazen başının etini yedim. Sene içinde düştüğüm anlarda her zaman arkamda durdun. "Ne yapacağız bu Değişim Sınavı ve aktiflikleri" dediğimde benimle birlikte düşündün. "Evladım niye böyle yapıyorsun? " temalı her konuşmamız sırasında bana destek olduğunu hissettim ve her zaman enerjim yükseldi. Bundan sonraki dönemde, bir maruzatım olacaktı diyerek aramayacağımı düşünüyorsan yanılıyorsun benden kolay kurtulamazsın. Son olarak: İyi ki evladınım!

Mert Doğa Güneş: Beni bu yolda her zaman destekleyen, takımında görev almış biri olmadığım halde beni her zaman evladı olarak gören, konu ne olursa olsun aradığımda beni dinleyeceğini ve yardımcı olacağını bildiğim NORE babamdır. Yaşadığım her sorunda buranın bir öğrenci birliği olduğunu bana hatırlattığın için, benim buradaki asıl görevimin SCORE'yi en şekilde temsil etmek ve değişimi yürütmek olduğunu bana anlattığın için ve en önemlisi NORE asistanlığı yapmamışken benim NORE olabileceğime inandığın ve bana güvendiğin için çok teşekkür ederim.Bir NORE'nin nasıl davranması gerektiğini senden öğrendim. Bende emeğin çok büyüktür.

Onur Sönmez: Görev süresinin üstünden iki yıl geçmesine rağmen TurkMSIC ve SCORE üzerindeki etkisi hala devam eden, iz bırakmış bir insandır. SCORE'nin duruşunu ve disiplinini, değişimin önemini kendisinden öğrendim ve onun bıraktığı çizgide SCORE'nin duruşunu sürdürmeye çalıştım.Sayın NORE'm, sana her zaman saygı duydum ve seni örnek almaya çalıştım.Umarım bıraktığın çizgide SCORE'ye yakışır bir NORE olmuşumdur.

2021-2022 Dönemi UIusal Yapılanması,

 Bu sene birlikte çalışma fırsatı edindiğim Yönetim Kurulu, Yürütme Kurulu ve Denetim Kurulu Üyelerine; acısıyla tatlısıyla geçirdiğimiz tüm sene için ve gösterdikleri emekleri için teşekkürü borç  bilirim.Aralarında yakından tanıma fırsatı edindiklerime özel olarak teşekkür etmek isterim.

Elif Kiy: Elif benim TurkMSIC içinde kazandığım belki de en değerli insandır. Arkadaşımdır, mentorümdür, anaç tavrıyla adeta beni sarıp sarmalayan kişidir. Minik bir LORE asistanıyken şans eseri girdiğim SCOME KÇG’sinde bana yol gösteren, ulusal yapılanmaya karşı beni heveslendiren, attığım her adımda benim elimden tutan ve beni büyüten yoldaşımdır. Sevgili Elif, hani bana hep diyorsun ya “Ben seni TurkMSIC’ten biri olarak görmüyorum.” diye, emin ol sen de benim için sadece TurkMSIC’ten biri olmadın. Koordimdin, NOME’mdin, VPE’mdin ama aynı zamanda her zaman bana yol gösteren belki ablam, belki arkadaşımdın. Benim için her zaman TurkMSIC’ten daha değerli oldun, değerlisin ve değerli olacaksın. Seninle onlarca anımız var, bunu okuduğunda senin de anımsadığını ve gözünün önünden geçtiğini hayal edebiliyorum. Daha nicesine sahip olacağımızı biliyorum. Üç saniye içinde herhangi bir şehirde kuracağımız herhangi bir planı sabırsızlıkla bekliyorum.Sana veda etmiyorum çünkü seninle olan bağlantımızın kopmayacağını ve her zaman senin minik yavrun olarak burada olacağımı biliyorum. Uzun lafın kısası, benim üstümde çok emeğin var bunun için müteşekkirim. Sen olmasaydın ben belki de burada olmazdım. Benim için çok kıymetlisin. Seni çok seviyorum.

Enes Melih Ayata: Sevgili Ayata, çoğu insanın olduğu gibi benim de kalbimde iz bırakmış bir insansın.Evet, kabul ediyorum ilk başlarda beni sevmediğini düşünüyordum.Fakat sonraki zamanlarda bunun böyle olmadığını, senin samimiyetini ve insanlara verdiğin önemi gördüm.Beni sevdiğini de hissettim ve tabi ki ben de seni seviyorum.Belki sen hatırlamıyorsundur bile ama  UKT-2'de mektup zarfıma "Geleceğin çok parlak, seviliyorsun" yazdığında çok mutlu olmuştum bunun için de ayrıca teşekkür ederim.Tüm süreç boyunca iş ahlakını takdir ettim ve sana çok saygı duydum.TurkMSIC'ten bir Ayata geçti!

Ahmet Alp Çetinkaya: TurkMSIC'te tanıdığım en çalışkan insanlardan birisin, TurkMSIC için ne kadar emek verdiğinin farkındayım. Sene içinde bana destek olduğunu hissettiğim çok fazla an oldu, bunun için sana yürekten teşekkür ederim.

Alp Koltka:  Canım NEO-OUT'um, biricik arkadaşım... Senin için ayrı bir mail yazmam gerektiğini hissediyorum, sana olan sevgimi buraya sığdırmam mümkün değil fakat arkadaşlığımızın kurumsal hafızada kalması için özet geçmeye çalışacağım.Seninle ilk tanıştığımızda, Değişim Sınavı için sponsor sınav sağlayıcımıza gitmiştik.O zaman başımıza gelecek şeylerden habersiz, ulusal asistanlık yapmadan ulusal direktör olmuş 20 günlük taze NORE ve NEO'yduk.Gözlerimiz ışıldıyordu, heyecanlıydık. Sonrasında, hemen o gün ilk krizimizi yaşadık ve birbirimize bakıp "biz şimdi ne yapacağız?" dedik.Fark ettiysen o andan sonra yaşadığımız krizleri sayamaz hale geldik.Onları burada saymama gerek bile yok hepsinin senin de aklında olduğunu ve düşündüğünde gülme krizine girdiğini biliyorum.Biz zor olanı yaptık; iki senedir değişim yapılmazken, insanlar değişim olgusunu unutmaya başlamışken elimizi taşın altına koyduk.Yüz yüze değişim sınavını, yerel düzeyde bile düzenlememişken ulusal düzeyde düzenledik.Belki hata yaptığımız yerler oldu ama hep birlikteydik.Ne yaşadıysak birlikte yaşadık ve bir bakıma sen de benim takımım oldun. Yaşadığımız her kriz benim için çok değerliydi çünkü bana senin arkadaşlığını kazandırdı.Süreç içerisinde seni kırdığım anlar olduysa bunların hiçbirinin senin şahsınla alakalı olmadığını, yaşadığımız olaylarla ilgili olduğunu belirtmek isterim.Sen benim TurkMSIC'te kazandığım fakat TurkMSIC'le sınırlı kalmayacak, kişisel hayatımda her zaman yanımda olmanı isteyeceğim, desteğinden güç aldığım biricik dostumsun.Seninle iyi ki tanıştık, iyi ki benim arkadaşımsın.

Egehan Devrim: Egehann, sen benim hayatıma giren en enerjik, en motive, en eğlenceli insanlardan birisin.TurkMSIC için bir efsane olduğunu düşünüyorum, kesinlikle ayrı bir iz bıraktın.Egehnalı bir TurkMSIC ve Egehansız TurkMSIC kesinlikle çok farklı olurdu.Seninle her konuşmamız, her iletişimimiz sonrasında kendimi inanılmaz mutlu ve motive hissediyordum.Birlikte "Ulusal Değişim Power" olarak çok fazla şey yaptık ve senin buradaki emeğin yadsınamayacak derecede büyük.Senden çok fazla şey öğrendim,bana çok fazla şey kattın.Benden kurtulabileceğini sanıyorsan yanılıyorsun, her zaman hayatımda olman dileğiyle...

Gözde Sonay:  Gözde, senin kadar eğlenmeyi iyi bilen ve samimi çok az insan tanıdım.MM maceralarımızı, senin bir anda kaybolup uyumaya gitmeni asla unutmayacağım.SCOMExchange muhabbetlerimiz, Eskişehir anılarımız benim için çok kıymetli ve devamının gelmesini çok isterim.Seninle tanıştığım için kendimi çok mutlu hissediyorum.İyi ki varsın.

Gökçen Mumcuoğlu:  Minicikken, daha ulusal yapılanmanın "u"su hayatımıza girmemişken,  ScomExchange sayesinde tanışmıştık seninle. O zamanlar bu kadar azimli, güçlü duruşlu biri olduğunu yeterince fark etmemiş olsam da bu sene kendini o kadar iyi kanıtladın ki seni hayranlıkla izledim.Seninle gurur duyuyorum, işini layığıyla yapacak bir NOME olacağından hiç şüphem yok.Yolun açık olsun, geleceğin çok parlak bitanem.

İldem Öykü Ataş: Birliğe daha yeni adım atmışken, sen minik bir LOME-A'yken ScomExchange sayesinde tanışmıştık seninle. Toplantı sonrasında muhabbete dalan o ikili hep bizdik.O zamanlar muhabbetinin ne kadar iyi, senin ne kadar candan bir insan olduğunu anlamıştım.Geçtiğimiz sene de NOME-A'lığını hayranlıkla izledim.Vizyonu geniş,başarılı bir insan olduğunu bu şekilde gözlemlemek beni son derece mutlu etti.Seninle tanıştığım için çok mutluyum 1-2-3-4-5-6-7tepelim!

Çağın Bektaş: Sevgili Çağın;  her zaman çalışmalarını takdir ettiğim, başarılı, iyi niyetli ve sempatik bulduğum bir insan oldun. Umarım sana karşı bir yanlışım olmamıştır. Önümüzdeki sene harika bir ulusal direktör olacağına inancım tam. Tüm güzellikler seninle olsun.

Almina Akgün: Benim için her zaman çok değerli bir insan oldun. Belki de ayrıldığımız noktalar oldu ama her ne olursa olsun seninle geçirdiğimiz her an benim için çok kıymetli Almina. Bundan sonraki görevinde ve hayatında çok mutlu olmanı canı gönülden isterim.

Ardıl Barış Doğu: MM'de tanıma fırsatı edindiğim ve Makedonya'daki günlerimi güzelleştiren, muhabbet etmekten inanılmaz keyif aldığım bir insansın. Boğmanın gücünü tüm dünyaya göstereceğimiz günlere! Son olarak "Keyifli".

Kasım Erdil: PR deyince aklımıza gelen ilk isim Kasım Erdil. Sadece birkaç gün vakit geçirdiğim halde kendimi çok yakın hissettiğimi belirtmek isterim. Bundan sonraki buluşmalarımızda acillik olmaman dileğiyle…

Elif Gül Ant:  Disiplinine, düzenine hayran olduğum bir insan.Hayatımızı düzeltip  Eskişehir’de buluşuyoruz.

Alper Şahin: Çok başarılı bir ITSDD olacağına inancım tam sevgili Alper. Seninle olan her konuşmamızda pozitif enerji dolduğumu da belirtmek isterim. VPE’liğin, Bilişim ve Haberleşme Destek Birimi Ulusal Direktörü’nü destekleme görevine de dayanarak her zaman seni desteklemek için hazır olduğumu belirtmek isterim.

Ayşe Billur Ziştovili: Yerel Birliğimde tanıştığım, birlikte büyüdüğüm, sonra başka bir yerele uçan canım arkadaşım Ayşe. Senin çalışkanlığını ve enerjini her zaman çok takdir ettim. Bana motivasyon veren ve belki de ulusal yapılanmada görev almam konusunda beni en çok destekleyen insanlardan biriydin.İkimiz birlikte yerelimizi kurtaracaktık, o an yapamadık ama sonrasında yine senin desteğinle hallettik. Her zaman mutlu olmanı ve kendin için en iyisini yapmanı temenni ediyorum ve seni Kütahya’ya bekliyorum.

Yerel Birliğimiz yıkılma aşamasındayken elini taşın altına sokan ve yerel birliğimizi toparlayan Sevgili Asya Beyza Yılmaz, Ali Tekin, Gamze Yurdasucu, Ömer Faruk Özen, Halis Okan Oktay, Fevzican Doğru ve dışarıdan desteğini hiçbir zaman esirgemeyen Ayşe Billur Ziştovili’ye yürekten teşekkür ederim.

Sene boyunca birlikte çalıştığımız SCOPE Ulusal Takımı'ndan Osman Göktuğ Çolak, Hasan Kutay Ulusoy, Begüm Topkarcı,Arda Can Akyüz, Merve Kapucu ve Ozan Arlıer'e de ayrı bir teşekkürü borç bilirim .Merve ve Ozan, harika NEO'lar olacağınıza inancım tam ve birlikte harika bir sene geçireceğimize eminim.Yeni görevleriniz için tebrik ediyor ve başarılar diliyorum. Bir de unutmadan,değişimci emeklisi biri olarak ihtiyacınız olduğunda her zaman yanınızda olacağımı da bilmenizi isterim.

Yakından tanıma fırsatımın olmadığı fakat bana her zaman pozitif enerji veren, çalışmalarını takdir ettiğim değerli Hülya Çağla Azaklı, Talha Aydemir, Ebru Göktaş, İrem Yetik, Simay Erdağı, Ahmet Taha Dursun, Halil İbrahim Gürbüzeli, Elif Özlem Güney'e bu sene bana kattıkları için teşekkür ederim.

Yeni bir yola çıktıklarım,

Gökçe Deniz Eser: Değerli ITSDD’m, Makom, arkadaşım Gökçe; aslında seninle 7-8 yıldır arkadaş olmamıza rağmen TurkMSIC içerisinde tekrardan tanıştık. Bu sene değişim sınavı döneminde attığın dosyaları çözmeye çalışırken acaba bunu sorsam çok mu saçma olur diye düşündüğüm anları gözden geçiriyorum da şu ana kadar ne çok yol kat ettik. Değişim siteleri için verdiğin emekler, sorduğum tüm saçma sorulara verdiğin cevaplar için çok teşekkür ederim.Duruşunu her zaman çok beğendim. Birlikte mükemmel bir sene geçireceğimize, birlikte birçok anı biriktireceğimize eminim.

Semih Çolak:Başkanım, en az bir kere denetlendiğim bu senede, denetlendikçe ”Ulusal Denetim Kurulu Üyesi Semih Çolak” olarak tanıdım seni. TEÇ’te o maili o an atalım diye ne çok uğraşmıştın ama biz burnumuzun dikine gitmiştik. Orada bizi denetleyen denetim kurulu üyesiyken bir anda başkanım oldun. Seninle ettiğimiz her muhabbet ve bu süreçte temelleri atılan arkadaşlığımız çok kıymetli.Bu takımı kurduğun için ve bizi toparladığın için sana çok teşekkür ederim. İş ahlakına, zekana, takımını sahiplenme bilincine hayranım. Herkese vaat ettiğimiz gibi, huzurlu bir sene geçireceğimize inanıyorum.

Hazar Ömer Elitaş:
İçimin dışı VPI’m , belki sen bile hatırlamazsın ama aklımda her zaman 5.bölge toplnatısından önceki gece, bize anında kalacak yer bulan bölge koordinatörü olarak kalacaksın. İş bitiriciliğine o zaman hayran olmuştum ve her zaman yetkin bir bölge koordinatörü olduğunu düşündüm. Samimi olmaya başladığımız bu birkaç ayda muhabbetinin son derece eğlenceli olduğunu fark ettim ve her muhabbetimizde gülmekten yerlere yattım. VPI- VPE iletişimi dışında ilerleyen zamanda çok iyi arkadaş olacağımızı düşünüyorum.

Ece Büyükköroğlu: Secgenimm, sene içinde suç ortağım olacağına inandığım nadide insan. Seninle yakın olmaya başladığımız zamanlardaki ilk anımızda bile yanlış durakta inip yolumuzu kaybetmiştik ne yapacağımızı bilememiştik. Bu anının, bundan sonraki süreçte nasıl anılar biriktireceğimizi gösteren nitelikte olduğunu düşünüyorum. Çalışma azmine ve iş becerine çok güveniyorum. Birlikte nice güzel turlara :)

Seneye görev alacak yürütme kurulu;  Ahmet Hakan Beyrut, Alper Şahin, Berkay Öz, Çağın Bektaş, Ece Büyükköroğlu, Hazar Ömer Elitaş, Gökçe Deniz Eser, Gökçen Mumcuoğlu, Merve Kapucu, Pelin Bademkıran, Semih Çolak, Ozan Arlıer,Yasin Furkan Doğulu, Zeynep Doğan’a  yeni dönem için başarılar diliyorum.

En özel teşekkürüm, En büyük şanslarım, takımım, 6 güzel insan,

Canlarım, ailem… size nasıl teşekkür edeceğimi hiç bilmiyorum. Sizin için mail değil kitap bile yazarım. Bu senenin bana kattığı en güzel şey sizdiniz. En çok size güvendim, en çok sizinle ağladım, en çok sizinle güldüm. Ne yaşadıysak birlikte yaşadık ve her zaman arkamda durdunuz. Belki de yanlış kararlar verdim, hata yaptım ama hiçbir zaman beni eleştirip yarı yolda bırakmadınız. Her zaman bana destek oldunuz, yoldaşım oldunuz. Birisi gelip “NORE’liğin sana kazandırdığı en değerli şey ne? “ diye sorsa hiç şüphe etmeden takımım, 6 güzel insan derim. Fazla söze gerek yok, sizi seviyorum ve bu asla bir veda değil.Birlikte nice anımız var….

Hüseyin Berke Güçtaş: Sene ortasında aramızdan ayrılmış olsa da her zaman bizimle olan, SCORE’ ye bağlılığını hayranlıkla izlediğim, sevdikleri için her şeyi yapabileceğine inandığım, vefalı, güzel yürekli asistanım, arkadaşım Hüseyin Berke… seninle olan muhabbetlerimizi asla unutmayacağım. Bir NORE’nin çalışmak isteyebileceği en güvenilir NORE-A’lardan biriydin. SCORE’ye katkıların çok büyük.Umarım senin gibi güzel yürekli biri SCORE’ye tekrar gelir. Ankara’ya geldiğimde ilk seni arayacağım, arkadaşlığımız baki…

Elgin Koçubaba:Elgin tatlıdır, duygusaldır ta ki sevdiği birinin zarar göreceğini düşünene kadar… Sene içinde tüm zorluklarla cengaverce savaşmasına neden olan da bu tutkusundan kaynaklanır. Çok iyi bir SCORE’cidir. Blu’yu en çok seven takım üyesidir.Benim TurkMSIC’te kazandığım en iyi dostlardandır.Dert ortağım, sırdaşım, dostum…. Canım sıkkın olduğunda ne yapsam, kimi arasam dediğimde ilk aklıma gelen insanlardan birisin. Seninleyken kendimi o kadar güvende hissediyorum ki başka hiçbir şey düşünmeme gerek kalmıyor. Hayatının geri kalanında benden kurtulacağını sanıyorsan yanılıyorsun. Bundan sonraki yaşamında da her an “Hadi Elgin buluşalım, Elgin ne oldu biliyor musun?” diyen kişi olacağım. İyi ki varsın dostum.

Elif Sevde Meral: Sevde çok iyi bir gözlemcidir. Arkadaşlarını sever, her zaman onların iyiliğini düşünür. Aynı zamanda onları çok iyi gözlemler ve gerekli yerlerde hatasını söylemekten çekinmez.Bir durum konusunda kararsız kalırsanız Sevde’ye fikrini sormanız yeterlidir, o size yol gösterir. Duygusaldır, bazen anlam veremediğimiz şeylere ağlayabilir. Sevde’m DA’m, takımın geri kalanından farklı olarak seninle tanışmamız iki sene öncesine dayanıyor. O zaman o kadar yakın olmasak da çalışkanlığına, disiplinine hayrandım. Şu an en yakınlarımdansın, desteğin benim için çok önemliydi. Senin arkadaşlığını kazandığım için kendimi çok şanslı hissediyorum.

Gülce Ergün: Gülce duygusaldır, çalışkandır, öğrenmeye heveslidir, tutkuludur. Benim dert ortağımdır, kendimi kötü hissettiğimde ulaşmak isteyeceğim nadide insanlardandır. İleride çok başarılı olacağını öngördüğüm biridir. Benim değerlimdir, çocuğumdur, üzülmemesi adına her şeyi yapabileceğim insandır. Gülce’m istediğin her şeyi enerjinle, güleryüzünle, çalışkanlığınla halledebileceğine eminim. Sene içerisinde her şeyi çabucak öğrenmek adına gösterdiğin azme hayran oldum. O kadar pratiksin ki tüm işlerini bir anda yoluna koyabilirsin. Geleceğinin parlak olduğunu biliyorum ve attığın her adımda senin destekçin olacağımı bir kez daha belirtmek isterim.

Özge Özcan: Özge neşelidir, coşkuludur. Sorunlara düz bir şekilde bakıp yapılacak şeyi direkt söyleyebilir. İyi bir değişimcidir. Arkadaşlığından keyif aldığım, her zaman yanımda olmasını istediğim, fütursüzca eğlenebildiğim dostumdur. Yeşil saçlarına kurban olduğum, daha gerçekleştireceğimiz binlerce planımız var hepsi aklımda. Birlikte nice güzel anılarımıza…

Berkay Öz: Berkay çok iyi bir dinleyicidir. Sorunlarını açmaya başladığında seni dikkatle dinler ve senin için düşünmeye başlar. Sevdiklerini yarı yolda bırakmaz her zaman onları önemser. Düzenlidir, detaycıdır, mükemmelliyetçidir. Berkay’ım NORE’m… seninle her zaman gurur duydum. O kadar başarılı o kadar özelsin ki… Bundan sonra atacağın her adımda, tökezlediğin her anda senin için beklediğimi ve sana destek olmak için elimden gelen her şeyi yapacağımı hatırlatmak isterim. SCORE senin gibi bir NORE’ye sahip olduğu için çok şanslı. Mavi ailen seninle olsun. Seni seviyorum.

Mavi ailemle olan yolculuğumda yanımda olan herkese çok teşekkür ederim.

NORE olarak son kez,

Aysu Sude DAYAN

Araştırma Değişimi Ulusal Yöneticisi
National Officer on Research Exchanges

Türk Tıp Öğrencileri Birliği | TurkMSIC
Turkish Medical Students International Committee
www.turkmsic.org
no...@turkmsic.org
+90 535 068 94 17

FacebookTwitterYouTubeInstagram

Feragatname: Bu e-postanın içeriği gizlidir ve yalnızca e-postada adı geçen alıcılara yöneliktir. Bu mesajın herhangi bir bölümünü, herhangi bir üçüncü şahısla, herhangi bir platformda Türk Tıp Öğrencileri Birliği'nin yazılı izni olmadan paylaşmak kesinlikle yasaktır. Bu mesajı yanlışlıkla aldıysanız lütfen göndereni uyarınız ve e-postayı gelen kutunuzdan kalıcı olarak siliniz.

Disclaimer: The content of this email is confidential and intended for the recipient(s) only. It is strictly forbidden to share any part of this message with any third party, in any platform, without a written consent of the Turkish Medical Students’ International Committee. If you received this message by mistake, please notify the sender, followed by its immediate deletion.