[DL: 22.11.2022, 23.59] Bölgesel Akran Eğitimi İhtiyaç Belirleme Formu Hk.

SCORA Koordinatörleri

to sc...@turkmsic.org, yere...@turkmsic.org, no...@turkmsic.org, uremesagl...@turkmsic.org
Değerli Türk Tıp Öğrencileri Birliği Gönüllüleri,

SCORA Eğitim Takımı olarak bütün bölgelerimizin dinamiklerinin ve ihtiyaçlarının farklı olduğunun farkındayız. Bu anlamda öncelikli hedefimiz yerellerimizin ve bölgelerimizin ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak size ve bölgenize istediğiniz eğitimleri sağlamaktır. “Güncel ve kapsayıcı bilgiye ulaşamayan yerel kalmasın!'' vizyonu ile yola çıkarak yürüttüğümüz çalışmalarımız ile size Cinsel Sağlık ve Üreme Sağlığı hakkında en güncel ve güvenilir bilgiyi ulaştırmak için Bölgesel Akran Eğitimi İhtiyaç Formu'nu sizlere sunmaktan mutluluk duyuyorum!

SCORA Eğitim (TSRHRT) konu başlıklarına mail dosyasındaki ekten ulaşabilirsiniz. Eğitim kataloğunda yer alan ve almayan konularla ilgili yerel birliğinizin ve bölgenizin en çok ihtiyaç duyduğunu düşündüğünüz üç tane eğitim/oturum konusunu tarafımıza bu form aracılığıyla ulaştırırsanız bizler de bu geri bildirimleriniz doğrultusunda ihtiyaç duyulan eğitimleri/oturumları bölgeniz kapsamında gerçekleştirmek adına elimizden geleni yapmaya çalışacağımızı belirtmek isteriz.

Buraya tıklayarak ulaşabileceğiniz formu yerel birliğinizde mevcut ise LORA'larınızın, mevcut değil ise Cinsel Sağlık ve Üreme Sağlığı Çalışma Kolu'ndan sorumlu yönetim kurulu üyenizin doldurmasını talep ediyoruz.

Eğitim talebinizin tarafımıza ulaşması için sadece turkmsic.org uzantılı hesaplar ile erişebilinen bu formu 22 Kasım 2022 saat 23.59'a kadar doldurmanızı rica ediyoruz.
( Açık Bağlantı: https://forms.gle/cRdqgrNspxjT9VjQA )

Güncel ve Kapsayıcı Bilgiyle Kalmanız Dileğiyle...

--

Sude Nur Karabulutlu
SCORA Eğitim Koordinatörü

+90 (530) 170 36 36
suze...@gmail.com

Türk Tıp Öğrencileri Birliği | TurkMSIC
Turkish Medical Students International Committee
www.turkmsic.org
uremesagl...@turkmsic.org
scorakoord...@turkmsic.org
FacebookTwitterYouTubeInstagram

Feragatname: Bu e-postanın içeriği gizlidir ve yalnızca e-postada adı geçen alıcılara yöneliktir. Bu mesajın herhangi bir bölümünü, herhangi bir üçüncü şahısla, herhangi bir platformda Türk Tıp Öğrencileri Birliği'nin yazılı izni olmadan paylaşmak kesinlikle yasaktır. Bu mesajı yanlışlıkla aldıysanız lütfen göndereni uyarınız ve e-postayı gelen kutunuzdan kalıcı olarak siliniz.

Disclaimer: The content of this email is confidential and intended for the recipient(s) only. It is strictly forbidden to share any part of this message with any third party, in any platform, without a written consent of the Turkish Medical Students’ International Committee. If you received this message by mistake, please notify the sender, followed by its immediate deletion.

TurkMSIC Eğitim Kataloğu.pdf

SCORA Koordinatörleri

to sc...@turkmsic.org, yere...@turkmsic.org

 Değerli Türk Tıp Öğrencileri Birliği Gönüllüleri,

Bölgesel Akran Eğitimi İhtiyaç Formu'nu doldurmak için son 3 gün kaldığını hatırlatmak isterim.
 Buraya tıklayarak forma ulaşabilirsiniz.

SCORA Koordinatörleri

to sc...@turkmsic.org, yere...@turkmsic.org
Değerli Tıp Öğrencileri Birliği Gönüllüleri,

Bölgesel Akran Eğitimi İhtiyaç Formu'nu doldurmak için son 12 saate girdiğimizi hatırlatmak isterim.