[DL: 01.10.2022, 23.59 ÖNEMLİ] 6. LORA Eğitim Kampı Başvuruları Açıldı!

Cinsel Sağlık ve Üreme Sağlığı Ulusal Takımı

to ge...@turkmsic.org, sc...@turkmsic.org, yere...@turkmsic.org, Pelin Bademkıran
Türk Tıp Öğrencileri Birliği'nin Değerli Gönüllüleri,

Cinsel Sağlık ve Üreme Sağlığı Ulusal Takımı'nın yokluğunda geçen kocaman bir dönemin ardından SCORA'nın küllerinden yeniden doğuşunun müjdesini sizlere ulaştırıyoruz!

Tüm SCORA gönüllülerimizi önümüzdeki döneme teorik ve sahada olmak üzere her açıdan hazırlamak için dönem içerisinde ihtiyaç duyabilecekleri geliştirici eğitimlerle ve yaratıcı projelerle dolu, bir SCORA gönüllüsünü bilmesi gereken en temel bilgi birikimi ile donatmayı, etkili ve hak temelli savunuculuğu aşılamayı amaçlayan 6. LORA Eğitim Kampı'nın başvuruları açıldı!

8-9 Ekim 2022 tarihlerinde Denizli'de gerçekleşecek 6. LORA Eğitim Kampı'nın ev sahipliği Cinsel Sağlık ve Üreme Sağlığı Ulusal Takımı tarafından üstlenilmiştir. Etkinliğin;
  • Konaklamalı Katılımcı Ücreti: 430 TL
  • Konaklamasız Katılımcı Ücreti: 200 TL'dir.
Aktivizmin ve savunuculuğun doruklarına ulaşmak için ilk adımı birlikte atacağımız 6. LORA Eğitim Kampı'nın programına buradan erişebilirsiniz. (Açık Bağlantı: https://drive.google.com/drive/folders/1uD9KV8smV5vATtw-1eMKRSUFUXuo_KGQ?usp=sharing)

Son başvuru tarihi 1 Ekim 2022 23.59'dur.

ÖNEMLİ!
Başvurularınızı gerçekleştirebilmeniz için turkmsic.org   sitesine üye olmanız gerekmektedirSiteye üye olma basamaklarına ekte paylaştığımız Site Kullanım Kılavuzu'ndan erişebilirsiniz.

Her türlü sorunuz için tarafımıza her zaman ulaşabilirsiniz.
En içten sevgilerimizle...

Rengarenk günlere bilimle, sanatla, aktivizmle!
--
Buraya tıklayarak anonim olan ve yalnızca Cinsel Sağlık ve Üreme Sağlığı Ulusal Takımı tarafından görüntülenebilen güvenli alan formuna ulaşabilirsiniz. (Açık bağlantı: https://forms.gle/iYaDqFu4h8Sa3Yc96)

Cinsel Sağlık ve Üreme Sağlığı  Ulusal Takımı
Altay Ezgi Heval |
Onur
 | Ömer Robin | Pelin

Türk Tıp Öğrencileri Birliği | TurkMSIC
Turkish Medical Students International Committee
www.turkmsic.org
uremesagl...@turkmsic.org

FacebookTwitterYouTubeInstagram

Feragatname: Bu e-postanın içeriği gizlidir ve yalnızca e-postada adı geçen alıcılara yöneliktir. Bu mesajın herhangi bir bölümünü, herhangi bir üçüncü şahısla, herhangi bir platformda Türk Tıp Öğrencileri Birliği'nin yazılı izni olmadan paylaşmak kesinlikle yasaktır. Bu mesajı yanlışlıkla aldıysanız lütfen göndereni uyarınız ve e-postayı gelen kutunuzdan kalıcı olarak siliniz.

Disclaimer: The content of this email is confidential and intended for the recipient(s) only. It is strictly forbidden to share any part of this message with any third party, in any platform, without a written consent of the Turkish Medical Students’ International Committee. If you received this message by mistake, please notify the sender, followed by its immediate deletion.

Site Kullanım Kılavuzu.pdf

Cinsel Sağlık ve Üreme Sağlığı Ulusal Takımı

to ge...@turkmsic.org, sc...@turkmsic.org, yere...@turkmsic.org, Pelin Bademkıran
Sevgili Gönüllülerimiz,

6. LORA Eğitim Kampı başvuru formuna buradan ulaşabilirsiniz. (Açık Bağlantı: https://www.turkmsic.org/ulusal-etkinlikler/6-lora-egitim-kampi
Duyurularınızda kullanableceğiniz etkinlik afişi ekte yer almaktadır.

Başvurularınızı sabırsızlıkla bekliyor, uzun zaman sonra gerçekleşecek olan kavuşmada hepinizi görmeyi umuyoruz!

8-9 Ekim’de Denizli’de görüşmek dileğiyle!

Rengarenk günlere bilimle, sanatla, aktivizmle!
6.LEK.jpg

Cinsel Sağlık ve Üreme Sağlığı Ulusal Takımı

to ge...@turkmsic.org, sc...@turkmsic.org, yere...@turkmsic.org, Pelin Bademkıran
Türk Tıp Öğrencileri Birliği'nin Değerli Gönüllüleri,

8-9 Ekim 2022 tarihlerinde Denizli'de gerçekleşecek 6. LORA Eğitim Kampı'nın katılımcı başvurularının kapanmasına son 3 gün!

Bütün gönüllülerimize açık olan, aktivizmin ve savunuculuğun doruklarına ulaşmak için ilk adımı birlikte atacağımız 6. LORA Eğitim Kampı'na buraya tıklayarak (açık bağlantı: https://www.turkmsic.org/ulusal-etkinlikler/6-lora-egitim-kampi) başvurabilirsiniz!

Denizli'de görüşmek üzere!