[VEDA] NEO-IN'den Son Bir Defa!

Egehan Devrim | National Exchange Officer - Incomings | TurkMSIC-Turkey

to yere...@turkmsic.org, sc...@turkmsic.org, l...@turkmsic.org

Değerli Türk Tıp Öğrencileri Birliği Gönüllüleri,

Fazla duygusal birisi olarak, bu mail boyunca saçmalarsam sizlerden özür dilemek isterim. Upuzun bir mail oldu, bu konuda da sizleri uyarmak isterim. Fakat T4PE-O'da 7.5 dakika kapanış konuşması yapan kişiden ne beklenir? Beş yıl boyunca içinde bulunduğum, hayatımın çok önemli bir parçası haline gelen bu birliğe veda etmek tahmin edebilirsiniz ki gerçekten çok zor bir durum.

2017’de ilk defa Cerrahpaşa’ya adım attığımda tanıştığım bu oluşum, bu insanlar beni bir şekilde içerisinde tuttu. Yalan olmasın, tabi ki de beni en cezbeden şey bu birliğin Değişim Sınavıydı. O zamanın Cerrahpaşa LEO’suyla konuştuğumuzu hatırlıyorum, nasıl sadece bir sınavla bu kadar insanı gönderiyoruz 1 aylığına yurt dışına diye. Hiç yurt dışına çıkmamış 19 yaşındaki Egehan için bu çok akıl almaz bir durumdu. Dün gibi hatırlıyorum sabahın altısında gidip kitapçıkları alıp taşımamızı, farklı sınıflara dağıtmamızı. Yüzlerce insanın bu sınava girdiğini görünce gerçekten SCOPE’nin bir fark yarattığını, insanlarda bir şeyler değiştirdiğini gördüm ve tabiri caizse düştüm. SCOPE’ye de TurkMSIC’e de ilk düşüşüm orada gerçekleşti.

Sonrasında 2018 yazında değişime gidince bu sefer de âşık oldum. Geçirdiğim en güzel yazdı ve hepsi SCOPE sayesindeydi. Değişim hemen öncesinde Cerrahpaşa TÖB LEO’luğuna başvurup seçilemesem de motivasyonum bu sayede tazelendi ve 2019’da yeniden LEO’luğa başvurdum ve seçildim. Ve asıl maceram öyle başladı. Birlikteki yolculuğum sırasında çeşitli insanlarla tanıştım, ortamlarda bulundum, olaylar atlattım. Konuya belki de direkt girmek olacak ama birliğimizi her ne kadar sevsem de, muazzam bir oluşum olabilse de insanlar birbirinin kuyusunu kazmak, birbirini üzmek, birbirini değersiz hissettirmek için elinden geleni yaptığına da şahit oldum. Unutmamamız lazım ki bizler hepimiz insanız, hepimiz bu birlik için bir şeyler yapıyoruz ve birbirimizin çabalarına çalışmalarına saygı duymamız lazım.

Bu maceramda çok güzel oluşumlar içinde de bulundum fakat saygının, iletişimin de minimumda kaldığı oluşumlarda da bulundum. Gelecek TurkMSIC gönüllülerine belki de en büyük tavsiyem budur gerçekten. Kimse birbirini sevmek zorunda değil, hatta herkesi sevemezsiniz, benim de sevmediğim çalışma arkadaşlarım oldu. Fakat o kişi TurkMSIC için emek sarf ediyorsa, saygı duymakla mükellefiz. Alanında uzman kişi oysa, onun işini bildiğine güvenip ondan kontrolü ele almaya çalışmamakla mükellefiz.  Bu maili okuyan herkes umarım dediklerimin bir kısmını kendilerine benimserler.

Ve lütfen artık insanları linçlemeyelim. Lütfen. Son 1.5 senedir var olan bu linç kültürünü biz de durduramadık, lütfen sayın gelecek nesiller, siz bitirin. Her şeyin doğru bir yöntemi var ve ne olursa olsun bu değil. Bu değil ya. Her yeni gelen maili “Bu sefer kim linçlendi?” diye açmaktan bıktım artık. Biz bir birlik olarak daha iyisini hak ediyoruz. Lütfen.

Son olarak unutmayın ki, bu birlik sizden önemli değil. Lütfen bu birlik için kendinizi yırtıp atmayın, bu birliğin amacı zaten sizlersiniz. Hiçbir oluşum sizin ruh sağlığınızdan, sizin iyiliğinizden önemli değil. Kendinize öncelik vermeyi lütfen unutmayın.

Asıl herkesin beklediği kısım olan hatıralar/teşekkürlere gelelim o zaman! Öncelikle, TurkMSIC hayatıma dokunan herkesi yazmak için özen gösterdim fakat unuttuğum birisi varsa, özürlerimi kabul edin.

Teşekkürlerime ilk ailem, beni birlikle tanıştıran, büyüten, zamanında üzen Cerrahpaşa TÖB ile başlamak istiyorum.

  • İlk teşekkürüm de taaa minik bir LEO’yken asistanı olduğum, beni motive eden İpek Pir, LEO’luğa o sene seçilemesem de bana olan desteğini çok hissetmiştim, eğer LEO’luğa bir daha başvurduysam en önemli sebeplerinden birisin.
  • Ama belki de LEO olabilmemdeki en önemli insan, Ahmet Fatih Çalışkan, beni çok tanımıyordun bile, sadece birlikte Genel Kurul’a gitmiştik fakat yine de LEO olabilmem için önümü açtın, motive ettin ve bir NEO olarak bu veda mailini atabiliyorsam, her şey seninle başladı o yüzden sana teşekkür etmeden geçmem imkansız.
  • Kalbimin bir odacığına sahip, en eğlenceli oluşumlardan birisi, 2019-2020 Cerrahpaşa TÖB. Sizinle bir Yürütme üyesi olmak bir onurdu. İyi ki sizleri tanımışım.
  • Zeynep Korkut, en cinnamon roll insanlardan birisi olarak senle zaten şak diye anlaşmıştık. (en başta tüm yerelin beni sevmemesini geçiyorum :p) Önceki seneden sonra Cerrahpaşa’nın ihtiyacı olan LPO sendin ve OMG bir iş çıkardın, seninle aynı yürütmenin parçası olmak çok eğlenceliydi. Hala Cerrahpaşa TÖB’ün kısa süreli başkanıyken kaşelediğin Ulusal Yönetici Başvuru Formumu saklıyorum. Teşekkürler.
  • Literally aklından bir kez bile kötü bir düşünce geçmediğinden emin olduğum üç beş insandan birisi olan Boran Polat, bu dünya için sen fazla iyi bir insansın. Seni her gördüğümde hala bana sımsıkı sarılıyorsun ve gerçekten yani bu içten dışa iyiliğinin en önemli göstergelerinden birisi. Çok teşekkür ederim sana, sen olduğun için ve dünyayı kendinden mahrum etmediğin için! <3
  • LORP’um, Başkan’ım, Denetim’im… Cerrahpaşa’nın iki fazla bağımlısı olarak herkes birliği bırakınca bile biz dedik bir sene devam edelim nolacak ki sanki :p Çok değerli Hülya Çağla Azaklı, Seninle bir değil, iki değil, üç sene birlikte çalışma şansına nail olmak, yani daha ne olsun! Bu sene benim de bütün arkadaşlarım birliği bırakıyorken devam etmemdeki en önemli faktörlerden biri senin devam ediyor olmandı. Herkes için daha yeni Ankara’dan dönmüşken bir daha dernek kuruluna gitmem :D İyi ki varsın.
  • İkon LOME, prenses tatlısı insan İlayda Kor, seninle tanışmak, çalışmak o kadar güzeldi ki. Cerrahpaşa’nın kaosunda tam da ihtiyacımız olan o stabilite, o denge olduğun için sana çok teşekkür ederim.
  • Hüseyin Bora Gürer, şu anda yıldızlarımız pek barışmasa da o 2019 Haziran-Temmuz’unu sen olmasan mental sağlığı yerinde atlatamazdım. Çok teşekkür ederim.
  • Ve hala nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde çok güzel çalışan 2020-2021 Cerrahpaşa TÖB Denetim Kurulu takım arkadaşlarım… Özge Barut bence birbirimizi asla tam olarak anlayamayacağız ama bu seninle geçirdiğim vakitlerin çok kaliteli ve eğlenceli olmadığı anlamına gelmez. Muhteşem bir Genel Sekreterdin ama daha muhteşem bir Denetimdik bence :p İyi ki seninle tanıştım ve aynı denetime girdim.
  • Geldik Cerrahpaşa’da en borçlu olduğum, beni gerçekten kaliteli bir İNSAN yapan asıl kişiye… Teşekkürler Gökay Güngör. VPI’ım olarak ben LEO’yken beni kendimi her zaman geliştirmeye, yapıcı olmaya, çalışmaya ittin ki. Benim kendimde bile görmediğim potansiyeli sen gördün. Hala hatırlıyorum bana attığın “Egehan şurada X başvurusu var bence başvur” ları veya random bi zamanda attığın o motivasyon mesajlarını, birlikte gittiğimiz tonlarca etkinliği… Sana çok fazla şey borçluyum. Seninle aynı denetimde olmak da büyük bir zevkti.
  • Son Cerrahpaşa teşekkürümü de geçen sene asistanken bu sene aniden kendini yönetimde bulan 2021-2022 Cerrahpaşa TÖB Yönetimine ve özellikle Gül Nisa Ceran, Dila Polat ve Pelinsu Günebakan’a çok teşekkür etmek isterim. Yaptığınız asla kolay değildi ve buna rağmen muhteşem bir iş çıkardınız. Cerrahpaşa size çok şey borçlu, iyi ki sizlerle tanıştım ve birliğin geleceğinin emin ellerde olduğunu gördüm.

Şimdi biraz ulusallaşalım bence :D TurkMSIC gerçekten muhteşem bir oluşumdu ve o kadar insanla tanıştım ki, kronolojik olarak gitmeye çalışacağım ama umarım 2019-2020 zamanlarından birini unutmam uffff :(  (Sayın Staj Değişimi gönüllüleri sizin yeriniz tabi ki ayrı daha aşağıda <3)

  • İlk teşekkürüm tabi ki de Betül Hillesiz’e gidiyor. İEL’li olmana rağmen ısındığım az insanlardandın taaa ben yeni LEO’yken (Hatta hatırlıyorum Emine’ye sormaya utandığım için ve daha 2019-2020 UT olmadığı için bi LEO sorusunu sana sormuştum :p) Gerçekten muazzam bir bölge koordinatörüydün, seninle çok güzel vakitler geçirdik ve sana bunlar için çok minnettarım.
  • Madem İstanbul TÖB’den gidiyoruz, Semih Çolak… Vay be… Temmuz 2019’da, o marmarayda incoları yenikapıdan üsküdara götürürken tekne partisi için, asla düşünmezdim bu insan bir gün TurkMSIC Genel Başkanı olacak diye. Ama muhteşem bir şekilde görevini yapacağına inancım o kadar tam ki. Düşünceliliğin, fikirlerin ve gerçekten iyi karakterinle TurkMSIC’in ihtiyacı olan kişisin. Kolay gelsin ve başarılar <3
  • Tekirdağ’ın o soğuğunda gece gece gezerken tanıştığım Enes Doğan Timurtaş be… TurkMSIC maceramın en başlarındayken aynı zamanda senle ikonik bir Tüzük Denetleme Kurulu olarak biteceğini de düşünemezdim. Seninle çok eğlendim ve gider ayak böyle bir insana daha sahip olacağım sürprizi beni çok mutlu etti.  :D
  • Gerçekten 2021-2022 Ulusal Denetim Kurulu olarak muhteşem bir şekilde hayatımın farklı yerlerinden girmişsiniz bi toplu da teşekkür edeyim üçünüze vay be. <3
  • 10 yıllık dostum, TurkMSIC’te yeniden buluşma şerefini edindiğim Başak Ilgaz Açıkyıldız, gerçekten senin gibi bir LPH olmadı, olmayacak da. <3 Seni çok seviyorum, pilavda görüşmek üzere…
  • Başka bir 10 yıllık arkadaşım, muazzam Elif Karakütük ya da EK, gerçekten o kadar büyük başarılı bir yerelin başkanlığını yapmak anca senin gibi yetenek karakter ve aynı zamanda işinden zevk alan birine uyardı. Çok teşekkür ederim, iyi ki varsın <3

Ulusal asistanlık sürecinde tanıştığım insanlara gelecek olursak, belki de en kaliteli, en mükemmel grubun insanlarıyla başlamam gerekir :p (siz biliyorsunuz hangisi <3)

  • Tabi ki de kraliçem Ece Ezelsoy ile başlamam gerekir. İlk defa seni 2019 Genel Kurul’unda görmemle, senden Değişimci Gelişim Kampı’nda oturum almamla başladı demek isterdim ama o zaman tanışmıyorduk :p Ama benim seni tanımam, sana duyduğum hayranlık, kalitene, sıcaklığına, enerjine bakakalışım oralarda başladı. Begüm’ün asistanı olmanın en beklenmedik getirisi senin dostluğun, senin arkadaşlığın oldu. Bir insan nasıl yaptığı her şeyde başarılı olabilir (nazar değmesin) bunu bana sorgulatıyorsun. Daha ne yazacağımı cidden bilemiyorum çünkü kelimelerle ifade etmesi, anlatması kolay biri asla değilsin. Gelecek Egehan’a tavsiye, lütfen Ece’yle uzaklaşma, hayatından çıkmasına izin verme. Çünkü senin gibileri asla kolay bulunmuyor. Çok teşekkür ederim.
  • Random bi şekilde Sempozyum’da odama döndüğümde odamda Gökay’la konuşurken bulduğum Dursun Nar… Bu cümleyi yazmaya çalışırken beş kez random attım sırıtarak. Çünkü etrafındaki herkesi (ve şansıma ben de dahil) o kadar güldürüyorsun ki. Random NeNe Leakes stanninginden tut asla bir witty catchphrase eksiğin olmamasına kadar. Müthiş bir insansın, çok yakında mezun oluyorsun inanamıyorum az kalsın oraya Dr. Eklemem gerekecekti :p AAAA İyi ki senle tanışmışım, love you so much <3
  • Bu mektuptaki en uzun süredir tanıdığım insanlardan birisi olan Cansu Bilge, o Eğitmen Gelişim Kampında karşılıklı pilav yiyişimizden beridir aramızda olan o bağ sayesinde çok güzel bir insan tanıdım. O kadar güçlüsün ki, sana bakıp ilham almamak elde değil. İyi ki girdin hayatıma, biliyorum ki istediğin her şeyi yapabilirsin seni çok seviyorum. <3
  • Ve başka bir queen olan İlayda Demirel, yes ya. O kadar çok çaba sarf ettin, o kadar uğraştın ki, bu çalışkanlık, bu muhteşem yönetim yani cidden yes ya. Sen gerçekten çok içten dıştan güzel bir insansın ve seninle her görüştüğümde mi ayrı eğlenirim ya. İnsan sarraflığın en üst seviye zaten. Bana da kendimi bu birliğin önüne koymayı öğretenlerden biri olduğun için teşekkür ederim.
  • Ali Mert Acar, also known as… aramızda kalsın o. Seninle oturup muhabbet etmek, kafalarımızın bu uyuşması ama aynı zamanda benden çok daha zevkli ve dolu bir insan olman beni her zaman eğlendiriyor ve mutlu ediyor. Bu sene açıkçası en beklenmedik kazançlarımdan biriydin ve bu kazancımı sonuna dek kullanmaya hazırım. Teşekkür ederim <3
  • Hala yüz yüze tanışamadığım Tuğçe Nur Bektaş aaaaaaaaa Yeter artık birbirimizi hep kaçırıyoruz birbirimizin şehrine gelince yeter! Seninle tanışmak da çok eğlenceliydi, ve bildiğin apayrı bir bossluk seviyesine sahipsin. İyi ki tanıştık <3
  • Onur Sönmez, sana dair ilk anım sempozyumdaki Just Dance’te bi ara karşı karşıya gelip dans etmek desem çok saçma olmaz umarım. Ben NEO’luğu düşünüyorken bana destek oluşun, tavsiyelerin için sana çok teşekkür ederim. Seviliyorsun <3
  • Bedirhan Taşkın, aşk Bedo, kolyemi beğendiğin zamanda zevkli bir insan olduğunu anlamıştım :p Seninle de geçirdiğimiz güzel vakitler için çok teşekkür etmek isterim <3
  • Bu kadar enerji nasıl bir insana sığıyor dedirten birisi, Beril Dinçer, iyi ki varsın, pandemi öncesi ne kadar fazla etkinlikteydik birlikte he…
  • Ekin Deniz Sarıbaş, seninle çok az tanıştık, ama EuRegMe’eki o bize 3.lük kazandıran müthiş sunumumuzu unutamıyorum. Kısa bi süre olsa bile iyi bir delegasyonduk. Çok teşekkür ederim.
  • One of my biggest guy-crushes, Görkem Gültekin, işinde de işi dışında da gerçekten senin kadar iyi çok az insan gördüm valla. Çok istedim bizle bu sene bizle bi yürütme olmanı be, ama olmadı, kendin için iyi olanı yaptın. Eminim ki ileride çok başarılı olacaksın, çok teşekkürler <3

 Gelelim bu yıla… oh boy :p

  • Şimdi herkes bunun farkında, o yüzden bu senenin direkt yıldızıyla başlamak istiyorum. Çok değerli Enes Melih Ayata, sana zaten MSIC adına herkes teşekkür ediyor ve etmeli, ama ben kendim için teşekkür etmek istiyorum. En büyük şansım ve şanssızlığım senle aynı yürütmede olmak çünkü bir yandan daha çok etkileşimde bulunduk, daha çok tanıştık fakat aynı zamanda disfonksiyonel bir oluşumun parçası olmak ister istemez beni etkiledi. Biliyorum ki çok büyük şeylere layıksın, hak ediyorsun, hak ettiğini de alacağından hiç şüphem yok. Seni çok seviyorum, her şey ama her şey gönlünce olsun.
  • UFFFF Ebru Göktaş, hepimiz biliyoruz ki, sen muhteşemsin. Lütfen sen de muhteşem olduğuna inan ve kendine güven, kendi değerini bil. Bilmeyenleri de… sal artık. Sal. O kadar dolu, eğlenceli, ortama hayat katan bir insansın ki. Senle ASLA sıkılmıyorum :D Senin arkadaşın olmuş olmak, o UKT’den beri seninle bu yakınlıkta olmak benim için bir gurur kaynağıdır. Kalbimin koordinatörü, her şey gönlünce olacak, yeter ki inan <3
  • SEÇGENİMMM! Çok değerli, çok yetkin, kalbinde kötü bir düşünce olduğunu düşünmediğim Ece Büyükköroğlu (Ya da telefonumda kayıtlı haliyle Ece Koordi of my Heart) (Evet kalbim çok geniş iki koordiye ihtiyacı var) TurkMSIC yıldızlar masasında otururkenki o sessiz gözlemci halinle tanıdım seni ve bir yıldan kısa bi sürede ne kadar müthiş bir gelişim yaşadığını gözlemledim. Seninle gurur duyuyorum, inancım da tam, artık lütfen doğru düzgün bir genel sekreter hak etti TurkMSIC!
  • Teknik olarak önceden tanısam da yeni tanıştığım Hazar Ömer Elitaş, seninle arkadaş olmak da beklemediğim ama sevdiğim sürprizlerden oldu :p Senin de görevini layıkıyla getireceğine şüphem yok, önün açık olsun!
  • Biricik SCOPE’den İç’e kayan hain :p Canım Elif Gül Ant, denetim görevinde başarılar, iyi ki seninle de tanıştım <3
  • Simay Erdağı, bana bu sene kattıkların, her zaman konuşması, muhabbet etmesi iyi güzel birisi olduğun için sana da çok teşekkür ederim!
  • Çağın Bektaş be, halk sağlığının en ponçik insanı, anlatılmaz yaşanır, 3 oldu bu mektupta iyiliği gerçekten çok belli olan insansın. Senin önünde müthiş şeyler var turuncu renkle parlaycaksın, gurur duyuyorum seninle NPO’nun hası <3
  • Özkan Kıvanç, seninle divan + TDK olmak ayrı zevkti, etkinliklerde birlikte vakit geçirmek ayrı. Yaşadığımız güzel zamanlar için sana çok teşekkür ederim.
  • Another legend, it’s Almina Akgün! Hani denir ya magnetic personality, the it factor. Sende var o işte. O kadarrrr eğlenceli, muhabbeti saran, kendisi süper bi insan bu oluşumda çok az vardır. Çok büyük şeylere layıksın, let’s keep in touch <3
  • Aşk insanım, kader yoldaşım, UKT’den GK’ya olan maceramızla, TDK’nın en acımasızı Elif Özlem Güney, TDK için insan ararken aklıma gelen ilk isim olman zaten sana verdiğim değerin göstergesi bence. :p Hem bu kadar tatlı hem de bu kadar başarılı hem de bu kadar savage olduğun ve hayatımı, TDK’yı renklendirdiğin için çok teşekkür ederim.
  • Normalde SCOPE’yi başka kısma bırakacaktım ama canım LEO’m NORE-A değil LEO’m Gülce Ergün için bir istisna yapabilirim sanırım. Bir tanemm, melek, iyilik kaynağı insan <3 Has değişimci, seninle duyduğum gururu asla ölçemem, ileride muhteşemlikler var başkanlığı çok güzel bir şekilde yapacağından eminim, çok başarılar dilerim <3
  • İkon, NORP’um Zeynep Doğan, önümüzdeki sene çok başarılar, I know you’re gonna be awesome! Ve hala hiç etkinliğine gelmediğim tek çalışma kolu SCORP bunu seneye değiştireceğim söz :D
  • Alper Şahin, sen de bu sene en beklemediğim kısımlardan biriydin. Seninle iyi ki tanıştım, geçirdiğimiz vakitlerin güzelliğini düşün ve bitişine üzülme lütfen. Arada biraz rahatlamayı öğrenmen ve kendini bu kadar ciddiye almaman gerektiğini düşünsem de ITSDD tam senlik, iyi bir iş çıkaracağını düşünüyorum, başarılar dilerim.
  • İbrahim Yıldıztepe, seninle tanışmak gerçekten bir onurdu. Motivasyonun bu sene çok düştü biliyorum ama sen azıcık olgunlaşması gereken iyi kalpli bir insansın. Hala buluşamadık hiç İstanbul’da bu yaz düzeltelim bu hatayı.
  • Divanım, muhteşem kriz yönetmeni, ikon Ahmet Pekşen, muazzam bir divan başkanıydın ve Genel Kurul sana sahip olduğu için çok şanslıydı. Sen gerçekten çok başarılısın, gelecekte yapacaklarını sabırsızlıkla bekliyorum! <3
  • Sayın BK, sayın müthiş Beyza Karabıyık, sen de muhteşemlik kaderinde olan birisin. Seninle random bi şekilde çok güzel anlaşmamız beni benden aldı. Seninle divan + TDK olmak da zaten yani Hayatıma neşe kattığın için, Arda’yı gıcık etmekte bana arkadaş olduğun için teşekkür ederim. :)

Senemin en eğlenceli kısmlarından birisi olan March Meeting ve burada yanımda olan insanlar, yüz yüze delegasyonuma çok teşekkür ederim.

  • Önceden tanımadığım tek kişi olan Ardıl Barış Doğu, senin orada olman bizi bi rahatlattı, bi ufff yürütme gerginliğini aldı, NFDP’de zaten yıldız sendin, seninle bir hafta orada bulunmak benim için çok büyük bir zevk ve eğlenceydi. Umarım ki ileride de birlikte eğlenebiliriz.
  • Elif Kiy, seninle de gerçekten orada çok eğlendim, gecenin 12’sinde plenary bittiğinde Alp’le odama KALKIN NFDP HADİ diye girişini hatırladıkça ister istemez bir gülme geliyor. Seninle bu senem genel olarak çok güzel geçti ve evet arada minik anlaşmazlıklar olsa da genel olarak seninle tanıştığım, hem delegasyonda hem delegasyon dışı güzel vakit geçirdiğim için çok mutluyum.
  • Ahmet Alp Çetinkaya, gerek delegasyon gerek delegasyon dışı, seninle de eğlendik güzel vakitler geçirdik. Sana da bu doğrultuda teşekkürü borç bilirim.
  • GÖZDEEEEMMMM, sayın NOME’m, muazzam Gözde Sonay, yoldaşım, 5. Sınıf yürütme kankim <3 sana taaa geçen sene online MM mi AM mi hangisinin delegasyonuysa orada baya ısınmıştım ve NOME olunca en sevindiğim insanlardan biri olmuştun. Seninle çok güzel bir sene geçirdim, muazzam uyku serüvenleriyle otobüs yolculuklarına, daha sık İstanbul’a gel ki seni göreyim artık lütfen :(
  • Değişimin kraliçesinden TurkMSIC’in kraliçeliğine yükselen Aysu Sude Dayan… NEO’lar ve NORE’nin dinamiği kadar önemli çok az dinamik vardır bu TurkMSIC’te ve biz çok güzel başardık bunu. 5. Bölge toplantısının sosyalinin sonunu zaten her zaman bizle müthiş bir anı olarak kalacak ki ilk orada anladım bizim cidden uyumlu bir üçlü olduğumuzu. Seninle çalışmak çok güzeldi, VPE’lik sana çok yakışıyor be!
  • Ve muhteşem portakal, süper insan Beyza Yılmaz, her şeye nasıl yetiştiğini hala anlayamıyorum. O kadar müthiş bir çalışma gücü var ki içinde. Seninle bu sene PHEx’i TurkMSIC’e getirmek zaten müthiş bir başarı ona bi şey demiyorum. Buna ek olarak seninle kişi olarak da çok güzel uyum sağladık, çok eğlendik güldük konuştuk ve dertleştik… Seni ben iyi ki tanıdım, umarım ki ileride de güzel vakitler geçirmeye devam ederiz.
  • Ve teknik olarak delegasyonumuzun parçası olmasa da, benim için çok değerli iki kişi olan Gökçen İleri ve Melike Bakırcı’ya da çokkk teşekkür ederim. Kendileriyle yıldızımız süper uyuştu ve o kadar ama o kadar eğlendim ki, MM deneyimimi on kat güzelleştirdiniz. Önümüzdeki süreçlerde de eğleneceğimize inancım tam! <3

Unutmadan, Atacan Kazan, Mete Başaran, Tuğçe Saldırım, Alara Yurttakalan, Hasan Gökay, Pelin Bademkıran, Kasım Erdil, Elif Taşkın, Gökçe Deniz Eser, Elgin Koçubaba, Elif Sevde Meral, Övgü Dila Nisa Sevil, Ege Mert Özgürtaş, Ahmet Hakan Beytut, İrem Yetik, Halil İbrahim Gürbüzeli, Adeviye Özsoy’a da çok teşekkür ederim. Unuttuğum birisi varsa, affola.

Beni tanıyanlar, SCOPE için ne kadar tutkulu olduğumu bilirler. Hayatımı tamamıyla değiştiren bu müthiş oluşumun diğer gönüllülerini apayrı bir yerde almazsam içim rahat etmeyecekti.

  • Gelmiş geçmiş, SCOPE için bir emek harcamış, nerede olursa olsun gelişimine katkı sağlamış herkese teşekkür ederek başlamak isterim. SCOPE daha da yayılıyor, yerellerde, uluslararası alanda daha da çok kişi tarafından tanınıyor, faydalanılıyorsa sizler sayesinde. Tüm Staj Değişimi Gönüllüleri, emeğiniz çok büyük, ve SCOPE sizlere çok şey borçlu.
  • 2019-2020 SCOPE Ulusal Takımı!!! Her zaman ulaşılabilir, nazik, sevimli motive edici muhteşem bir insan olan Emine Konaç, tabiri caizse torunun olarak sana borcum çok. Sen ve Dr. Furkan Erdoğan benim gibi minik bir LEO’yu motive ederken, geliştirirken, ona öğretirken çok güzel bir iş çıkardınız ve umarım ki sizlerin efsanesini güzel bir şekilde devam ettirebilmişimdir.
  • Beril Akdeniz, Doğu Papatya ve Melisa Yıldırım, ikinizle bulunduğum takımların supervisorı olarak, birinizle ise çok daha sonra benim koordim olarak çalıştım. Gerçekten yetkin bilgili insanlar olmanızın yanı sıra o SCOPE tutkusunu içinizde gördüğüm için ben de sizle her saniye motive oldum. Staj Değişimi’ne kazandırdıklarınız için sizlere çok teşekkür ederim.
  • Hayatım, Temmuz 2019’um ve sonrasının parlayan yıldızı, Neslişah Hanzade Sungur, SCOPE’ye dair ilk inco anılarım seninle ve bu… bambaşka ya. Birlikte müthiş bir ay geçirdiğimiz için, incolarımız için çalışarak, onları gezdirerek bu deneyimi efsaneleştirdiğimiz için NEO-IN oldum. Incoming döneminin güzelliklerini senle tattım. Sen başkasın be Hanzade. Bambaşkasın.
  • Ceylin Elbistanlı, Fatih Trio’nun tamamlayıcısı, Hanzade ve beni gerektiğinde biraz yavaşlatan insan <3 seninle de çok güzel zamanlar geçirdim, umarım her şey gönlülce gidiyordur.
  • Tanışmamız çok random olan, sonrasında SCOPE’yi bırakıp IT’ye hayatın en büyük plot twistlerinden biriyle geçen Çağla Nur Kütükçü, benim için sen hep English speaking club etkinliğine geldiğim, dedikodu yaptığım, beni şak diye anlayan Marmara TÖB LEO’su olarak beynimde kalacaksın. Az da iyi eğlenmiyoduk he…
  • T4PE Takımı’nın yıldızı, güzellik abidesi, Cerensu Yılmaz, 2019-2020 senesinin beni en motive eden takımında seninle olmak… Sonrakiler öncekiler ağlayabilir en iyi T4PE Takımı bizdik :p Ve seninle sadece çalışmak değil, arkadaş olmak, eğlenmek, beşimizin müthiş bir şekilde anlaşıp eğlenmesi bu dinamik. Sen gerçekten benim motivasyonumda çok büyük katkıya sebep oldun, bu konuda ne desem azdır. Çok teşekkür ederim, umarım hayatının kalanında çok mutlu olursun seni çok seviyorum.
  • Zehra Sönmez, 3 yıl bile sürse yüz yüze tanıştık sonunda be! İyi kalpli insan number four, umarım bu iyi kalbinle benim hayatıma dokunduğun gibi herkese dokunursun. İyi ki varsın <3
  • Egehan’ın Su Bükücüleri, en müthiş LEO’lardan oluşan o grup! Sizlerin her birine duyduğum sevgi, saygı çok fazla. Hala bir su bükücüleri buluşması olmadı bence zamanı geldi de geçiyor. Beni kendimi geliştirmeye ittiğiniz, her zaman sorgulanabilir, ulaşılabilir, şeffaf, dürüst tutmaya teşvik ettiğiniz ve sorumluluğunuzu bana emanet ettiğiniz için sizlere çok teşekkür ederim. Umarım ki hepiniz müthiş yerlere gidiyorsunuzdur.
  • Biricik Balıkesir TÖB ve özellikle Burcu Cingöz, Onur Aydın ve Berçem Çelik’e sonsuz minnet borçluyum. Sayenizde 14. T4PE-O sorunsuz gerçekleşti ve daha iyi bir ev sahibi hayal bile edemezdim. SCOPE her zaman sizi çok sevecek, ben de çok seveceğim, iyi ki varsınız <3
  • 2021-2022 dönemi LEO’ları, sizlere her raporumda teşekkür etmeye özellikle dikkat ettim çünkü SCOPE’yi yapan asıl sizlerdiniz. Sizlerle çalışmak, eğlenmek, krizleri çözmek, outgo göndermek inco ağırlamak çok güzeldi. Hepinizin potansiyelini gördüm, müthiş yerlere geleceğinize inanıyorum. Benim NEO’larımın bende sağladığı ilhamın onda birini bile sağlayabilmişsem, ne mutlu bana.
  • 2021-2022 dönemi koordinatörleri, gerçekten her konuştuğumda ayrı bir eğlendiğim, ufff tam kafa dediğim T4PE yıldızı Burcu Cingöz, sempozyumda sırf onla dans etmek için sosyale geldiğim, çalışkanlığına hayran olduğum Selin Kartal, zaten bir SCOPE efsanesi olan ve bu sene açıkçası beni Ulusal Turlar hakkında napacam hiçbir şey bilmiyorum endişesinden kurtaran çok borçlu olduğum Doğu Papatya, evinde gecenin 3üne kadar müzikal şarkıları söylediğimi asla unutmayacağım, muhteşem editörümüz Elif Beyza Karabay, bu sene belki de doğrudan direkt iletişime en çok geçtiğim, değişim temelli olmayan birinin değişim mantığını hızlıca kapmasına çok sevindiğim gurur duyduğum Alper Er, asla kafasını tam çözemediğim, ama her zaman beni güldürmeyi çok iyi bilen Enes Yücel, DDA/Tematiğe açık ara en iyi yılını yaşatan, elini taşın altına koymaktan asla çekinmeyen, bana her işiyle iyi ki dedirten Doğa Sanem Altuğ, biriciğim, motivasyonuna, çalışma azmine, asla yorulmamasına ve yaptığı her işin müthiş olmasına bayıldığım, gurur duyduğum Özge Özaydın, koordilerimin en tatlısı, sempozyumda seçilmesi 1 hafta olalı o müthiş standı hazırlatan Yağmur Kanış ve hepsinin takımları, SCOPE’yi çeşitli yönlerden daha iyiye, daha ileriye götürdüğünüz, teşvik ettiğiniz, katkı sağladığınız için sizlere çok teşekkür ederim. Özellikle ama canım koordinatörlerim, benden asla bıkmadınız, ikide bir “Aylık raporunuzu atmanız lazım” hatırlatmalarımdan yılmadınız ya, süpersiniz. Sizinle çok eğlendim, çıktılarınıza bayılıyorum, sizlere bayılmamak zaten elde değil. SCOPE’nin geleceği sizlere de emanet. İyi ki varsınız.
  • 2022 GK Ayrılmış Oturum Takımı, a.k.a. GK ’22 Muazzam Ayrılmış… Biriciklerim Özge Özaydın, Serra Karamustafa, Burcu Korkmaz, Berkay Gündüz, Bilge Yiğit Elçi ve Mert Egemen Çalışkan sizler bir ulusal takımın isteyebileceği, işi başından aşkın bir NEO’nun isteyebileceği en ideal ayrılmış oturum takımıydınız. Yalan olmasın, sizinle birebir pek ilgilenemedim ki bu GK sürecine yönelik en üzgünlük duyduğum durumlardan birisi. Fakat sizler muhteşem ötesi bir ayrılmış oturum hazırladınız, katılanları o kadar memnun bıraktınız ki. Umarım SCOPE sizin gibi insanlara sahip olmaya devam eder, çok değerlisiniz sizi seviyorum.

Benim için en değerliler, birbirleriyle karşılaştıramadığım, iki muhteşem, olağanüstü, mükemmel takım ve onların üyelerini en sona bıraktım. Çünkü bu kelimeleri yazmak istemiyorum. Onlara ve Staj Değişimi’ne veda etmek istemiyorum. Biliyorum bu onlara veda değil ama yine de bu insanlar, benim bu hale gelmemdeki en büyük rolü oynayan, beni düştüğümde kaldıran, her zaman destekleyen, yol gösteren, yol gösterdiğim, ellerimde yetiştirdiğim ellerinde yetiştiğim insanlar. Her şeyi onlara borçluyum.

Benim değerlilerlim, SCOPE’nin mirası, geleceği ve en muazzamları 2021-2022 SCOPE UT… Sene başında, o kadar korkuyordum ki. Tek NEO seçilmişim, daha önce yerelimde yönetim fln yapmadım, bi koordinatör falan olmadım. Direktörlük ilk liderlik rolüm olacaktı bir takımın başında. Ve gerçekten çok korkuyordum. Takımıma layık olmak, SCOPE’ye layık olmak için çok uğraşacağımı biliyordum.

  • Şükürler olsun, ilk takım arkadaşım, UT dostum, eş direktörüm, o CYCK’da tanıştığımızdan beri yoldaşım, Alp Koltka geldi. Alp, sene içerisinde seni üzdüğüm oldu, kırdığım da oldu. Bu yüzden senden özür dileyerek başlamak istiyorum. Efsanevi bir direktördün ve iki sene sonra Değişim Sınavı’nı tekrardan yüz yüze başlatmak kimsenin kolayca yapabileceği bir şey değil. Sana sadece ben değil, tüm TurkMSIC teşekkür borçlu. Ben fazla sinirliyken beni sakinleştiren, sen fazla sinirliyken tam tersi seni gaza getirdiğim, görevini yapan, takımıyla ilgilenen, müthiş bir NEO’ydun ve fedakarlığını, SCOPE’nin iyiliği için yerelinde yeni seçilmiş olduğun başkanlık pozisyonunu bırakmanın karşılığını umarım sana verebilmişizdir. Büyük bir zevk, büyük bir kalpsin.

Canım biricik hasitlerim. Ya size ne diyebilirim ki. Ne desem az. Gurur kaynaklarım, gittiğiniz her etkinlikte, katıldığınız her toplantıda, yaptığınız her çıktıda, cevapladığınız her soruda daha güzel bir SCOPE temsiliyeti yapılabilir miydi? Mümkün müydü böyle bir şey? SCOPE’nin değil sadece TurkMSIC’in parlayan yıldızlarıydınız tüm sene. İyi ki varsınız, vardınız, var olacaksınız.

  • Biriciğim Osman Göktuğ Çolak, senin yokluğunu çok hissettik. Ama biliyorum ki kendin için doğru olan kararı aldın ve bu konuda senin sonsuz arkandayım. Geçen sene supervisorun olduğumdan beridir gördüğüm o çalışma etiğini, o karakteri, o eğlenceliği aynı zamanda bi şekilde sahip olduğun o çocuk ruhunu asla unutmayacağım. Teşekkür ederim.

  • İşte Arda Can Akyüz, en riskli ama en değerli kararımız. Kim görmüş daha 80 günlük LEO’yu takıma almayı? Fakat ne Alp ne de ben bir kez pişman olmadık kararımızdan. En başından beri şaşkınlıkla bakıyorum, bu idealizm, bu fikirler, bu çalışma etiği nereden geliyor olabilir? Daha yeni LEO’sun çoğu eski LEO’dan daha yetkinsin how? Ama sene boyu seni tanıdıkça anladım. Senin odağın, azmin olağanüstü ve keşke bazen senin bu idealizmine layık olacak bir TurkMSIC’te olsaydık dedirttin bana. Motivasyonunun daim kalmasını umuyorum ve sana son tavsiyem, lütfen burnout olma. Sen fazla değerlisin, kendini harcama.

  • Kutayım, biricik Hasan Kutay Ulusoy ilk ve en ikon RFA <3 :p Sene başında, ilk mülakatta seni alamamak benim için o kadar üzücüydü ki çünkü biliyordum ya, böyle muhteşem bir insan olacağını, takımda çok ihtiyaç olan rahatlık ve neşenin kaynağı olacağını. Ve iyi ki ikinciye başvurdun, çünkü sen olmasan bu takım nasıl olurdu ben hayal bile edemiyorum. Sene boyunca tüm Türkiye’ye gittin hatta Türkiye’yle kalmayıp Polonya’ya bile gittin ve ben tüm bunu gurur ve mutlulukla izledim. Motivasyonunla, herkese SCOPE’yi aşılama isteğinle günbegün beni benden aldın. İyi ki sen be Kutay. İyi ki sen.

  • Prensesim, kraliçem her şeyim Begüm Topkarcı, just wow. Seni hayranlıkla izlemeyen yok zaten. Zaman yönetimin bende olsa çok daha fazla şey başarırdım buna eminim. Bu motivasyonuna, bu yoğun programına SCOPE’yi soktun, yer bıraktın onun için ve kendini %3169 verdin. Kimse gitmiyorken EuRegMe’ye gittin. Bir NMO senden daha ne bekleyebilir ki. Tekirdağ 1. Bölge’den geldiğimiz yere (umarım başın iyileşmiştir), kat ettiğimiz yola bak. Gurur, gurur ve daha çok gurur. İyi ki başvurdun çünkü ben bazen panikliyorken beni yatıştıran, sakinleştiren, ruh sağlığımın belki de düzgün kalmasında en çok rol oynayan sendin. (Büyük ihtimalle hayatını sen genel bir stres topu olarak yaşıyorsun diye ;_; ) Sen olmasan benim panik halimi cidden kim çekecek? Sana çok şey borçluyum. Teşekkür ederim.

  • Aşk NEO-In’im, halefim, kalbim, gurur kaynağım, benden çok kolay bi şekilde daha müthiş işler başaracağına inandığım Merve Kapucu, şimdi öncelikle, NEO-In’likte bana fln toz yutturacağına hiç kimsenin şüphesi yok olamaz da zaten. Yetkinliğini herkes biliyor, ama insanlar senin asıl gücünün karakterinin olduğunun farkında değil. Zaten bir NEO-In klasiği olan o enerji, o ponçiklik, o tutku var zaten. SCOPE için o kadar tutkulu olup bu tutkusunu işine yansıtan başka insan görmedim. Tüm sene boyunca LEO’ların için, takımların için, her şey için o kadar çaba gösterdin ki. Biz çok şanslıydık. Şimdi sıra yeni SCOPE’de. Git hadi sana kırılgan biblo diyenlere Merve Kapucu kimmiş göster be!

  • Ve legend NEO-Out, Ozan Arlıer. Yani legend yazıp buraya bıraksam seni yine tasvir edemez, o kadar az kalır ki. Sensin ya işte. Sene boyu herkesin tanıdığı, sevdiği, hayran olduğu başko insan. Parlak, çalışkan, kendine güvenen karizmatik kişiliğinle çok güzel bir yönetici olacaksın zaten. Ama seni herkesten farklı kılacak olanlar bunun arkası. Herkes senin bu yönlerini görürken ben biricik GA’im, muazzam sağ kolum olarak endişelerini, uğraşlarını, SCOPE için, ulusal takımımız için, yerelin için döktüğün bunca teri, verdiğin onca çabayı gördüm. Ve o kadar kolaymış gibi gösteriyordun ki bunları. Benim için bir ilham kaynağı oldun. Hepinizden çok şey öğrendim, fakat senden direkt daha iyi bir lider, nasıl olunur bunu gördüm. Beni her zaman daha iyi olmaya ittin, ben kendimle böbürlenirken aslında bunun kendime güvensizlik olduğunu görüp beni destekledin. Yeniler o kadar şanslı ki…

Last, but certainly not least. Benim bu birlikteki ilk ailem, dostlarım birlikte çok güldüğüm, eğlendiğim, ağladığım takım. 2020-2021 Staj Değişimi Ulusal Takımı, sizlerle birlikte ülkemizde, birliğimizde değişimlerin gelişmesi için çalışmak bir onurdu. Sizi her gördüğümde, sizle her konuştuğumda, içimdeki o sıcaklık, o mutluluk anlatılamaz. Biz muhteşem bir aileydik, herkes bi grup olur, bazıları bir takım olur fakat biz… biz muazzam bir aileydik, aileyiz ve biliyorum ki aile kalacağız. Sizlere ne kadar teşekkür etsem, hangi sözleri yazsam yetmeyecek, fakat en azından bi deneyeyim.

  • Takımımızın yumoşu, gentle giantımız, teddy bearimiz, tatlışım Tayfun Çağlar… 2019 Kurultayda tanışıtığımızdan beridir senin gibi her yerinden iyilik akan, asla beyninden kötü bir düşünce geçmeyen çok az kişi tanıdım (number five sen oldun koca mektupta :p) Kurultayda yanıam gelip özellikle benle tanışmıştın kim tanıştırdı hatırlamıyorum ama orada zaten dedim ki cinnamon roll’um ne kadar tatlı birisi! <3 Sonra bi baktık ikimiz de T4PE takımına başvurmuşuz, ikimiz de seçildik and the rest is history… DDA mülakatı olacam diye gerilirken ben sen Turkuaz’da senden mülakat istemediler diye gerilmenden (ki seni şak diye direkt seçecekleri belliydi :p) tanıdığım en şefkatli, en ilgili Turkuaz editörü olmana (Emine, Begüm, Ozan, Elif Beyza kusura bakmayın ama Turkuaz Editörü deyince aklıma ilk gelen isim direkt legendary Tayfun Çağlar <3) Sonrasında zaten ulusal takıma girince aramızdaki bağ daha da kuvvetlendi, among uslar, “Tam Aradığımız Cevap Bu Değildi.” Ler, senin gibi drama-free birini bile bulan olaylar… Birbirimizi çok güzel dengeliyorduk ve seninle çalışmak bir onur, bir gurur ve bir zevkti evet ama daha önemlisi arkadaş olmak, bu kadar yakın olmak benim asıl mutluluğumdur. Teşekkür ederim.

  • Takımın en gıcık iki insanından birisi, Enis Hikmet Özmert (diğeri tabi ki benim :p) ay ilk tanıştığımız anı asla unutamıyorum aspava’da o beşli muhteşem buluşmayı, Ceren ve Tayfun’u zaten tanıyodum ama sen ve Cerensu’yu ilk defa görünce… Cerensu canım çok ponçikti ama sen ;_; Sayın koordinatörüm, öncelikle teşekkür ederim. Şu anda NEO olduysam, en önemli sebeplerinden biri sen oldun beni T4PE takımına seçince. Bizler için muhteşem bir ortam yarattın ve 2019-2020 T4PE Takımı benim SCOPE başlangıcındaki motivasyonumun primer sebebi oldu. Ve muhteşem bi takım lideriydin, bizleri çok güzel yönettin, muazzam bir T4PE-O hazırlanmasında çok büyük bi rol oynadın ve bunu geçmek istemiyorum. Nereye gidersen git, müthiş işlere imza atacağından, yaptığın şeyin en iyisi olacağından, ileride senin ismini duyunca aaaa o benim arkadaşım diye mutluluk ve gurur duyacağımı zaten biliyorum. Asıl senin hakkında ilk bakışta anlaşılmayan şey, senin şefkatin ve değer verdiğin insanları savunmakta en önde oluyorsun. Ve nasıl oldu bilmiyorum ama bu değer verdiğin insanlardan biri olarak buldum kendimi. Anneannene yemek götürmek için fln yürüyüşe çıktığında beni aramayı bırakma sayın Enis, o telefonlar benim için çok değerli. Sen çok değerlisin.

  • Bana hayatımda daha önce hiç içmediğim kadar kahve içeren müthiş kadın, Cansu İncegil! Takımlar açıklanması öncesi takımdan SIFIR tanıdığım tek insan ve tanrım ne kadar çok şey kaçırıyomuşum. Takımlar açıklandı ve baktım dört isim zaten beklediğim Ceren, Egehan, Enis ve Tayfun fakat ben şok dedim Cansu İncegil kim? :o Sonrasında ise gerçekten takıma en iyi gelen, en ihtiyacımız olan, benim, Ceren’in, Enis’in, Begüm’ün çılgınlığını dengeleyen fakat Tayfun’u, Akif’i biraz daha kabuğundan çıkaran takım üyesi oldun. İlk tanıştığımdan beri tatlığına bayıldığım, toplantılarda her zaman yüzümü güldüren (Özellikle Ceren’e sabahın dördünde bazı şeyleri anlatırken :p) birisi oldun. Hatta çalışma ritmimiz en çok uyuşan kişi sendin diyebilirim takımdaki, çok güzel işler çıkardık birlikte. Fakat asıl Cansu’yu tanımam kesinlikle yüz yüze tanışmalarımızdaymış :D Enis’in evindeki “Tahmin ettiğimden daha kısaymışsın” fiyaskosu bir yana, MUĞLA :D Ay Muğla’da senin bambaşka bir tarafını, en yakın çevrende görmek benim için OHA bu Cansu mu dedirten müthiş bir haftaydı. Sana mümkün olmadığını sanıyordum ama daha da düştüm.  Sana hayranım be Cansu, her zaman söyleyecek doğru şeyi bilmene, insan sarraflığına, güvenilirliğine, her ortama uyabilmene ve genel olarak bu kadar kaliteli bir insan olmana. Nasıl sana hayran olunmasın ki. Bu takımın bana kazandırdığı en beklenmedik hediyem. İyi ki <3

  • Twinim, kader ortağım, onsuz çok daha eksik bir SCOPE serüveni yaşayacak olduğum o insan, Ceren Çetin, en ikonik tanışma bizimki diyebiliriz bence. 2019 GK’da “Burası boş mu?” diye geldin hayatıma ve asla çıkmadın, umarım da çıkmayacaksın. O yaz İstanbul ile alakalı her soruyu bana instadan sormandan, ikimizin DDA koordiliği ve T4PE takımına başvurmasından (tabi ki sen seçildin koordi çünkü herkes biliyor ki sen gerçekten istediği her şeyi yapabilen güçlü birisin ve senin o ışığının yanında kim sönük kalmasın) ikimizin ulusal takıma seçilmesine tut… Müthiş bir ikiliyiz ya. Esprilerimi anlamamana bayılıyordum (hangileri biliyosun) ama artık cidden çok fazla vakit geçirdik ki anlıyorsun. Ve bu basit bilgi bile birbirimizin hayatına ne kadar dokunduğumuzu bana gösteriyor. Sen bana, sana iftiralar atılırken, takıntılı insanlar seni rahat bırakmazken nasıl güçlü kalınır, nasıl etrafındakilere destek olunur bunu çok güzel öğrettin. Benim en büyük sırdaşım, en büyük destekçim oldun, ben ne yaparsam ne istersem hep arkamda oldun, bana dürüstçe bilmem gerekenleri söyledin, asla bi şeyi benden sakınmadın. Benim en sıkı yol arkadaşım oldun, sen olmasan, zamanında bir şekilde iletişimde kalmasak, biliyorum ki çok daha eksik bir direktör, eksik bir insan olurdum.

  • Reisim, karizma direktörüm, Berat Akif Kaya, ilk seni gördüğümde, 2019 GK’da değişim fuarında birisi müthiş bir sunum yapıyor, dedim :O benim de böyle olmam lazım. Sonra zaten gerekse incomingler için düzenlenen NFDP’dir, gerekse diğer etkinliklerde muhabbettir çok sevdiğim bir insan oldun. Sonra bir baktım direktör seçilince dedim takımına başvurmalıyım diye. Senin asistanın olmak çok ferahlatıcıydı çünkü asla göründüğün gibi biri olmadığını öğrendim. İlk tanıştığımdaki o ciddi, göz korkutucu imajın eğlenceye bayılan, değişimi ruhunda hisseden, NEO-Out olsa bile incoming döneminde her incoyla ayrı ayrı müthiş ilgilenen bir rol modeli oldun bana. Özellikle artık asistanın olmadıktan sonra daha da bir açıldın, iyice seni tanıdım, sıcaklığın, her zaman eğlenceye açık olman, senle asla sıkıcı bir an geçmemesi benim için çok güzeldi. Senin asistanın olmak benim için çok büyük bi onurdu, sana çok teşekkür ederim.

  • Ve asla kelimelerin yetmeyeceği insan… Çok değerli Begüm Ezelsoy, nasıl başlayacağımı bile bilemiyorum, çünkü benim hayatımda yarattığın etki o kadar büyük ki. Sen hatırlamasan da ben hatırlıyorum, 2019 Genel Kurul’da sen Ayrılmış Oturum Takımıyken demiştim, umarım seneye benden sorumlu NEO-A sen olursun diye çünkü sadece o genel kurulda bile bıraktığın o izlenim, beni o kadar hızlıca etkilemişti ki! Kim bilirdi ki senden 3 sene boyunca kurtulamayacağımı. :) Senin LEO’n, sonrasında senin NEO-A’n, sonrasında da senin NEO-IN’in olmak, o kadar büyük bir şans ve lütuf anlatamam. Her zaman beni geliştirdin, kendimi geliştirmeye ittin, bana sonsuz kaynaklar sağladın, motivasyonumu tavan yaptın, ben kendime bile inanmıyorken sen bana inandın, güvendin. Sadece benim için yaptıkların bile normal bir insanın yapacağından çok daha fazlayken sen SCOPE için var yok demedin, çalıştın, sırf bizler daha iyi bir staj değişimine sahip olalım diye bazen kendinden ödün verdin. O kadar ama o kadar fazla insana o Staj Değişimi aşkını o muhteşem enerjinle, ilginle, bilginle yetkinliğinle her şeyinle aşıladın. Hala bile LEO’larımdan duyuyorum Begüm gerçekten müthiş bir insan, enerjisi muazzam nasıl böyle birisi olabiliyor diye. Bu birlik seni asla hak ettiğin kadar, bu birliğe harcadığın saatler, verdiğin çabaları takdir etmedi, çünkü sen dünyaları hak edecek kadar müthiş bir insansın. Şu anda Avrupa bölgesi RA’leri olduğun için çok şanslı, Ozan ve Merve’nin de emin ellerde olduğuna dair asla şüphem yok çünkü nasıl olabilir ki? Nasıl herhangi birinin sana dair bir şüphesi olabilir???

Gerçekten sana diyebileceklerim çok fazla o yüzden… Çok teşekkür ederim Begüm. Rol modelim, mentörüm ve en önemlisi her zaman yanımda olan, beni dinleyen, anlayan, beni benden iyi tanıyan, güvenebileceğim bir arkadaşım olduğun için. Staj Değişimi sana çok şey borçlu, ama ben daha çok şey borçluyum.

Teşekkürler TurkMSIC, bana bu insanları kattın. Sırf bunun için bile sana çok teşekkür borçluyum. Kendinize iyi bakın, kendinizi sevin, kendinize güvenin ve lütfen mutlu olun.

Son kez bol turkuazlı sevgilerle,

Egehan Devrim

Gelen Öğrencilerden Sorumlu Staj Değişimi Ulusal Direktörü
National Exchange Officer for Incomings

Türk Tıp Öğrencileri Birliği | TurkMSIC

Turkish Medical Students' International Committee
www.turkmsic.org

neo...@turkmsic.org
egehan...@gmail.com
+905330279550
FacebookTwitterYouTubeInstagram

Feragatname: Bu e-postanın içeriği gizlidir ve yalnızca e-postada adı geçen alıcılara yöneliktir. Bu mesajın herhangi bir bölümünü, herhangi bir üçüncü şahısla, herhangi bir platformda Türk Tıp Öğrencileri Birliği'nin yazılı izni olmadan paylaşmak kesinlikle yasaktır. Bu mesajı yanlışlıkla aldıysanız lütfen göndereni uyarınız ve e-postayı gelen kutunuzdan kalıcı olarak siliniz.

Disclaimer: The content of this email is confidential and intended for the recipient(s) only. It is strictly forbidden to share any part of this message with any third party, in any platform, without the written consent of the Turkish Medical Students’ International Committee. If you received this message by mistake, please notify the sender, followed by its immediate deletion.