[ÖNEMLİ] [ERTELEME] Tıp Eğitimi Çalışma Kolu Şubat Ayı Genel Toplantısı

Gökçen MUMCUOĞLU | Ulusal Tıp Eğitimi Direktörü

to ge...@turkmsic.org, sc...@turkmsic.org, yere...@turkmsic.org
Değerli Türk Tıp Öğrencileri Birliği Gönüllüleri,

Geçirdiğimiz bu zor günlerde yardıma ihtiyacı olan herkese yardımın ulaşmasını umarak başlamak istiyorum.

Her ay gerçekleştirdiğimiz SCOME Genel 10/10 Toplantımız’ın bu ay gerçekleşmeyeceğini sizlere duyurmak için bu maili iletmekteyim.

Bu zor günlerde neredeyse hepinizi ya sahada ya da nasıl yardım edebiliriz diye düşünmekten uykusuz kalıp gecesini gündüzüne katarak çabalar şekilde gördüm. Her birimizin istediği elinden geleni yapmak mümkün olan bütün yardımları ulaştırmak ve halkımızın yaşadığı bu zor günlerde onların yanında olmaktır.

Depremin başlıca etkilediği illerden birinde olarak şunu söylemek istiyorum ki bu yaşadığımız zor günlerde herkesin ne kadar bir ne kadar birbirine destek olduğunu görmek beni fazlasıyla duygulandırdı. Bizler birbirimize destek olduğumuz sürece umutlarımız sönmeden artmaya çabalarımız tükenmeden büyümeye devam edecektir.

Gerek gruplarımızda gerek bireyselde sizlerle ve çevremizle iletişimde olmak için çabalıyoruz lütfen sizler de ulaştıracağımız destek olacağımız her türlü durum için bizlere ulaşmaktan çekinmeyin.

Dayanışma ve umutla...

--

Gökçen MUMCUOĞLU

Ulusal Tıp Eğitimi Direktörü
National Officer on Medical Education

Türk Tıp Öğrencileri Birliği | TurkMSIC
Turkish Medical Students International Committee

www.turkmsic.org

no...@turkmsic.org
gokcenm...@gmail.com
+905365618615
FacebookTwitterYouTubeInstagram

Feragatname: Bu e-postanın içeriği gizlidir ve yalnızca e-postada adı geçen alıcılara yöneliktir. Bu mesajın herhangi bir bölümünü, herhangi bir üçüncü şahısla, herhangi bir platformda Türk Tıp Öğrencileri Birliği'nin yazılı izni olmadan paylaşmak kesinlikle yasaktır. Bu mesajı yanlışlıkla aldıysanız lütfen göndereni uyarınız ve e-postayı gelen kutunuzdan kalıcı olarak siliniz.

Disclaimer: The content of this email is confidential and intended for the recipient(s) only. It is strictly forbidden to share any part of this message with any third party, in any platform, without a written consent of the Turkish Medical Students’ International Committee. If you received this message by mistake, please notify the sender, followed by its immediate deletion.