[VEDA] NOME'den SON KEZ

Gökçen MUMCUOĞLU | Ulusal Tıp Eğitimi Direktörü

to sc...@turkmsic.org
Çok Değerli Türk Tıp Öğrencileri Birliği Gönüllüleri; Yol Arkadaşlarım,

Yerel Birliği’nde ilk defa tanıtım sunumlarını dinlediği andan bu yana kadar burası benim olmak istediğim yer diyip kocaman hayallerle, umutlarla çıktığı yoldan bu zamanlara kadar gelen minik bir çocuk olarak başlıyorum mailime. Çünkü büyüdüm. Sizlerle birlikte her yıl daha da olgunlaştım her yıl daha büyük hayallerle devam ettim her yıl daha da çok ben oldum.

Her birimizin kocaman umutları var geleceğe dair. Ayrılacağımız, seçim yapacağımız milyonlarca yol var bizi bekleyen. Fakat hepimizin ortak bir yolu var ki o da iyi hekimler olmak. Sesimizi duyurmak. Bizler aslında bu yolun umudu ile buralardayız.

Yolumuz, amacımız çok güzel dostlarım ama bazen çok yoruyoruz birbirimizi.

Bir gün bana bir sihirli değnek verip hadi bir şeyleri değiştir bu birlikte deseler sanırım birbirimizi yıpratıp çaresiz bırakmamıza neden olan ne kadar anlayış varsa onları düzeltmekle başlardım. Çok güzel bir amacımız var dostlarım ama bazen o kadar çaresiz bırakıyoruz ki birbirimizi; içinden çıkılmaz, toparlanamaz noktalara getirebiliyoruz bir şeyleri. Amacımız birliğimizi çok güzel noktalara taşımakken geride enkazlar bırakabiliyoruz. Lütfen sinirlendiğiniz anlarda bir nefes molası verin ve gerçekten olması gerekenin ne olduğunu düşünün. Bizler burada, birlikte daha iyi olmak için varız.

Zaman zaman elbet yorulacaksınız elbet bırakmak istediğiniz zamanlar da olacak ama sizi o zamanlarda ayakta tutan şey içinizdeki inanç ve size güvenen insanlar olacak. Bu birlik içerisinde kendinize kocaman aileler edineceksiniz. Hayal ettiklerinizi gerçekleştirmek için çabalayacak bu hayallerinizi mümkün olduğu kadar gerçekleştirecek ve en sonunda da birlikte yürüdüğünüz dostlarınızı da alıp gideceksiniz. Ve inşa ettiğiniz temelleri daha da güçlendirmesi daha iyi olması için emanet edeceksiniz.

Yorgun, kırık bazı şeyler dediğime bakmayın ben bu yolda birçok aile edindim, hayatım boyunca yanımdan ayırmayacağım insanlarla dolu aileler.

Öncelikle ilk yuvam sevgili Yüksek İhtisas Tıp Öğrencileri Birliği: TurkMSIC tanıtım sunumlarını dinlediğim ilk andan geldiğim bu noktaya kadar nasıl yetiştiysem bunun ilk adımı sizlersiniz. İçimde umutlar yeşermesine neden olan ve bana yol gösteren ailem. Belki yollarımız bir noktada ayrıldı ama benim için hep yetiştiğim yuvam olacaksınız.

Sevgili Ece Deniz Terzier ve Sena Yolcu : Tıp Eğitimi Çalışma Kolu'nu ilk sizlerle tanıdım. Yönetim Kurulu olmanıza rağmen üstlendiğiniz bu görevi o kadar güzel yaptınız ki olmak istediğim yeri anlamlı kıldınız.

Sevgili ilk Tıp Eğitimi takımım; Basir, Fatma, Kaan, Miray ve Sefa. Aranızdan çıkmış bir LOME'yken o kadar güzel karşıladınız ki beni. Heyecanla yürüttüğümüz çalışmalar, toplantılarımız, nasıl geliştirebiliriz diye çabaladığımız saatler. Her biri ayrı değerliydi benim için. Ve sen Sefa sosyal medyadan ulaştığın ve bize kattığın hocaları asla unutmicam :)

Sevgili Cansu Çingil: Bu maili görür müsün bilmiyorum ama NOME-A adaylığımı yaparken hatırlıyorum da ne kadar yazmıştım sana ve sen de her defasında ne kadar destek olmuştun. Yatay geçiş yapmış ve alışma sürecindeyken bile beni hiç geri çevirmemiştin. İyi ki kesişmiş yollarımız.

Sevgili Yüksek İhtisas Yönetim Kurulum; Almina, Deniz, Gülser, Ozan: Birlikte çalıştığımız bir yıl ve de bana destek olduğunuz her an için teşekkür ederim. Umarım hayatınızın her yeni serüveninde çok güzel zamanlar sizi bekliyor olur.

Vee ilk yuvamda, 2 yıllık Yüksek İhtisas serüvenimde benim hep yanımda olan, gerçekten kardeşim diyebileceğim, kötü bir an geçirdiğimde hep yanımda olan insanlar; Ayşe Naz Kara, İlayda Gürkan, Feyza Tan, Kaan Meşe. Sizi tanıdığım için o kadar mutlu ve şanslı hissediyorum ki umarım hayatım boyunca da benimle kalmaya devam edersiniz.

2021-2022 Tıp Eğitimi Ulusal Takımı:

Gözde Sonay: NOME'm. Seninle birlikte çalışmak o kadar güzeldi ki… Bizi bir araya getirdiğin için ve bana bu güzel yılları verdiğin için teşekkür ederim sana. O kadar güzel bir enerjin vardı ki yıl boyunca hiç motivasyonumun düştüğünü hatırlamıyorum. Şu an  bu noktadaysam bunda senin emeğin çok fazla.

İldem Öykü Ataş: İldem’im. 3 yıldır nasıl da yollarımız kesişiyor. İlk kez SCOMExchange KÇG’sinde tanışmıştık seninle o zamandan bu yana da birlikte büyüdük, birlikte öğrendik birçok şeyi. Umarım hayatın seni her zaman güzelliklerle karşılar.

Elif Özlem Güney: Seninle bir yıl boyunca çalışmak güzeldi TKG kadın. Bana kattıkların için ve takımımızın neşesi olduğun için teşekkür ederim.

İrfan Montazeri: Etkinliklerimizde en çok seninle eğlenmişizdir Galatasaraylı çocuk. Yollarımız bir noktada ayrılsa da seninle aynı takımda olmak güzeldi.

Ve Kalbim...

2022-Sonsuz UTET’im; ailem, sevgim, inancım, cesaretim, en zor veda metnim. Keşke sizinle bir yılın, bu güzel yolun ne kadar eşsiz olduğunu benim gözümden gösterebilsem size. Birlikte güldüğüm, birlikte ağladığım, birlikte yorulduğum, birlikte ayağa kalktığım, birlikte seslendiğim ailem,yuvam.

Başvurularınızı okuduğum zamanları hatırlıyorum da o kadar emindim ki sizleri seçmem gerektiğinden ve alacağınız görev tanımlarından. Bir kere bile olsun pişman olmadım. Bir kere bile acaba diye düşündürmediniz. Hep bana sırtımı yaslayacağım bir duvar, yorulduğumda durup soluyacağım bir nefes oldunuz.

Asya'm: Benim yufka yürekli kızım. Yaptığı işin tamamen mükemmel olması için gecesini gündüzüne katan fedakar yavrum. En ufak farklı mesajımda 'Annem sen artık beni sevmiyor musun?' diye sormaya gelen kızım. Seni çok seviyorum merak etme. Gururla buradan da duyuruyorum haberini. Çok iyi bir NOME olacaksın. Gözüm asla arkada kalmayacak. Ve istediğin her anda da senin için burada olacağım. Elbet yorulacaksın elbet durmak istediğin zamanlar olacak biliyorum ama o zaman bil ki seni destekleyen ve sana yuva olan kocaman bir ailen de seninle birlikte olacak<3

Dilara'm: Benim peri kızım. O narin ruhunla bize bambaşka bir güzellik kattın. Güzel tasarımlarınla enerji dolu çalışmanla yılımızı şenlendirdin. Seni bir LOME’yken tanıdım ve o zamandan bu yana kadar ne kadar güzel yetiştiğini görme fırsatım oldu ve bu inan paha biçilemez bir şeydi benim için. Aynı zamanda ben de seninle büyüdüm. Nasıl bize neşe olduysan hayatının geri kalanında da böyle neşe saçman dileğimle.

Ece'm: Nasıl başardın bilmiyorum ama bir şekilde üzgün hissettiğim her anımda bana ulaşmayı bildin. Sana 20 kere tüzük okuttuğum günleri unutur musun bilmem ama seninle geçen kocaman 2 yıl için minnettarım. Önünde çok güzel bir yol var kızım. Seninle gurur duyuyorum ve dokunduğun her yeri güzelleştireceğini biliyorum. Bu arada her yerde anlatıp insanları şok ettiğimiz o 1. SCOME Kış Kampı anımızı da anlatmayı hiç bırakmayalım. Sana söz bir gün o ormanda birlikte kaybolacağız :D

Emre'm: Şöyle başlayan bir hikayemiz var seninle ve sanırım bunu sen ve birkaç kişi dışında kimse anlamayacak “Selam ben Gökçen”. Bana bir zamanlar sormuştun ya ' Herkesin yapacağı belirli görevleri var ama benim yok, ben ne yapacağım?' diye. Çok şey yaptın. Savunucu olmak bir duruştur; konuşmanla, hareketlerinle anlatırsın savunucu olmayı. Ve sen bir döneme inandığın şeylerin arkasında durmayı öğrettin. NOME-A'yken aldığım kendi görevimi birine devretmek kolay değildi ama çok yakıştı. Yanlış gördüğün durumlara susmayışın bu güzel ruhun hiç kaybolmasın. Ve bunu öğrendiğimden beri hiç susmadığım herkese söylemek istediğim bir şey var Emre dayı olduuuuuuu!

Güray'ım: Yorgun yavrum benim. Ne kadar yorulsan da her ihtiyacım olduğunda burada olduğun için çok teşekkür ederim sana. UTET'imizi gururlanarak bir 'çöp adam' ikonuyla anlatırdın ve kendine de ben bu çöp adamın gövdesiyim derdin. Her görevden bir parça. İşte aynen bu şekilde ihtiyacımız olan her zamanda vardın. Benim için hep bir arkadaş oldun. Belki bazen beni benden iyi tanıdığını da düşündüğüm zamanlar olmuştur. İyi ki girmişsin hayatıma.

Aldığımız ilk toplantıda birbirimizin hep arkasında olmamız gerektiğini ve yanlış yapan ben bile olsam bunu söylemeniz gerektiğini söylemiştim size. Ailemize sahip çıktığınız her an ve etrafınızda görüp susmadığınız her yanlış için teşekkür ederim size. Bu yılımı güzel kıldığınız için teşekkür ederim. İyi ki siz diyeceğim anlarım biter mi hiç sanmam fakat şimdilik formaliteden olan bu veda bile zor bana. Ama unutmayın ne demiştik 22'-sonsuz UTET. Hayatımın geri kalan her noktasında hayatımda olmanızı diliyorum.

22’-23’ SCOME Ailemiz

SCOMExchange Takım Koordinatörümüz; Çağrı Yavuzarslan; takım üyelerimiz Azra Ünal,Begüm Naz Çakır, Berke Hekimoğlu, Sıla Karatay, Sinem İnal, Şevval Çimenoğlu, Zeynep Nur Köse: Ah Ahhh bizim en hüzünlü yanımız SCOMExchange oldu de mi? Tam bu yıl gerçekleştirdik katılımcılarımız belli ev sahibimiz belli derken bu sefer de maalesef deprem felaketi yaşadık ve durmamız gerekti.. Ama size söz bu değişim gerçekleşecek.

SCOME PR ve Dış Görünürlük KÇG Koordinatörümüz Dilara Aydemir; takım üyelerimiz Deniz Er, Dide Su Demirel, Egemen Köker, Eralp Abacı, Zeynep Çırak: Elimiz kolumuz, bize yıl boyunca her türlü destek olan ve gördüğünüz o çok sevdiğiniz tasarımları yapan mükemmel takım. Her birinize o güzel fikirleri için bütün emekleriniz için teşekkür ederim. Siz olmasanız olmazdı.

Tıp Eğitimi Çalıştayı Koordinatörümüz Mestanalp Ekici; Beyin Takımımız Alper Erten, Dilara Atatanır, Mehmet Bora Mert: Bu yıl Tıp Eğitimi Çalıştayı’mız bambaşkaydı. Ve bunun emeği size ait. Bize bu savunuculuk yolunda eşlik edip ışık olduğunuz için teşekkür ederim.

SCOMed Editörümüz Rana Kıyak; Yayın Ekibimiz Azra Eylül Keskin, Duygu Kaşıkçı, Emir Çağrı Çelikten, Kerem Mert Göral, Zülal Nisa Erkan: İlk heyecanımız, ilk dergimiz ve önünüzde bir örnek olmamasına rağmen harikalar yarattığınız eseriniz. SCOMed’imiz. O güzel enerjiniz, yaratıcı zihinleriniz hiç sönmesin ballarım, önünüzde daha çok güzel yıllarınız ve yapacağınız çok güzel işleriniz var.

Tıpta Kariyer Günleri Proje Takımı Koordinatörümüz Altuğ Şenol; Proje Takımımız Ecem Özkan, Nurevşan Tuğçe Özkan, Reyhan İrem Ünlü, Sude Genç, Tuğba Akar: Çok cesurdunuz ballarım. Size en büyük teşekkürüm bu cesaretiniz için. Onlarca bilinmezliğe rağmen bu yola çıkmak büyük cesaret isterdi ve bunu yaptınız. Sonunda da mükemmel bir TKG bıraktınız bize. En gözde yavrumuzu yarattınız. Benim de korkularım çekincelerim yoktu diyemem ama sizin güveniniz yola daha da sağlam tutunmamı sağladı. Önünüzde kendinize çizeceğiniz o güzel yol inanıyorum ki her biriniz için başarılarla dolu olacak.

Hasta ve Hekim Hakları KÇG Eş Koordinatörlerimiz Özlem Yıldırım ve Ziya Abilzade; takım üyelerimiz Ahmet Önal, Dila Naz Şenyuva, Fatma Pınar Kalaycı, Ferahsu Baykal, Rengin Kılıç, Reyhan Soylu, Şeyma Gökçeltik: Birlikte çok güzel bir savunuculuğa imza attık. İki farklı bakış açısını da göstererek bu ihlallerin önünde durmayı anlattık birlikte. O güzel savunucu ruhlarınız için her birinize teşekkür ederim.

SEVGİLİ TIP EĞİTİMİ AİLEM:

Kocaman umutlar var her birimizin içinde. Lütfen bu umutlarla yeşerin. Bu umutlara sahip çıkın. Sizler inandığı sürece, konuşmayı bırakmadığı sürece ve bu eğitime sahip çıkmak adına adımlar attığı sürece bu çalışma kolu bu güzel gayede ışıldayarak yükselmeye devam edecektir.

İçerisinde bulunduğum 3 yıl boyunca o kadar hayranlık duyup gururlandım ki bizlerle. Sizleri tanıma fırsatı bulduğum etkinliklerimiz, fikirlerinizi dinleyip vay bee demek ki bir şeyleri başarıyoruz dediğim zamanlar, her sene her çalışma sonrası kendinize katarak ilerleyişinizi görmek ve de her birinizin aslında bana da çokça yeni bakış açıları katması, her birinizden bambaşka şeyler öğrenmek… Bu aileye girme fırsatı bulduğum için minnettarım. Ve her birinize teşekkür ederim.

22’-23’ Ulusal Yönetim Kurulu Ece Büyükköroğlu, Gökçe Deniz Eser, Hazar Ömer Elitaş, İrem Yetik, Semih Çolak: Aslında yeni yönetimim demeliydim size :D Bu cesareti ve özveriyi gösterdiğiniz için teşekkür ederim. Bu yıl verdiğiniz tüm emekler için teşekkür ederim. Belki zaman zaman anlaşamadığımız konular olmuştur ama her biri işimi en iyi şekilde yapmak ve de inandığım doğrular içindi. Hayatınızın geri kalan zamanları umarım güzelliklerle dolu olur.

Ve Aysu Sude Dayan: Seninle birlikte büyüdüm ben. İlk tanıştığımız SCOMExchange KÇG’den beri çok şey kattık kendimize. Seninle bu yolda birlikte devam etmeyi çok isterdim ama sen kendin için doğru olduğunu düşündüğün şeyi yaptın. İyi ki tanımışım seni.

22'-23' Ulusal Denetim Kurulu Enes Melih Ayata, Elif Gül Ant, Simay Erdağı: Denetim Kurulunda olmanın hep zor bir görev olduğunu düşünmüşümdür. Bildiğiniz çok şey var ve de sonuca bağlamanız gereken şeyler. Bu yıl umarım çok yormamıştır sizi. Verdiğiniz bütün emekler için teşekkür ederim.

Bu yıldan bahsederken ayrıca anlatmadan geçemeyeceğim insanlar var.

Enes Melih Ayata:
Benim için hep örnek alınası bir yönetici oldun. Doğru düşüncelerinle, duruşunla, bizlere sahip çıkışınla. İlk tanıdığımda sergilediğin tavırlar, 'helal olsun nasıl da sakin yönetiyor durumu' dedirtmişti. Ve NOME-A’lığım boyunca benim için hep ayrı bir yerde VPI Ayata vardı. İşte yönetici böyle olur dediğim bir Ayata. Bizlere bu kadar güzel örnek olduğun için sana teşekkür ederim.

Hazar Ömer Elitaş:
 “VPI’ım” sana bunu ne kadar çok söyledim yıl boyunca hatırlamıyorum ama çok yakıştı sana VPI olmak. Çok yoruldun çok çabaladın çok emek verdin ve karşılığını da çokça aldın. Ne zaman sıkışsam ne zaman derdim olsa kendi derdin gibi benim derdimi çözmek için oradaydın. Bir kere bile sana sorunumu anlatmaktan çekinmedim. Yolun açık olsun VPI'ım.

Ahmet Taha Dursun: Sana ne denir ki ya :D Her an bir yerden çıkıp “Şimdi mesela iki seçeneğin var ya Kozyatağı Metro ömür boyu yok olacak ya da …” diye başlayacaksın gibi geliyor.  Ama sen hep sor o sorularını bize. Ben cevaplarım. Yıl boyunca bahsettiğin bir sarı inek vardı hatırlarsın merak etme o sarı ineği vermemek için buralardayım. Bu birlik bizden çok şey aldı ama çok fazla da şey verdi işte sen bu çok fazla şeylerden birisin. İyi ki tanımışım seni.

Ozan Arlıer: Çok kez nasıl bu kadar sakin kaldığımı sormuştun bana. Çünkü sakin kalmak zorundaydım. Çaba sarf ettiğim emek verdiğim her işi doğru yapmak için. Daha önce birbirimizi tanıma fırsatı bulamadık ama bu yıl yakınlaştırdı bizi. Umarım dostluğumuz daim olur. Hayatıma girdiğin için teşekkür ederim dostum.

Enes Doğan Timurtaş: Bir insan hem çok sevilip hem de nasıl korku verebilir etrafına? Sanırım bunun tanımı EDT oluyor. Seni tanıdığım için mutluyum EDT. Umarım hayatın sana hep güzellikler verir.

Kasım Erdil: Seni ilk Kasım MSIC olarak tanıdım. Hep eğlence dolu hep gülen biri gibisin dışarıdan bakınca ama aslında ne kadar olgun ne kadar duygu dolu bir kalbin var. İlk defa  kendi özel hayatıma dair bir konuyu seninle konuştuğumda ne kadar iyi bir dert ortağı olabileceğini gördüm. Hayatıma girdiğin için teşekkür ederim.

Merve Kapucu: Çok güzel bir enerjin var ve de birliğimiz için umutla dolu bir kalbin. Umarım bu umutlar çok güzel zamanlarda yeşermeye devam eder.

Ahmet Hakan Beytut: Benim Gelişim Kampı yol arkadaşım. 2 denemenin sonunda çok güzel yaptık o Gelişim Kampı’mızı. MSIC’in bana kattığı en güzel insanlardan birisin ve dostun olabildiysem ne mutlu bana.

Ceyda Kutluluk: Ceyda’m. Benim bölge yoldaşım. Seninle birlikte geçen her bölge eğlence doluydu. Bir şekilde en çok seninle eğlenirken buluyordum kendimi. Çok güçlü bir duruşun var ve bu duruşunu hiç kaybetmeyeceğini biliyorum. Önünde seni bekleyen güzelleştireceğin çok şey var.

Hasan Kutay Ulusoy: Bir insan her bölgede her etkinlikte nasıl uyuyacak bir yer bulur ya. Ben otobüste bile uyuyamazken çok sinir olduğum bir özellik bu… Sevgili IFMSA Sorumlumuz sizinle tanışmak güzeldi umuyorum ki geri kalan zamanlarımızda da birbirimizin hayatında olmaya devam ederiz.

Poyraz Kutluay: Minik portakalım. Hep böyle kalacaksın bende. Çok güzel çalışmalar yaptın bu yıl çok emekler verdin. Umarım önünde çizeceğin yol da çok daha güzel olur senin için.

Elgin Kocubaba
: Elgin’im. Bu yılın bana kattığı güzelliklerden biri de sensin işte. Saatlerce yaptığımız o hem gergin hem dertleşme dolu telefon konuşmalarımız hiç bitmesin.

Mestanalp Ekici:
 Bir insan ne kadar saygılı olabilir bilmiyorum ama senden daha fazlasını görmedim sanırım. Önünde çok güzel bir yolun var biliyorum. Umarım sen de bu yollardan birinde ilerlemeyi tercih edersin.

Çağrı Yavuzarslan: Geçen yıl SCOMExchange takımında tanıştığımız zamandan bu yana hep değerli oldun benim için. O güzel enerjinle, neşenle ne zaman yan yana gelsek gülmelerimiz bitmedi.

Rana Kıyak: Nasıl bu kadar hayat dolu olabilir bir insan, nasıl bu kadar enerji doldurabilir etrafındaki herkesi. O güzel enerjin hiç bitmesin güzel kızım. Başaracağın çok güzel işler var.

Elif Nur Kaymaz: Elif'im. Bize bir ömür gülücükler saçmaya devam eder misin ya? Bizleri güldürdüğün kadar güldüğün mükemmel bir hayatın olur umarım. Kocaman kalp sana <3

Sefa Abay: Yerel Birliği'mizde birlikte çalıştığımız her zaman güzel işler yapacağına inandım. O zamandan belliydi kocaman bir potansiyelin olduğu. PUBSDD olmak sana çok yakışacak.

Mehmet Bora Mert: Mülakatını aldığımız o zamandan TEÇ'imizde çok güzel bir oturum yöneteceğini biliyordum. Öyle de oldu. Umarım Tıp Eğitimi'ne olan sevgin ve inancın artarak devam eder.

Hamit Doğan: Eveeet ismini görmeyi tahmin etmediğin bir mail sanırım bu. Ama bu birlikte çok güzel yerlerde olmayı hak ediyorsun ve umarım senin için çok güzel bir yeni yıl olur.

Berke Hekimoğlu: SCOME'miz için ne güzel bir inancın var senin öyle. Birgün çok güzel işler başaracağına innaıyorum. Lütfen inandığın yoldan vazgeçme.

Dide Su Demirel: Yıl boyunca birçok çalışmanı gördüm birçok emek verdin. Seni bekleyen çok güzel bir yol var güzel kızım.

Reyhan İrem Ünlü: O sevgi dolu kalbinden güzellik hiç eksilmesin kuzum. Ne zaman görsem seni kocaman gülümsemen ve enerjin hep beni de gülümsetti. Umarım çok güzel bir yolculuğun vardır önünde.

Nurevşan Tuğçe Özkan: Benim yetenekli kuzum. O güzel heyecanın, Tıp Eğitimi'ne olan sevgin hiç sönmesin.

Sevgili Yerel Birliklerimiz,

Her birimizin ilk yuvası, her şeyi öğrendiği, büyüdüğü yer sizsiniz. Her bir gönüllümüz için mükemmel bir yuva olun lütfen. Önceliğiniz onların gelişimi özgürce fikirlerini belirtebilmesi olsun. İnancı olanlar için o yolları siz açın arkasında kocaman bir ailesi olduğunu gösterin. Ve sıkıştığınız yorulduğunuz her zaman sizlere destek olmak için hazır olan bir yönetimin, yürütmenin ve denetimin olduğunu unutmayın.

Sevgili Türk Tıp Öğrencileri Birliği Gönüllüleri,

Türk Tıp Öğrencileri Birliği çok güzel bir amaçla kuruldu. Ve bu amacı koruyacak olan da doğruları bulacak olanlar da sizlersiniz.

Bizler tohumlarımızı ektik ve bu tohumlar sizlerin varlığında filizlendi şimdi bu filizler sizlere emanet. Onları büyütüp yetiştirecek olanlar sizlersiniz. Sıra sizlerde.

Benim sizlere olan sonsuz bir inancım var. Lütfen sizler de kendinize inanmayı bırakmayın.

Bu birliğin içerisinde bulunduğum süre boyunca sizlerle birlikte evimde olmak güzeldi. Ve bu birlik benim evim olmaya da her devam edecek.  Eğer bir gün gidersek de o güzel koltuklardan sizi izleyio gurur duyuyor olacağız.

Her ne olursa olsun şu cümleyle biten konuşmalarımız son olmasın: Tıp Eğitimi’nin Işığı Yolumuzu Aydınlatsın!

NOME Gururla Sundu!

Son kez,

Gökçen MUMCUOĞLU

Ulusal Tıp Eğitimi Direktörü
National Officer on Medical Education

Türk Tıp Öğrencileri Birliği | TurkMSIC
Turkish Medical Students International Committee

www.turkmsic.org

no...@turkmsic.org
gokcenm...@gmail.com
+905365618615
FacebookTwitterYouTubeInstagram

Feragatname: Bu e-postanın içeriği gizlidir ve yalnızca e-postada adı geçen alıcılara yöneliktir. Bu mesajın herhangi bir bölümünü, herhangi bir üçüncü şahısla, herhangi bir platformda Türk Tıp Öğrencileri Birliği'nin yazılı izni olmadan paylaşmak kesinlikle yasaktır. Bu mesajı yanlışlıkla aldıysanız lütfen göndereni uyarınız ve e-postayı gelen kutunuzdan kalıcı olarak siliniz.

Disclaimer: The content of this email is confidential and intended for the recipient(s) only. It is strictly forbidden to share any part of this message with any third party, in any platform, without a written consent of the Turkish Medical Students’ International Committee. If you received this message by mistake, please notify the sender, followed by its immediate deletion.