[VEDA] [SON BİR YAYIN!] Bize Veda Vakti, Bir Tek Dileğim Var: Herkes Instagram Filtresi Yapmayı Öğrensin

Bilişim ve Haberleşme PR ve Medya

May 10, 2024, 5:28:06 PMMay 10
to ge...@turkmsic.org, yere...@turkmsic.org, bilisimvehab...@turkmsic.org, it...@turkmsic.org
Değerli Türk Tıp Öğrencileri Birliği Gönüllüleri,

Umarız ki iyisinizdir. İşbu e-posta LO(VE)ITSD PR Küçük Çalışma Grubu'nun son e-postası olup hem veda niteliği taşımakta hem de hazırladığımız instagram filtresi ve kitini sizlerle paylaşmak amacıyla tarafınıza iletilmektedir.

Dönemimiz boyunca birbirinden çeşitli tasarımlara, infografiklere, videolara ve daha nicesine imza atmaya çalıştık. Bu süreçte her şeyden önemlisi sevgili Bilişim ve Haberleşme Destek Birimi gönüllülerimize ışık olmaya, çalışmaları en estetik şekilde görselleştirmeye çalıştık.

22-23 ITSDD-A'sıyken kurduğum bu KÇG'nin hayalini bu veda maili ile sonlandırıyor olmak benim için oldukça gurur verici. Bu yolculukta başta yol arkadaşım sevgili ITSDD'miz Zeynep Aslı, canım süpervizörüm Deniz, birbirinden değerlilerim Aydın Şan, Cevahir Aslı Kılıç, Işıl Sönmez, Özge Kaya ve sürecin birçoğunda yanımızda olan Hüseyin Kutay Aydın başta olmak üzere yolculuğumuza katkıda bulunan herkese bir kere daha teşekkürlerimi sunuyorum. Bu KÇG'nin önümüzdeki dönemlerde de devam etmesini, bu güzel serüveni sizlerin de tatmasını diliyoruz!

Hazırlamış olduğumuz instagram filtresine BURADAN ulaşabilirsiniz. Eğer siz de Instagram Filtresi nasıl yapılacağını adım adım takip etmek isterseniz BURADAN ulaşabileceğiniz kitimizi incelemenizi tavsiye ederiz!

Biz bu süreçten çok keyif aldık. Umarız ki sizler de çalışmalarımızı beğenmişsinizdir.

Son kez canlarım adına,
Ezgi Ceren Kutlu | LO(VE)ITSD PR KÇG Koordinatörü

--
Bilişimin kalbinden en içten sevgilerimizle,

Bilişim ve Haberleşme Destek Birimi Logo (1).png

Aslı | Aydın | Ezgi | Işıl | Özge

LO(VE)ITSD PR Küçük Çalışma Grubu
LO(VE)ITSD PR Small Working Group

Türk Tıp Öğrencileri Birliği | TurkMSIC
Turkish Medical Students International Committee

www.turkmsic.org
itsd...@turkmsic.org
FacebookTwitterYouTubeInstagram

Feragatname: Bu e-postanın içeriği gizlidir ve yalnızca e-postada adı geçen alıcılara yöneliktir. Bu mesajın herhangi bir bölümünü, herhangi bir üçüncü şahısla, herhangi bir platformda Türk Tıp Öğrencileri Birliği'nin yazılı izni olmadan paylaşmak kesinlikle yasaktır. Bu mesajı yanlışlıkla aldıysanız lütfen göndereni uyarınız ve e-postayı gelen kutunuzdan kalıcı olarak siliniz.

Disclaimer: The content of this email is confidential and intended for the recipient(s) only. It is strictly forbidden to share any part of this message with any third party, in any platform, without a written consent of the Turkish Medical Students’ International Committee. If you received this message by mistake, please notify the sender, followed by its immediate deletion.