Проблема з вашим маркетингом

Назар

to jniwrapp...@teamdev.com
Привіт! Щойно побачив дещо тривожне, що стосується вашого поточного інтернет-маркетингу. Думаю ви втрачаєте величезну кількість недозароблених грошей.

Привіт! Щойно побачив дещо тривожне, що стосується вашого поточного інтернет-маркетингу. Я думаю ви втрачаєте величезну кількість недозароблених грошей.

Це лише один власник бізнесу є відвертим з іншим.

Я керую агенством, де ми допомагаємо бізнесам аналогічним вашому залучати нових клієнтів, використовуючи Facebook/Instagram рекламу.

Після швидкого аудиту вашого онлайн-маркетингу, я знаю, що ми можемо досягти аналогічних результатів і для вас.

Так як в листі, я не можу описати всі деталі, давайте призначимо швидкий 30-хвилинний дзвінок, щоб обговорити як я можу забезпечити вам постійний потік нових клієнтів. В кінці дзвінка, ми або продовжимо рухатись далі, або ви можете буквально взяти, те що я покажу, і застосувати самому зі своєю командою. В будь-якому випадку тут немає мінусів, лише переваги у вигляді безкоштової консультації.

Повідомте мене який час буде зручним на цьому тижні або просто виберіть час із мого календаря нижче:

www.eteris.com.ua/call.html

Гарного дня!

Назар,
СЕО Eteris

This email was sent to jniwrapp...@teamdev.com
why did I get this?    unsubscribe from this list    update subscription preferences
Kads · Iolinskaya 3 · Rivne 03021 · Ukraine

Email Marketing Powered by Mailchimp