Migration

alac...@gmail.com

to suppor...@runmyprocess.com
Hello
Is your migration finished ?
I am receiving every night error that seems to come to old processes which are trying to relaunch : is it a side effect from migration ?
Thanks

Bilal Ajaj

to suppor...@runmyprocess.com, Alexandre Lachmann
Hi Alex,

The migration is currently in progress by the R&D team. I will let you know as soon as it's over.

As for the errors you are getting, the migration doesn't relaunch any process. Can you give us more details about the problem ? What error are you getting ? Do you have batchs launching those process ?

Best regards,
--

Bilal AJAJ

Customer Solutions Engineer

Fujitsu RunMyProcess user? Please add a review on GoogleApps Marketplace

Afin de contribuer au respect de l'environnement, merci de n'imprimer ce message qu'en cas de nécessité.
Be environmentally friendly: do not print this email unless it is entirely necessary.

Alexandre Lachmann

to Bilal Ajaj, suppor...@runmyprocess.com

Bonjour

Je pense que les processus « tankes » pour des raisons obscures il y a 2-3 ans sont relancés suite à la migration et la mise en place du job de reprise automatique qui n’existait pas à l’époque

Vivement que vous finissiez la migration J car je reçois des mails d’erreurs réguliers alors qu’aucun processus n’est lancé

A+

Alexandre