Anmäl dig nu - säkpub Tisdag november 7, 17:30

Per Josefsson

to Jonkoping chapter

Anmäl dig här: https://www.eventbrite.com/e/sakerhetspub-tickets-78450303971

Varmt välkomna till säkerhetspub som går av stapeln kl. 17:30, den 7 november. Under kvällen kommer flera intressanta säkerhetsområden och nyheter diskuteras över något kallt att dricka och vem vet en bit mat kanske. Det kommer finnas några definierade ämnen under kvällen som kommer ligga till grund för diskussioner men vi ser gärna att olika infallsvinklar mynnar ut i mer spännande diskussioner och scenarion.

Det är fritt att välja det ämne som själv låter mest intressant och det går givetvis bra och byta mellan bord och diskussionsämnen.

Plats:

New York Legends

Lillsjöraden 16

553 20 Jönköping

Ämnen:

- Upphandla molntjänster

- Hantering av säkerhetsincidenter, hur jobbar ni?

- Bygga säkra nätverk

- Omvärldsbevakning vad är senaste trenderna inom säkerhet

[Agenda]

17:30 – Välkomna

18:00 – Start säkerhetspub

21:00 – Slut för säkerhetspub

Per Josefsson

to Jonkoping chapter
Ber om ursäkt, Säkpuben hålls_Torsdag_ den 9 November, inget annat.

Per Josefsson

to Jonkoping chapter

Rättelse/förtydligande: Säkpub äger rum torsdag den 7 november.

Kära mailinglistemottagare, att som jag nu måste göra, rätta min rättelse, följer ofta av för mycket multitasking och för mycket brådska. Det är värt att notera, att min avsaknad av kvalitet nu kommit att förbruka tid och tankemöda för er mottagare. I värsta fall har det fått er taskswitcha och begå misstag liknande det jag gjorde, misstag som i värsta fall i sin tur förorsakat merarbete för ytterligare någon. Jag inser att jag slösat med er tid och beklagar och ber om överseende.

Hur som helst, dag, datum och tidpunkt så som hela tiden varit angiven på Eventbrite gäller. Det kommer att bli ett särdeles bra tillfälle att lära in och lära ut. Tillsammans realiserar vi på så vis visionen: bättre säkerhet.

Denna mailinglista är och skall förbli en lågvolyms-lista. Denna peak i mailfrekvens är ett undantag, stanna här och berätta om listans existens för de du tror kan vara intresserade av OWASP JKPG.

För OWASP JKPG /Per J