Beste ouders,
Zoals jullie waarschijnlijk vernomen hebben, zit ik voor de komende weken in de gips.
Gelukkig staat juf Valérie weer klaar om de klas op te vangen.
Ik werk achter de schermen nog wat mee, maar voor de klas staan zit er helaas niet meer in.
De kinderen zullen mij nog regelmatig zien.
Zo sluiten we samen het schooljaar toch nog af.
Ik duim voor de laatste toetsenperiode en daarna een verdiende vakantie!!☀️
Veel groetjes,
Juf Paulien