Beste Ouders
Afgelopen week stuurden we een mail met de boodschap dat het officiële gedeelte van de proclamatie zal doorgaan in de kerk.
Nu blijkt dat er om half acht een andere activiteit doorgaat in de kerk.
Om dat op te vangen zouden we de proclamatie kunnen starten om 18.30.
We begrijpen dat dit mogelijk moeilijk kan zijn voor mensen die laat moeten werken.
Indien dit zo is, zou het fijn zijn dit onmiddellijk te melden, want dan moeten we nog een alternatief zoeken.
Indien het voor iedereen past laten we de proclamatie in de kerk starten om 18.30.