Dommelslag morgen 22/06

2 views
Skip to first unread message

Valérie Moonen

unread,
Jun 21, 2026, 3:26:15 PM (3 days ago) Jun 21
to Ouders klas: L6B
Beste ouders,

Jullie hebben het waarschijnlijk al gehoord van de kinderen maar we hebben de fotowedstrijd gewonnen bij de 'Swim and Run' activiteit bij de Dommelslag. Onze klasfoto was enorm leuk en origineel. Hierdoor hebben we de hoofdprijs gewonnen en mogen we morgen gratis gaan zwemmen in de Dommelslag met de klas en krijgen ze pannenkoeken als lunch... 

We gaan morgen met de fiets (dit staat ook in de agenda van de kinderen sinds vorige week). Het is een last-minute activiteit maar daarom nog des te leuker. Juffrouw Mirthe en ik gaan mee als begeleiding. Het zal zeker een verfrissende dag worden, zeker met deze warme temperaturen. 

Ze hebben dus geen boekentas nodig, een rugzakje is voldoende. Misschien een beetje zonnecrème samen bij het zwemgerief want ze kunnen ook buiten zwemmen.

Vriendelijke groetjes,
Juf Valérie 

PS: de foto in bijlage ☺️
fotowedstrijd.jpg
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages