Speelmaatjes op de speelplaats is afgelopen. Ik heb veel fijne reacties ontvangen van ouders van de 'smos'kinderen. Dat wil zeggen dat de leerlingen van het 6de leerjaar het uitstekend gedaan hebben. Het was elke week fijn om de kinderen te zien genieten van de spelletjes.
Op dinsdag 16 juni om 12u30 trakteren we de leerlingen die SMOS hebben gegeven op een SMOS. Je hoeft ze die dag dan geen boterhammen mee te geven.