Dag ouders / grootouders,
Graag nodigen we jullie officieel nog uit op ons jaarlijks schoolfeest komende zaterdag om 13u30 op het plein tussen onze school en Den Drossaerd. De kinderen hebben hun optredens al vele malen geoefend en popelen al om hun kunsten te tonen.
De Ouderraad is al volop bezig met de nodige voorbereidingen om er een onvergetelijk feest van te maken.
De kinderen dienen zich in hun klas/bij hun juf aan te melden om 13.30.
Tevens willen de mensen van de Ouderraad vragen om leeggoed (flesjes) zoveel als mogelijk in de bakken te plaatsen die op het terrein aanwezig zijn om hen zo al wat extra werk te besparen. Houd er ook dit jaar rekening mee dat ze met al hun vrijwilligers hun best doen om iedereen zo goed mogelijk te bedienen, maar dat er op momenten wat langere wachttijden kunnen zijn.
Laten we er samen een leuke, warme dag van maken en de laatste weken school zo samen inzetten!
Groeten,
Namens juffen, directie en Ouderraad