You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to Ouders klas: L5C
Dag ouders,
Binnenkort is het zover... Komende dinsdag 23 juni mogen we met de klas naar de boerderij teGrote Heide 128.
We kijken er alvast enorm naar uit om er samen een leuke, actieve en leerrijke dag van te maken!
Voor deze dag zijn we nog op zoek naar auto's om ons te brengen en / of te halen. Gelieve mij per mail te laten weten indien je voor ons kan rijden. Alvast bedankt!
Vertrek op school (op de parking van de kleuterschool): 8u30
Terug naar school (vertrek aan boerderij): 15u
Nog even de belangrijkste praktische afspraken op een rij:
Gelieve een drinkbus met water mee te geven. Deze kan ter plaatse worden bijgevuld.
Voor de lunch voorzien ze hamburgers. Indien jouw zoon/dochter geen kippenburger kan of mag eten, mag hij of zij gerust eigen boterhammen meebrengen.
Als tussendoortje voorzien ze voor elke leerling een appel (voormiddag) en een ijsje (namiddag).