Beste ouders,
In het begin van de week leken de weergoden ons nog gunstig gezind. Maar nu voorspellen de weerberichten toch veel regen voor morgen.
We gaan onze uitstap naar de Dommel helaas moeten annuleren.
Onze excuses en een dankjewel aan alle ouders die weer paraat wilden staan om te rijden.
Morgen is dan een gewone schooldag!
Voor de kledij van het schoolfeest:
- zwarte short of rokje
- geel of rood T-shirt
- of een andere combinatie in de Belgische kleuren
Dit mogen de kinderen volgende week (ten laatste vrijdag) meebrengen naar de klas.
Mvg,
juf Tine en juf Silke