Beste ouders,
Op 18 juni gaan de leerlingen van het 1ste en 2de leerjaar naar Kronkeldiedoe.
De sportdienst van Pelt heeft laten weten dat zij voor busvervoer zorgen.
Bedankt aan de ouders die zich hebben opgegeven om te rijden, maar het is dus niet meer nodig.
Ouders die kunnen helpen begeleiden, mogen nog een seintje geven aan de klasjuf.
Mvg
Juf Lieve