Beste ouders
Op woensdag 17 juni hebben we een voorstelling in Palethe van de Kunstacademie Noord-Limburg. Hiervoor ben ik op zoek naar (groot)ouders of anderen die ons kunnen brengen en/of halen.
woensdag 17/06: voorstelling in Palethe
vertrek: 10u25 op de parking bij de kleuterklassen
ophalen: 11u45
locatie: Palethe (Jeugdlaan)
Graag een seintje als je kan brengen en/of halen en hoeveel kinderen je kan meenemen in de auto.
De dag nadien, op donderdag 18 juni, hebben we in de voormiddag 'Kronkeldiedoe'. De activiteitenfiche hiervan vinden jullie in bijlage.
Alvast bedankt!
meester Driek